wettelijk gezien is er een grens gesteld vanaf wanneer iemand capabel genoeg is om de gevolgen van zijn daden te kunnen inzien.quote:Op maandag 26 december 2005 14:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
daar ben ik het dus niet mee eens tegenwoordig lees je op zo'n comming out site steeds vaker over jongens van 12 die er al voor uit komen, dat vind ik gevaarlijk, omdat er inderdaad genoeg mannen rondlopen die ze als een makkelijke prooi zien.
Maar aan de andere kant, vaak als ze zo'n coming out achter de rug hebben zijn ze al zo zelfverzekerd en sterk dat ze zo iemand in zijn kruis trappen, zoals therockstar dat ook zou doen
TT?quote:Op maandag 26 december 2005 15:02 schreef wonderer het volgende:
Je kan toch in ieder geval de TT wel netjes maken? Er zijn zo'n 1500 voorbeelden...
is al een verzoek gedaanquote:Op maandag 26 december 2005 15:08 schreef TheaterMaMa het volgende:
Lieve lieve LIEVE blauwe Mod.... kunt u er nr 1511 van maken?
Iek ben namelijk een beetje dom
Plaats een topic report ofzo.. Geel bordje naast topictitel met een uitroeptekenquote:Op maandag 26 december 2005 15:08 schreef TheaterMaMa het volgende:
Lieve lieve LIEVE blauwe Mod.... kunt u er nr 1511 van maken?
Iek ben namelijk een beetje dom
quote:Op maandag 26 december 2005 15:09 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Plaats een topic report ofzo.. Geel bordje naast topictitel met een uitroepteken
Ow, nou sorry hoorquote:Op maandag 26 december 2005 15:16 schreef petre86 het volgende:
[..]
zonder die vriendelijke uitleg met het plaatje klonk het nogal bot
Wij danken u beiden hartelijkquote:
We krijgen niet eens een toeslag van Danny.quote:Op maandag 26 december 2005 15:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wij danken u beiden hartelijkZomaar op tweede kerstdag aan het werk als mod, respect!
Nee, verdomme.quote:Op maandag 26 december 2005 15:20 schreef Alicey het volgende:
We krijgen niet eens een toeslag van Danny.
Mja... 150% van 0 blijft 0, toch?quote:Op maandag 26 december 2005 15:20 schreef Alicey het volgende:
[..]
We krijgen niet eens een toeslag van Danny.
De mijnen gelukkig ook. SCheelt een hoop gedonder met de Kerst.quote:Op maandag 26 december 2005 15:23 schreef TehRockstar het volgende:
Mijn oma's zijn gewoon allemaal dood zoals het hoort.
Da's ook weer waar.quote:Op maandag 26 december 2005 15:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mja... 150% van 0 blijft 0, toch?
Kan iemand van 25 jouw vader zijn? Kan iemand van 30 jouw vader zijn?quote:Op maandag 26 december 2005 15:30 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik ben 20 en val op 25-30, ben ik ook emotioneel gestoord?
adoptie ftwquote:Op maandag 26 december 2005 15:33 schreef Cairon het volgende:
[..]
Kan iemand van 25 jouw vader zijn? Kan iemand van 30 jouw vader zijn?
Het is anders wel zo dat mannen niet altijd even volwassen zijn rond de 25, dus als je zelf wel vroegrijp bent, en iemand wil die een beetje stabiel en volwassen reageert, kom je al snel op 40+ uit.quote:Op maandag 26 december 2005 15:33 schreef Cairon het volgende:
[..]
Kan iemand van 25 jouw vader zijn? Kan iemand van 30 jouw vader zijn?
Ja en als je als meisje "vroegrijp" bent op je twaalfde moet je natuurlijk ook gewoon een dertiger over je heen kunnen laten gaan.quote:Op maandag 26 december 2005 15:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het is anders wel zo dat mannen niet altijd even volwassen zijn rond de 25, dus als je zelf wel vroegrijp bent, en iemand wil die een beetje stabiel en volwassen reageert, kom je al snel op 40+ uit.
Daarnet had je het nog over 20 en 40+, hoor.quote:Op maandag 26 december 2005 15:37 schreef Cairon het volgende:
[..]
Ja en als je als meisje "vroegrijp" bent op je twaalfde moet je natuurlijk ook gewoon een dertiger over je heen kunnen laten gaan.
Jij bent gewoon per definitie viesquote:Op maandag 26 december 2005 15:31 schreef TehRockstar het volgende:
Ik ben 6 en ik val op 70+ is dat vies?
Ik dacht..ik dacht..quote:Op maandag 26 december 2005 15:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij bent gewoon per definitie vies![]()
Niet doen. Aan mensen overlaten die het kunnen.quote:
quote:Op maandag 26 december 2005 15:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet doen. Aan mensen overlaten die het kunnen.
Of gewoon aan mensen overlaten.
quote:
O sorry, dan lees ik steeds de verkeerde ondertoon in je posts. Mijn excusesquote:
Hmm. Ok. Nah. Zo heb ik ze nooit gezien eigenlijkquote:Op maandag 26 december 2005 16:05 schreef TehRockstar het volgende:
Mijn posts zijn altijd lief bedoelt.
O ja, sorry, ik vergat dat je af en toe nogal traag van begrip bent.quote:
Ik ben hartstikke liefquote:Op maandag 26 december 2005 16:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja, sorry, ik vergat dat je af en toe nogal traag van begrip bent.
Ik herhaal:
Hmm. Ok. Nah. Zo heb ik ze nooit gezien eigenlijk
Wie ben jij in godsnaam?quote:Op maandag 26 december 2005 16:09 schreef Guidow het volgende:
telt hagel ook mee? ipv sneeuw?
Kijk. Dat bedoel ik.quote:
Vind je me dan ook lelijk.quote:Op maandag 26 december 2005 16:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kijk. Dat bedoel ik.
GA MANIEREN KWEKEN, SNOTBLAAG! :
Dat ook, maar dat staat veelal los van het feit of ik iemand mag of niet.quote:
dįįr ben ik het dus helemaal NIET mee eensquote:Op maandag 26 december 2005 15:24 schreef Cairon het volgende:
20 en jonger dat valt op 40+... Emotionele gestoord. Het leeftijdsverschil en ontwikkelingsniveau is te groot. De 40+ kan letterlijk zijn eigen vader zijn, is dit een uiting van een wens om zich in te laten met incest-fantasien? Een ziekelijke schreeuw om hulp, of een trieste imbalans, hoe dan ook, het is geen gezonde combinatie.
40+ dat valt op 20 en jonger... waar te beginnen, is het de noodzaak om de jeugd op te zoeken. Een afgunstige relatie aangaan omdat de geriatrische zak het niet kan verkroppen dat zijn beste tijden al lang en breed begraven zijn in de geschiedenis boeken? Is het een krampachtige greep naar jeugdigheid in de hoop dat het afgeeft op het verweerde aftakelende lichaam? Of is het gewoon een ziekelijke drang om iets jongs te bevuilen? Een incestfantasie vanuit de rol van machthebbende.
quote:Op maandag 26 december 2005 16:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat ook, maar dat staat veelal los van het feit of ik iemand mag of niet.
kleinburgelijke moralistisch denkenquote:Op maandag 26 december 2005 15:37 schreef Cairon het volgende:
[..]
Ja en als je als meisje "vroegrijp" bent op je twaalfde moet je natuurlijk ook gewoon een dertiger over je heen kunnen laten gaan.
kom maar bij mamaquote:
quote:
Wat schattig, als ik weg ben durf je pas weerquote:Op maandag 26 december 2005 16:19 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Doei..
Anorectische 20plusser..
Ik moest de lieve schijn ophouden.quote:Op maandag 26 december 2005 16:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat schattig, als ik weg ben durf je pas weer
Ik denk dat niemand daar intrapt, want je bent gewoon een eng doortrapt vroeg-wijs (althans dat meen je) merkengeil irritant lelijk dik kutpubertjequote:Op maandag 26 december 2005 16:28 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik moest de lieve schijn ophouden.
o, dat is dan vast nog babyvet. sorry TRS!quote:Op maandag 26 december 2005 16:32 schreef DennisMoore het volgende:
Hij's niet dik.
quote:Op maandag 26 december 2005 16:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand daar intrapt, want je bent gewoon een eng doortrapt vroeg-wijs (althans dat meen je) merkengeil irritant lelijk dik kutpubertje
Vrolijk Kerstfeest he
Het begint wel traditie hier te worden in het topicquote:Op maandag 26 december 2005 16:51 schreef Weemz het volgende:
Een botsing met de auto is geen leuke 2e kerstdag
quote:Op maandag 26 december 2005 17:15 schreef TheaterMaMa het volgende:
DAAR ZIJN WE WEER!!!
heej jochie gaat het allemaal nog een beetje?quote:Op maandag 26 december 2005 17:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding]
The Xtra Factor: Best and Worst Auditions
quote:Op maandag 26 december 2005 17:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
heej jochie gaat het allemaal nog een beetje?
hoe kwam dat nou allemaal joh?quote:Op maandag 26 december 2005 17:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]Het gaat redelijk gzien de omstandigheden
Volgens mij zo'n 2 jaar geleden; ff terugzoekenquote:Op maandag 26 december 2005 17:03 schreef Weemz het volgende:
oh?
sorry voor m'n reactie eerder tov die discussie over definities van homoseksualiteit oid.. was sarcastisch bedoeldquote:Op maandag 26 december 2005 17:16 schreef error het volgende:
Even wat betreft het argument dat pre-puberale kinderen zich niet met sex bezig zouden kunnen houden, omdat ze daarvoor de hormonen niet zouden hebben? Wat een onzin. Jij gelooft zeker ook dat je ouders het niet meer doen, nu ze kinderen hebben?
Voordat er weer mensen zijn die niet goed kunnen lezen; ik zeg iets over dit argument en niet over mijn standpunt in deze discussie. ook ik kan best politiek correct zijn hoor
Ik doe niet meer aan "iets moois".quote:Op maandag 26 december 2005 17:26 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ang3l en ik zijn elkaar koosnaampjes aan het toe msnen terwijl we in 1 kamer zitten
zou dit het begin zijn van iets moiis of gewoon de aankondiging van weer een wilde nacht vol sex en atributen
ik geloof dat de teneur veranderd in tereurquote:Op maandag 26 december 2005 17:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik doe niet meer aan "iets moois".
Voor mij alleen nog lust, lijven, likken en lekkers
Geen idee, maar zie hier wel een herhaling van de sinterklaasvieringquote:Op maandag 26 december 2005 17:26 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ang3l en ik zijn elkaar koosnaampjes aan het toe msnen terwijl we in 1 kamer zitten
zou dit het begin zijn van iets moiis of gewoon de aankondiging van weer een wilde nacht vol sex en atributen
misschien is dat ook nog wel het enige wat wij missen in onze "relatie"quote:Op maandag 26 december 2005 17:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Geen idee, maar zie hier wel een herhaling van de sinterklaasviering
toen was er via MSN uit Veldhoven zelfs dubbel contact![]()
Lang verhaal..donderdag spreek ik mn begeleider iig.quote:Op maandag 26 december 2005 17:19 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
hoe kwam dat nou allemaal joh?
en hoe ziet het er nou uit voor de nabije toekomst?
En daar let jij dan niet op,quote:Op maandag 26 december 2005 17:35 schreef Ang3l het volgende:
Och jee, kan ik weer naar Nuenen rijden
De mama is haar beautycase vergeten
weet dat als je nergens meer terecht kunt er hier zo een bedje voor je is neer gezetquote:Op maandag 26 december 2005 17:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Lang verhaal..donderdag spreek ik mn begeleider iig.
Tot die tijd zit k hier goed..ben erg blij dat die vriend van me zo gastvrij is..
En nu moet k ff helpen met de keuken
Kan ik voor je regelenquote:Op maandag 26 december 2005 17:41 schreef Cybart het volgende:
ik heb zin om die wijven van kus plat te neuken!
fix it!quote:Op maandag 26 december 2005 17:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kan ik voor je regelen
(ik ken er eentje)
Die ene blonde isquote:Op maandag 26 december 2005 17:41 schreef Cybart het volgende:
ik heb zin om die wijven van kus plat te neuken!
Da's lief..quote:Op maandag 26 december 2005 17:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
weet dat als je nergens meer terecht kunt er hier zo een bedje voor je is neer gezet
* davidov burpt meequote:Op maandag 26 december 2005 18:48 schreef Sunjammer het volgende:
*burp*
Ik wacht wel ff met Ned. 2 tot LOTR komt... misschien dat ik daar een stukje van ga kijkenquote:Op maandag 26 december 2005 18:54 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Kijk, da's gezellig...
Met de Tros op Ned. 2
Ik nie... heb die DVD boxenquote:Op maandag 26 december 2005 19:06 schreef davidov het volgende:
[..]
Ik wacht wel ff met Ned. 2 tot LOTR komt... misschien dat ik daar een stukje van ga kijken
Ik heb hem ook op dvd maar het is typisch iets voor mij om de dvd nooit in mn eentje op te zettenquote:
Da's ehm... typisch.quote:Op maandag 26 december 2005 19:11 schreef davidov het volgende:
[..]
Ik heb hem ook op dvd maar het is typisch iets voor mij om de dvd nooit in mn eentje op te zetten
maar wel de film te kijken op tv
Heb ik ook met alle 007 films
Ik ook wel, mits op tvquote:Op maandag 26 december 2005 19:13 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Da's ehm... typisch.
Kan rustig een 007 film alleen kijken hoor
ik bedoelde het ook gewoon voor in geval vanquote:Op maandag 26 december 2005 18:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Da's lief..
Maar ik mag hier nog even blijven..kreeg net een stel sleutels naar me toegesmeten![]()
Oh dat is ook gezellig hoor... maar soms wil graag lekker on my own diep verzonken in een goeie film of serie zittenquote:Op maandag 26 december 2005 19:19 schreef davidov het volgende:
[..]
Ik ook wel, mits op tv
Vind het veel gezelliger om een dvd te kijken met anderen
Ach arm, hebben ze TheaterMama een keuken verbod opelegd?quote:Op maandag 26 december 2005 19:19 schreef TheaterMaMa het volgende:
men staat in de keuken
men is aan het werk
en men kan daar geen pottenkijkers bij gebruiken
ik wou dat ik die regel nooit ingevoerd had
Ik zou koken...quote:Op maandag 26 december 2005 19:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ach arm, hebben ze TheaterMama een keuken verbod opelegd?
Zeg hoer, nog 40 sec en dan is de quiche klaar!quote:Op maandag 26 december 2005 19:19 schreef TheaterMaMa het volgende:
men staat in de keuken
men is aan het werk
en men kan daar geen pottenkijkers bij gebruiken
ik wou dat ik die regel nooit ingevoerd had
zeug.quote:Op maandag 26 december 2005 19:30 schreef TheaterMaMa het volgende:
ja ook al zoiets, het hoofdgerecht duurt zo lang, zullen we er even snel een diepvriesquiche tussendoor gooien
LOL!!!quote:Op maandag 26 december 2005 19:30 schreef TheaterMaMa het volgende:
ja ook al zoiets, het hoofdgerecht duurt zo lang, zullen we er even snel een diepvriesquiche tussendoor gooien
En dus weer precies op het juiste moment een verlossende opmerkingquote:Op maandag 26 december 2005 19:32 schreef Parleur het volgende:
[..]
LOL!!!
Is het engeltje aan het koken? Je hebt toch wel brood bij je als je bij Ang3l gaat eten?
Ik ben toch bang dat jij dingen ziet die alleen in je hoofd zitten hoor Stroek.quote:Op maandag 26 december 2005 19:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En dus weer precies op het juiste moment een verlossende opmerking
moet volgens mij toch een beroepslurker zijn die weet wanneer hij toe kan slaan![]()
Heb jij zo'n blauwe helm?quote:Op maandag 26 december 2005 19:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
de borden vliegen al weer om mijn oren
ik dacht dat er een wapenstilstand afgekondigt was
geen helm op gedaan
Wat ik ook zie of zeg doet niets af aan jouw gevoel voor timingquote:Op maandag 26 december 2005 19:50 schreef Parleur het volgende:
[..]
Ik ben toch bang dat jij dingen ziet die alleen in je hoofd zitten hoor Stroek.
Heb ook al een kippetje opquote:Op maandag 26 december 2005 19:56 schreef DennisMoore het volgende:
Zal ik nog een kippebout gaan klaarmaken....
zeker niet op een zender die ik kan ontvangenquote:Op maandag 26 december 2005 19:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Will & Grace marathon tot middernacht ofzo..jesus...English TV
quote:Op maandag 26 december 2005 20:03 schreef davidov het volgende:
[..]
zeker niet op een zender die ik kan ontvangen
quote:
Okay, over 12 minuten zou ie klaar moeten zijn.quote:Op maandag 26 december 2005 19:56 schreef DennisMoore het volgende:
Zal ik nog een kippebout gaan klaarmaken....
bon appetitquote:Op maandag 26 december 2005 20:07 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Okay, over 12 minuten zou ie klaar moeten zijn..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |