Jaaaquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:24 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
Of ook een leuke musical wens: alle kandidaten die Seasons of Love van Rent zingen.![]()
Vind ik ook. DEze heb ik ook wel eens in me hoofd gehadquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Jaaa
trouwens:
Leuk thema kan ook zijn liedjes van Idols kandidaten.
Er is ondertussen genoeg om uit te kiezen!
Gareth, Kelly, Guy, Will, Carrie zelfs Boris
Favo'squote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:19 schreef Woelli het volgende:
[..]
Vind ik ook. DEze heb ik ook wel eens in me hoofd gehad![]()
Ik ga Jessie zingen, van Jim.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Leuk thema kan ook zijn liedjes van Idols kandidaten.
Er is ondertussen genoeg om uit te kiezen!
JAaaaaaaaaaaaaaaaaah daar ben ik helemaal voor!quote:
Ja, want zo'n soort nummer hebben we bij haar nog niet gehoordquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
JAaaaaaaaaaaaaaaaaah daar ben ik helemaal voor!![]()
en dan floortje die DingaDong zingt![]()
Wel Bigband!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Please geen bigband, dat vind ik niks.
Marescha met The Silence That Remains van Shiri Maymon. Kan ze héérlijk uithalen keer op keer.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
JAaaaaaaaaaaaaaaaaah daar ben ik helemaal voor!![]()
en dan floortje die DingaDong zingt![]()
Kelly Clarkson - Addictedquote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Favo's
Guy Sebastian - Out With my Baby
Kelly Clarkson - Gone
Gareth - Too Serious Too Soon
Will - Switch It On
Boris - Places To Kiss
Jim - Stop
etc
Hehehe.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:17 schreef oYo het volgende:
OT: hey Tom_Tom- die Bob Ross lijkt wel erg op Aaron.
Ze moeten de muziek nartuurlijk wel hebbenquote:Op zondag 29 januari 2006 01:24 schreef Rnnz het volgende:
Ben benieuwd wat ze volgende week zingen..
Trouwens, waarom moeten ze van een lijst kiezen welk liedje ze willen zingen? Kwam ik vanavond pas achter..![]()
Zonder die kwaliteitsbandjes was het natuurlijk ook niks geweest, dat Idolsgebeuren.quote:Op zondag 29 januari 2006 10:33 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ze moeten de muziek nartuurlijk wel hebben![]()
Jaaaaaaaah leuk! Vind het wel een leuk thema, maar kan me herinneren dat dat vorige keer ook geen succes was?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:06 schreef WithMe het volgende:
Volgende week: disco.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |