Een nieuw deel openen
Vorige delen
Deejjjjjjjquote:Op woensdag 28 december 2005 17:36 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Beejjjjjjj
schaatsen? Op natuurijs?
Wist niet dat dat al kon
Ik wil ook
niet op natuurijs?quote:Op woensdag 28 december 2005 17:40 schreef Bengeltje het volgende:
lastig zo'n OP
[..]
Deejjjjjjj
Niet op natuurijs.Daar schaats ik niet eens graag op.
bang dat het te dun is.
achter de wolken schijnt altijd de zonquote:Op woensdag 28 december 2005 17:43 schreef het_fokschaap het volgende:
ik rij ook altijd één scheve schaats
Het was buiten.quote:Op woensdag 28 december 2005 17:43 schreef D.Rose het volgende:
[..]
niet op natuurijs?
Is het winter, ga je naar een binnenbaan
ah buiten, dan is het min of meer natuurijsquote:
De oplossing voor jouquote:Op woensdag 28 december 2005 18:00 schreef miss_sly het volgende:
Schaatsen is wel leuk, alleen jammer dat het altijd zo koud is![]()
Handschoenen aan muts op en door het schaatsen wordt je wel warm .quote:Op woensdag 28 december 2005 18:00 schreef miss_sly het volgende:
Schaatsen is wel leuk, alleen jammer dat het altijd zo koud is![]()
of van de gluhwein of warme chocoladequote:Op woensdag 28 december 2005 18:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Handschoenen aan muts op en door het schaatsen wordt je wel warm .![]()
Warme choco, hadden we mee.quote:Op woensdag 28 december 2005 18:19 schreef D.Rose het volgende:
[..]
of van de gluhwein of warme chocolade
weer?quote:Op woensdag 28 december 2005 18:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Doe ik van de zomer weer.![]()
We gaan van de week ook naar winterland .![]()
Is ook buitenschaatsen.![]()
Geen geheim, alleen nog nooit overgehad.quote:Op woensdag 28 december 2005 18:23 schreef D.Rose het volgende:
[..]
weer?
Ik wist helemaal niet dat je dat deed
Je hebt geheimen voor mij
Heb gister Call of Duty 2 uitgespeeldquote:Op woensdag 28 december 2005 18:32 schreef -Trinity- het volgende:. Vandaag gewerkt aan een werkstuk, en krantjes voor de kerk rondgebracht (uiteraard betaald). Productief dagje (vakantiewise) dus. Nu lekker UTen (heb ik er net weer opgezet
)
.
ik ben nog niet heel ver. meer met project gotham 3 bezig gehouden. wel ff gemultiplayered met missquote:Op woensdag 28 december 2005 19:05 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Heb gister Call of Duty 2 uitgespeeld![]()
toch een redelijk belangwekkend onderdeel van koffiequote:Op woensdag 28 december 2005 19:16 schreef Alicey het volgende:
En weer vergeet ik water in het koffiezetapparaat te doen.
Er komt idd weinig uit zonder water.quote:Op woensdag 28 december 2005 19:37 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
toch een redelijk belangwekkend onderdeel van koffie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |