In haar jonge jaren wel ja . . .quote:
Als je dat wilt doen, graag want ik weet totaal niet hoe dat in z'n werk gaat . . .quote:Op donderdag 29 december 2005 00:23 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Sorry was vergeten de OP aan te passen in wiki
toch maar geblevenquote:Op donderdag 29 december 2005 00:23 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Sorry was vergeten de OP aan te passen in wiki
We gaan nu voor de hele top 10, en dan is elke verloren tijd schadelijk MBGquote:Op donderdag 29 december 2005 00:23 schreef MrBadGuy het volgende:
Dat nieuwe topics openen gaat steeds beter merk ik![]()
Vind alleen dit nummer net weer ff minder, ze heeft betere nummers opgenomen . . .quote:
Heb je er na 12-en ook al flink wat meegepakt?quote:Op donderdag 29 december 2005 00:24 schreef Jane het volgende:
Btw, 16de in het lijstje van Arcee, terwijl ik pas tegen 19.00 uur vandaag uit mijn werk kwam.
Nee, zit nu in dubio, of ik kijk de herhaling van de x-mas special van 2 pints of lager op BBC prime, of ik kijk een reguliere aflevering op BBC 3 die over een week wordt herhaald. Begint over 5 minuutjesquote:
Herstel: WIKI is aangepast t/m dit deel . . .quote:Op donderdag 29 december 2005 00:23 schreef ThunderChild het volgende:
Als je dat wilt doen, graag want ik weet totaal niet hoe dat in z'n werk gaat . . .
Altijd goed als je nick met neuken wordt geassocieerd.quote:Op donderdag 29 december 2005 00:29 schreef milagro het volgende:
Sweeeeeeeeeeeeeeeeeeet Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaane
Lekkere neukmuziek
pardon?quote:Op donderdag 29 december 2005 00:29 schreef milagro het volgende:
Lekkere neukmuziek
zin ?quote:Op donderdag 29 december 2005 00:29 schreef milagro het volgende:
Lekkere neukmuziek
Jane ----------------------> Tarzanquote:Op donderdag 29 december 2005 00:30 schreef Jane het volgende:
[..]
Altijd goed als je nick met neuken wordt geassocieerd.
bofferdquote:Op donderdag 29 december 2005 00:30 schreef Jane het volgende:
[..]
Altijd goed als je nick met neuken wordt geassocieerd.
De Tarzan is uit!quote:Op donderdag 29 december 2005 00:31 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Jane ----------------------> Tarzan
mee eensquote:Op donderdag 29 december 2005 00:36 schreef golfer het volgende:
Dit is weer zo'n josti-nummer/smartlap dat er niet in thuis hoort.
Straks de Beatles weer . . .quote:
quote:Op donderdag 29 december 2005 00:36 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Straks de Beatles weer . . .
De wie? Dat is toch die one-hit-wonderquote:Op donderdag 29 december 2005 00:36 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Straks de Beatles weer . . .
True. Heeft aan mij niet gelegen, want ik heb op het nummer gestemd. Strax genietenquote:
Ik heb het nooit aangedurft.quote:Op donderdag 29 december 2005 00:42 schreef SunChaser het volgende:
Golfer, jij bent van de generatie LSD, hoe was dat?
Nou, je ziet wat er van geworden is he.quote:Op donderdag 29 december 2005 00:42 schreef SunChaser het volgende:
Golfer, jij bent van de generatie LSD, hoe was dat?
moet je eens weten hoe ik me voelde toen ik meteen mijn naam al zagquote:Op donderdag 29 december 2005 00:45 schreef Olmo het volgende:
He, maar hoe wordt zo'n daglijst eigenlijk bijgehouden? Schrok helemaal van mijn 53 posts
330 is gewoon asociaalquote:Op donderdag 29 december 2005 00:46 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
moet je eens weten hoe ik me voelde toen ik meteen mijn naam al zag![]()
mogen wij vrouwen dan niks?quote:Op donderdag 29 december 2005 00:56 schreef milagro het volgende:
ruktijd!
ga je gangquote:Op donderdag 29 december 2005 00:56 schreef milagro het volgende:
ruktijd!
pussy..ben je moe ofzo ?quote:Op donderdag 29 december 2005 00:57 schreef MrBadGuy het volgende:
Ik ga hierna ookEerst Johnny B Goode nog
![]()
Nu hoef ik idd niet meer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |