we zijn er bijna....quote:Op donderdag 29 december 2005 12:16 schreef Bengeltje het volgende:
Zo alweer een dagje dichterbij het nieuwe jaar.
quote:Op donderdag 29 december 2005 12:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Op het nippertje.En nu is het hier helemaal prachtig, er ligt een dikke laag sneeuw.
Ik weet niet of het in de weg ligt?quote:En een stelletje 'goede burgers' is bezig om dat allemaal weer uit de straat te verwijderen.Wat bezielt die mensen? Prachtige sneeuw en het eerste wat zij doen is de sneeuwschuiver erbij halen.
LivE bedoelde iets anders? Cocaine? Sperma?quote:
Nee, sommigen hebben niet eens een auto ofzo. Die vegen gewoon de hele stoep leeg, wat een onzin. Gelukkig woon ik vlakbij een wandelgebied waar geen mensen met bezems en andere anti-sneeuw-werktuigen te bekennen zijn.quote:Ik weet niet of het in de weg ligt?
Daar ging ik wel van uit ja.quote:Op donderdag 29 december 2005 13:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
LivE bedoelde iets anders? Cocaine? Sperma?
Dan vat ik het idd ook niet helemaal... Door sneeuw lopen vind ik juist lekker.quote:Nee, sommigen hebben niet eens een auto ofzo. Die vegen gewoon de hele stoep leeg, wat een onzin. Gelukkig woon ik vlakbij een wandelgebied waar geen mensen met bezems en andere anti-sneeuw-werktuigen te bekennen zijn.
Nou ja, in die zin was de Kerst ook wel wit hoor.quote:
quote:Dan vat ik het idd ook niet helemaal... Door sneeuw lopen vind ik juist lekker.
Hmm... Ik ben benieuwd wat de poesjes er van vinden, maar sneeuwen zal het hier wel niet gaan doen.quote:Op donderdag 29 december 2005 13:25 schreef Lupa_Solitaria het volgende:![]()
De hondjes trouwens ook, die zijn er dol op.
Onze kat vind het eng als de sneeuw valtquote:Op donderdag 29 december 2005 13:30 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hmm... Ik ben benieuwd wat de poesjes er van vinden, maar sneeuwen zal het hier wel niet gaan doen.
Die katten van mij willen wel de hele tijd naar buiten.quote:Op donderdag 29 december 2005 13:32 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Onze kat vind het eng als de sneeuw valten verder vind ze t te koud
ze komt niet graag buiten deze dagen
Hier dus niet, Pebbles zet een pootje in de sneeuw, komt die bijna tegen haar buikje aan dan is het .quote:Op donderdag 29 december 2005 13:25 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nou ja, in die zin was de Kerst ook wel wit hoor.Zonder cocaine natuurlijk.
![]()
[..]![]()
De hondjes trouwens ook, die zijn er dol op.
Jullie hebben helemaal geen sneeuw gehad? Hier ligt toch gauw een centimeter of vijftien, twintig.quote:Op donderdag 29 december 2005 13:30 schreef Alicey het volgende:
Hmm... Ik ben benieuwd wat de poesjes er van vinden, maar sneeuwen zal het hier wel niet gaan doen.
Dat is minder, gaat de sneeuw weg.quote:
Wel een heel klein beetje, gezien het hier en daar wit is, maar dat zijn millimeters..quote:Op donderdag 29 december 2005 13:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Jullie hebben helemaal geen sneeuw gehad? Hier ligt toch gauw een centimeter of vijftien, twintig.
Voor zover die er al lag wel.quote:Op donderdag 29 december 2005 13:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is minder, gaat de sneeuw weg.![]()
Goed koud is het wel. Mijn handen vriezen er bijna af. Maar sneeuw.quote:Hier is het goed koud, soms lichte sneeuw en bijna de heletijd een lekker zonnetje.
Dus de sneeuw zal ook wel verdwijnen.
Van de week ging ze achterzittn in een stukje waar niks lag ze durfde zich amper te bewegenquote:Op donderdag 29 december 2005 13:35 schreef Alicey het volgende:
[..]
Die katten van mij willen wel de hele tijd naar buiten.
Mocht het hier gaan sneeuwen probeer ik wel uit wat mijn katten willen.quote:Op donderdag 29 december 2005 13:40 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Van de week ging ze achterzittn in een stukje waar niks lag ze durfde zich amper te bewegen
Ik woon in Sneek dus is kleine 20minuutjes met de trein dus geen wereldreisquote:Op donderdag 29 december 2005 13:45 schreef Alicey het volgende:
Je woont zelf ook in Leeuwarden, of is het voor jou ook een wereldreis?
zo zou je t kunnen zien, vanaf september mits ik slaag utrechtquote:
Utrecht is weer Nederland idd.quote:Op donderdag 29 december 2005 13:49 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
zo zou je t kunnen zien, vanaf september mits ik slaag utrechteindelijk
maar ik ga de trein halen
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |