Een nieuw deel openen
Vorige delen
Deejjjjjjjquote:Op woensdag 28 december 2005 17:36 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Beejjjjjjj
schaatsen? Op natuurijs?
Wist niet dat dat al kon
Ik wil ook
niet op natuurijs?quote:Op woensdag 28 december 2005 17:40 schreef Bengeltje het volgende:
lastig zo'n OP
[..]
Deejjjjjjj
Niet op natuurijs.Daar schaats ik niet eens graag op.
bang dat het te dun is.
achter de wolken schijnt altijd de zonquote:Op woensdag 28 december 2005 17:43 schreef het_fokschaap het volgende:
ik rij ook altijd één scheve schaats
Het was buiten.quote:Op woensdag 28 december 2005 17:43 schreef D.Rose het volgende:
[..]
niet op natuurijs?
Is het winter, ga je naar een binnenbaan
ah buiten, dan is het min of meer natuurijsquote:
De oplossing voor jouquote:Op woensdag 28 december 2005 18:00 schreef miss_sly het volgende:
Schaatsen is wel leuk, alleen jammer dat het altijd zo koud is![]()
Handschoenen aan muts op en door het schaatsen wordt je wel warm .quote:Op woensdag 28 december 2005 18:00 schreef miss_sly het volgende:
Schaatsen is wel leuk, alleen jammer dat het altijd zo koud is![]()
of van de gluhwein of warme chocoladequote:Op woensdag 28 december 2005 18:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Handschoenen aan muts op en door het schaatsen wordt je wel warm .![]()
Warme choco, hadden we mee.quote:Op woensdag 28 december 2005 18:19 schreef D.Rose het volgende:
[..]
of van de gluhwein of warme chocolade
weer?quote:Op woensdag 28 december 2005 18:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Doe ik van de zomer weer.![]()
We gaan van de week ook naar winterland .![]()
Is ook buitenschaatsen.![]()
Geen geheim, alleen nog nooit overgehad.quote:Op woensdag 28 december 2005 18:23 schreef D.Rose het volgende:
[..]
weer?
Ik wist helemaal niet dat je dat deed
Je hebt geheimen voor mij
Heb gister Call of Duty 2 uitgespeeldquote:Op woensdag 28 december 2005 18:32 schreef -Trinity- het volgende:. Vandaag gewerkt aan een werkstuk, en krantjes voor de kerk rondgebracht (uiteraard betaald). Productief dagje (vakantiewise) dus. Nu lekker UTen (heb ik er net weer opgezet
)
.
ik ben nog niet heel ver. meer met project gotham 3 bezig gehouden. wel ff gemultiplayered met missquote:Op woensdag 28 december 2005 19:05 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Heb gister Call of Duty 2 uitgespeeld![]()
toch een redelijk belangwekkend onderdeel van koffiequote:Op woensdag 28 december 2005 19:16 schreef Alicey het volgende:
En weer vergeet ik water in het koffiezetapparaat te doen.
Er komt idd weinig uit zonder water.quote:Op woensdag 28 december 2005 19:37 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
toch een redelijk belangwekkend onderdeel van koffie
Je hebt duidelijk koffie nodigquote:Op woensdag 28 december 2005 19:16 schreef Alicey het volgende:
En weer vergeet ik water in het koffiezetapparaat te doen.
In het begin viel ie me een beetje tegen, met al die voorspelbare scriptzooi. Maar hij draait als een trein op deze vrij ouwe bak, en speelt erg lekker weg. Van een volgend deel verwacht ik echter toch een hele boel meer.quote:Op woensdag 28 december 2005 19:36 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik ben nog niet heel ver. meer met project gotham 3 bezig gehouden. wel ff gemultiplayered met miss
ik draai hem op m'n xbox 360...ziet er goed uit, ook de rookeffectenquote:Op woensdag 28 december 2005 20:03 schreef Haushofer het volgende:
[..]
In het begin viel ie me een beetje tegen, met al die voorspelbare scriptzooi. Maar hij draait als een trein op deze vrij ouwe bak, en speelt erg lekker weg. Van een volgend deel verwacht ik echter toch een hele boel meer.![]()
Ik draai em op een 2,7 Ghz met een Radeon9600 kaartje en 512 mb Ram. Kan ik vast niet aan jou tippenquote:Op woensdag 28 december 2005 20:03 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik draai hem op m'n xbox 360...ziet er goed uit, ook de rookeffecten
en dit topic is nummer 360
ik weet niet veel van die Radeon...maar er zit ook een ATI in de XBOX 360quote:Op woensdag 28 december 2005 20:05 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ik draai em op een 2,7 Ghz met een Radeon9600 kaartje en 512 mb Ram. Kan ik vast niet aan jou tippen![]()
Mooi zoquote:Op woensdag 28 december 2005 20:00 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ja, maar het is intussen gelukt hoor!
Vast niet eentje van de Aldi, zoals die van mijquote:Op woensdag 28 december 2005 20:06 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik weet niet veel van die Radeon...maar er zit ook een ATI in de XBOX 360
Welke kleur?quote:Op woensdag 28 december 2005 21:00 schreef OoAstridoO het volgende:
Goedenavondheb mn haartjes net geverfd
Ik heb zo'n beetje alle kleuren al gehadquote:Op woensdag 28 december 2005 21:02 schreef Reya het volgende:
[..]
Welke kleur?
* Reya zou dat ook nog altijd eens doen
Waarom geen blond?quote:Op woensdag 28 december 2005 21:05 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ik heb zo'n beetje alle kleuren al gehadbehalve blond
en deze keer is het weer eens roodbruin
Zou je eens kunnen proberen met zo'n photoprogramma van kappers.quote:Op woensdag 28 december 2005 21:51 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
denk dat dat bij mij heel vreselijk zal staan
Durf t toch niet aan haha maar voorlopig doet roodbruin t wel weerquote:Op woensdag 28 december 2005 21:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zou je eens kunnen proberen met zo'n photoprogramma van kappers.
Nadeel, de kapsels die ze daarbij gebruiken zijn vaak erg.
Het is een programma, je ziet het dan alleen met jouw gezicht,quote:Op woensdag 28 december 2005 21:55 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Durf t toch niet aan haha maar voorlopig doet roodbruin t wel weer
Zoeken, zoeken,.quote:Op woensdag 28 december 2005 22:08 schreef D.Rose het volgende:
[..]
weet niet of ik daar nog een foto van terug kan vinden hoor
ik was niet helemaal blondquote:Op woensdag 28 december 2005 22:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zoeken, zoeken,.Dat wil ik zien.
nouja, mijn kuif dusquote:Op woensdag 28 december 2005 22:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Plukken? Maakt niet uit, zien,![]()
Dat was 'toen' stoer hoorquote:Op woensdag 28 december 2005 22:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Een kuif?Dit wordt steeds mooier.
Was dus.quote:Op woensdag 28 december 2005 22:32 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dat was 'toen' stoer hoor
Nouja, ik was stoer, en ik had er 1
nog steeds natuurlijkquote:Op woensdag 28 december 2005 22:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Was dus.
Een kuif .dus geen stekels?
ik wacht ook nog steeds op filmpjesquote:Op woensdag 28 december 2005 22:51 schreef Bengeltje het volgende:
Tis er met je internet?
Ik wacht wel op de foto's , op lijstje erbij schrijft.
Oja.quote:Op woensdag 28 december 2005 22:54 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik wacht ook nog steeds op filmpjes
weet niet wat m'n internet heeft, maar het is al 3x uitgevallen vanavond
oke, trustenquote:Op woensdag 28 december 2005 23:04 schreef D.Rose het volgende:
en toen bleef het stil
naar bed dan maar
welterusten
B
Wat?quote:Op donderdag 29 december 2005 08:05 schreef Alicey het volgende:
Het zat even allemaal niet mee vanochtend..
Ik vond het veel te vroeg en koud, ik had problemen met mijn lenzen, mijn katten deden vervelend...quote:
Herkenbaarquote:Op donderdag 29 december 2005 08:56 schreef Alicey het volgende:
Ik vond het veel te vroeg
Herkenbaarquote:en koud,
Ohquote:ik had problemen met mijn lenzen
Daarom zijn ze uitgevondenquote:, mijn katten deden vervelend...
Waarom mocht ik jou geen witte kerst berzorgen?quote:
Ik weet niet wat jij denkt. Tis niet zo dat ik niet in kan tunen op je maar ik maak me zorgen over de dingen die ik dan tegenkomquote:Op donderdag 29 december 2005 10:38 schreef Alicey het volgende:
Bedoel je met een witte kerst wat ik denk, of is dat mijn sick mind?
'Kut' waarom ?quote:Op donderdag 29 december 2005 10:33 schreef -Trinity- het volgende:
Ik werd wakker met de gedachte: "Kut." - da's nie fijn wakkerworden. Nu maar ontbijten en weer aan 't werk...
Dat scheelt dan alweer, dan ben ik niet de enige.quote:Op donderdag 29 december 2005 10:41 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij denkt. Tis niet zo dat ik niet in kan tunen op je maar ik maak me zorgen over de dingen die ik dan tegenkom![]()
Maar ik denk dat ik dezelfde sick mind heb in dit geval![]()
Weet niet, dat is 't probleem. Gewoon een plain 'kut'-gevoel. Nu voel ik me verder wel ok, raar genoeg.quote:
Not even gonna answer this onequote:Op donderdag 29 december 2005 10:36 schreef livEliveD het volgende:
Waarom mocht ik jou geen witte kerst berzorgen?![]()
Succes met werken![]()
Aww..quote:Op donderdag 29 december 2005 12:24 schreef OoAstridoO het volgende:
Hay Bengeltjebij mij begon de dag goed maar is iets minder geworden
U is blij? Ook een witte kerst gehad?quote:
Op het nippertje.quote:Op donderdag 29 december 2005 12:26 schreef livEliveD het volgende:
U is blij? Ook een witte kerst gehad?![]()
we zijn er bijna....quote:Op donderdag 29 december 2005 12:16 schreef Bengeltje het volgende:
Zo alweer een dagje dichterbij het nieuwe jaar.
quote:Op donderdag 29 december 2005 12:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Op het nippertje.En nu is het hier helemaal prachtig, er ligt een dikke laag sneeuw.
Ik weet niet of het in de weg ligt?quote:En een stelletje 'goede burgers' is bezig om dat allemaal weer uit de straat te verwijderen.Wat bezielt die mensen? Prachtige sneeuw en het eerste wat zij doen is de sneeuwschuiver erbij halen.
LivE bedoelde iets anders? Cocaine? Sperma?quote:
Nee, sommigen hebben niet eens een auto ofzo. Die vegen gewoon de hele stoep leeg, wat een onzin. Gelukkig woon ik vlakbij een wandelgebied waar geen mensen met bezems en andere anti-sneeuw-werktuigen te bekennen zijn.quote:Ik weet niet of het in de weg ligt?
Daar ging ik wel van uit ja.quote:Op donderdag 29 december 2005 13:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
LivE bedoelde iets anders? Cocaine? Sperma?
Dan vat ik het idd ook niet helemaal... Door sneeuw lopen vind ik juist lekker.quote:Nee, sommigen hebben niet eens een auto ofzo. Die vegen gewoon de hele stoep leeg, wat een onzin. Gelukkig woon ik vlakbij een wandelgebied waar geen mensen met bezems en andere anti-sneeuw-werktuigen te bekennen zijn.
Nou ja, in die zin was de Kerst ook wel wit hoor.quote:
quote:Dan vat ik het idd ook niet helemaal... Door sneeuw lopen vind ik juist lekker.
Hmm... Ik ben benieuwd wat de poesjes er van vinden, maar sneeuwen zal het hier wel niet gaan doen.quote:Op donderdag 29 december 2005 13:25 schreef Lupa_Solitaria het volgende:![]()
De hondjes trouwens ook, die zijn er dol op.
Onze kat vind het eng als de sneeuw valtquote:Op donderdag 29 december 2005 13:30 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hmm... Ik ben benieuwd wat de poesjes er van vinden, maar sneeuwen zal het hier wel niet gaan doen.
Die katten van mij willen wel de hele tijd naar buiten.quote:Op donderdag 29 december 2005 13:32 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Onze kat vind het eng als de sneeuw valten verder vind ze t te koud
ze komt niet graag buiten deze dagen
Hier dus niet, Pebbles zet een pootje in de sneeuw, komt die bijna tegen haar buikje aan dan is het .quote:Op donderdag 29 december 2005 13:25 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nou ja, in die zin was de Kerst ook wel wit hoor.Zonder cocaine natuurlijk.
![]()
[..]![]()
De hondjes trouwens ook, die zijn er dol op.
Jullie hebben helemaal geen sneeuw gehad? Hier ligt toch gauw een centimeter of vijftien, twintig.quote:Op donderdag 29 december 2005 13:30 schreef Alicey het volgende:
Hmm... Ik ben benieuwd wat de poesjes er van vinden, maar sneeuwen zal het hier wel niet gaan doen.
Dat is minder, gaat de sneeuw weg.quote:
Wel een heel klein beetje, gezien het hier en daar wit is, maar dat zijn millimeters..quote:Op donderdag 29 december 2005 13:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Jullie hebben helemaal geen sneeuw gehad? Hier ligt toch gauw een centimeter of vijftien, twintig.
Voor zover die er al lag wel.quote:Op donderdag 29 december 2005 13:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is minder, gaat de sneeuw weg.![]()
Goed koud is het wel. Mijn handen vriezen er bijna af. Maar sneeuw.quote:Hier is het goed koud, soms lichte sneeuw en bijna de heletijd een lekker zonnetje.
Dus de sneeuw zal ook wel verdwijnen.
Van de week ging ze achterzittn in een stukje waar niks lag ze durfde zich amper te bewegenquote:Op donderdag 29 december 2005 13:35 schreef Alicey het volgende:
[..]
Die katten van mij willen wel de hele tijd naar buiten.
Mocht het hier gaan sneeuwen probeer ik wel uit wat mijn katten willen.quote:Op donderdag 29 december 2005 13:40 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Van de week ging ze achterzittn in een stukje waar niks lag ze durfde zich amper te bewegen
Ik woon in Sneek dus is kleine 20minuutjes met de trein dus geen wereldreisquote:Op donderdag 29 december 2005 13:45 schreef Alicey het volgende:
Je woont zelf ook in Leeuwarden, of is het voor jou ook een wereldreis?
zo zou je t kunnen zien, vanaf september mits ik slaag utrechtquote:
Utrecht is weer Nederland idd.quote:Op donderdag 29 december 2005 13:49 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
zo zou je t kunnen zien, vanaf september mits ik slaag utrechteindelijk
maar ik ga de trein halen
![]()
Daar heeft het gewoon echt gesneeuwd!quote:Op donderdag 29 december 2005 13:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Uitzicht vanuit mijn huiskamer deze morgen:
[afbeelding]
Het heeft na die foto ook nog flink gesneeuwd.quote:Op donderdag 29 december 2005 13:54 schreef Alicey het volgende:
Daar heeft het gewoon echt gesneeuwd!
Hier alleen koud, her en der glad, en net dus regen.quote:Op donderdag 29 december 2005 13:55 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het heeft na die foto ook nog flink gesneeuwd.
quote:Op donderdag 29 december 2005 13:57 schreef Alicey het volgende:
Hier alleen koud, her en der glad, en net dus regen.
Whehehe die friezen ookquote:Op donderdag 29 december 2005 12:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Op het nippertje.En nu is het hier helemaal prachtig, er ligt een dikke laag sneeuw.
wie ?quote:Op donderdag 29 december 2005 15:07 schreef -Trinity- het volgende:
Triumph the insult comic dog is echt geniaal.
Hond van NBC - Conan O'Brien.quote:
Hier straks misschien ook.. Maar de Roteb weet gelukkig wat strooien is, en doet het liever een keertje te veel dan te weinig, dus dat komt vast wel goed.quote:Op donderdag 29 december 2005 15:41 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Hond van NBC - Conan O'Brien.
[afbeelding]
Het gaat meestal echt nergens over. Hij beledigt iedereen gewoon.
Mja, bestwel glad Alicey. Sudoku Dio?
*late reactiequote:Op donderdag 29 december 2005 12:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Deejjjjjj![]()
Vandaag nog wel verjaardag en dan is er weer een dagje voorbij.
* Reya doet niet echt iets aan Oud&Nieuwquote:Op donderdag 29 december 2005 21:34 schreef Alicey het volgende:
* Alicey niet.. * Reya viert met haar poesjes oud&nieuw.. Al hoop ik dat mijn poesjes het ook leuk vindne, want Roosje vind het toch een beetje eng, en Ringo weet ik dus niet hoe hij het vindt..
Een kwart eeuw!quote:Op donderdag 29 december 2005 21:36 schreef Reya het volgende:
[..]
* Reya doet niet echt iets aan Oud&Nieuw
Sinds wanneer ben jij trouwens omamod?
Agressie heb ik niet, sterke hormooneffecten daarentegen weer wel.quote:Op donderdag 29 december 2005 22:00 schreef -Trinity- het volgende:
16 zijn is ook niet alles hoor Alicey. Vraag livs blauwe plekken maar: al die hormonen en aggressie
.
Slapen.
truste!quote:Op donderdag 29 december 2005 22:00 schreef -Trinity- het volgende:
16 zijn is ook niet alles hoor Alicey. Vraag livs blauwe plekken maar: al die hormonen en aggressie
.
Slapen.
hoiquote:Op donderdag 29 december 2005 22:01 schreef OoAstridoO het volgende:
Hai quwelterustenTrrinity
en ook welterusten Alicey
veel sneeuwquote:Op donderdag 29 december 2005 22:04 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Wat een vrolijkheidhoe komt het?
waar zit je?quote:Op donderdag 29 december 2005 22:09 schreef qu63 het volgende:
[..]
veel sneeuw![]()
![]()
het is hier nu -18 ongeveer
ik zal zo ff wat foto's uploaden
Ik zit nu in Oostenrijkquote:Op donderdag 29 december 2005 22:13 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
waar zit je?
je was weg toch ofzo?
Maar ik moet weg![]()
en
je
Gluweinquote:Op woensdag 28 december 2005 18:19 schreef D.Rose het volgende:
[..]
of van de gluhwein of warme chocolade
En ijzel.quote:Op vrijdag 30 december 2005 09:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Vandaag gaat er nog meer sneeuw vallen.
Hmmm, er zou zelfs een blizzard kunnen komen. Vanochtend maar even boodschappen etc. doen dusquote:Op vrijdag 30 december 2005 09:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Vandaag gaat er nog meer sneeuw vallen.
" De dierenarts vindt niet dat de baas blaam treft: ''Zoiets kan iedereen overkomen."quote:
Ja, ik had nog net een dag.quote:
Beetje interessant boek?quote:Cadeautje gehad van mams voor rapport nog: boek over Griekse mythen en sagen.
hey nu je het zegtquote:
Op die manierquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:27 schreef Bengeltje het volgende:
Eerst met de hond , maar die wou al snel weer naar binnen, tis toch een oude tante![]()
Dus die weer naar huis gebracht en alleen verder gegaan.
Haha je hebt nu ook van die hele hippe hondenparaplu'squote:Op vrijdag 30 december 2005 14:31 schreef Alicey het volgende:
* Alicey had ook zo'n hond.. Als het dan hard regende of sneeuwde keek ze je zo aan met een blik van "Dies achterlijk dat ze denkt dat ik daar doorheen ga".
Aaw!quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:35 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Haha je hebt nu ook van die hele hippe hondenparaplu's[afbeelding]
Met veel honden is het sowieso onhandig lopen.. Gaan achter je benen langs, gaan de riemen in elkaar verstrengelen, lopen rondjes om je heen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:39 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Lijkt me trouwens wel onhandig lopen enzo
Hoeveel honden heb jij dan? wij geenquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:40 schreef Alicey het volgende:
[..]
Met veel honden is het sowieso onhandig lopen.. Gaan achter je benen langs, gaan de riemen in elkaar verstrengelen, lopen rondjes om je heen.
Altijd leukquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:41 schreef Alicey het volgende:
Ik geen, maar begin van de week heb ik wat hondjes uitgelaten.
Wij worden ook wel eens gevraagd hond van kennis uit te latenquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:42 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zoiets.. Honden van mijn werkgever.![]()
Het is wel leuk hoor.quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:43 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Wij worden ook wel eens gevraagd hond van kennis uit te latendoe t graag
Haha rare hondquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:45 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het is wel leuk hoor.Het was vooral experimenteel om te zien of die ene hond normaal tegen me gaat doen.. Ja, tijdens het uitlaten doet hij dat. Maar zodra we terug zijn gaat hij weer tegen me tekeer. Die hond heeft volgens mij helemaal geen hekel aan me, maar vindt het gewoon leuk om tegen me te blaffen en grommen.
Rottweilers zijn honden waar ik bijna altijd problemen mee heb.. Het rotte is dat die beesten groot en sterk zijn, en gewoon hun poten op mijn schouders leggen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:47 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Haha rare hondhier in de buurt is een rottweiler die mij ook niet erg lief vindt
Mijn overbuurvrouw heeft een Rottweiler die altijd heel knuffelig doet tegen mijquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:47 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Haha rare hondhier in de buurt is een rottweiler die mij ook niet erg lief vindt
Dat is jammer dat je daar problemen mee hebt, zijn mooie en vaan hele lieve honden.quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:48 schreef Alicey het volgende:
[..]
Rottweilers zijn honden waar ik bijna altijd problemen mee heb.. Het rotte is dat die beesten groot en sterk zijn, en gewoon hun poten op mijn schouders leggen.
Voor zover ik het tot nu toe gezien heeft alleen voor de baas.. En daar heeft een rottweiler er maar 1 van.quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is jammer dat je daar problemen mee hebt, zijn mooie en vaan hele lieve honden.
Mits goed getraind.
Hmm..En dat is toen ontstaan?quote:Pebbles moet voor d'r hernia altijd een jasje aan met dit weer, dus aan de kou kan het niet liggen.
Nee, dit doet ze sinds Lady er niet meer is. Ze wil niet te ver van huis.![]()
Klopt ze luisteren maar naar 1 dat is opzich ook niet slecht, maar lief zijn ze wel,quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:55 schreef Alicey het volgende:
[..]
Voor zover ik het tot nu toe gezien heeft alleen voor de baas.. En daar heeft een rottweiler er maar 1 van.
[..]
Hmm..En dat is toen ontstaan?
Hmm.. Bij mij gaan die honden altijd achterlijk doen..quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Klopt ze luisteren maar naar 1 dat is opzich ook niet slecht, maar lief zijn ze wel,
zover ik ze ken.![]()
Ja nu sinds een maand ongeveer.![]()
Echt een ramp om met haar te wandelen,
Haiquote:
Das gaafquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:48 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Hai.
Net samen met een oom kaptafel opgehangen, staat nu al vol, met spiegel erbij, ben er echt blij mee.
Al m'n oorbellen, geurtjes, lotionnetjes, enz. Ik maak wel even een foto.quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:50 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Das gaafen vol emt allerelei verzorgingsspulletejs ofzo?
Mja, zeer handig voor na het harsen en andere dingen die met babyolie en dat lekkere geurtje ogpelost kunnen wordenquote:
*wast haar haar heeeel erg vaak met babyshampoo en zichzelf met baby zeepvrije wasgel *quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:08 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Mja, zeer handig voor na het harsen en andere dingen die met babyolie en dat lekkere geurtje ogpelost kunnen worden. Daarnaast heeft livEliveD een babyfetisj volgens mij (toch Alicey?), dus daarvoor is het óók handig
.
Mooi teken ook op de muur.quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:55 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Al m'n oorbellen, geurtjes, lotionnetjes, enz. Ik maak wel even een foto.
[afbeelding]
[afbeelding]
Met kerstboom!
Waar krijg je dat eigenlijk?quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:55 schreef -Trinity- het volgende:
Zelf met de hand geschilderd. Daarom hangt de spiegel ook niet in het mdiden van de kaptafel. Ik ben te trots op mijn creatie
. Ik heb er nog één, naast mijn raam:
[afbeelding]
En één op m'n deur, eronder zitten inmiddels nog 2 zwarte vlekken schoolbordverf, kan je op schrijven met krijtjes:
[afbeelding]
Beide natuurlijk, ik neem alles ruim.quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:55 schreef D.Rose het volgende:
[..]
welke precies?
De kerstdagen waren leuk, de werkdagen rustig
morgen ook nog een fijne dag, die tellen we er ook maar bij danquote:Op vrijdag 30 december 2005 17:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Beide natuurlijk, ik neem alles ruim.![]()
fijne dagen dus.
Die tribal 'krijg' je nergens, die zal je met de hand moeten schilderen, of spuiten ofzo.quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Waar krijg je dat eigenlijk?
ziet er erg leuk uit .![]()
Dat hoop ik .,quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:12 schreef D.Rose het volgende:
[..]
morgen ook nog een fijne dag, die tellen we er ook maar bij dan
Schoolbordverf bedoelde ikquote:Op vrijdag 30 december 2005 17:18 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Die tribal 'krijg' je nergens, die zal je met de hand moeten schilderen, of spuiten ofzo.
Schoolbordverf is bij vrijwel elke (grote) doe-het-zelfzaak verkrijgbaar. Misschien dat zelfs de HEMA het heeft.
quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat hoop ik .,![]()
Er al bij tellen? Dan is het nieuwe jaar al begonnen.![]()
![]()
nopequote:Op vrijdag 30 december 2005 17:38 schreef D.Rose het volgende:
[..]
eejjjjjjj qu
al een sneeuwpop gemaakt?
altijd handig, een muurquote:Op vrijdag 30 december 2005 17:43 schreef qu63 het volgende:
[..]
nope
wel een hoge muur
lekker grote bar zodat we daar aan kunnen staan met oud&nieuw
net een vesting hier jaquote:
Ja, stuifsneeuw dus. Toen je het vroeg ook al, maar toen was ik bij een collega wat problemen oplossen hem wijs maken dat wat hij een probleem noemt geen probleem is. Echt erg koud.. Bij het eerste metrostation ben ik met de metro verder gegaan. Als ik dat niet had gedaan had ik het volgende stuk ook nog die stuivende sneeuw precies in mijn gezicht gehad.quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:26 schreef Reya het volgende:
[..]
hoihoi Alicey
IJzelt/sneeuwr het al bij jou?
je wil eten?quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:46 schreef D.Rose het volgende:
*ff m'n vrouw wakker maken
hier is alles witquote:Op vrijdag 30 december 2005 17:46 schreef Alicey het volgende:
Rotterdam ligt nu mooi onder de sneeuw!
Door een stuifsneeuwstorm fietsen is niet leuk!Ik weet niet eens of ik nog wel zin heb om mijn fiets op te halen vanavond.
Roosje houdt niet van sneeuw. Ringo is verstandig en waagt zich er niet aan.
ook een meter sneeuw?quote:
Nee, dat niet, maar wel een paar centimeter nu. Maar in de loop van de avond gaat het alweer smelten en dan ijzelen had ik begrepen.quote:
Is dat een zanger?quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:53 schreef Alicey het volgende:
Glen Elgin is lekker, en je wordt er nog warm van ook.
Hij is het proberen waard.quote:
Welke heb je op het oog?quote:Ik ga morgen ook aan de whisk(e)y(s)
voor de rest van de week hier alleen nog zonquote:Op vrijdag 30 december 2005 17:53 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee, dat niet, maar wel een paar centimeter nu. Maar in de loop van de avond gaat het alweer smelten en dan ijzelen had ik begrepen.
We gaan morgen naar vrienden, en hij had er 'enkele lekkere' staan zei iequote:Op vrijdag 30 december 2005 18:00 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hij is het proberen waard.
[..]
Welke heb je op het oog?
Ik weet niet hoe koud het hier is.. Het lijkt er ook op alsof het veel kouder is dan bij de maas... Mijn handen vriezen in het kleine stukje tot iets voor de maastunnel gevoelloos, maar daarna verder naar en langs de maas gewoon gevoel terug in mijn handen... Bij de maastunnel was het vandaag -4 graden volgens het bord..quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:02 schreef qu63 het volgende:
[..]
voor de rest van de week hier alleen nog zon
ongeveer -10 iedere dag, maar dat is lekker hier
Laat maar weten wat het geworden is.quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:02 schreef D.Rose het volgende:
[..]
We gaan morgen naar vrienden, en hij had er 'enkele lekkere' staan zei ie
Als ik het nog kan onthoudenquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:04 schreef Alicey het volgende:
[..]
Laat maar weten wat het geworden is.
Er is geen smiley met een whiskeyglas, vandaarquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:33 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ook voor de koffie lijkt hij me wel geschikt, maar daar kom ik later op de avond wel achter.
ben op vakantie hequote:Op vrijdag 30 december 2005 18:29 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Thx qu. Ik heb je een tijdje gemist in de SC
.
Maar koffie met whisky is ook lekker hoor.quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:58 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Er is geen smiley met een whiskeyglas, vandaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |