In haar jonge jaren wel ja . . .quote:
Als je dat wilt doen, graag want ik weet totaal niet hoe dat in z'n werk gaat . . .quote:Op donderdag 29 december 2005 00:23 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Sorry was vergeten de OP aan te passen in wiki
toch maar geblevenquote:Op donderdag 29 december 2005 00:23 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Sorry was vergeten de OP aan te passen in wiki
We gaan nu voor de hele top 10, en dan is elke verloren tijd schadelijk MBGquote:Op donderdag 29 december 2005 00:23 schreef MrBadGuy het volgende:
Dat nieuwe topics openen gaat steeds beter merk ik![]()
Vind alleen dit nummer net weer ff minder, ze heeft betere nummers opgenomen . . .quote:
Heb je er na 12-en ook al flink wat meegepakt?quote:Op donderdag 29 december 2005 00:24 schreef Jane het volgende:
Btw, 16de in het lijstje van Arcee, terwijl ik pas tegen 19.00 uur vandaag uit mijn werk kwam.
Nee, zit nu in dubio, of ik kijk de herhaling van de x-mas special van 2 pints of lager op BBC prime, of ik kijk een reguliere aflevering op BBC 3 die over een week wordt herhaald. Begint over 5 minuutjesquote:
Herstel: WIKI is aangepast t/m dit deel . . .quote:Op donderdag 29 december 2005 00:23 schreef ThunderChild het volgende:
Als je dat wilt doen, graag want ik weet totaal niet hoe dat in z'n werk gaat . . .
Altijd goed als je nick met neuken wordt geassocieerd.quote:Op donderdag 29 december 2005 00:29 schreef milagro het volgende:
Sweeeeeeeeeeeeeeeeeeet Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaane
Lekkere neukmuziek
pardon?quote:Op donderdag 29 december 2005 00:29 schreef milagro het volgende:
Lekkere neukmuziek
zin ?quote:Op donderdag 29 december 2005 00:29 schreef milagro het volgende:
Lekkere neukmuziek
Jane ----------------------> Tarzanquote:Op donderdag 29 december 2005 00:30 schreef Jane het volgende:
[..]
Altijd goed als je nick met neuken wordt geassocieerd.
bofferdquote:Op donderdag 29 december 2005 00:30 schreef Jane het volgende:
[..]
Altijd goed als je nick met neuken wordt geassocieerd.
De Tarzan is uit!quote:Op donderdag 29 december 2005 00:31 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Jane ----------------------> Tarzan
mee eensquote:Op donderdag 29 december 2005 00:36 schreef golfer het volgende:
Dit is weer zo'n josti-nummer/smartlap dat er niet in thuis hoort.
Straks de Beatles weer . . .quote:
quote:Op donderdag 29 december 2005 00:36 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Straks de Beatles weer . . .
De wie? Dat is toch die one-hit-wonderquote:Op donderdag 29 december 2005 00:36 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Straks de Beatles weer . . .
True. Heeft aan mij niet gelegen, want ik heb op het nummer gestemd. Strax genietenquote:
Ik heb het nooit aangedurft.quote:Op donderdag 29 december 2005 00:42 schreef SunChaser het volgende:
Golfer, jij bent van de generatie LSD, hoe was dat?
Nou, je ziet wat er van geworden is he.quote:Op donderdag 29 december 2005 00:42 schreef SunChaser het volgende:
Golfer, jij bent van de generatie LSD, hoe was dat?
moet je eens weten hoe ik me voelde toen ik meteen mijn naam al zagquote:Op donderdag 29 december 2005 00:45 schreef Olmo het volgende:
He, maar hoe wordt zo'n daglijst eigenlijk bijgehouden? Schrok helemaal van mijn 53 posts
330 is gewoon asociaalquote:Op donderdag 29 december 2005 00:46 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
moet je eens weten hoe ik me voelde toen ik meteen mijn naam al zag![]()
mogen wij vrouwen dan niks?quote:Op donderdag 29 december 2005 00:56 schreef milagro het volgende:
ruktijd!
ga je gangquote:Op donderdag 29 december 2005 00:56 schreef milagro het volgende:
ruktijd!
pussy..ben je moe ofzo ?quote:Op donderdag 29 december 2005 00:57 schreef MrBadGuy het volgende:
Ik ga hierna ookEerst Johnny B Goode nog
![]()
Nu hoef ik idd niet meer.quote:
Show me the wayquote:
Je accent staat verkeerd om!quote:Op donderdag 29 december 2005 01:01 schreef Terreros85 het volgende:
truste BadGuy...8 uur op appél hier![]()
beetje inhaak-nummerquote:Op donderdag 29 december 2005 01:02 schreef Gatalin het volgende:
Als het golft, dan golft het goed!
Checkquote:Op donderdag 29 december 2005 01:03 schreef Drugshond het volgende:
Zonder een biertje is het niet af.
Ja, bedankt nog he?quote:Op donderdag 29 december 2005 01:04 schreef SunChaser het volgende:
Zo, ik heb Jane even t nieuws doorgeholpen met mooie muziek
Toen was ik er nog niet eensquote:Op donderdag 29 december 2005 01:08 schreef SunChaser het volgende:
Dit nummer deden ze bij mij op de basisschool tijdens playbackshows.
*teruggaat naar 1978*
oeeeeeeeee baby I love your wayquote:Op donderdag 29 december 2005 01:08 schreef Jane het volgende:
* Jane zet de radio hard voor Peter Frampton
Hoop dat de buren het ook leuk vinden.
jeugdsentimentquote:Op donderdag 29 december 2005 01:08 schreef SunChaser het volgende:
Dit nummer deden ze bij mij op de basisschool tijdens playbackshows.
*teruggaat naar 1978*
Die staat er niet in.quote:Op donderdag 29 december 2005 01:09 schreef milagro het volgende:
[..]
oeeeeeeeee baby I love your way
Ik vind ze allebei oké.quote:Op donderdag 29 december 2005 01:11 schreef SunChaser het volgende:
De Police heb ik nooit iets aangevonden. Sting wel.
Ik heb ze nog horen spelen in de Vliegermolen in Voorburgquote:Op donderdag 29 december 2005 01:11 schreef SunChaser het volgende:
Bij mij is het eigenlijk net andersom, hoewel ik Sting ook wel een paar mooie nummer vind hebbenquote:Op donderdag 29 december 2005 01:11 schreef SunChaser het volgende:
miereneukerquote:Op donderdag 29 december 2005 01:12 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Fout, elk dingetje dat ZIJ doet
Van the manquote:Op donderdag 29 december 2005 01:14 schreef Jane het volgende:
Nu weer die zanger van The Rolling Stones.
Reagae?quote:Op donderdag 29 december 2005 01:14 schreef Drugshond het volgende:
Vooral het onbekende werk van de Police is wel owke.
Ze hadden iets....
Ga even een hard gekookt ei makenquote:Op donderdag 29 december 2005 01:15 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Inderdaad, ik kijk nu al uit naar Vader Abraham!
Dat is slechts een fase geweest in hun muziek.quote:
Je moet blijvenquote:Op donderdag 29 december 2005 01:16 schreef Jane het volgende:
Hoe kan ik nou naar bed gaan mensen?
Bright Side Of The Road
En wat te denken van het volgende uur?quote:Op donderdag 29 december 2005 01:16 schreef Jane het volgende:
Hoe kan ik nou naar bed gaan mensen?
Bright Side Of The Road
quote:Op donderdag 29 december 2005 01:16 schreef SunChaser het volgende:
Straks Heart. Die hebben toch ook dat nummer over die slet die mannen neukt in hotels omdat haar eigen vent dr niet zwanger kan maken?
Dat worden ENORME wallen morgen.quote:Op donderdag 29 december 2005 01:18 schreef Gatalin het volgende:
[..]
En wat te denken van het volgende uur?
893 Beatles - A hard day's night
892 John Lennon - Woman
Jij kan nog lang niet naar bed toe!
quote:Op donderdag 29 december 2005 01:20 schreef SunChaser het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa moooooooooooooooooooooi
Het zal jou vast niet verbazen dat ik de cd-single heb van Ronan Keating die dit zingt met op de B-kant een lekkere trance-uitvoering....quote:Op donderdag 29 december 2005 01:20 schreef Jane het volgende:
I cried a tear
You wiped it dry
I was confused
Niet verbaasd, wel verdrietig.quote:Op donderdag 29 december 2005 01:21 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Het zal jou vast niet verbazen dat ik de cd-single heb van Ronan Keating die dit zingt met op de B-kant een lekkere trance-uitvoering....
moet je werken morgen dan ? Ik heb geen verplichtingen dus gewoon tot 11 uur in bedquote:
Ehhhh, JA!quote:
quote:I hear the ticking of the clock
I’m lying here the room’s pitch dark
I wonder where you are tonight
No answer on the telephone
And the night goes by so very slow
Oh I hope that it won’t end though
Alone
Till now I always got by on my own
I never really cared until I met you
And now it chills me to the bone
How do I get you alone
How do I get you alone
You don’t know how long I have wanted
To touch your lips and hold you tight
You don’t know how long I have waited
And I was going to tell you tonight
But the secret is still my own
And my love for you is still unknown
Alone
Till now I always got by on my own
I never really cared until I met you
And now it chills me to the bone
How do I get you alone
How do I get you alone
How do I get you alone
How do I get you alone
Alone, alone
Gewoon slapen tijdens het nieuws en de nummers die je niet zo trekkenquote:Op donderdag 29 december 2005 01:24 schreef stijgende_ster het volgende:
Dat is et kutte van die top2000. Je MOET gewoon nummers missen.
maar das ook het mooie. Je kunt altijd luisteren, want hij raast maar doorquote:Op donderdag 29 december 2005 01:24 schreef stijgende_ster het volgende:
Dat is et kutte van die top2000. Je MOET gewoon nummers missen.
Zal straks wel herhaald worden via het digitale kanaal . . .quote:Op donderdag 29 december 2005 01:24 schreef stijgende_ster het volgende:
Dat is et kutte van die top2000. Je MOET gewoon nummers missen.![]()
Ik krijg altijd blauwe uitslag van die gristelijke mijnheer.quote:Op donderdag 29 december 2005 01:27 schreef Terreros85 het volgende:
Hij staat te trappelen van ongeduld:
[afbeelding]
Dat is ook waar. Ieder moment van de dag kan je radio 2 opzetten en hoor je goeie muziek.quote:Op donderdag 29 december 2005 01:26 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
maar das ook het mooie. Je kunt altijd luisteren, want hij raast maar door![]()
Ik ook!quote:Op donderdag 29 december 2005 01:27 schreef Terreros85 het volgende:
Hij staat te trappelen van ongeduld:
[afbeelding]
Weinig gristelijk aan vader abraham volgens mij.quote:Op donderdag 29 december 2005 01:28 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik krijg altijd blauwe uitslag van die gristelijke mijnheer.
anders ik wel...allemaal inhaken en meedeinen op de muziekquote:
door zulke nummers zuipt de generatie 12-15 te veelquote:Op donderdag 29 december 2005 01:33 schreef Drugshond het volgende:
Dit nummer is juist uitgevonden om drankmisbruik te promoten.
Inderdaad! Zou Pierre een engel zijn?quote:
quote:Op donderdag 29 december 2005 01:34 schreef Terreros85 het volgende:
door zulke nummers zuipt de generatie 12-15 te veel![]()
Oeh!quote:Op donderdag 29 december 2005 01:35 schreef SunChaser het volgende:
Over neukmuziek gesproken, Barry White komt zo
Oh, is het een fluit? Ik dacht een orgeltje.quote:Op donderdag 29 december 2005 01:36 schreef SunChaser het volgende:
Waar komt die fluit vandaan, dat hoort er tgoch niet in?
Truste!quote:Op donderdag 29 december 2005 01:39 schreef Terreros85 het volgende:
met dat diepe geluid van hem![]()
ik ga na dit nummer plat![]()
slaap lekker mensen![]()
Hee Drugshond, toch ook maar hier gaan kijken?quote:Op donderdag 29 december 2005 01:37 schreef Drugshond het volgende:
Machtige stem.
Ik vind t wel leuk ze mee te lezen eigenlijk, lees je teksten die je altijd anders zongquote:Op donderdag 29 december 2005 01:40 schreef golfer het volgende:
Fuck eens op met die songteksten die je nooit echt hebt gehoord in die tijd en je steeds maar tussendoor hier gooit, Gatalin.
Oftewel: hou op met je post-opkrikken en plaats weer eens een post als je wel weet over welke song het gaat?
Dat plaatsen van songteksten was hier anders een traditie geworden in de laatste zoveel topics hoor.quote:Op donderdag 29 december 2005 01:40 schreef golfer het volgende:
Fuck eens op met die songteksten die je nooit echt hebt gehoord in die tijd en je steeds maar tussendoor hier gooit, Gatalin.
Oftewel: hou op met je post-opkrikken en plaats weer eens een post als je wel weet over welke song het gaat?
Gast, dit doen we al een hele tijd, kijk maar in de oude topicsquote:Op donderdag 29 december 2005 01:40 schreef golfer het volgende:
Wees blij dat het alleen de tekst is, de dagploeg komt met albumhoesquote:Op donderdag 29 december 2005 01:40 schreef golfer het volgende:
Hee, stop wel met dat gast zeg, wat een kutstopwoord is datquote:Op donderdag 29 december 2005 01:42 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Gast, dit doen we al een hele tijd, kijk maar in de oude topics
Sorryquote:Op donderdag 29 december 2005 01:43 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Hee, stop wel met dat gast zeg, wat een kutstopwoord is dat
Ik vind het ook leuk hoor. En albumhoezen ook. En foto's. Enz. enz.quote:Op donderdag 29 december 2005 01:42 schreef SunChaser het volgende:
En wat maken die songteksten nou uit, tis hier toch al slowchat. Mij doe je er een plezier mee Gatalin
Ronduit slecht wat mij betreft!quote:Op donderdag 29 december 2005 01:44 schreef SunChaser het volgende:
Seal Crazy, heeft Alanis Morisette er geen cover van gemaakt? Overbodige cover that is
Maar je kent amper de groepen/bands waar het over gaat en zoekt je songsteksten alleen maar op zonder verder commentaar op die uitvoerenden?quote:Op donderdag 29 december 2005 01:42 schreef Gatalin het volgende:
Gast, dit doen we al een hele tijd, kijk maar in de oude topics
Vind de albumhoezen en foto's leuker dan de teksten . . .quote:Op donderdag 29 december 2005 01:44 schreef Jane het volgende:
Ik vind het ook leuk hoor. En albumhoezen ook. En foto's. Enz. enz.![]()
Hee, het is een service dan voor de mensen die het wel kennen. En als ie het niet kent, ken ie het leren door er naar te zoeken en door de tekst te lezen.quote:Op donderdag 29 december 2005 01:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar je kent amper de groepen/bands waar het over gaat en zoekt je songsteksten alleen maar op zonder verder commentaar op die uitvoerenden?
Noem ik post-opkrikkehn.
Lijkt me leuker als je ook nog af-en-toeiets te melden hebt over de uitvoerenden.
golfer, het is hartstikke veel werk om steeds te doen (ik weet het, want ik heb de taak gisteren een tijdje op me genomen) en de rest vind het over het algemeen leuk. Bovendien is het hartstikke ontopic, dus niet zeuren.quote:Op donderdag 29 december 2005 01:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar je kent amper de groepen/bands waar het over gaat en zoekt je songsteksten alleen maar op zonder verder commentaar op die uitvoerenden?
Noem ik post-opkrikkehn.
Lijkt me leuker als je ook nog af-en-toeiets te melden hebt over de uitvoerenden.
TV niet gezien, ik was bezig met een compilatie van FS_open (source) (Freespace 2) = game. Maar ik krijg die prut niet aan de praat.quote:Op donderdag 29 december 2005 01:41 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Hee Drugshond, toch ook maar hier gaan kijken?
Tv was weer machtig leuk, heb ik veel gemist?
quote:Op donderdag 29 december 2005 01:46 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Vind de albumhoezen en foto's leuker dan de teksten . . .
Dat ik amper de groepen niet ken is niet waar. Ik heb alleen niet bij allen een speciaal moment, maar dat betekent niet dat ik het geen goede muziek vind. Barry White vind ik bijvoorbeeld lekkere muziek om naar te luisteren, maar het is van voor mijn tijd, ik heb toen niet op de dansvloer op deze muziek tegen een meisje staan te dansen, dat doe ik nu op die foute 50 Cent troep enz.quote:Op donderdag 29 december 2005 01:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Noem ik post-opkrikkehn.
Wordt al dagen niet gedaan hier . . .quote:Op donderdag 29 december 2005 01:46 schreef golfer het volgende:
Noem ik post-opkrikkehn.
Lijkt me leuker als je ook nog af-en-toeiets te melden hebt over de uitvoerenden.![]()
Wat denk je dat ik ophebquote:
Geen idee, maar ik weet wat Golfer opheeftquote:Op donderdag 29 december 2005 01:49 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Wat denk je dat ik opheb
Al geweest, op 1181.quote:Op donderdag 29 december 2005 01:50 schreef milagro het volgende:
Stuck in the Middle with You, die wil ik horen
Das voor een vrouw niet zo'n fijne uitdrukking toch ?quote:
Die moet je luisteren als Michael Madsen dat oor eraf snijdt in Reservoir Dogsquote:Op donderdag 29 december 2005 01:50 schreef milagro het volgende:
Stuck in the Middle with You, die wil ik horen
Owkee.quote:Op donderdag 29 december 2005 01:47 schreef Jane het volgende:
[..]
golfer, het is hartstikke veel werk om steeds te doen (ik weet het, want ik heb de taak gisteren een tijdje op me genomen) en de rest vind het over het algemeen leuk. Bovendien is het hartstikke ontopic, dus niet zeuren.
quote:Op donderdag 29 december 2005 01:51 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Das voor een vrouw niet zo'n fijne uitdrukking toch ?
Nee, niet wie als snelste de tekst kan vinden, tis geen fucking a go go spel. Er is er telkens een die die taak op zich neemt.quote:Op donderdag 29 december 2005 01:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Owkee.
Dus dit top-2000-topic gaat niet meer over muziek, maar over wie het beste en het snelste de tekst of de plaatjes van de platenhoezen kan opzoeken via google?
Niet meer over wetenswaardigeheden of herinneringen aan bepaalde nummers ?
In dat geval haak ik af.
Nee, en zijn duet met Jules Deelder ook niet ben ik bangquote:Op donderdag 29 december 2005 01:53 schreef SunChaser het volgende:
Staat Herman er ook in met Maak Van Uw Scheet een Donderslag?
Het is een SLOW Chat topic, wat maken die 20 teksten nu uit op de 300 posts? Heel veel vinden ze leuk even mee te lezen tijdens het lujisteren. Tussendoor hoor je toch genoeg dingen over artiesten en muziekquote:Op donderdag 29 december 2005 01:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Owkee.
Dus dit top-2000-topic gaat niet meer over muziek, maar over wie het beste en het snelste de tekst of de plaatjes van de platenhoezen kan opzoeken via google?
In dat geval haak ik af.
Dat moet jij weten, golfer...quote:
Sorry, maar ik zie hier nog steeds gewoon mensen over de nummers praten.quote:Op donderdag 29 december 2005 01:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Owkee.
In dat geval haak ik af.
quote:Op donderdag 29 december 2005 01:55 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Door hen ben ik een hele tijd in tuinbroeken gehezen
Zonder verder een fuck van en uitvoerende te weten of herinnering te hebben eraan?quote:Op donderdag 29 december 2005 01:54 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Nee, niet wie als snelste de tekst kan vinden, tis geen fucking a go go spel. Er is er telkens een die die taak op zich neemt.
Hij doet er veel mensen een plezier mee anders. Laat hemquote:Op donderdag 29 december 2005 01:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Zonder verder een fuck van en uitvoerende te weten of herinnering te hebben eraan?
Gewoon stomweg een songtekst zoeken op google en het snelste te zijn om die te posten?
Ik kan niet over anderen spreken, maar ik heb dat probleem niet. Denk dat een groot deel van de uitvoerenden wel redelijk bekend bij mij is. En dan nog, door zoeken leert men ook, wees blij dat er jongeren zijn die die nummers willen luisteren en intresse tonen.quote:Op donderdag 29 december 2005 01:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Zonder verder een fuck van en uitvoerende te weten of herinnering te hebben eraan?
Gewoon stomweg een songtekst zoeken op google en het snelste te zijn om die te posten?
golfer, ga slapen man! Jij bent de enige ongezellige hier nu. De rest is BLIJ dat iemand het doet!quote:Op donderdag 29 december 2005 01:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Het gaat helemaal er niet om wie het snelst een songtext kan vinden, het is iets wat eentje op zich neemt voor een tijdje, en nu ben ik het toevallig.quote:Op donderdag 29 december 2005 01:57 schreef golfer het volgende:
[..]
golfer, je klinkt nu als een vent die een excuus zoekt om het uit te maken, en daarom maar ruzie trapt om iets onbenulligsquote:Op donderdag 29 december 2005 01:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Mijn jongste tante heeft heel lang bij ons gewoond en die vond het wel leuk om die pakken te kopen voor mequote:
Ik geloof dat ik het niet over mijn hart kan verkrijgen om voor die tijd naar bed te gaan.quote:
Oke.quote:Op donderdag 29 december 2005 01:58 schreef SunChaser het volgende:
Hij doet er veel mensen een plezier mee anders. Laat hem
Ach, en daarna je bedje in met een Steely Danquote:Op donderdag 29 december 2005 02:01 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik het niet over mijn hart kan verkrijgen om voor die tijd naar bed te gaan.
Man, zuip eens wat minder als je er niet tegen kan. Het is echt gezellig hier, en je leest genoeg over muziek en uitvoerenden. Slaap je roes uit en tot morgen.quote:Op donderdag 29 december 2005 02:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Oke.
Laatste post van mij in dit jaar in top-2000 van mij.
Ik had gehoopt hier mensen tegen te komen die de musici of uitvoerenden/badndjes kenden en er wat commentaar over konden leveren.
Blijkbaar is dit niet anders dan een ordinaire post-opkrikreeks.
golfer, als hier alleen mensen hadden mogen posten die alle platen nog meegemaakt hadden, dan was het hier erg stil geworden. Wees blij dat mensen ook geÏnteresseerd zijn in muziek van voor hun tijd. Of ze het nu wel of niet al kennen.quote:Op donderdag 29 december 2005 02:02 schreef golfer het volgende:
Ik had gehoopt hier mensen tegen te komen die de musici of uitvoerenden/badndjes kenden en er wat commentaar over konden leveren.
Ja, ik moet er wat voor over hebben om Lennon nog te horen.quote:Op donderdag 29 december 2005 02:03 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
OMG, krijsende celine dalijk ook weer
Tot ik mijn pinguin heb.quote:Op donderdag 29 december 2005 02:02 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ach, en daarna je bedje in met een Steely Dan
nu dan?quote:Op donderdag 29 december 2005 02:05 schreef SunChaser het volgende:
vol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |