quote:Op donderdag 29 december 2005 18:25 schreef Cee het volgende:
Ze mogen van me alles bedenken, van Grunt tot Folkloristisch, zolang ze BIG BAND maar terug brengen. En dan net als in Idols 2 een echt big band nummer en een swing-versie van een niet-big band nummer.
Hoe weet je dat?quote:Op donderdag 29 december 2005 18:25 schreef BVO het volgende:
Komende zaterdag wordt een "gala-uitzending", thema zal daar wel bij aansluiten.
Ik hoop weer op Motown!
In Amerika werkt dat..hier niet..quote:Op donderdag 29 december 2005 20:01 schreef charmed_angel het volgende:
MUSICAL!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:49 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Het is... [tromeroffel]Geboortejaren
![]()
Jaaaquote:
Dat kwam door de kandidatenquote:Op vrijdag 30 december 2005 17:38 schreef sbientje het volgende:
heh gedver nee CDP
dat was bij popstars ook zon drama!
er zijn echt wel veel bekende engelse musicalnummers! die veel mensen kennenquote:Op donderdag 29 december 2005 20:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
In Amerika werkt dat..hier niet..
De helft v/d nummers kent niemand of gaan ze de nederlandse vertalingen doen
Nee die ronde mag overgeslagen worden hier![]()
Jaa, rock!quote:Op donderdag 29 december 2005 20:02 schreef Tom_Tom- het volgende:
En ik hoop op een rockronde, maar dat zit er toch niet in vrees ik..
quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:50 schreef TheVulture het volgende:
Dan Copy-paste ik mijn suggestie hier wel even:
ik hoop op carnavalskrakers als thema binnenkort.
Serge met Sjeng aan de Geng
Harm met Boer Harms
Raffaela met Toeter op mijn Waterscooter
Ellen met Worstjes op mijn borstjes
Echt nummers waarvoor je zangkwaliteiten moet bezitten inderdaadquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:50 schreef TheVulture het volgende:
Dan Copy-paste ik mijn suggestie hier wel even:
ik hoop op carnavalskrakers als thema binnenkort.
Serge met Sjeng aan de Geng
Harm met Boer Harms
Raffaela met Toeter op mijn Waterscooter
Ellen met Worstjes op mijn borstjes
Ik denk dat het toch nog vies tegen valt om een carnavalskraker goed neer te zetten hoor... maar ik denk niet dat we het gaan zienquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:57 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Echt nummers waarvoor je zangkwaliteiten moet bezitten inderdaad
hadden ze beter die ski-hut zanger door moeten laten gaan... die had er wel een feestje van gemaaktquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:57 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Echt nummers waarvoor je zangkwaliteiten moet bezitten inderdaad
geen idee.... ik hoop wel wat leuks, aangezien ik er zaterdag heen gaquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:06 schreef BVO het volgende:
Even het eerste deel van de TT: Weten we al wat voor zaterdag?!
.
duetten vind ik niks....quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik hoop dat we volgende week duetten krijgen
En dan aan t einde van deze aflevering gelijk de loting
Ja zoiets hoorde ik ookquote:Op donderdag 5 januari 2006 17:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Thema:
Waarschijnlijk Top 40 of iets in die trant..
de nummers zouden iig bekend voor de Idols doelgroep(tieners)
WIE?quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja zoiets hoorde ik ook
En er komt iemand optreden![]()
Naja, Henk-Jan komt bijv. ook wel eens in radioprogramma's dan wordt er ook wel het nodig verteld.quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:33 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hoe komen jullie aan al die inside-info
tjah als ik dat vertelquote:Op donderdag 5 januari 2006 21:33 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hoe komen jullie aan al die inside-info
jah daar ben ik dus nog niet achter, in ieder geval een jongen/man ... maar geen Will Young (gelukkig)quote:
*phew*quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jah daar ben ik dus nog niet achter, in ieder geval een jongen/man ... maar geen Will Young (gelukkig)
psst: Jim denk ikquote:
Oeh, jah!!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:04 schreef Sneeze het volgende:
Vreemde Talen (spaans, arabisch, hebreeuws,)
Dacht ik ook al aanquote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:04 schreef Sneeze het volgende:
Vreemde Talen (spaans, arabisch, hebreeuws, wat dan ook... wie heeft het talent om ook in een andere taal betekenisvol te zingen?)
Top 40 is de laatste tijd vooral van die ranzige rap enzo.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:54 schreef BVO het volgende:
[..]
Dacht ik ook al aan.
Iets buiten Engels en Nederlands.... zou ik gaaf vinden.
Top40 deze week hoop ik niet, staat echt helemaal niks in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |