HAKKUH!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Zeker, en dan gewoon een van een minuut of 4,5. Ze lezen hier toch mee?quote:
Naja wel toffe nummer in ieder geval.. het thema spreekt me niet zo aan verder..quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
RTL FM Maakte net bekend welke nummers er zaterdag worden gezongen:
Alannah Myles - Black Velvet
Wonderwall (Oasis)
Knockin on Heavens door (Guns n Roses)
Born to be wild (Bruce Springsteen)
I don't wanna miss a thing (Aerosmith)
Let Love Rule (Lenny Kravitz)
Jon Bon Jovi - Always
Iets van Toto
en nog 1tje..
Die is niet van Springsteen toch? Born in the USA is het dan zeker?quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Born to be wild (Bruce Springsteen)
Nee het was Born to Be wild..quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:56 schreef WithMe het volgende:
[..]
Die is niet van Springsteen toch? Born in the USA is het dan zeker?
Steppenwolf.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee het was Born to Be wild..Dus dan isst van een ander
quote:
Rockquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:23 schreef Woelli het volgende:
Maar wat is nou precies het thema dan?
quote:Re: Nummers voor zaterdag! Dit zingen ze:
floortje: always
christon: wonderwall
marescha: i don't wanna miss a thing
serge: born to be wild
deze weet ik zeker de rest niet....
Wo 18-01-2006 14:52 bart77
Behalve Vanessa uit DSDSquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Black Velvet brengt ongeluk..er zijn meerdere kandidaten over de wereld eruit gevlogen met dat nummer..
Ik hoop echt dat hij zoiets flikt als de rockversie van Britney's Hit Me One More Time..quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Harm beloofde iets te doen wat je niet zou verwachten, zou dat een nummer van Toto zijn?
haha.. Zou precies bij hem passenquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat hij zoiets flikt als de rockversie van Britney's Hit Me One More Time..
Van Solid HarmoniE?quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik wil dat Floortje "I Want you to Want me' deed .. was erg benieuwd hoe zij dat zou brengen.
OMG, doet me denken aan de versie van Canadian Idol'squote:Op woensdag 18 januari 2006 22:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat zou geweldig gaaf zijn ja. Op de the Darkness toer.
Nee Cheap Trick!quote:
Leuk nummer hoor! Als je 't hoort herken je 't wel. Doe 't maar even downen dan.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:33 schreef Tom_Tom- het volgende:
Cheap Trick zegt me zo niks, trouwens. Mis ik dan iets?
quote:Rocken in Studio 22!
Kom jij zaterdag naar de vierde Liveshow? Verkleed je dan als rocker!
Ja, dat lees je goed! We verklappen hierbij namelijk het thema voor Liveshow 4: Rock! De negen overgebleven Idols zingen zaterdagavond allemaal een rocknummer en betreden natuurlijk, zoals je gewend bent, in speciale outfits als rockgoden het podium. Dat de vierde show een spektakel wordt, kunnen we nu al beloven. Maar om de sfeer in de uitverkochte studio naar het kookpunt te brengen, vragen we jullie dan ook om helemaal in stijl naar het Mediapark in Hilversum af te reizen.
Zoals jullie weten kijken er wekelijks 2 miljoen mensen naar Idols en zijn onze cameramannen altijd op zoek naar mooie plaatjes, dus haal die leren broeken, jasjes, hoofddoeken, pruiken en laarzen uit de kast en dof je op! Succes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |