Leukquote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:05 schreef charmed_angel het volgende:
Hit's deze eeuw volgende thema!
Die zou Irma vorig jaar hebben gedaan in de bigband ronde.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:07 schreef BVO het volgende:
Dan gaat Raf Beyonce doen ofzo.
Ik vind het allemaal wel tof tot nu toe eigenlijk.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:08 schreef charmed_angel het volgende:
Eindelijk een leuk thema lijkt me zo.....
dit was zo sssssssaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai themaquote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:33 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal wel tof tot nu toe eigenlijk.![]()
Dat lag helemaal aan de nummerkeuzes van de kandidaten, ze hadden ook wat meer gedurfde keuzes kunnen maken.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dit was zo sssssssaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai thema![]()
Vonmd het echt een suffe uitzending
ik weet zeker dat de producers ervoor gezorgd hebben dat er vooral mainstream nummers gezongen werden..quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:47 schreef Marble het volgende:
[..]
Dat lag helemaal aan de nummerkeuzes van de kandidaten, ze hadden ook wat meer gedurfde keuzes kunnen maken.
Ja dat vraag ik me ook af!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vraag me een beetje af waar de rock was deze week.
Hits van deze eeuwquote:Op zondag 22 januari 2006 10:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Welk thema wordt het volgende week? Ik dacht te horen dat het werd gezegd, maar ik ben het vergeten.![]()
Dat kan nog interessant worden.quote:Op zondag 22 januari 2006 10:43 schreef Woelli het volgende:
[..]
Hits van deze eeuw
Dus van 2000 tot nu
Vast welquote:Op zondag 22 januari 2006 11:34 schreef Tha_Erik het volgende:
En in die periode zit er altijd wel iets tussen wat je goed ligt en wat bij je past.
Der word vast wel weer iets gezongen van Alicia Keysquote:Op zondag 22 januari 2006 11:41 schreef Ayaxola het volgende:
Ik dacht eerst van 1900 tot 2000Vond het al zo gek, wel een beetje heel algemeen
Maar dit is wel leuk, nu krijg je denk ik ook meer nummers die beter bij de kandidaten passen. Denk voornamelijk de vrouwen veel meer van de pop zijn.
Zolang het goed gezongen wordt is er geen probleem.quote:Op zondag 22 januari 2006 11:43 schreef Woelli het volgende:
[..]
Der word vast wel weer iets gezongen van Alicia Keys![]()
Ja, dat krijg je dan misschien wel, dat zou wel jammer zijn. Hopelijk blijft de liedjeskeuze toch nog wel leuk. Niet zo afgezaagd.quote:Op zondag 22 januari 2006 11:43 schreef Woelli het volgende:
[..]
Der word vast wel weer iets gezongen van Alicia Keys![]()
ik ga alvast nieuwe oordopjes kopenquote:Op maandag 23 januari 2006 14:58 schreef Ayaxola het volgende:
Op dat nummer kan je aardig schreeuwen aan het eind anders![]()
Ik vind het niet echt beroerd om aan te horen hoorquote:Op maandag 23 januari 2006 15:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ga alvast nieuwe oordopjes kopen
Er zit een verschil tussen goed uithalen en schreeuwen.. ik denk dat Mares ondertussen wel doorheeft waar de grens ligt.quote:Op maandag 23 januari 2006 15:24 schreef Californian_dreamer het volgende:
nou, spijt me toch hel erg, maar als ze gaat schreeuwen vind ik het toch niet om aan te horen.
nou ja, niet echt om aan te horen in ieder geval.
Precies, helemaal mee eens, ik vind haar helemaal niet schreeuwen, dat zijn gewoon goede mooie uithalen, ik vind het zeker niet storend!quote:Op maandag 23 januari 2006 15:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Er zit een verschil tussen goed uithalen en schreeuwen.. ik denk dat Mares ondertussen wel doorheeft waar de grens ligt.
Ik denk het ook, dat is wel het nummer waar zij het steeds over heeft, net zoals Christon over Chariot dat hij volgende week zou zingen.quote:Op maandag 23 januari 2006 14:56 schreef Californian_dreamer het volgende:
ik verwacht dat Marescha because of you gaat doen van Kelly Clarkson, dat nummer wilde ze al graag zingen, dus lijkt me redelijk voor de hand liggend...
Ze is de eerste 2 liveshows een beetje te ver gegaan...daarom heeft ze bij sommige mensen een verkeerde indruk achtergelaten/quote:Op maandag 23 januari 2006 15:33 schreef inasras het volgende:
Ik snap niet wat zoveel mensen slecht vonden aan marescha afgelopen uitzending.. dat meisje kan zingen, das echt niet normaal. er zijn maar weinig mensen die zulke goede uithalen kunnen
ja precies, ik zei ook, ze is op de gode weg, ik vond haar niet slecht vorige week, en was best wel te spreken over haar optreden van afgelopen zaterdagquote:Op maandag 23 januari 2006 15:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ze is de eerste 2 liveshows een beetje te ver gegaan...daarom heeft ze bij sommige mensen een verkeerde indruk achtergelaten/
quote:Op maandag 23 januari 2006 19:11 schreef superhero87 het volgende:
Floortje: Katie Melua - Nine million bicycles
quote:Angelique: Mary J Blige - No more drama
Floortje is leuk, maar ik zie haar echt niet Nine Million Bicycles zingen. Het is een geweldig nummer, maar volgens mij ook erg moeilijk om te zingen.quote:Op maandag 23 januari 2006 19:11 schreef superhero87 het volgende:
Dit is mijn voorspelling:
Marescha: Kelly Clarkson of Celine Dion
Rafaella: Macy Gray - I try
Aaron: Usher - Caught up (inclusief dans)
Serge: Jamie Cullum - Everlasting Love
Ellen: Anouk - Michel
Harm: Nickelback - een van hun lame nummers
Angelique: Mary J Blige - No more drama
Of misschien Angelique welquote:Op maandag 23 januari 2006 19:53 schreef BVO het volgende:
Raffaëla doet denk ik Crazy in Love van Beyonce.
Ik niet!quote:Op maandag 23 januari 2006 21:34 schreef Woelli het volgende:
Ik denk iedereen wel.
Maar zijn dit de liedje inderdaad? Of denk je maar dat ze die kiezen?quote:Op maandag 23 januari 2006 19:11 schreef superhero87 het volgende:
Er staat toch voorspelling!quote:Op maandag 23 januari 2006 23:22 schreef caradoc het volgende:
[..]
Maar zijn dit de liedje inderdaad? Of denk je maar dat ze die kiezen?
Laat ik het niet hopen...quote:Op maandag 23 januari 2006 19:11 schreef superhero87 het volgende:
En nummers van Gavin Degraw of James blunt zijn niet afgezaagd?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:03 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Er staat toch voorspelling!
Serge gaat trouwens écht geen Everlasting Love zingen hoor, zo afgezaagd is ie niet.
Misschien dat hij ook wel iets van een Gavin DeGraw doet, of misschien James Blunt.
In ieder geval minder, het is ook niet heel origineel nee. Maar everlasting love is wel het afgezaagdste nummer wat je kunt zingen, imho.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 04:55 schreef superhero87 het volgende:
[..]
En nummers van Gavin Degraw of James blunt zijn niet afgezaagd?
![]()
Heb je het thema wel begrepen?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:16 schreef Machteld_van_der_Voornaam het volgende:
Harm - Metallica
Floortje - ehm.. denk burgerlijk, denk burgerlijk..... ehmm Celine Dion. Think twice ofzo
Marescha - ze heeft de stem. Nu nog knallen á la anouk 'lost' mag Ze zeker niet nog een x doen(A)
Angelique - Lekkere soul. Erykah Badu - Tyrone offe.... Op een perfecte manier iets van Alicia.
Aaaaaaron - Zal wel weer stevie wonder doen
volgens mij nietquote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:42 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Heb je het thema wel begrepen?
Naar mijn weten hebben alleen superhero87 en Machteld een voorspelling gedaan.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:44 schreef Omega het volgende:
De dingen die shiNinG_staR opschreef zijn allemaal van voor 2000, dus vallen niet binnen het thema.
Ja ik bedoelde ook de dingen van Machteld die zij quote, inmiddels mijn post aangepast.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:45 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Naar mijn weten hebben alleen superhero87 en Machteld een voorspelling gedaan.![]()
Beste meneer Frank,quote:
Vorige week dinsdag maakte RTL FM ook de nummers bekend.quote:Op woensdag 25 januari 2006 00:00 schreef Californian_dreamer het volgende:
hier moet ik ff op reageren.
het lijkt me sterk dat het zo snel al bekend gemakt zou worden. en daarbij was het bij sommige kandidaten wel erg vaag, gewoon iets van ... of ... ofzo.
was dus overduidelijk....voor mij althans
HIJ?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:48 schreef Omega het volgende:
[..]
Ja ik bedoelde ook de dingen van Machteld die hij quote, inmiddels mijn post aangepast.
Sorryquote:
geeft niet johquote:Op woensdag 25 januari 2006 12:01 schreef Omega het volgende:
[..]
Sorry![]()
Ik had gewoon naar je profiel moeten kijken.
Raffaela moet dan dat ene nummer uit Chicago doen, "when you're good to mama' ofzo. Die in de film gezongen werd door Queen Latifahquote:Op woensdag 25 januari 2006 13:09 schreef Californian_dreamer het volgende:
verder hoop ik trouwens nog steeds op een musical thema, lijkt me erg leuk.
Ja, dat had gekund. Maar het lijkt me dan logischer wanneer diegene dan eerst de liedjes post die er worden gezongen, vóórdat diegene een voorspelling van wie welk liedje kiest doet.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:52 schreef caradoc het volgende:
[..]
Beste meneer,
het kon ook zo zijn dat de liedjes al bekend waren en dat hij voorspelde wie welk liedje zou kiezen. Dit is al eerder gebeurd, namelijk vorige week.
Word denk ik te moeilijk, maar het zou wel leuk zijnquote:Op woensdag 25 januari 2006 13:09 schreef Californian_dreamer het volgende:
verder hoop ik trouwens nog steeds op een musical thema, lijkt me erg leuk.
quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Musical wens:
Alle dames die samen Chicago - Cell Block Tango doen
Jaaaquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:24 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
Of ook een leuke musical wens: alle kandidaten die Seasons of Love van Rent zingen.![]()
Vind ik ook. DEze heb ik ook wel eens in me hoofd gehadquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Jaaa
trouwens:
Leuk thema kan ook zijn liedjes van Idols kandidaten.
Er is ondertussen genoeg om uit te kiezen!
Gareth, Kelly, Guy, Will, Carrie zelfs Boris
Favo'squote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:19 schreef Woelli het volgende:
[..]
Vind ik ook. DEze heb ik ook wel eens in me hoofd gehad![]()
Ik ga Jessie zingen, van Jim.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Leuk thema kan ook zijn liedjes van Idols kandidaten.
Er is ondertussen genoeg om uit te kiezen!
JAaaaaaaaaaaaaaaaaah daar ben ik helemaal voor!quote:
Ja, want zo'n soort nummer hebben we bij haar nog niet gehoordquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
JAaaaaaaaaaaaaaaaaah daar ben ik helemaal voor!![]()
en dan floortje die DingaDong zingt![]()
Wel Bigband!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Please geen bigband, dat vind ik niks.
Marescha met The Silence That Remains van Shiri Maymon. Kan ze héérlijk uithalen keer op keer.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
JAaaaaaaaaaaaaaaaaah daar ben ik helemaal voor!![]()
en dan floortje die DingaDong zingt![]()
Kelly Clarkson - Addictedquote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Favo's
Guy Sebastian - Out With my Baby
Kelly Clarkson - Gone
Gareth - Too Serious Too Soon
Will - Switch It On
Boris - Places To Kiss
Jim - Stop
etc
Hehehe.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:17 schreef oYo het volgende:
OT: hey Tom_Tom- die Bob Ross lijkt wel erg op Aaron.
Ze moeten de muziek nartuurlijk wel hebbenquote:Op zondag 29 januari 2006 01:24 schreef Rnnz het volgende:
Ben benieuwd wat ze volgende week zingen..
Trouwens, waarom moeten ze van een lijst kiezen welk liedje ze willen zingen? Kwam ik vanavond pas achter..![]()
Zonder die kwaliteitsbandjes was het natuurlijk ook niks geweest, dat Idolsgebeuren.quote:Op zondag 29 januari 2006 10:33 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ze moeten de muziek nartuurlijk wel hebben![]()
Jaaaaaaaah leuk! Vind het wel een leuk thema, maar kan me herinneren dat dat vorige keer ook geen succes was?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:06 schreef WithMe het volgende:
Volgende week: disco.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |