das valsspelen, hij kan hem aan het geluid herkennen.....quote:Op woensdag 28 december 2005 21:45 schreef Klonk het volgende:
de man rechts op de foto doet ook mee aan het spelletje
wat niet al te indrukwekkend geweest kan zijnquote:Op woensdag 28 december 2005 21:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
das valsspelen, hij kan hem aan het geluid herkennen.....
het zal eens niet zo zijnquote:Op woensdag 28 december 2005 21:59 schreef Alexxxxx het volgende:
mja, ik had er dus vorig jaar zelfs een topic over gebrouwd
quote:Op donderdag 29 december 2005 11:13 schreef omegaproject het volgende:
Jaguar?
quote:Op donderdag 29 december 2005 10:58 schreef M5 het volgende:
Geen Lotus, ook niet uit de UK.
je komt in de buurt!. maar geen Matra en geen Djet..*hint*....quote:Op donderdag 29 december 2005 11:47 schreef Modus het volgende:
Matra Bonnet Djet o.i.d. wellicht?
nee 'tis frans.quote:Op donderdag 29 december 2005 11:57 schreef zerotolerance het volgende:
Saab Sonnet
en hier staat die zelfde auto als René Bonnet Le Mansquote:Op donderdag 29 december 2005 12:18 schreef Modus het volgende:
Hier staat dezelfde auto, zelfde kenteken, genaamd Rene Bonnet Djet 1..
pssssst ... de naam staat bóven het plaatjequote:Op donderdag 29 december 2005 12:22 schreef M5 het volgende:
[..]
en hier staat die zelfde auto als René Bonnet Le Mans
Maar in dat geval mag je een nieuwe posten
ik zag het te laatquote:Op donderdag 29 december 2005 12:23 schreef omegaproject het volgende:
[..]
pssssst ... de naam staat bóven het plaatje
ja dacht ik ook al aan, een Axiam?quote:Op donderdag 29 december 2005 20:01 schreef Alexxxxx het volgende:
Is dit geen brommobiel? Ik ken namelijk een brommobiel die er verdacht veel op lijkt....
mega is tegenwoordig eendochter van Aixamquote:Op donderdag 29 december 2005 21:22 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
ja dacht ik ook al aan, een Axiam?
Maar hij heeft wel 4 zitplaatsen, hij lijkt ook wel op die Mega 45 km- vrachtwagentjes
en dus illegaal in dit topicquote:Op donderdag 29 december 2005 21:31 schreef Klonk het volgende:
't is volgens mij gewoon een prototype....
prototypes zijn cool, brommobielen moeten in de shredderquote:
quote:Uw zoekbewerking - little green ugly car - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd
pas als je little en green weghaaldquote:Op donderdag 29 december 2005 21:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
als je little weg haalt kom je een foto van je eigen auto tegen
Prachtige auto, jammer dat de achterlichten smelten bij lange rittenquote:Op vrijdag 30 december 2005 10:25 schreef Klonk het volgende:
Dus gooi ik er een nieuw raadsel tegenaan
[afbeelding]
belangrijker is ff om te weten of een prototype is of een (kleinschalig) productiemodelquote:Op vrijdag 30 december 2005 11:31 schreef Focusdriver het volgende:
Hallo, hier ben ik weer!!!
Nog steeds geen idee welke auto dat was die ik gepost had???
Nee, geen Volkswagen!
Denk aan Pininfarina...
Even je quote verbeterdquote:Op vrijdag 30 december 2005 11:54 schreef Focusdriver het volgende:
Het is een concept car, en dus niet gewenst in dit topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |