Een nieuw deel openen
Vorige delen
Deejjjjjjjquote:Op woensdag 28 december 2005 17:36 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Beejjjjjjj
schaatsen? Op natuurijs?
Wist niet dat dat al kon
Ik wil ook
niet op natuurijs?quote:Op woensdag 28 december 2005 17:40 schreef Bengeltje het volgende:
lastig zo'n OP
[..]
Deejjjjjjj
Niet op natuurijs.Daar schaats ik niet eens graag op.
bang dat het te dun is.
achter de wolken schijnt altijd de zonquote:Op woensdag 28 december 2005 17:43 schreef het_fokschaap het volgende:
ik rij ook altijd één scheve schaats
Het was buiten.quote:Op woensdag 28 december 2005 17:43 schreef D.Rose het volgende:
[..]
niet op natuurijs?
Is het winter, ga je naar een binnenbaan
ah buiten, dan is het min of meer natuurijsquote:
De oplossing voor jouquote:Op woensdag 28 december 2005 18:00 schreef miss_sly het volgende:
Schaatsen is wel leuk, alleen jammer dat het altijd zo koud is![]()
Handschoenen aan muts op en door het schaatsen wordt je wel warm .quote:Op woensdag 28 december 2005 18:00 schreef miss_sly het volgende:
Schaatsen is wel leuk, alleen jammer dat het altijd zo koud is![]()
of van de gluhwein of warme chocoladequote:Op woensdag 28 december 2005 18:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Handschoenen aan muts op en door het schaatsen wordt je wel warm .![]()
Warme choco, hadden we mee.quote:Op woensdag 28 december 2005 18:19 schreef D.Rose het volgende:
[..]
of van de gluhwein of warme chocolade
weer?quote:Op woensdag 28 december 2005 18:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Doe ik van de zomer weer.![]()
We gaan van de week ook naar winterland .![]()
Is ook buitenschaatsen.![]()
Geen geheim, alleen nog nooit overgehad.quote:Op woensdag 28 december 2005 18:23 schreef D.Rose het volgende:
[..]
weer?
Ik wist helemaal niet dat je dat deed
Je hebt geheimen voor mij
Heb gister Call of Duty 2 uitgespeeldquote:Op woensdag 28 december 2005 18:32 schreef -Trinity- het volgende:. Vandaag gewerkt aan een werkstuk, en krantjes voor de kerk rondgebracht (uiteraard betaald). Productief dagje (vakantiewise) dus. Nu lekker UTen (heb ik er net weer opgezet
)
.
ik ben nog niet heel ver. meer met project gotham 3 bezig gehouden. wel ff gemultiplayered met missquote:Op woensdag 28 december 2005 19:05 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Heb gister Call of Duty 2 uitgespeeld![]()
toch een redelijk belangwekkend onderdeel van koffiequote:Op woensdag 28 december 2005 19:16 schreef Alicey het volgende:
En weer vergeet ik water in het koffiezetapparaat te doen.
Er komt idd weinig uit zonder water.quote:Op woensdag 28 december 2005 19:37 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
toch een redelijk belangwekkend onderdeel van koffie
Je hebt duidelijk koffie nodigquote:Op woensdag 28 december 2005 19:16 schreef Alicey het volgende:
En weer vergeet ik water in het koffiezetapparaat te doen.
In het begin viel ie me een beetje tegen, met al die voorspelbare scriptzooi. Maar hij draait als een trein op deze vrij ouwe bak, en speelt erg lekker weg. Van een volgend deel verwacht ik echter toch een hele boel meer.quote:Op woensdag 28 december 2005 19:36 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik ben nog niet heel ver. meer met project gotham 3 bezig gehouden. wel ff gemultiplayered met miss
ik draai hem op m'n xbox 360...ziet er goed uit, ook de rookeffectenquote:Op woensdag 28 december 2005 20:03 schreef Haushofer het volgende:
[..]
In het begin viel ie me een beetje tegen, met al die voorspelbare scriptzooi. Maar hij draait als een trein op deze vrij ouwe bak, en speelt erg lekker weg. Van een volgend deel verwacht ik echter toch een hele boel meer.![]()
Ik draai em op een 2,7 Ghz met een Radeon9600 kaartje en 512 mb Ram. Kan ik vast niet aan jou tippenquote:Op woensdag 28 december 2005 20:03 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik draai hem op m'n xbox 360...ziet er goed uit, ook de rookeffecten
en dit topic is nummer 360
ik weet niet veel van die Radeon...maar er zit ook een ATI in de XBOX 360quote:Op woensdag 28 december 2005 20:05 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ik draai em op een 2,7 Ghz met een Radeon9600 kaartje en 512 mb Ram. Kan ik vast niet aan jou tippen![]()
Mooi zoquote:Op woensdag 28 december 2005 20:00 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ja, maar het is intussen gelukt hoor!
Vast niet eentje van de Aldi, zoals die van mijquote:Op woensdag 28 december 2005 20:06 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik weet niet veel van die Radeon...maar er zit ook een ATI in de XBOX 360
Welke kleur?quote:Op woensdag 28 december 2005 21:00 schreef OoAstridoO het volgende:
Goedenavondheb mn haartjes net geverfd
Ik heb zo'n beetje alle kleuren al gehadquote:Op woensdag 28 december 2005 21:02 schreef Reya het volgende:
[..]
Welke kleur?
* Reya zou dat ook nog altijd eens doen
Waarom geen blond?quote:Op woensdag 28 december 2005 21:05 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ik heb zo'n beetje alle kleuren al gehadbehalve blond
en deze keer is het weer eens roodbruin
Zou je eens kunnen proberen met zo'n photoprogramma van kappers.quote:Op woensdag 28 december 2005 21:51 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
denk dat dat bij mij heel vreselijk zal staan
Durf t toch niet aan haha maar voorlopig doet roodbruin t wel weerquote:Op woensdag 28 december 2005 21:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zou je eens kunnen proberen met zo'n photoprogramma van kappers.
Nadeel, de kapsels die ze daarbij gebruiken zijn vaak erg.
Het is een programma, je ziet het dan alleen met jouw gezicht,quote:Op woensdag 28 december 2005 21:55 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Durf t toch niet aan haha maar voorlopig doet roodbruin t wel weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |