Evenstar succes vandaag, hoop dat je eigenwijze uk nu es ff lief doet en lekker buttoms up wil gaan liggen vandaag
![]()
Hier gaat het wel goed hoor, heb gister de nieuwe afspraak bij de gyn gehad en dat was helemaal een opluchting!!!!
Bloeddruk was super 130 om 85.. nu heb ik ook amper drukte aangezien manlief heeeerlijk een week thuis is
En onze uk ligt wel helemaal vast en ingedaalt, dus die doos had het de vorige keer gewoon fout.
Heb ook verteld dat me bekken en heupen en alles echt zeer doet, en hij vertelde dan ook dat helaas sommige vrouwen dat kregen en zei ook ja met draaien in bed zal je wel goed last hebben he.. (herkenning!!!!) dus ik vond het helemaal super.. (vorige keer werd me ff verteld dat ik maar anders moest gaan staan
![]()
)
En het alllllerbelangrijkste komt nu
![]()
... hier laten ze mensen dus doorlopen tot 44 weken zwangerschap als alles ok is... dus ik maakte me er behoorlijk druk om.. hij vertelde me dat er gewoon op schrift staat dat zodra ik maar richting de 42 weken ging ze me al in gaan leiden
![]()
:D..
Vandaag krijg ik weer een echo voor de niertjes van frits, en die komt dan ook voor een medisch beraad blabla.. dus ben wel een ietsiepietsie benieuwd
![]()
.
Zo heel verhaal
![]()
:D
Wie gebreken ziet aan het mijne, ga naar huis en bekijk de zijne.
Ziet hij daar dan geen gebreken, mag hij van het mijne spreken.