Zoeken, zoeken,.quote:Op woensdag 28 december 2005 22:08 schreef D.Rose het volgende:
[..]
weet niet of ik daar nog een foto van terug kan vinden hoor
ik was niet helemaal blondquote:Op woensdag 28 december 2005 22:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zoeken, zoeken,.Dat wil ik zien.
nouja, mijn kuif dusquote:Op woensdag 28 december 2005 22:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Plukken? Maakt niet uit, zien,![]()
Dat was 'toen' stoer hoorquote:Op woensdag 28 december 2005 22:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Een kuif?Dit wordt steeds mooier.
Was dus.quote:Op woensdag 28 december 2005 22:32 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dat was 'toen' stoer hoor
Nouja, ik was stoer, en ik had er 1
nog steeds natuurlijkquote:Op woensdag 28 december 2005 22:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Was dus.
Een kuif .dus geen stekels?
ik wacht ook nog steeds op filmpjesquote:Op woensdag 28 december 2005 22:51 schreef Bengeltje het volgende:
Tis er met je internet?
Ik wacht wel op de foto's , op lijstje erbij schrijft.
Oja.quote:Op woensdag 28 december 2005 22:54 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik wacht ook nog steeds op filmpjes
weet niet wat m'n internet heeft, maar het is al 3x uitgevallen vanavond
oke, trustenquote:Op woensdag 28 december 2005 23:04 schreef D.Rose het volgende:
en toen bleef het stil
naar bed dan maar
welterusten
B
Wat?quote:Op donderdag 29 december 2005 08:05 schreef Alicey het volgende:
Het zat even allemaal niet mee vanochtend..
Ik vond het veel te vroeg en koud, ik had problemen met mijn lenzen, mijn katten deden vervelend...quote:
Herkenbaarquote:Op donderdag 29 december 2005 08:56 schreef Alicey het volgende:
Ik vond het veel te vroeg
Herkenbaarquote:en koud,
Ohquote:ik had problemen met mijn lenzen
Daarom zijn ze uitgevondenquote:, mijn katten deden vervelend...
Waarom mocht ik jou geen witte kerst berzorgen?quote:
Ik weet niet wat jij denkt. Tis niet zo dat ik niet in kan tunen op je maar ik maak me zorgen over de dingen die ik dan tegenkomquote:Op donderdag 29 december 2005 10:38 schreef Alicey het volgende:
Bedoel je met een witte kerst wat ik denk, of is dat mijn sick mind?
'Kut' waarom ?quote:Op donderdag 29 december 2005 10:33 schreef -Trinity- het volgende:
Ik werd wakker met de gedachte: "Kut." - da's nie fijn wakkerworden. Nu maar ontbijten en weer aan 't werk...
Dat scheelt dan alweer, dan ben ik niet de enige.quote:Op donderdag 29 december 2005 10:41 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij denkt. Tis niet zo dat ik niet in kan tunen op je maar ik maak me zorgen over de dingen die ik dan tegenkom![]()
Maar ik denk dat ik dezelfde sick mind heb in dit geval![]()
Weet niet, dat is 't probleem. Gewoon een plain 'kut'-gevoel. Nu voel ik me verder wel ok, raar genoeg.quote:
Not even gonna answer this onequote:Op donderdag 29 december 2005 10:36 schreef livEliveD het volgende:
Waarom mocht ik jou geen witte kerst berzorgen?![]()
Succes met werken![]()
Aww..quote:Op donderdag 29 december 2005 12:24 schreef OoAstridoO het volgende:
Hay Bengeltjebij mij begon de dag goed maar is iets minder geworden
U is blij? Ook een witte kerst gehad?quote:
Op het nippertje.quote:Op donderdag 29 december 2005 12:26 schreef livEliveD het volgende:
U is blij? Ook een witte kerst gehad?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |