das valsspelen, hij kan hem aan het geluid herkennen.....quote:Op woensdag 28 december 2005 21:45 schreef Klonk het volgende:
de man rechts op de foto doet ook mee aan het spelletje
wat niet al te indrukwekkend geweest kan zijnquote:Op woensdag 28 december 2005 21:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
das valsspelen, hij kan hem aan het geluid herkennen.....
het zal eens niet zo zijnquote:Op woensdag 28 december 2005 21:59 schreef Alexxxxx het volgende:
mja, ik had er dus vorig jaar zelfs een topic over gebrouwd
quote:Op donderdag 29 december 2005 11:13 schreef omegaproject het volgende:
Jaguar?
quote:Op donderdag 29 december 2005 10:58 schreef M5 het volgende:
Geen Lotus, ook niet uit de UK.
je komt in de buurt!. maar geen Matra en geen Djet..*hint*....quote:Op donderdag 29 december 2005 11:47 schreef Modus het volgende:
Matra Bonnet Djet o.i.d. wellicht?
nee 'tis frans.quote:Op donderdag 29 december 2005 11:57 schreef zerotolerance het volgende:
Saab Sonnet
en hier staat die zelfde auto als René Bonnet Le Mansquote:Op donderdag 29 december 2005 12:18 schreef Modus het volgende:
Hier staat dezelfde auto, zelfde kenteken, genaamd Rene Bonnet Djet 1..
pssssst ... de naam staat bóven het plaatjequote:Op donderdag 29 december 2005 12:22 schreef M5 het volgende:
[..]
en hier staat die zelfde auto als René Bonnet Le Mans
Maar in dat geval mag je een nieuwe posten
ik zag het te laatquote:Op donderdag 29 december 2005 12:23 schreef omegaproject het volgende:
[..]
pssssst ... de naam staat bóven het plaatje
ja dacht ik ook al aan, een Axiam?quote:Op donderdag 29 december 2005 20:01 schreef Alexxxxx het volgende:
Is dit geen brommobiel? Ik ken namelijk een brommobiel die er verdacht veel op lijkt....
mega is tegenwoordig eendochter van Aixamquote:Op donderdag 29 december 2005 21:22 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
ja dacht ik ook al aan, een Axiam?
Maar hij heeft wel 4 zitplaatsen, hij lijkt ook wel op die Mega 45 km- vrachtwagentjes
en dus illegaal in dit topicquote:Op donderdag 29 december 2005 21:31 schreef Klonk het volgende:
't is volgens mij gewoon een prototype....
prototypes zijn cool, brommobielen moeten in de shredderquote:
quote:Uw zoekbewerking - little green ugly car - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd
pas als je little en green weghaaldquote:Op donderdag 29 december 2005 21:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
als je little weg haalt kom je een foto van je eigen auto tegen
Prachtige auto, jammer dat de achterlichten smelten bij lange rittenquote:Op vrijdag 30 december 2005 10:25 schreef Klonk het volgende:
Dus gooi ik er een nieuw raadsel tegenaan
[afbeelding]
belangrijker is ff om te weten of een prototype is of een (kleinschalig) productiemodelquote:Op vrijdag 30 december 2005 11:31 schreef Focusdriver het volgende:
Hallo, hier ben ik weer!!!
Nog steeds geen idee welke auto dat was die ik gepost had???
Nee, geen Volkswagen!
Denk aan Pininfarina...
Even je quote verbeterdquote:Op vrijdag 30 december 2005 11:54 schreef Focusdriver het volgende:
Het is een concept car, en dus niet gewenst in dit topic
da's ook niet vreemd, die concept komt daar ook niet vandaanquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:00 schreef Modus het volgende:
Ik kan hem nergens vinden op Pininfarina sites.
Ok dan, als jij het zegtquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:54 schreef M5 het volgende:
[..]
da's ook niet vreemd, die concept komt daar ook niet vandaan
en er was in deel 1 afgesproken dat er geen concept cars mee doen in dit topic.
Enigszins.quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:23 schreef Alexxxxx het volgende:
Lijkt verdacht veel op de SsangYong Korando (maar is het niet)
edit: de deuren zien er dan weer exact zo uit als de deuren van de Tata Telco (nu Force Motors?)
dat is hem.quote:Op maandag 2 januari 2006 12:32 schreef Modus het volgende:
Saturn Relay, denk ik zo.
ik denk een Wolseley 6/99quote:Op maandag 2 januari 2006 21:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Even een tussendoortjeDeze heb ik vandaag gespot, wie weet wat het is?
op verzoek meer foto's leverbaar.
Koreaans of Chinees ?quote:
waarom krijg ik dan dit plaatje te zien als ik CC6510S1 invoer bij google afbeeldingen?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:15 schreef zerotolerance het volgende:
Nee, helaas.
als je de auto raad mag je de volgende posten, en dat wat jij nu neer zet is een cocept car denk ik.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:55 schreef CittaR het volgende:
nog eentje dan...
[[url=http://xs62.xs.to/pics/06012/jaapaap.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:46 schreef Rool.and.the.Gang het volgende:
Bron van deze foto: http://www.ohgami.jp/~ati/diary/?date=20040418
Nieuwe:
[afbeelding]
Wellicht eenvoudig maar nietemin opmerkelijk.
Ik heb hem wel eens gezien maar geen flauw idee hoe het heet.quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:46 schreef Rool.and.the.Gang het volgende:
Bron van deze foto: http://www.ohgami.jp/~ati/diary/?date=20040418
Nieuwe:
[afbeelding]
Wellicht eenvoudig maar nietemin opmerkelijk.
Nee het is zeker geen Pontiac GTO.quote:Op woensdag 4 januari 2006 01:01 schreef Caerbannog het volgende:
Ik dacht Pontiac GTO, maar het is volgens mij een andere Pontiac....
Klopt.quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Sunbeam Rapier Fastback
Misschien is het wel een soort kruising!quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Met dit perspectief ben ik niet eens zeker of het een sportwagen of een stationcar is
Zat ik ook aan te denken. De lijnen lijken even scherp als die van de Khamsin.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:01 schreef Modus het volgende:
Maserati?
Ja die is het dus niet, heb ik al gezien. Ik denk dat het een soort Shooting Brake-achtig ding is.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:04 schreef Scrutinizer het volgende:
Zat ik ook aan te denken. De lijnen lijken even scherp als die van de Khamsin.
En wat heb je precies op?quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:04 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Hmmz, wat een kut foto, maar hij kan op een audi 100 coupe lijken.
er is er dus maar 1 van gebouwd...quote:On the 1966 Turin Auto Show, Touring displayed their latest car, the Flying Star II, this was to be the last car completed by this prestigious firm whose contributions to car design in the last 40 years can't surely be forgotten.
Touring designed and built the Lamborghini 350GT (see entry), the company was founded by Felice Bianchi Anderloni in 1926, but in 1966 it all came to an end, on that year's Turin Auto Show they prepared two new cars; a Fiat 124 convertible, and the Flying Star II, which, just like the 3500 GTZ, was mounted on a 10 cm shortened chassis. The Flying Star II was created by a team led by Carlo Anderloni, son of the founder, the results of this Lamborghini were rather disappointing, the angular lines of the body, together with the controversial roof design, made the car look like a station wagon, it also was very big for only two people with luggage. When it was presented at the Touring factory, the Flying Star II had Borrani wire wheels installed, but on the Turin Auto Show, these were replaced by the brand new Campagnolo cast magnesium wheels.
The Carrozzeria Touring closed shortly after the show and the car was sold. It was acquired by Jacques Quoirez, a Frenchman, and was maintained by the French Lamborghini importer Ciclet, who renewed the entire interior at some time during the car's life.
It was shown again to the public in 1987, on the Paris Retromobile.
I've recently received information that a certain Signor Giordanengo has built a replica of this one of a kind exotic, nothing more is known than it is most likely located in Puro Sangue at this time, nothing is sure however !
Currently the original Flying Star II is located in France, it previously was owned by a UK enthusiast who offered it for sale in 1999.
Ik weet dat ding wat er nu staat niet.quote:
Het erge is dat ik ze gewoon weet!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:03 schreef zerotolerance het volgende:
Je vind ze sneller dan dat ik ze gehost heb.
Dat is 'm.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:25 schreef Modus het volgende:
Alfa Giulia Sprint GT, lijkt me.
Ik pak ff een boek erbij.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:37 schreef Modus het volgende:
Daar noemen ze hem dus Alfa 2600 Coupe, die ziet er ook iets anders uit dan de Sprint GT, dus die Sprint is het niet?
De 2000 en 2600 Sprint zijn niet echt voorlopers van de Bertone coupé of Guilia Sprint. Zijn nog enige tijd naast elkaar gebouwd. De 2600 Sprint is niet alleen een 6-cilinder maar is veel groter, bijna een halve meter langer, en dus hoger gepositioneerd dan de Guilia Sprint.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:40 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Ik pak ff een boek erbij.
Die Bertone pleegt zoveel plagiaat op z'n eigen ontwerpen, niet normaal meer.![]()
Op die foto's staat trouwens wel ergens 2600 Sprint op het dashboard, dus je hebt wel gelijk
NB is weldegelijk een 2600 Sprint, ziet er precies hetzelfde uit als de 2000 Sprint en is de voorloper van de Guilia 105 coupé ("GTV Bertone")
Je hebt gelijk, maar ik had het ook een beetje onduidelijk opgeschrevenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De 2000 en 2600 Sprint zijn niet echt voorlopers van de Bertone coupé of Guilia Sprint. Zijn nog enige tijd naast elkaar gebouwd. De 2600 Sprint is niet alleen een 6-cilinder maar is veel groter, bijna een halve meter langer, en dus hoger gepositioneerd dan de Guilia Sprint.
Met die redenatie kan ik akkoord gaanquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:48 schreef Hyperdude het volgende:
Omdat de 2000 Sprint er eerder was dan de Guilia Sprint GT vind ik dat ding nog steeds een voorloper van de Bertone Coupé, niet qua techniek, wel qua design, bekijk het zij-aanzicht maar eens.
Zo iets.. Nee, het is geen Toyota Landcruiser of een Mitsubishi Pajero.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:48 schreef Modus het volgende:
Landcruiser of Pajero-achtig iets?
D'r staat er een één weg te rotten op de Charlotte van Montpensierlaan (zijstraat van de Keizer Karelweg) in Amstelveen. Ding staat volgens mij al een jaar op de zelfde plaats op straat. Zo zonde! Misschien maar eens een briefje onder de ruitenwisser doen!?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Met die redenatie kan ik akkoord gaanIk zou m'n moderne Alfa zo willen ruilen voor een mooie Bertone coupé.
Om een Bertone Coupé te restaureren heb je héél veel geld nodigquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:08 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
D'r staat er een één weg te rotten op de Charlotte van Montpensierlaan (zijstraat van de Keizer Karelweg) in Amstelveen. Ding staat volgens mij al een jaar op de zelfde plaats op straat. Zo zonde! Misschien maar eens een briefje onder de ruitenwisser doen!?![]()
Afgezien van het roesten is de techniek van Alfa's uit die tijd erg goed. Dat er nog steeds zoveel van over zijn is daarvoor ook een goede indicatie.quote:2000 GTV was mijn eerste otoo: gekocht voor 1250 Gulden, één een al roest, maar dat ding reed.
Voor 15K krijg je een perfecte 2000 GTV maar ik vraag me af hoe perfect die 911 van 15K is.quote:Krengen doen trouwens tegenwoordig al snel 15K, dan koop ik wel een 911.
Een goede 911 SC gaat wel lukken.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Voor 15K krijg je een perfecte 2000 GTV maar ik vraag me af hoe perfect die 911 van 15K is.
Uit India dan, ik heb echt geen idee!?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:55 schreef zerotolerance het volgende:
Nee, het is wel een kloon maar voor de verandering geen jappanner, chinees of koreaan.
ben niet thuis, dus geen terreinwagenboek en geen oost-europa boek in de kastquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:47 schreef zerotolerance het volgende:
Hij is lelijker dan de UAZ Pariot die te moeilik was om te raden...![]()
Nopequote:Op zondag 8 januari 2006 11:09 schreef Alexxxxx het volgende:
Mazda 6?
Acura TL A-spec CONCEPTquote:Op zondag 8 januari 2006 02:25 schreef X-Naut het volgende:
Oke, even een makkelijk tussendoor:
afbeelding
quote:Op zondag 8 januari 2006 15:05 schreef M5 het volgende:
Stutz Royale, maar Hyperdude, mag wel de volgende plaatsen
Ja dat klopt.quote:Op zondag 8 januari 2006 15:31 schreef Modus het volgende:
Bricklin SV1.
Zal dan waarschijnlijk een Holden zijn ofzoquote:Op zondag 8 januari 2006 20:10 schreef Modus het volgende:
Australisch maar ook UK.
Giardinetta ja Alfa nee...quote:Op zondag 8 januari 2006 22:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Alfa Romeo 2500 Giardinetta
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |