Oeh!quote:Op donderdag 29 december 2005 01:35 schreef SunChaser het volgende:
Over neukmuziek gesproken, Barry White komt zo
Oh, is het een fluit? Ik dacht een orgeltje.quote:Op donderdag 29 december 2005 01:36 schreef SunChaser het volgende:
Waar komt die fluit vandaan, dat hoort er tgoch niet in?
Truste!quote:Op donderdag 29 december 2005 01:39 schreef Terreros85 het volgende:
met dat diepe geluid van hem![]()
ik ga na dit nummer plat![]()
slaap lekker mensen![]()
Hee Drugshond, toch ook maar hier gaan kijken?quote:Op donderdag 29 december 2005 01:37 schreef Drugshond het volgende:
Machtige stem.
Ik vind t wel leuk ze mee te lezen eigenlijk, lees je teksten die je altijd anders zongquote:Op donderdag 29 december 2005 01:40 schreef golfer het volgende:
Fuck eens op met die songteksten die je nooit echt hebt gehoord in die tijd en je steeds maar tussendoor hier gooit, Gatalin.
Oftewel: hou op met je post-opkrikken en plaats weer eens een post als je wel weet over welke song het gaat?
Dat plaatsen van songteksten was hier anders een traditie geworden in de laatste zoveel topics hoor.quote:Op donderdag 29 december 2005 01:40 schreef golfer het volgende:
Fuck eens op met die songteksten die je nooit echt hebt gehoord in die tijd en je steeds maar tussendoor hier gooit, Gatalin.
Oftewel: hou op met je post-opkrikken en plaats weer eens een post als je wel weet over welke song het gaat?
Gast, dit doen we al een hele tijd, kijk maar in de oude topicsquote:Op donderdag 29 december 2005 01:40 schreef golfer het volgende:
Wees blij dat het alleen de tekst is, de dagploeg komt met albumhoesquote:Op donderdag 29 december 2005 01:40 schreef golfer het volgende:
Hee, stop wel met dat gast zeg, wat een kutstopwoord is datquote:Op donderdag 29 december 2005 01:42 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Gast, dit doen we al een hele tijd, kijk maar in de oude topics
Sorryquote:Op donderdag 29 december 2005 01:43 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Hee, stop wel met dat gast zeg, wat een kutstopwoord is dat
Ik vind het ook leuk hoor. En albumhoezen ook. En foto's. Enz. enz.quote:Op donderdag 29 december 2005 01:42 schreef SunChaser het volgende:
En wat maken die songteksten nou uit, tis hier toch al slowchat. Mij doe je er een plezier mee Gatalin
Ronduit slecht wat mij betreft!quote:Op donderdag 29 december 2005 01:44 schreef SunChaser het volgende:
Seal Crazy, heeft Alanis Morisette er geen cover van gemaakt? Overbodige cover that is
Maar je kent amper de groepen/bands waar het over gaat en zoekt je songsteksten alleen maar op zonder verder commentaar op die uitvoerenden?quote:Op donderdag 29 december 2005 01:42 schreef Gatalin het volgende:
Gast, dit doen we al een hele tijd, kijk maar in de oude topics
Vind de albumhoezen en foto's leuker dan de teksten . . .quote:Op donderdag 29 december 2005 01:44 schreef Jane het volgende:
Ik vind het ook leuk hoor. En albumhoezen ook. En foto's. Enz. enz.![]()
Hee, het is een service dan voor de mensen die het wel kennen. En als ie het niet kent, ken ie het leren door er naar te zoeken en door de tekst te lezen.quote:Op donderdag 29 december 2005 01:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar je kent amper de groepen/bands waar het over gaat en zoekt je songsteksten alleen maar op zonder verder commentaar op die uitvoerenden?
Noem ik post-opkrikkehn.
Lijkt me leuker als je ook nog af-en-toeiets te melden hebt over de uitvoerenden.
golfer, het is hartstikke veel werk om steeds te doen (ik weet het, want ik heb de taak gisteren een tijdje op me genomen) en de rest vind het over het algemeen leuk. Bovendien is het hartstikke ontopic, dus niet zeuren.quote:Op donderdag 29 december 2005 01:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar je kent amper de groepen/bands waar het over gaat en zoekt je songsteksten alleen maar op zonder verder commentaar op die uitvoerenden?
Noem ik post-opkrikkehn.
Lijkt me leuker als je ook nog af-en-toeiets te melden hebt over de uitvoerenden.
TV niet gezien, ik was bezig met een compilatie van FS_open (source) (Freespace 2) = game. Maar ik krijg die prut niet aan de praat.quote:Op donderdag 29 december 2005 01:41 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Hee Drugshond, toch ook maar hier gaan kijken?
Tv was weer machtig leuk, heb ik veel gemist?
quote:Op donderdag 29 december 2005 01:46 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Vind de albumhoezen en foto's leuker dan de teksten . . .
Dat ik amper de groepen niet ken is niet waar. Ik heb alleen niet bij allen een speciaal moment, maar dat betekent niet dat ik het geen goede muziek vind. Barry White vind ik bijvoorbeeld lekkere muziek om naar te luisteren, maar het is van voor mijn tijd, ik heb toen niet op de dansvloer op deze muziek tegen een meisje staan te dansen, dat doe ik nu op die foute 50 Cent troep enz.quote:Op donderdag 29 december 2005 01:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Noem ik post-opkrikkehn.
Wordt al dagen niet gedaan hier . . .quote:Op donderdag 29 december 2005 01:46 schreef golfer het volgende:
Noem ik post-opkrikkehn.
Lijkt me leuker als je ook nog af-en-toeiets te melden hebt over de uitvoerenden.![]()
Wat denk je dat ik ophebquote:
Geen idee, maar ik weet wat Golfer opheeftquote:Op donderdag 29 december 2005 01:49 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Wat denk je dat ik opheb
Al geweest, op 1181.quote:Op donderdag 29 december 2005 01:50 schreef milagro het volgende:
Stuck in the Middle with You, die wil ik horen
Das voor een vrouw niet zo'n fijne uitdrukking toch ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |