ook een meter sneeuw?quote:
Nee, dat niet, maar wel een paar centimeter nu. Maar in de loop van de avond gaat het alweer smelten en dan ijzelen had ik begrepen.quote:
Is dat een zanger?quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:53 schreef Alicey het volgende:
Glen Elgin is lekker, en je wordt er nog warm van ook.
Hij is het proberen waard.quote:
Welke heb je op het oog?quote:Ik ga morgen ook aan de whisk(e)y(s)
voor de rest van de week hier alleen nog zonquote:Op vrijdag 30 december 2005 17:53 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee, dat niet, maar wel een paar centimeter nu. Maar in de loop van de avond gaat het alweer smelten en dan ijzelen had ik begrepen.
We gaan morgen naar vrienden, en hij had er 'enkele lekkere' staan zei iequote:Op vrijdag 30 december 2005 18:00 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hij is het proberen waard.
[..]
Welke heb je op het oog?
Ik weet niet hoe koud het hier is.. Het lijkt er ook op alsof het veel kouder is dan bij de maas... Mijn handen vriezen in het kleine stukje tot iets voor de maastunnel gevoelloos, maar daarna verder naar en langs de maas gewoon gevoel terug in mijn handen... Bij de maastunnel was het vandaag -4 graden volgens het bord..quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:02 schreef qu63 het volgende:
[..]
voor de rest van de week hier alleen nog zon
ongeveer -10 iedere dag, maar dat is lekker hier
Laat maar weten wat het geworden is.quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:02 schreef D.Rose het volgende:
[..]
We gaan morgen naar vrienden, en hij had er 'enkele lekkere' staan zei ie
Als ik het nog kan onthoudenquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:04 schreef Alicey het volgende:
[..]
Laat maar weten wat het geworden is.
Er is geen smiley met een whiskeyglas, vandaarquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:33 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ook voor de koffie lijkt hij me wel geschikt, maar daar kom ik later op de avond wel achter.
ben op vakantie hequote:Op vrijdag 30 december 2005 18:29 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Thx qu. Ik heb je een tijdje gemist in de SC
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |