Show me the wayquote:Op donderdag 29 december 2005 01:00 schreef milagro het volgende:
oe, en dalijk Framptonom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je accent staat verkeerd om!quote:Op donderdag 29 december 2005 01:01 schreef Terreros85 het volgende:
truste BadGuy...8 uur op appél hierom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ohja...nou ja, met 2 bier opquote:Op donderdag 29 december 2005 01:02 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Je accent staat verkeerd om!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
beetje inhaak-nummerquote:Op donderdag 29 december 2005 01:02 schreef Gatalin het volgende:
Als het golft, dan golft het goed!
Dit is niet het mooiste nummer... dat is waarquote:Op donderdag 29 december 2005 01:03 schreef Terreros85 het volgende:
beetje inhaak-nummerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Checkquote:Op donderdag 29 december 2005 01:03 schreef Drugshond het volgende:
Zonder een biertje is het niet af.
Ja, bedankt nog he?quote:Op donderdag 29 december 2005 01:04 schreef SunChaser het volgende:
Zo, ik heb Jane even t nieuws doorgeholpen met mooie muziekom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Toen was ik er nog niet eensquote:Op donderdag 29 december 2005 01:08 schreef SunChaser het volgende:
Dit nummer deden ze bij mij op de basisschool tijdens playbackshows.
*teruggaat naar 1978*
oeeeeeeeee baby I love your wayquote:Op donderdag 29 december 2005 01:08 schreef Jane het volgende:
* Jane zet de radio hard voor Peter Framptonom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hoop dat de buren het ook leuk vinden.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
jeugdsentimentquote:Op donderdag 29 december 2005 01:08 schreef SunChaser het volgende:
Dit nummer deden ze bij mij op de basisschool tijdens playbackshows.
*teruggaat naar 1978*
Die staat er niet in.quote:Op donderdag 29 december 2005 01:09 schreef milagro het volgende:
[..]
oeeeeeeeee baby I love your wayom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik vind ze allebei oké.quote:Op donderdag 29 december 2005 01:11 schreef SunChaser het volgende:
De Police heb ik nooit iets aangevonden. Sting wel.
Ik heb ze nog horen spelen in de Vliegermolen in Voorburgquote:Op donderdag 29 december 2005 01:11 schreef SunChaser het volgende:
Fout, elk dingetje dat ZIJ doetquote:Op donderdag 29 december 2005 01:12 schreef Terreros85 het volgende:
Elk klein dingetje is magieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Bij mij is het eigenlijk net andersom, hoewel ik Sting ook wel een paar mooie nummer vind hebbenquote:Op donderdag 29 december 2005 01:11 schreef SunChaser het volgende:
miereneukerquote:Op donderdag 29 december 2005 01:12 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Fout, elk dingetje dat ZIJ doetom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Inderdaad, ik kijk nu al uit naar Vader Abraham!quote:Op donderdag 29 december 2005 01:13 schreef SunChaser het volgende:
Geweldig uur wordt ditom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Van the manquote:Op donderdag 29 december 2005 01:14 schreef Jane het volgende:
Nu weer die zanger van The Rolling Stones.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Reagae?quote:Op donderdag 29 december 2005 01:14 schreef Drugshond het volgende:
Vooral het onbekende werk van de Police is wel owke.
Ze hadden iets....
Ga even een hard gekookt ei makenquote:Op donderdag 29 december 2005 01:15 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Inderdaad, ik kijk nu al uit naar Vader Abraham!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat is slechts een fase geweest in hun muziek.quote:
Je moet blijvenquote:Op donderdag 29 december 2005 01:16 schreef Jane het volgende:
Hoe kan ik nou naar bed gaan mensen?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Bright Side Of The Roadom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En wat te denken van het volgende uur?quote:Op donderdag 29 december 2005 01:16 schreef Jane het volgende:
Hoe kan ik nou naar bed gaan mensen?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Bright Side Of The Roadom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 29 december 2005 01:16 schreef SunChaser het volgende:
Straks Heart. Die hebben toch ook dat nummer over die slet die mannen neukt in hotels omdat haar eigen vent dr niet zwanger kan maken?
Dat worden ENORME wallen morgen.quote:Op donderdag 29 december 2005 01:18 schreef Gatalin het volgende:
[..]
En wat te denken van het volgende uur?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
893 Beatles - A hard day's night
892 John Lennon - Woman
Jij kan nog lang niet naar bed toe!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 29 december 2005 01:20 schreef SunChaser het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa moooooooooooooooooooooiom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het zal jou vast niet verbazen dat ik de cd-single heb van Ronan Keating die dit zingt met op de B-kant een lekkere trance-uitvoering....quote:Op donderdag 29 december 2005 01:20 schreef Jane het volgende:
I cried a tear
You wiped it dry
I was confused
Niet verbaasd, wel verdrietig.quote:Op donderdag 29 december 2005 01:21 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Het zal jou vast niet verbazen dat ik de cd-single heb van Ronan Keating die dit zingt met op de B-kant een lekkere trance-uitvoering....om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
moet je werken morgen dan ? Ik heb geen verplichtingen dus gewoon tot 11 uur in bedquote:Op donderdag 29 december 2005 01:19 schreef Jane het volgende:
[..]
Dat worden ENORME wallen morgen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ehhhh, JA!quote:
Een lied over een restaurant, origineelquote:Op donderdag 29 december 2005 01:21 schreef ThunderChild het volgende:
Procol Harumom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
klotequote:Op donderdag 29 december 2005 01:23 schreef Jane het volgende:
[..]
Ehhhh, JA!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:I hear the ticking of the clock
I’m lying here the room’s pitch dark
I wonder where you are tonight
No answer on the telephone
And the night goes by so very slow
Oh I hope that it won’t end though
Alone
Till now I always got by on my own
I never really cared until I met you
And now it chills me to the bone
How do I get you alone
How do I get you alone
You don’t know how long I have wanted
To touch your lips and hold you tight
You don’t know how long I have waited
And I was going to tell you tonight
But the secret is still my own
And my love for you is still unknown
Alone
Till now I always got by on my own
I never really cared until I met you
And now it chills me to the bone
How do I get you alone
How do I get you alone
How do I get you alone
How do I get you alone
Alone, alone
Gewoon slapen tijdens het nieuws en de nummers die je niet zo trekkenquote:Op donderdag 29 december 2005 01:24 schreef stijgende_ster het volgende:
Dat is et kutte van die top2000. Je MOET gewoon nummers missen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
maar das ook het mooie. Je kunt altijd luisteren, want hij raast maar doorquote:Op donderdag 29 december 2005 01:24 schreef stijgende_ster het volgende:
Dat is et kutte van die top2000. Je MOET gewoon nummers missen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zal straks wel herhaald worden via het digitale kanaal . . .quote:Op donderdag 29 december 2005 01:24 schreef stijgende_ster het volgende:
ik accepteer de cookies.
Ik krijg altijd blauwe uitslag van die gristelijke mijnheer.quote:Op donderdag 29 december 2005 01:27 schreef Terreros85 het volgende:
Hij staat te trappelen van ongeduld:
[afbeelding]
Dat is ook waar. Ieder moment van de dag kan je radio 2 opzetten en hoor je goeie muziek.quote:Op donderdag 29 december 2005 01:26 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
maar das ook het mooie. Je kunt altijd luisteren, want hij raast maar doorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ook!quote:Op donderdag 29 december 2005 01:27 schreef Terreros85 het volgende:
Hij staat te trappelen van ongeduld:
[afbeelding]
Weinig gristelijk aan vader abraham volgens mij.quote:Op donderdag 29 december 2005 01:28 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik krijg altijd blauwe uitslag van die gristelijke mijnheer.
anders ik wel...allemaal inhaken en meedeinen op de muziekquote:Op donderdag 29 december 2005 01:28 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Ik ook!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Iddquote:Op donderdag 29 december 2005 01:32 schreef Terreros85 het volgende:
Wat een verhaal op de radioom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
door zulke nummers zuipt de generatie 12-15 te veelquote:Op donderdag 29 december 2005 01:33 schreef Drugshond het volgende:
Dit nummer is juist uitgevonden om drankmisbruik te promoten.
Inderdaad! Zou Pierre een engel zijn?quote:Op donderdag 29 december 2005 01:32 schreef Terreros85 het volgende:
Wat een verhaal op de radioom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 29 december 2005 01:34 schreef Terreros85 het volgende:
door zulke nummers zuipt de generatie 12-15 te veelom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oeh!quote:Op donderdag 29 december 2005 01:35 schreef SunChaser het volgende:
Over neukmuziek gesproken, Barry White komt zoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oh, is het een fluit? Ik dacht een orgeltje.quote:Op donderdag 29 december 2005 01:36 schreef SunChaser het volgende:
Waar komt die fluit vandaan, dat hoort er tgoch niet in?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop