wat wat wat WAT!?quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:08 schreef petre86 het volgende:
KP en jerruh!
Ik ookquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:08 schreef petre86 het volgende:
KP geilt op jerruh
Juist Peet, jij vat die hint van een 24 uur terug goed opquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:08 schreef petre86 het volgende:
KP en jerruh!
KP geilt op jerruh
dus wat hebben die allemaal al gedaan?
Hoeremepoepjeee!quote:
Ik en vol?!quote:
mavo?quote:
je eige hequote:Op dinsdag 27 december 2005 00:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik en vol?!
Kan altijd nog een vent bij
Die heb ik geen, ik leen die van jou ffquote:
Nee, mijn papa had die, en jouw mama.quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:13 schreef TheaterMaMa het volgende:
nu al 3 fokkers die een soortgelijk kerstpakket hadden met dezelfde tapa's schaaltjes
Ik stel een culinaire minimeet voorquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:13 schreef TheaterMaMa het volgende:
nu al 3 fokkers die een soortgelijk kerstpakket hadden met dezelfde tapa's schaaltjes
ik al 3-4 maanden onderhandquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jahik bedoel, ik sta al weer ... ff tellen .... 3 weken droog ofzo!!!!
IK BEN GEFRUSTREERD JA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die heb ik geen, ik leen die van jou ff
Tis Kerst he, wees barmhartig
Ja ik mag niet meer autorijdenquote:
Ja? Dus?quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:14 schreef petre86 het volgende:
[..]
jij hebt anders je theatermama nog als reserve.. ik heb de mijnde deze kerst nog nie gezien
En wie ben jij?quote:
Oss meldt tot op heden nog geen sneeuwquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:15 schreef davidov het volgende:minority report
sneeeeuw in Amsterdam! het is een wonder
het blijft zelfs liggen (nouja...een beetje)
daar benk veel te jalours voorquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja? Dus?
Kerst is er in 2006 ook weer en het toont eenmate van vertrouwen in de lengte van je relatie als je zegt "Kerst 2005 mag je angel pijpen, ik kom kerst 2006 wel weer aan de beurt".
Eh... hij IS online lieverd.quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:20 schreef petre86 het volgende:
[..]
als ie nou online was.. of een cam had..
quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:17 schreef Burner82 het volgende:
ik ken jerruh nie, mer zag er niet slecht uit![]()
quote:
Ook vreemd, meestal ligt er sneeuw in heel NL maar NIET in adamquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oss meldt tot op heden nog geen sneeuw![]()
ik ook allang nie meerquote:
werd tijdquote:
Nu al?!quote:
yes your Honourquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:22 schreef creno het volgende:
maar dat waren de vragen ? of zijn er nog meer ?
Truth!quote:
kweet, niet lelijkquote:
Wie ben je?quote:
KK dat weet iedereen al lang en breedquote:
joh, het stikt hier van de mooie mannenquote:
ik hoef de 4e pas weerquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Sweet Dreams Peet![]()
en welkom bij de club van mensen die morgen weer moeten werken![]()
Waar dan?quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:25 schreef creno het volgende:
[..]
joh, het stikt hier van de mooie mannen![]()
Ik wist dat pas net 5 minuten heur !!quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:25 schreef Cairon het volgende:
[..]
KK dat weet iedereen al lang en breed
stel eens een moeilijkere vraagquote:
hierquote:
Mensen die de lijstjes willen bookmarken hebben nog 15 minquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
stel eens een moeilijkere vraag
want hier weet je zelf het antwoord toch wel op
Ik zie 't nietquote:
je hebt mij helemaal nietquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:25 schreef creno het volgende:
[..]
joh, het stikt hier van de mooie mannenmaar de lekkerste heb ik
![]()
![]()
![]()
(pffffff,zonder drank,pfffff)quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zie 't niet
Als er hier lekkere mannen zijn mogen ze NU opstaan en naar de boerderij komen
(pfff, drank, pffff)
das vroegquote:
quote:
Das nog verdomde waar ook... ik ben er niet de 29e tot de 2e ofzo...quote:
Ben je online op MSN of niet?quote:
is er een THE picture dan?quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:35 schreef creno het volgende:
don't make me post THE picture !
die heb ik hier al zoooo vaak gepost, beetje opletten hoor angeltjequote:
Zeg ik kijk alleen naar foto's als ze in B&H staan heurquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:39 schreef creno het volgende:
[..]
die heb ik hier al zoooo vaak gepost, beetje opletten hoor angeltje
Je krijgt allemaal tapasjesquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:39 schreef Stroekie het volgende:
Nou dan nu alvast alle goeds toegewenst voor 2006 voor de mensen die de jaarwisseling niet op Fok gaan meemaken![]()
![]()
![]()
quote:
Dat was toch voor Beaverhausen ????quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]CAM AAN BROEK UIT CAM AAN BROEK UIT
Ja daaaagh, je krijgt al tig dingen!quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en geen tiramisu ? die houdt je natuurlijk voor jezelf![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]CAM AAN BROEK UIT CAM AAN BROEK UIT
geen idee, maar nu wil ik 'tquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dat was toch voor Beaverhausen ????
Watjequote:Op dinsdag 27 december 2005 00:44 schreef wizarddragon het volgende:
[..]![]()
.. hallo m'n pyamabroek
gaat niet uit hoor
Sneeuw?!quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:![]()
Vet mooie kerstfilm gezien..en je komt buiten en de hele Arena boulevard is verlaten + besneeuwd..Toch een mooi einde van Xmas.!
Ja daar is het laatste woord ook nog niet over gezegd hoorquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja daaaagh, je krijgt al tig dingen!
Alle straten lagen onder...en kheb sneeuwballen gegooidquote:
Binnenkort?quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja daar is het laatste woord ook nog niet over gezegd hoor
maar je moet wel goed zorgen voor die schaaltjes uit dat houten kistje
die heb je binnenkort nog nodig![]()
daar stond ie niet, maar wel in "kussende heren". (en ook daar kijk je wel eens)quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg ik kijk alleen naar foto's als ze in B&H staan heur
Is dat je koosnaam voor wat je me net op cam liet zien?quote:
quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is dat je koosnaam voor wat je me net op cam liet zien?
Hij scheen doorquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:53 schreef wizarddragon het volgende:
[..]Hoe ken je dat nou zien?? Kheb m'n broek aan
Ik vond het niet ergquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:54 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Owja.. that's it, ik draag nooit meer witte pyamabroeken
![]()
er was helemaal geen tiramissu, daar hebben ze mij ook mee geloktquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dat was toch voor Beaverhausen ????
Maar die durft deze kerst niet meer online te komen ?
Daar heb ik ook geen recept voor je vanquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
er was helemaal geen tiramissu, daar hebben ze mij ook mee gelokt
maar er was geen tiramissu
dan moeten ze ook niet zeggen dat er die wel was
want er was gewoon GEEEN TIRAMISSU!!![]()
Je cam staat nog aanquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:55 schreef Burner82 het volgende:
ang3l, k voel me gediscrimineerd, mij heb je geen oneerbare voorstellen gedaan vanaaf
quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Daar heb ik ook geen recept voor je van
wel van hemelse modder![]()
dat klopt... wa wil je ermee zeggen.... de jouwe staat uit namelijk....quote:
Neuken?quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:55 schreef Burner82 het volgende:
ang3l, k voel me gediscrimineerd, mij heb je geen oneerbare voorstellen gedaan vanaaf
zal ik het een doen danquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:55 schreef Burner82 het volgende:
eerst cammen?quote:
Liev hoorquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:00 schreef Ang3l het volgende:
Hey kijk, TRS met een aziatisch bimbo-tje!
[afbeelding]
Ga je er nou alweer met mijn kliekjes vandoorquote:
Ja ik kan niet 2 tegelijk bevredigen hequote:Op dinsdag 27 december 2005 00:58 schreef Burner82 het volgende:
[..]
dat klopt... wa wil je ermee zeggen.... de jouwe staat uit namelijk....
Beter goed gejat dan slecht verzonnenquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ga je er nou alweer met mijn kliekjes vandoor
Goodnightquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:02 schreef TheaterMaMa het volgende:
mama gaat slapen, weltrusten heren
jouw kliekjes zijn wel populair vandaagquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ga je er nou alweer met mijn kliekjes vandoor
Of wat denk je van een bekeuring van meneer agent?quote:
pff, nie eens multi-taskenquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik kan niet 2 tegelijk bevredigen he
Sweet Dreams voor TheaterMama en tot morgenquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:02 schreef TheaterMaMa het volgende:
mama gaat slapen, weltrusten heren
Ja niet op 2 schermenquote:
quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of wat denk je van een bekeuring van meneer agent?
[afbeelding]
voeg jij me toe dan??quote:
waar kan ik me aanmelden voor de agenten opleiding?quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[afbeelding]
beginnerquote:
Ik ga liever rugby spelenquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:05 schreef Burner82 het volgende:
[..]
waar kan ik me aanmelden voor de agenten opleiding?
Ja hallo, ben NOG niet zo into dat orgie gedoequote:
dan toch liever voetbalquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga liever rugby spelen
[afbeelding]
Roep even als je niets meer kan vindenquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:08 schreef davidov het volgende:
* davidov and the quest for the last can of beer
breng je het ff, kheb ook niks meerquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Roep even als je niets meer kan vinden
er staat hier nog wel een halve krat Grolsch![]()
Dat komt omdat je wellicht de link naar de Franse Rugby menemeren nog niet gezien hebtquote:
"Reikt Burner nog een paar flesjes Grolsch aan"quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:09 schreef Burner82 het volgende:
[..]
breng je het ff, kheb ook niks meer
en meteen al feestquote:
Theatermama heeft het hele boekquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dat komt omdat je wellicht de link naar de Franse Rugby menemeren nog niet gezien hebt![]()
Hint: zoek op damesruktopic![]()
moet ik nu ook virtueel dronken worden?quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
"Reikt Burner nog een paar flesjes Grolsch aan"
Welke 2 lieve mensjes zouden dat toch geweest kunnen zijnquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Theatermama heeft het hele boek
Dat hebben 2 lieve homo's meegenomen uit een boekstore in miami south beach, lincoln boulevard
Die Amerikaanse uniformen zijn zooooo lelijkquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[afbeelding]
Met Frank Rijkaartquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:12 schreef Ang3l het volgende:
Ik wil ook zo'n nieuwkjaarsfeestje
[afbeelding]
Leuke kat.quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:12 schreef Ang3l het volgende:
Ik wil ook zo'n nieuwkjaarsfeestje
[afbeelding]
Tis pilsener van AH gewordenquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Roep even als je niets meer kan vinden
er staat hier nog wel een halve krat Grolsch![]()
Die viel me nog niet opquote:
Maar die wilde toch alleen maar met Bridget en Katje chillen in het bubbelbad ?quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:16 schreef creno het volgende:
en Def P
Bij gebrek aan beterquote:
kheb geen alcohol meer in huisquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:16 schreef davidov het volgende:
[..]
Tis pilsener van AH geworden
Maareh Grolsch![]()
"Reikt ook Davidov een paar reserve flesjes Grolsch aan"quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:16 schreef davidov het volgende:
[..]
Tis pilsener van AH geworden
Maareh Grolsch![]()
Ik moet zeggen, meneer Phillips heeft wel oog voor detail.quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die viel me nog niet op
[afbeelding]
Nieuwjaar in Parijs wil ik anders ook wel hoor
Wie neemt me mee?
Vandaar ook hun nieuwe sloganquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, meneer Phillips heeft wel oog voor detail.
En dat noemt zichzelf een AA?quote:
quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
"Reikt ook Davidov een paar reserve flesjes Grolsch aan"
Ik heb zojuist het laatste staartje Spaanse witte wijn ingeschonkenquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:26 schreef creno het volgende:
ik schenk mezelf nog maar eens wat pepsiMAX in
Deze kwam uit me kerstpakket en die was lang niet slechtquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:29 schreef Vlarp het volgende:
Ik heb vanavond een zalige rode wijn uit Italie op
Deze was speciaal gekocht door XMN8Rquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Deze kwam uit me kerstpakket en die was lang niet slecht![]()
tsja, dorst kun je niet voorspellen, als al die kut winkels dicht zijn 2 dagen hequote:Op dinsdag 27 december 2005 01:20 schreef davidov het volgende:
[..]
En dat noemt zichzelf een AA?
oh please![]()
en heeft hij geholpen met opdrinken of had hij zichzelf weer een jus d'orange beloofd?quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:32 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Deze was speciaal gekocht door XMN8R
Little bearquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:32 schreef wizarddragon het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
, het lijkt op m'n bf
http://www.xodus-usa.com/magnets/magnets.shtml (dankzij Ang3l)
Hij drinkt geen alcohol.. dus de taak was aan Aart en mijquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en heeft hij geholpen met opdrinken of had hij zichzelf weer een jus d'orange beloofd?
Dacht dat al, maar die keren dat ik hem gezien heb was hij altijd met de voiturequote:Op dinsdag 27 december 2005 01:36 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hij drinkt geen alcohol.. dus de taak was aan Aart en mij
Je moet ook zorgen dat je altijd wat in huis hebt, zelfs een luie student als ik weet datquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:33 schreef Burner82 het volgende:
[..]
tsja, dorst kun je niet voorspellen, als al die kut winkels dicht zijn 2 dagen he
Zo is het!quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:37 schreef davidov het volgende:
[..]
Je moet ook zorgen dat je altijd wat in huis hebt, zelfs een luie student als ik weet dat
ex-studenten ook jaquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zo is het!
Trouwens.. ook niet dtudenten weten dat
no wayquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:32 schreef wizarddragon het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
, het lijkt op m'n bf
quote:
Gewoon een aantal dozen wijn inslaan...quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:41 schreef Stroekie het volgende:
Daarom bestel ik de wijn en port ook voor een heel jaar![]()
och, als je zo ervaren bent als mij, heb je wel eens ernstig meer dorst, dan je voorspeltquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:37 schreef davidov het volgende:
[..]
Je moet ook zorgen dat je altijd wat in huis hebt, zelfs een luie student als ik weet dat
portquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Daarom bestel ik de wijn en port ook voor een heel jaar![]()
kennis van me komt uit Zuid Africa en die heeft als hobbie wijnquote:
Als je idd 3 kratten kan opdrinken op een dag dan ben je idd mijn meerdere... unlikely thoughquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:44 schreef Burner82 het volgende:
[..]
och, als je zo ervaren bent als mij, heb je wel eens ernstig meer dorst, dan je voorspelten daar kun je niet op inkopen, tenzij je standaard 3 kratten bier op voorraad hebt
mer, k ben pitten, latetsssss
Sweet Dreams Burnerquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:44 schreef Burner82 het volgende:
[..]
och, als je zo ervaren bent als mij, heb je wel eens ernstig meer dorst, dan je voorspelten daar kun je niet op inkopen, tenzij je standaard 3 kratten bier op voorraad hebt
mer, k ben pitten, latetsssss
Zoals ik het al dachtquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:43 schreef petre86 het volgende:
[..]
no way
ik he nie sulke bulky spieren
en jah.. ik kan niet slapen.. jah ik was te vroeg gegaan..
jah!
Dan heb jij nog geen Allesverloren geproefdquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:44 schreef davidov het volgende:
[..]
port
BIER! of gewoon sterk... maar toch geen port
Ik heb net mn 6e kop thee van vandaag op (english friendsquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Het is hier veel te gezellig
ik had al minstens een uur op me nest moeten liggen![]()
Ja achteraf gezien, en met het oog op mijn produktiviteit morgen had ik ook beter Rooibos thee kunnen drinken dan spaanse witte wijnquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik heb net mn 6e kop thee van vandaag op (english friends) en Family Guy gekeken
Geweldig speelgoedquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:32 schreef wizarddragon het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
, het lijkt op m'n bf
Pickwick Red Leafquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:50 schreef wizarddragon het volgende:
Rooibos thee.. pakt zo'n piramideding (alleen dat zakje gaat niet zo lang mee
)
![]()
Die ken ik dan weer nietquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:50 schreef wizarddragon het volgende:
Rooibos thee.. pakt zo'n piramideding (alleen die gaan niet zo lang mee
)
![]()
en ik wìst gewoon dat jij dat dachtquote:
Haar klopt niet, de rest opzich wel.quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:53 schreef petre86 het volgende:
[afbeelding]
degene die het dichtste bij des komt
quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:54 schreef petre86 het volgende:
[..]
en ik wìst gewoon dat jij dat dacht
en dat je onder 1 hoedje met Ang3l speelde
maar goed..
Bij de natuurwinkel vandaan? In zo'n beige met rooie doos, vier in zilverpapier verpakte stuks van 20 zakjes twee aan twee?quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Die ken ik dan weer niet
Ik heb van die geimporteerde theezakjes die met twee aan twee verpakt zijn van Sonninghof of zo
komen in elk geval uit Suid Africa, en hebben dus ook een heel mooi Suid Afficaans etiket in het Afrikaans![]()
Trustequote:Op dinsdag 27 december 2005 02:00 schreef Stroekie het volgende:
Maar lieve mensjes hier zo bij elkaar verzameld
ik ga jullie toch echt in de steek laten en m'n nest opzoeken
Sweet Dreams voor een ieder![]()
zij die straks weer moeten gaan werken groeten u![]()
die van mij komen uit de Konmar, dus da's alles behalve dan de natuurwinkelquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Bij de natuurwinkel vandaan? In zo'n beige met rooie doos, vier in zilverpapier verpakte stuks van 20 zakjes twee aan twee?
nu wel weer online?quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:56 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
, maar ik zat op een ander ouder msn accountje waar een groot deel van m'n familie instaat. Familieleden daar "Happy new year" wensen enzo
. Toevallig zat Ang3l daar ook tussen
Hmm. Volgens mij hebben we dezelfdequote:Op dinsdag 27 december 2005 02:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die van mij komen uit de Konmar, dus da's alles behalve dan de natuurwinkel
zitten met 2 aan elkaar, maar je kan je gemakkelijk van elkaar afscheuren
je hebt 2 smaken, puur, en da's een beige doosje met bruine accenten, en een met honing en die is dan weer bruin met groen
Moet je werken?quote:
Van mij moet je niet hoor, tis gezelligquote:
Ik ben sinds 0:15 al onlinequote:Op dinsdag 27 december 2005 02:04 schreef petre86 het volgende:
[..]
nu wel weer online?
p.s. Ang3l familie
dude..spookyquote:Op dinsdag 27 december 2005 02:07 schreef petre86 het volgende:
[..]
nee hoor
hoelaat moet je er uit morgen?
Ja uhu, dan hang ik straks naakt voor de camquote:Op dinsdag 27 december 2005 02:08 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Nee hoor, schenk nog een glas rosé in joh![]()
Dan kun je uitslapen en nu nog ff intersletten met Desje!quote:
quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja uhu, dan hang ik straks naakt voor de cam
xie het, heb msn weer aangezwengeldquote:Op dinsdag 27 december 2005 02:07 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ik ben sinds 0:15 al online
Neef en nicht vrijt allichtquote:
Wat nou weer?quote:
Je hebt me geblocktquote:
Nee, ik had MSN uitstaan.quote:
mmkayquote:
White Queen?? Ja ik weet die algemene kennisfeitjesquote:Op dinsdag 27 december 2005 02:16 schreef Ang3l het volgende:
Wat is't toch een heeeeerlijke geile nsol ook he...
[afbeelding]
ik vraag me dan meteen weer af, hoe blijft dat zitten?quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:16 schreef Ang3l het volgende:
Wat is't toch een heeeeerlijke geile nsol ook he...
[afbeelding]
Uhu, Emma Frost alias The White Queenquote:Op dinsdag 27 december 2005 02:19 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
White Queen?? Ja ik weet die algemene kennisfeitjes![]()
tapequote:Op dinsdag 27 december 2005 02:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
ik vraag me dan meteen weer af, hoe blijft dat zitten?
Plakstripsquote:Op dinsdag 27 december 2005 02:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
ik vraag me dan meteen weer af, hoe blijft dat zitten?
quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:26 schreef Ang3l het volgende:
Goed, het valt hier stil.
Dan kan ik gaan slapen zonder dat ik iets mis
Bek dicht kutpuberquote:
Ik hoop niet dat ze dat ook "down there" gebruikt...quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:28 schreef wizarddragon het volgende:
je hebt toch ook van die latexdingen die je op je lichaam "verft".. en dan achteraf moet afpielen
ouchquote:Op dinsdag 27 december 2005 02:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat ze dat ook "down there" gebruikt...
Auw jah.. Gelijk een waxquote:Op dinsdag 27 december 2005 02:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat ze dat ook "down there" gebruikt...
Dat niet alleen, het loopt ook vast alle kiertjes en gaatjes in...quote:
onvrjwillige peelingquote:Op dinsdag 27 december 2005 03:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat niet alleen, het loopt ook vast alle kiertjes en gaatjes in...
Ja, ik heb de baas ervan kunnen overtuigen dat ik 9 januari pas terugkomquote:Op dinsdag 27 december 2005 10:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hoi Tech![]()
jij ook vakantie, gezien het voor jouw erg late tijdstip van posten hier
Doe mij ook zo'n baasquote:Op dinsdag 27 december 2005 10:34 schreef tech het volgende:
[..]
Ja, ik heb de baas ervan kunnen overtuigen dat ik 9 januari pas terugkom
Een emmer water doet wonderenquote:Op dinsdag 27 december 2005 10:36 schreef Blubberzwijn het volgende:
...
er zit hier al een half uur een kat te krijsen, het scheelde heel erg weinig of ik had er een bierflesje naartoe gegooid..
mijn huisgenoot had er al een keer een lading beton opgegooid maar dat mocht ook niet baten.. hij krijst nu alleen op een iets andere toonhoogte..quote:
Poedersuiker is lekker.quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:26 schreef Ang3l het volgende:
Sneeuw![]()
Hier niet
EDIT: o wel, een HEEL klein beetje poedersuiker
Mogguh
Dat mag de naam sneeuw niet hebben hoorquote:Op dinsdag 27 december 2005 11:26 schreef Ang3l het volgende:
Sneeuw![]()
Hier niet
EDIT: o wel, een HEEL klein beetje poedersuiker
Mogguh
omdat er niks fatsoenlijks is gemaaktquote:Op dinsdag 27 december 2005 12:18 schreef Cybart het volgende:
waarom draaien er nu alleen kutfilms in de bios...
opzich vrij logischquote:Op dinsdag 27 december 2005 12:20 schreef Burner82 het volgende:
[..]
omdat er niks fatsoenlijks is gemaakt
euhm, ja hartstikke leuk, maar die spreken me geen van allen aanquote:Op dinsdag 27 december 2005 12:21 schreef Semisane het volgende:
Broken Flowers is leuk, Joyeux Noël Merry Christmas is verrassend leuk moet ik zeggen en volgens mij is Kiss Kiss Bang Bang en March of the Pinguins ook wel leuk.
Geen dank Cybart.
Na ja...wat voor een vreemde film smaak heb jij zeg.....raar hoor...heeeeel raar.....Rrrrrrrrrraarrrrrrrr.quote:Op dinsdag 27 december 2005 12:24 schreef Cybart het volgende:
[..]
opzich vrij logisch
[..]
euhm, ja hartstikke leuk, maar die spreken me geen van allen aan
en voor marcherende pinguins ga ik wel naar een dierentuin
kheb hier een dvd collectie van ruim 150 dvd's, originele, en geen pornoquote:Op dinsdag 27 december 2005 12:29 schreef Semisane het volgende:
[..]
Na ja...wat voor een vreemde film smaak heb jij zeg.....raar hoor...heeeeel raar.....Rrrrrrrrrraarrrrrrrr.
Tja...dan trek je toch gewoon maar weer een pron uit je dvd kast.
Verslapen,,, jij, dit is toch jouw normale tijdstip om het topic te komen binnenwandelen ?quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:03 schreef davidov het volgende:
*rent al vloekende het topic binnen*
verslapen! godver de godver
quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Verslapen,,, jij, dit is toch jouw normale tijdstip om het topic te komen binnenwandelen ?
Ik moet van Mama vragen of je nog ff precies wil herhalen waar het is want hij komt er zo aanquote:
stuur je hem met 401/402 naar de stad toe?quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moet van Mama vragen of je nog ff precies wil herhalen waar het is want hij komt er zo aan
hij moet er uit op halte Evoluon of Cederlaanquote:Op dinsdag 27 december 2005 14:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moet van Mama vragen of je nog ff precies wil herhalen waar het is want hij komt er zo aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |