Ik ga er tot op heden vanuit dat het draaien gewoon gaat lukken dat maffe kind is ook ineens in stuit gaan draaien dus theoretisch moet terug ook lukken.quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:52 schreef renzell het volgende:
Jee Evenstar, wat een domper inderdaad!En hoe heeft het mormel het in godsnaam voor elkaar gekregen om zo laat nog te draaien?!
Dat wordt er zekerrrrr een met een eigen willetje, dat is duidelijk. Hoe sta je trouwens tegenover toch zelf proberen te bevallen ondanks de stuitligging? Of hebben ze je dat met klem afgeraden? Succes iig met het draaien! Hopelijk werkt je mafkeesje mee.
![]()
* erg nieuwsgierig isquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:55 schreef Magneet het volgende:
dank jullie wel allemaal, verhaal volgt zo
Ow dat is logisch maar ook wel jammer... je zit nu dus helemaal in je uppie thuis... vreemd lijkt me dat... maar wel gelukkig dat alles goed is gegaanquote:Op dinsdag 27 december 2005 21:15 schreef Magneet het volgende:
Nope ze moeten wegens de Vacuüm een nachtje blijven
Ja dat had mijn man ook. Hij werd om 22.00 uur weggestuurd door de zuster. Hij is toen naar z'n ouders gegaan en heeft daar tot een uurtje of 12 gezeten, naar huis gegaan, paar biertjes gedronken en gaan slapen. Om 7 uur was hij alweer wakker...En om half acht ofzo smste hij me dat hij ons kwam halen... (alleen mochten we nog niet weg)quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:31 schreef renzell het volgende:
Ik weet nog wel dat mijn vriendje het volkomen surrealistisch vond om na mijn bevalling 's nachts thuis te komen in z'n eentje. Hij heeft de hele nacht fokrecties liggen lezen en alleen maar kunnen denken: ik heb een zoon ik heb een zoon ik heb een zoon... En die ligt nu gewoon in het ziekenhuis, bij mijn vriendin.... en ik zit HIER!![]()
![]()
Succes dus Magneet!
Doe dan iig je sig alvast.quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:50 schreef Magneet het volgende:
grmbl Merlijn's site wil nog niet helemaal maar de foto's komen asap
Ik heb gister voor de kerst een Schanulleke-popje gekregen voor mijn kaboutertje.quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:54 schreef Schanulleke het volgende:
Randa en Magneet gefeliciteerd! Leuke naam hebben jullie gekozen!
Evenstar, wat een tegenvaller eventjes, maar ik lees ook in je berichtje dat verder met het kind alles goed is, er zit dus ook een goeie kant aan het nieuws. Sterkte.
Ik ook, maar toen was het al te laatquote:Op dinsdag 27 december 2005 22:21 schreef jessie het volgende:
Be jij had mijn attentie attentie moeten lezen ja!!!!
Daar ben je dus mooi te laat mee, met die waarschuwingquote:Op dinsdag 27 december 2005 22:17 schreef jessie het volgende:
Wat een prachtige merlijnDie onderste foto
Dat mondje
*ATTENTIE ATTENTIE, IEDEREEN MET KLAPPERENDE EIERSTOKKEN VERBODEN TE KIJKEN
IK HERHAAL IEDEREEN MET KLAPPERENDE EIERSTOKKEN VERBODEN TE KIJKEN *
Pas maar op, voor je er erg in hebt wordt zo'n popje vaderquote:Op dinsdag 27 december 2005 22:01 schreef dutchie het volgende:
[..]
Ik heb gister voor de kerst een Schanulleke-popje gekregen voor mijn kaboutertje.
quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:17 schreef jessie het volgende:
Wat een prachtige merlijnDie onderste foto
Dat mondje
*ATTENTIE ATTENTIE, IEDEREEN MET KLAPPERENDE EIERSTOKKEN VERBODEN TE KIJKEN
IK HERHAAL IEDEREEN MET KLAPPERENDE EIERSTOKKEN VERBODEN TE KIJKEN *
Wat doe jij hier!!!quote:Op woensdag 28 december 2005 00:47 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ah dank maggi. Erg vervelend dus TS
I'm lostquote:Op woensdag 28 december 2005 01:02 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Wat doe jij hier!!!![]()
Randa en Magneet, Gefeliciteerd met de geboorte van Merlijn!!! Een mooi manneke met een hele mooie naam!
quote:Op woensdag 28 december 2005 07:52 schreef Magneet het volgende:Dadelijk Miranda en minigijs Merlijn op gaan halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |