wettelijk gezien is er een grens gesteld vanaf wanneer iemand capabel genoeg is om de gevolgen van zijn daden te kunnen inzien.quote:Op maandag 26 december 2005 14:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
daar ben ik het dus niet mee eens tegenwoordig lees je op zo'n comming out site steeds vaker over jongens van 12 die er al voor uit komen, dat vind ik gevaarlijk, omdat er inderdaad genoeg mannen rondlopen die ze als een makkelijke prooi zien.
Maar aan de andere kant, vaak als ze zo'n coming out achter de rug hebben zijn ze al zo zelfverzekerd en sterk dat ze zo iemand in zijn kruis trappen, zoals therockstar dat ook zou doen
TT?quote:Op maandag 26 december 2005 15:02 schreef wonderer het volgende:
Je kan toch in ieder geval de TT wel netjes maken? Er zijn zo'n 1500 voorbeelden...
is al een verzoek gedaanquote:Op maandag 26 december 2005 15:08 schreef TheaterMaMa het volgende:
Lieve lieve LIEVE blauwe Mod.... kunt u er nr 1511 van maken?
Iek ben namelijk een beetje dom
Plaats een topic report ofzo.. Geel bordje naast topictitel met een uitroeptekenquote:Op maandag 26 december 2005 15:08 schreef TheaterMaMa het volgende:
Lieve lieve LIEVE blauwe Mod.... kunt u er nr 1511 van maken?
Iek ben namelijk een beetje dom
quote:Op maandag 26 december 2005 15:09 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Plaats een topic report ofzo.. Geel bordje naast topictitel met een uitroepteken
Ow, nou sorry hoorquote:Op maandag 26 december 2005 15:16 schreef petre86 het volgende:
[..]
zonder die vriendelijke uitleg met het plaatje klonk het nogal bot
Wij danken u beiden hartelijkquote:
We krijgen niet eens een toeslag van Danny.quote:Op maandag 26 december 2005 15:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wij danken u beiden hartelijkZomaar op tweede kerstdag aan het werk als mod, respect!
Nee, verdomme.quote:Op maandag 26 december 2005 15:20 schreef Alicey het volgende:
We krijgen niet eens een toeslag van Danny.
Mja... 150% van 0 blijft 0, toch?quote:Op maandag 26 december 2005 15:20 schreef Alicey het volgende:
[..]
We krijgen niet eens een toeslag van Danny.
De mijnen gelukkig ook. SCheelt een hoop gedonder met de Kerst.quote:Op maandag 26 december 2005 15:23 schreef TehRockstar het volgende:
Mijn oma's zijn gewoon allemaal dood zoals het hoort.
Da's ook weer waar.quote:Op maandag 26 december 2005 15:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mja... 150% van 0 blijft 0, toch?
Kan iemand van 25 jouw vader zijn? Kan iemand van 30 jouw vader zijn?quote:Op maandag 26 december 2005 15:30 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik ben 20 en val op 25-30, ben ik ook emotioneel gestoord?
adoptie ftwquote:Op maandag 26 december 2005 15:33 schreef Cairon het volgende:
[..]
Kan iemand van 25 jouw vader zijn? Kan iemand van 30 jouw vader zijn?
Het is anders wel zo dat mannen niet altijd even volwassen zijn rond de 25, dus als je zelf wel vroegrijp bent, en iemand wil die een beetje stabiel en volwassen reageert, kom je al snel op 40+ uit.quote:Op maandag 26 december 2005 15:33 schreef Cairon het volgende:
[..]
Kan iemand van 25 jouw vader zijn? Kan iemand van 30 jouw vader zijn?
Ja en als je als meisje "vroegrijp" bent op je twaalfde moet je natuurlijk ook gewoon een dertiger over je heen kunnen laten gaan.quote:Op maandag 26 december 2005 15:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het is anders wel zo dat mannen niet altijd even volwassen zijn rond de 25, dus als je zelf wel vroegrijp bent, en iemand wil die een beetje stabiel en volwassen reageert, kom je al snel op 40+ uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |