Waar krijg je dat eigenlijk?quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:55 schreef -Trinity- het volgende:
Zelf met de hand geschilderd. Daarom hangt de spiegel ook niet in het mdiden van de kaptafel. Ik ben te trots op mijn creatie
. Ik heb er nog één, naast mijn raam:
[afbeelding]
En één op m'n deur, eronder zitten inmiddels nog 2 zwarte vlekken schoolbordverf, kan je op schrijven met krijtjes:
[afbeelding]
Beide natuurlijk, ik neem alles ruim.quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:55 schreef D.Rose het volgende:
[..]
welke precies?
De kerstdagen waren leuk, de werkdagen rustig
morgen ook nog een fijne dag, die tellen we er ook maar bij danquote:Op vrijdag 30 december 2005 17:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Beide natuurlijk, ik neem alles ruim.![]()
fijne dagen dus.
Die tribal 'krijg' je nergens, die zal je met de hand moeten schilderen, of spuiten ofzo.quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Waar krijg je dat eigenlijk?
ziet er erg leuk uit .![]()
Dat hoop ik .,quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:12 schreef D.Rose het volgende:
[..]
morgen ook nog een fijne dag, die tellen we er ook maar bij dan
Schoolbordverf bedoelde ikquote:Op vrijdag 30 december 2005 17:18 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Die tribal 'krijg' je nergens, die zal je met de hand moeten schilderen, of spuiten ofzo.
Schoolbordverf is bij vrijwel elke (grote) doe-het-zelfzaak verkrijgbaar. Misschien dat zelfs de HEMA het heeft.
quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat hoop ik .,![]()
Er al bij tellen? Dan is het nieuwe jaar al begonnen.![]()
![]()
nopequote:Op vrijdag 30 december 2005 17:38 schreef D.Rose het volgende:
[..]
eejjjjjjj qu
al een sneeuwpop gemaakt?
altijd handig, een muurquote:Op vrijdag 30 december 2005 17:43 schreef qu63 het volgende:
[..]
nope
wel een hoge muur
lekker grote bar zodat we daar aan kunnen staan met oud&nieuw
net een vesting hier jaquote:
Ja, stuifsneeuw dus. Toen je het vroeg ook al, maar toen was ik bij een collega wat problemen oplossen hem wijs maken dat wat hij een probleem noemt geen probleem is. Echt erg koud.. Bij het eerste metrostation ben ik met de metro verder gegaan. Als ik dat niet had gedaan had ik het volgende stuk ook nog die stuivende sneeuw precies in mijn gezicht gehad.quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:26 schreef Reya het volgende:
[..]
hoihoi Alicey
IJzelt/sneeuwr het al bij jou?
je wil eten?quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:46 schreef D.Rose het volgende:
*ff m'n vrouw wakker maken
hier is alles witquote:Op vrijdag 30 december 2005 17:46 schreef Alicey het volgende:
Rotterdam ligt nu mooi onder de sneeuw!
Door een stuifsneeuwstorm fietsen is niet leuk!Ik weet niet eens of ik nog wel zin heb om mijn fiets op te halen vanavond.
Roosje houdt niet van sneeuw. Ringo is verstandig en waagt zich er niet aan.
ook een meter sneeuw?quote:
Nee, dat niet, maar wel een paar centimeter nu. Maar in de loop van de avond gaat het alweer smelten en dan ijzelen had ik begrepen.quote:
Is dat een zanger?quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:53 schreef Alicey het volgende:
Glen Elgin is lekker, en je wordt er nog warm van ook.
Hij is het proberen waard.quote:
Welke heb je op het oog?quote:Ik ga morgen ook aan de whisk(e)y(s)
voor de rest van de week hier alleen nog zonquote:Op vrijdag 30 december 2005 17:53 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee, dat niet, maar wel een paar centimeter nu. Maar in de loop van de avond gaat het alweer smelten en dan ijzelen had ik begrepen.
We gaan morgen naar vrienden, en hij had er 'enkele lekkere' staan zei iequote:Op vrijdag 30 december 2005 18:00 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hij is het proberen waard.
[..]
Welke heb je op het oog?
Ik weet niet hoe koud het hier is.. Het lijkt er ook op alsof het veel kouder is dan bij de maas... Mijn handen vriezen in het kleine stukje tot iets voor de maastunnel gevoelloos, maar daarna verder naar en langs de maas gewoon gevoel terug in mijn handen... Bij de maastunnel was het vandaag -4 graden volgens het bord..quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:02 schreef qu63 het volgende:
[..]
voor de rest van de week hier alleen nog zon
ongeveer -10 iedere dag, maar dat is lekker hier
Laat maar weten wat het geworden is.quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:02 schreef D.Rose het volgende:
[..]
We gaan morgen naar vrienden, en hij had er 'enkele lekkere' staan zei ie
Als ik het nog kan onthoudenquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:04 schreef Alicey het volgende:
[..]
Laat maar weten wat het geworden is.
Er is geen smiley met een whiskeyglas, vandaarquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:33 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ook voor de koffie lijkt hij me wel geschikt, maar daar kom ik later op de avond wel achter.
ben op vakantie hequote:Op vrijdag 30 december 2005 18:29 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Thx qu. Ik heb je een tijdje gemist in de SC
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |