quote:Op woensdag 28 december 2005 07:52 schreef Magneet het volgende:Dadelijk Miranda en minigijs Merlijn op gaan halen
Hmmm ik vind het toch vreemd hoor, ik weet wel als ik weer zwanger ben en zo lang moet lopen, ik allerlei pijntjes en klachtjes ga bedenken hoor... ik vind dat je teveel hoort dat vrouwen overdragen terwijl er een gezond kindje zou zijn geboren als ze niet zo lang hadden doorgelopen...quote:Op woensdag 28 december 2005 12:52 schreef Renegate het volgende:
Ik dacht ook dat 42 weken de max was... Vriendin van me hier is met 43 weken en weet ik het hoeveel dagen bevallen, dus toen riep ik al dat mag niet!! ik zou een klacht indienen lol.. hoop geblaat dus, want het schijnt wel te mogen![]()
Sorry weet ik niets van, maar ik vind het wel gek dat ze je daarover niet inlichten.....quote:Op woensdag 28 december 2005 13:00 schreef Renegate het volgende:
Nu ik toch aan het vragen en zeuren ben lol.. heeft een van jullie misschien ervaring met vergrote niertjes?? Ik krijg vandaag me 3de structurele echo en de mensen weten me zelf niets te vertellen
Dat was dus exact mijn reactie....quote:Op woensdag 28 december 2005 13:00 schreef Sjeen het volgende:
44 weken ?!!!
Miranda en ik hebben foto wel eens ontmoet vandaarquote:
Haha ik vermoedde al zoiets....quote:Op woensdag 28 december 2005 16:54 schreef Magneet het volgende:
[..]
Miranda en ik hebben foto wel eens ontmoet vandaar
nwe foto's in het desbetreffende topic btw of had ik dat al gezegd?
quote:
ik heb echt geen idee of ik daar had kunnen pitten hoor dan had in echt continue bij Merlijn willen zijn nu heb ik iig nog een paar uurtjes meegepiktquote:Op woensdag 28 december 2005 17:57 schreef Jelief het volgende:
Niet bij te houden hier zo snel als het gaat... Merlijn wat ben je mooi!!! Randa en Magneet geniet van de roze (blauwe) momenten en sterkte voor de momenten dat het moeilijk is.
Evenstar, jammer dat het nou toch een ks wordt. Rust nog even goed uit en sterkte voor straks.
ben toch wel heel blij dat MikeAir de nacht nadat Emma geboren was in het ziekenhuis mocht blijven slapen, goed beleid van het zh!!
Emma is om 19.00 uur geboren en voordat wij sliepen was het 03.00 uur, om 06.00 uur wilde ze weer eten en om 8.30 stond het ontbijt klaar, dus echt lang slapenquote:Op woensdag 28 december 2005 18:23 schreef Magneet het volgende:
[..]
ik heb echt geen idee of ik daar had kunnen pitten hoor dan had in echt continue bij Merlijn willen zijn nu heb ik iig nog een paar uurtjes meegepikt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |