Ik ga er tot op heden vanuit dat het draaien gewoon gaat lukken dat maffe kind is ook ineens in stuit gaan draaien dus theoretisch moet terug ook lukken.quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:52 schreef renzell het volgende:
Jee Evenstar, wat een domper inderdaad!En hoe heeft het mormel het in godsnaam voor elkaar gekregen om zo laat nog te draaien?!
Dat wordt er zekerrrrr een met een eigen willetje, dat is duidelijk. Hoe sta je trouwens tegenover toch zelf proberen te bevallen ondanks de stuitligging? Of hebben ze je dat met klem afgeraden? Succes iig met het draaien! Hopelijk werkt je mafkeesje mee.
![]()
* erg nieuwsgierig isquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:55 schreef Magneet het volgende:
dank jullie wel allemaal, verhaal volgt zo
Ow dat is logisch maar ook wel jammer... je zit nu dus helemaal in je uppie thuis... vreemd lijkt me dat... maar wel gelukkig dat alles goed is gegaanquote:Op dinsdag 27 december 2005 21:15 schreef Magneet het volgende:
Nope ze moeten wegens de Vacuüm een nachtje blijven
Ja dat had mijn man ook. Hij werd om 22.00 uur weggestuurd door de zuster. Hij is toen naar z'n ouders gegaan en heeft daar tot een uurtje of 12 gezeten, naar huis gegaan, paar biertjes gedronken en gaan slapen. Om 7 uur was hij alweer wakker...En om half acht ofzo smste hij me dat hij ons kwam halen... (alleen mochten we nog niet weg)quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:31 schreef renzell het volgende:
Ik weet nog wel dat mijn vriendje het volkomen surrealistisch vond om na mijn bevalling 's nachts thuis te komen in z'n eentje. Hij heeft de hele nacht fokrecties liggen lezen en alleen maar kunnen denken: ik heb een zoon ik heb een zoon ik heb een zoon... En die ligt nu gewoon in het ziekenhuis, bij mijn vriendin.... en ik zit HIER!![]()
![]()
Succes dus Magneet!
Doe dan iig je sig alvast.quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:50 schreef Magneet het volgende:
grmbl Merlijn's site wil nog niet helemaal maar de foto's komen asap
Ik heb gister voor de kerst een Schanulleke-popje gekregen voor mijn kaboutertje.quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:54 schreef Schanulleke het volgende:
Randa en Magneet gefeliciteerd! Leuke naam hebben jullie gekozen!
Evenstar, wat een tegenvaller eventjes, maar ik lees ook in je berichtje dat verder met het kind alles goed is, er zit dus ook een goeie kant aan het nieuws. Sterkte.
Ik ook, maar toen was het al te laatquote:Op dinsdag 27 december 2005 22:21 schreef jessie het volgende:
Be jij had mijn attentie attentie moeten lezen ja!!!!
Daar ben je dus mooi te laat mee, met die waarschuwingquote:Op dinsdag 27 december 2005 22:17 schreef jessie het volgende:
Wat een prachtige merlijnDie onderste foto
Dat mondje
*ATTENTIE ATTENTIE, IEDEREEN MET KLAPPERENDE EIERSTOKKEN VERBODEN TE KIJKEN
IK HERHAAL IEDEREEN MET KLAPPERENDE EIERSTOKKEN VERBODEN TE KIJKEN *
Pas maar op, voor je er erg in hebt wordt zo'n popje vaderquote:Op dinsdag 27 december 2005 22:01 schreef dutchie het volgende:
[..]
Ik heb gister voor de kerst een Schanulleke-popje gekregen voor mijn kaboutertje.
quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:17 schreef jessie het volgende:
Wat een prachtige merlijnDie onderste foto
Dat mondje
*ATTENTIE ATTENTIE, IEDEREEN MET KLAPPERENDE EIERSTOKKEN VERBODEN TE KIJKEN
IK HERHAAL IEDEREEN MET KLAPPERENDE EIERSTOKKEN VERBODEN TE KIJKEN *
Wat doe jij hier!!!quote:Op woensdag 28 december 2005 00:47 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ah dank maggi. Erg vervelend dus TS
I'm lostquote:Op woensdag 28 december 2005 01:02 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Wat doe jij hier!!!![]()
Randa en Magneet, Gefeliciteerd met de geboorte van Merlijn!!! Een mooi manneke met een hele mooie naam!
quote:Op woensdag 28 december 2005 07:52 schreef Magneet het volgende:Dadelijk Miranda en minigijs Merlijn op gaan halen
Hmmm ik vind het toch vreemd hoor, ik weet wel als ik weer zwanger ben en zo lang moet lopen, ik allerlei pijntjes en klachtjes ga bedenken hoor... ik vind dat je teveel hoort dat vrouwen overdragen terwijl er een gezond kindje zou zijn geboren als ze niet zo lang hadden doorgelopen...quote:Op woensdag 28 december 2005 12:52 schreef Renegate het volgende:
Ik dacht ook dat 42 weken de max was... Vriendin van me hier is met 43 weken en weet ik het hoeveel dagen bevallen, dus toen riep ik al dat mag niet!! ik zou een klacht indienen lol.. hoop geblaat dus, want het schijnt wel te mogen![]()
Sorry weet ik niets van, maar ik vind het wel gek dat ze je daarover niet inlichten.....quote:Op woensdag 28 december 2005 13:00 schreef Renegate het volgende:
Nu ik toch aan het vragen en zeuren ben lol.. heeft een van jullie misschien ervaring met vergrote niertjes?? Ik krijg vandaag me 3de structurele echo en de mensen weten me zelf niets te vertellen
Dat was dus exact mijn reactie....quote:Op woensdag 28 december 2005 13:00 schreef Sjeen het volgende:
44 weken ?!!!
Miranda en ik hebben foto wel eens ontmoet vandaarquote:
Haha ik vermoedde al zoiets....quote:Op woensdag 28 december 2005 16:54 schreef Magneet het volgende:
[..]
Miranda en ik hebben foto wel eens ontmoet vandaar
nwe foto's in het desbetreffende topic btw of had ik dat al gezegd?
quote:
ik heb echt geen idee of ik daar had kunnen pitten hoor dan had in echt continue bij Merlijn willen zijn nu heb ik iig nog een paar uurtjes meegepiktquote:Op woensdag 28 december 2005 17:57 schreef Jelief het volgende:
Niet bij te houden hier zo snel als het gaat... Merlijn wat ben je mooi!!! Randa en Magneet geniet van de roze (blauwe) momenten en sterkte voor de momenten dat het moeilijk is.
Evenstar, jammer dat het nou toch een ks wordt. Rust nog even goed uit en sterkte voor straks.
ben toch wel heel blij dat MikeAir de nacht nadat Emma geboren was in het ziekenhuis mocht blijven slapen, goed beleid van het zh!!
Emma is om 19.00 uur geboren en voordat wij sliepen was het 03.00 uur, om 06.00 uur wilde ze weer eten en om 8.30 stond het ontbijt klaar, dus echt lang slapenquote:Op woensdag 28 december 2005 18:23 schreef Magneet het volgende:
[..]
ik heb echt geen idee of ik daar had kunnen pitten hoor dan had in echt continue bij Merlijn willen zijn nu heb ik iig nog een paar uurtjes meegepikt
ruggeprikquote:Op woensdag 28 december 2005 19:48 schreef jessie het volgende:
Is toch logisch dat je man erbij mag zijn of zie ik dat verkeerd?
Evenstar die navelstreng hahahahahahahaha
Neem je een ruggeprik of word het narcose? Of heb je dat al gezegd en heb ik eroverheen gelezen?
Echt super spannend dit joh!!!!!!!!
ik heb het wle gevraagd.. maar mocht echt nietquote:Op woensdag 28 december 2005 20:05 schreef Leah het volgende:
Je kunt het ter plekke nog even vragen Evenstar. Toen Baby geboren werd was ik in alle stress mijn bril vergeten (ik heb min 8), en ik heb het toen aan de verpleegkundige gevraagd.
Die heeft mij mijn lenzen in laten houden, maar vertelde dat het kon zijn dat de aneadingusniet akkoord ging.
Die vond het geen probleem. Lenzendoosje wel bij de hand moeten houden voor het geval dat ze onverhoopt nog uit moesten, maar hij zei dat met zachte lenzen zelfs algehele narcose nog wel kon, in geval van nood dan.
quote:Op woensdag 28 december 2005 19:46 schreef _evenstar_ het volgende:
Trouwens nog ene voordeel gevonden aan de keizersnede .. voel ik ook niet die vieze navelstreng!!
En eentje terug!quote:Op woensdag 28 december 2005 20:14 schreef _evenstar_ het volgende:
brighteyesje weet wel waarom
![]()
Ennuh always look on the bright side of life![]()
Hij/zij lijkt op mij.quote:Op woensdag 28 december 2005 20:09 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
ik heb het wle gevraagd.. maar mocht echt niet
dus ik zie er bij de eerste aanblik van ons ukje naar mij zo uit:
gelukkig maakt liefde blind![]()
![]()
Dat heb ik ook 9 maanden lang geroepenquote:Op woensdag 28 december 2005 20:20 schreef _evenstar_ het volgende:
Zal ik jullie vast teleurstellen.. er komen geen foto;s onlinedaar heb ik duidelijke redenen voor.. al is er altijd wel via mail te onderhandelen maar daarvoor moeten jullie maar even geduld hebben dan
![]()
Ik mag ze toch wel zien op MSN???quote:Op woensdag 28 december 2005 20:20 schreef _evenstar_ het volgende:
Zal ik jullie vast teleurstellen.. er komen geen foto;s onlinedaar heb ik duidelijke redenen voor.. al is er altijd wel via mail te onderhandelen maar daarvoor moeten jullie maar even geduld hebben dan
![]()
dutchie![]()
sommige kunnen wellicht gissen waaromquote:Op woensdag 28 december 2005 20:21 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat heb ik ook 9 maanden lang geroepen![]()
![]()
![]()
de weeën gebeurden op de verkeerde plaats en op de verkeerde manier oid geloof ikquote:Op woensdag 28 december 2005 20:07 schreef Lois het volgende:
Pfiew wat is er weer veel gebeurd hier *wist zweet van voorhoofd*
Merlijn![]()
wat een prachtige baby!!
wat zijn "verkeerde" weeën?
quote:Op woensdag 28 december 2005 22:08 schreef Rottdog het volgende:
Enne enne Dutchie heb nooit een meeltje van je terug gehad![]()
Ikke ook nietquote:Op woensdag 28 december 2005 22:08 schreef Rottdog het volgende:
Enne enne Dutchie heb nooit een meeltje van je terug gehad![]()
Ga je het geslacht wel vertellenquote:Op woensdag 28 december 2005 20:23 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
sommige kunnen wellicht gissen waarom
eennuh mail adres staat in profiel![]()
hmm mag of gefilmd worden of foto;s... heb zelf dan liever foto'squote:Op woensdag 28 december 2005 22:52 schreef Leah het volgende:
Ah, dan ben je iig verder als ik. Vergeet vooral niet veel foto's te (laten) maken, en als het kan te filmen. Zeker na een KS zijn die beelden goud waard, echt.
Toen waren ze mij aan het dichtnaaien dus. Daarom is ie me zo dierbaar, dit moment had ik anders gemist.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:00 schreef _evenstar_ het volgende:
ohooo die is liefklapperdeklapklap.. zo eentje zie ik vrijdag ook alleen dan die uit mijn buik komt
![]()
Idd dat stukje, het wegen, aankleden, tenen tellenquote:Op woensdag 28 december 2005 22:57 schreef Leah het volgende:
OK, vooral het stukje dat je baby naar de afdeling gaat, en jij nog gehecht/naar de uitslaapkamer moet. Dat mis je namelijk, laat dat vooral filmen.
Vanavond gaan we dan ook lekker chinezenquote:Op donderdag 29 december 2005 13:22 schreef MeNicole het volgende:
Evenstar het is toch wel een leuk vooruit zicht dat je vandaag je laatste dag hebt al niet mama zijnde![]()
Morgen heb je gewoon een beebje![]()
Hier net weer spugen, zit dus toch nog wel zoals het hoort
Oh lekker, nu wil ook ook chinezenquote:Op donderdag 29 december 2005 13:32 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Vanavond gaan we dan ook lekker chinezen
sterkte meistis geen pretje maar je komt er wel doorheen
![]()
8 uur s ochtendsquote:Op donderdag 29 december 2005 17:56 schreef texelonia het volgende:
evenstar hoe laat moet je eigenlijk?
Zowaar een beetje nerveus... Succesquote:
Dat mag best wat groter!quote:Op donderdag 29 december 2005 20:02 schreef easy-going het volgende:
en ik vond je een bikkeltje tijdens je zwangerschap, wilde ik nog ff zeggen![]()
ja leuk!!quote:Op donderdag 29 december 2005 21:04 schreef Diaan73 het volgende:
gaan we nog gokken jongen/meisje?
Ik ook, des te leuker is het om te zien wat er gegokt wordtquote:
Nee, ze heeft het niet verklaptquote:Op donderdag 29 december 2005 22:44 schreef livelink het volgende:
p.s. had ik het eigenlijk dan al moeten weten? Zo ja, vergeten of overheen gelezen![]()
En maar hopen dat er dan nix tussen is gekomenquote:Op vrijdag 30 december 2005 09:03 schreef Rewimo het volgende:
Ze moest om 8 uur onder het mes, dus de kleine is er vast al. Dat wordt weer F5-en voor nieuwsAnitraaaaaaaaaaaaaaaaaaaa? Heb je al wat gehoord?
Hahahaha ka ik had om 6 uur een smsje dat ze naar het ziekenhuis gingenquote:Op vrijdag 30 december 2005 09:03 schreef Rewimo het volgende:
Ze moest om 8 uur onder het mes, dus de kleine is er vast al. Dat wordt weer F5-en voor nieuwsAnitraaaaaaaaaaaaaaaaaaaa? Heb je al wat gehoord?
quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:51 schreef MissBliss het volgende:
Hier een enorme lurker, ik post maar even dan zie ik gelijk wanneer het topic omhoogschiet![]()
Kan ik me voorstellen. Vond het zelf op de een of andere manier zo'n opluchting toen ik 12 weken was.quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:33 schreef sjak het volgende:
Morgen ben ik 12 weken! Ik denk dat ik maar even lekker gebak ga halen dan om dat te vieren.
Ik heb OUD echt ontdekt als forumquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:58 schreef Brighteyes het volgende:
[..]![]()
Ik dacht 'Wat moet zij nou in Z&G!' .
Spannend he!
quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:22 schreef kokos het volgende:
Elisa Celina Erna.
Welkom op deze aardbol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |