Hij leest zelfs tijdens Backstage mee wat jullie v/d optredens vondenquote:Op maandag 16 januari 2006 21:07 schreef Timmai het volgende:
Mark (die kale, toch?) komt hier op Fok
quote:Op maandag 16 januari 2006 21:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hij leest zelfs tijdens Backstage mee wat jullie v/d optredens vonden
in dat geval:quote:Op maandag 16 januari 2006 21:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hij leest zelfs tijdens Backstage mee wat jullie v/d optredens vonden
quote:Op maandag 16 januari 2006 21:14 schreef Timmai het volgende:
[..]
in dat geval:
Hoi Mark, ken je me nog?
Super experts!quote:Op maandag 16 januari 2006 21:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Gaaf zeg, we zijn dan ook experts natuurlijk.
MARK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! EN IK WIL MUSICALS!!!!!!!!quote:Op maandag 16 januari 2006 21:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik wil duetten!
En dat kan best:
Gewoon de uitslag iets inkorten en dan een loting doen welke kandidaten met elkaar duetten moeten zingen
Misschien volgende week, want nu zijn ze toch met z´n 9-en???quote:Op maandag 16 januari 2006 21:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik wil duetten!
En dat kan best:
Gewoon de uitslag iets inkorten en dan een loting doen welke kandidaten met elkaar duetten moeten zingen
Dat is wel een cool idee, dan gaan Christon en Ellen vast samenquote:Op maandag 16 januari 2006 21:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik wil duetten!
En dat kan best:
Ja dat lijkt me wel zo slim jaquote:Op maandag 16 januari 2006 22:47 schreef Omega het volgende:
[..]
Misschien volgende week, want nu zijn ze toch met z´n 9-en???
We gaan wel loten he?quote:Op maandag 16 januari 2006 22:52 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Dat is wel een cool idee, dan gaan Christon en Ellen vast samen
vind het toch anders als ze een vrije keuze ronde tijdens de liveshows hebbenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 07:30 schreef Svensational het volgende:
Vrije keuze hadden ze toch al bij de workshops?
Normaa was het liveshow 1..maar ben blij dat ze het hebben afgeschaft aangezien sommige mensen toen toch best lelijk op hun giecheltje gingen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:19 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
vind het toch anders als ze een vrije keuze ronde tijdens de liveshows hebben
Nee dat was liveshow #1quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:43 schreef Californian_dreamer het volgende:
bedenk me net iets...hadden ze niet altijd een show mat als thema keuze van de kandidaat? (was wel een van de laatste shows, maar toch, valt toch wel onder vrije keuze, of niet?
Gedurft dat je Aäron als afvaller van komende zaterdag hebt, bij deze duetten.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
We gaan wel loten he?
Dus wie weet worden het
Marescha en Harm
Raffaela en Ellen
Christon en Angelique
Serge en Floortje
Oh t was maar een gokje hoorquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:43 schreef Omega het volgende:
[..]
Gedurft dat je Aäron als afvaller van komende zaterdag hebt, bij deze duetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |