skihut is ongeveer gelijk aan carnavalquote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Waar is dan de skihut optie?
Chicago, Sounds of Music, Mary Poppins...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:54 schreef Marble het volgende:
Ik hoop dat er eens een musicalronde komt. Phantom of the opera, 42nd Street, Once more with feeling, Fiddler on the roof, West Side story, Meet me in St. Louis en ga zo maar door... Laat maar komen!
Oh God ja, Climb every mountain.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:58 schreef Sneeze het volgende:
De musicalronde bij American Idol was de slechtste ronde van het hele seizoen. Met als dieptepunt Anthony Federov die iets zong uit "The Sound of Music". Brr....
Komt vrijdag wel ok?quote:Op zondag 8 januari 2006 02:15 schreef Svensational het volgende:
Ja, CDP, je had moeten vragen hoe dat zat met die gastjuryleden!
Tsja, met contractbreuk heb je echt een probleem.quote:Op zondag 8 januari 2006 02:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Thema voor volgende week was verrassend maar wel spectaculair volgens Angelique
Meer krijg je echt niet los bij ze..Idols heeft ze goed opgevoed
Doen we niet aan bronvermeldingquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:14 schreef Andiyan het volgende:
Uit betrouwbare bron
Thema:
Jukebox Rock&Roll 50s en 60s.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Doen we niet aan bronvermelding?
En toch viel het me 100% mee .quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:23 schreef shiNinG_staR het volgende:
Vind het ook niet echt super, ik wil gewoon hippe moderne muziek horen![]()
No shit Sherlockquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:11 schreef RayMania het volgende:
Deze week Jukebox, volgende week Rock.
quote:
Dat er volgende week rock was wist ik niet hoorquote:
Ik ook niet. Zou wel erg leuk zijnquote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat er volgende week rock was wist ik niet hoor!
Nee, gewoon lekker snoeiharde 70's rock.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:57 schreef Omega het volgende:
Rock zou goed zijn, maar dan niet van die Europe "it's the final countdown" muziek wat wel eens rock wordt genoemd.![]()
Ik vind ze alle drie geweldig, wat zou dat geweldig zijnquote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Poll op Idols nu:
Welk thema zou je graag terugzien in een Liveshow?
Carnaval
41%
Karaoke
47%
Schlagerfestival
12%
Nee afschuwelijk. Ze zoeken een popidool, geen derde-rangs kroegzanger. Anders hadden ze die Dirk-jan ook wel door kunnen laten gaan.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:27 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik vind ze alle drie geweldig, wat zou dat geweldig zijn![]()
![]()
Ik hoop het nietquote:Op maandag 16 januari 2006 20:26 schreef charmed_angel het volgende:
krijgen we echt rock aanstaande zaterdag? Vind ik nou niet ehct een leuke thema
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |