Het erge is dat ik ze gewoon weet!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:03 schreef zerotolerance het volgende:
Je vind ze sneller dan dat ik ze gehost heb.
Dat is 'm.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:25 schreef Modus het volgende:
Alfa Giulia Sprint GT, lijkt me.
Ik pak ff een boek erbij.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:37 schreef Modus het volgende:
Daar noemen ze hem dus Alfa 2600 Coupe, die ziet er ook iets anders uit dan de Sprint GT, dus die Sprint is het niet?
De 2000 en 2600 Sprint zijn niet echt voorlopers van de Bertone coupé of Guilia Sprint. Zijn nog enige tijd naast elkaar gebouwd. De 2600 Sprint is niet alleen een 6-cilinder maar is veel groter, bijna een halve meter langer, en dus hoger gepositioneerd dan de Guilia Sprint.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:40 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Ik pak ff een boek erbij.
Die Bertone pleegt zoveel plagiaat op z'n eigen ontwerpen, niet normaal meer.![]()
Op die foto's staat trouwens wel ergens 2600 Sprint op het dashboard, dus je hebt wel gelijk
NB is weldegelijk een 2600 Sprint, ziet er precies hetzelfde uit als de 2000 Sprint en is de voorloper van de Guilia 105 coupé ("GTV Bertone")
Je hebt gelijk, maar ik had het ook een beetje onduidelijk opgeschrevenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De 2000 en 2600 Sprint zijn niet echt voorlopers van de Bertone coupé of Guilia Sprint. Zijn nog enige tijd naast elkaar gebouwd. De 2600 Sprint is niet alleen een 6-cilinder maar is veel groter, bijna een halve meter langer, en dus hoger gepositioneerd dan de Guilia Sprint.
Met die redenatie kan ik akkoord gaanquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:48 schreef Hyperdude het volgende:
Omdat de 2000 Sprint er eerder was dan de Guilia Sprint GT vind ik dat ding nog steeds een voorloper van de Bertone Coupé, niet qua techniek, wel qua design, bekijk het zij-aanzicht maar eens.
Zo iets.. Nee, het is geen Toyota Landcruiser of een Mitsubishi Pajero.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:48 schreef Modus het volgende:
Landcruiser of Pajero-achtig iets?
D'r staat er een één weg te rotten op de Charlotte van Montpensierlaan (zijstraat van de Keizer Karelweg) in Amstelveen. Ding staat volgens mij al een jaar op de zelfde plaats op straat. Zo zonde! Misschien maar eens een briefje onder de ruitenwisser doen!?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Met die redenatie kan ik akkoord gaanIk zou m'n moderne Alfa zo willen ruilen voor een mooie Bertone coupé.
Om een Bertone Coupé te restaureren heb je héél veel geld nodigquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:08 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
D'r staat er een één weg te rotten op de Charlotte van Montpensierlaan (zijstraat van de Keizer Karelweg) in Amstelveen. Ding staat volgens mij al een jaar op de zelfde plaats op straat. Zo zonde! Misschien maar eens een briefje onder de ruitenwisser doen!?![]()
Afgezien van het roesten is de techniek van Alfa's uit die tijd erg goed. Dat er nog steeds zoveel van over zijn is daarvoor ook een goede indicatie.quote:2000 GTV was mijn eerste otoo: gekocht voor 1250 Gulden, één een al roest, maar dat ding reed.
Voor 15K krijg je een perfecte 2000 GTV maar ik vraag me af hoe perfect die 911 van 15K is.quote:Krengen doen trouwens tegenwoordig al snel 15K, dan koop ik wel een 911.
Een goede 911 SC gaat wel lukken.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Voor 15K krijg je een perfecte 2000 GTV maar ik vraag me af hoe perfect die 911 van 15K is.
Uit India dan, ik heb echt geen idee!?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:55 schreef zerotolerance het volgende:
Nee, het is wel een kloon maar voor de verandering geen jappanner, chinees of koreaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |