Ik ook wel, mits op tvquote:Op maandag 26 december 2005 19:13 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Da's ehm... typisch.
Kan rustig een 007 film alleen kijken hoor
ik bedoelde het ook gewoon voor in geval vanquote:Op maandag 26 december 2005 18:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Da's lief..
Maar ik mag hier nog even blijven..kreeg net een stel sleutels naar me toegesmeten![]()
Oh dat is ook gezellig hoor... maar soms wil graag lekker on my own diep verzonken in een goeie film of serie zittenquote:Op maandag 26 december 2005 19:19 schreef davidov het volgende:
[..]
Ik ook wel, mits op tv
Vind het veel gezelliger om een dvd te kijken met anderen
Ach arm, hebben ze TheaterMama een keuken verbod opelegd?quote:Op maandag 26 december 2005 19:19 schreef TheaterMaMa het volgende:
men staat in de keuken
men is aan het werk
en men kan daar geen pottenkijkers bij gebruiken
ik wou dat ik die regel nooit ingevoerd had
Ik zou koken...quote:Op maandag 26 december 2005 19:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ach arm, hebben ze TheaterMama een keuken verbod opelegd?
Zeg hoer, nog 40 sec en dan is de quiche klaar!quote:Op maandag 26 december 2005 19:19 schreef TheaterMaMa het volgende:
men staat in de keuken
men is aan het werk
en men kan daar geen pottenkijkers bij gebruiken
ik wou dat ik die regel nooit ingevoerd had
zeug.quote:Op maandag 26 december 2005 19:30 schreef TheaterMaMa het volgende:
ja ook al zoiets, het hoofdgerecht duurt zo lang, zullen we er even snel een diepvriesquiche tussendoor gooien
LOL!!!quote:Op maandag 26 december 2005 19:30 schreef TheaterMaMa het volgende:
ja ook al zoiets, het hoofdgerecht duurt zo lang, zullen we er even snel een diepvriesquiche tussendoor gooien
En dus weer precies op het juiste moment een verlossende opmerkingquote:Op maandag 26 december 2005 19:32 schreef Parleur het volgende:
[..]
LOL!!!
Is het engeltje aan het koken? Je hebt toch wel brood bij je als je bij Ang3l gaat eten?
Ik ben toch bang dat jij dingen ziet die alleen in je hoofd zitten hoor Stroek.quote:Op maandag 26 december 2005 19:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En dus weer precies op het juiste moment een verlossende opmerking
moet volgens mij toch een beroepslurker zijn die weet wanneer hij toe kan slaan![]()
Heb jij zo'n blauwe helm?quote:Op maandag 26 december 2005 19:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
de borden vliegen al weer om mijn oren
ik dacht dat er een wapenstilstand afgekondigt was
geen helm op gedaan
Wat ik ook zie of zeg doet niets af aan jouw gevoel voor timingquote:Op maandag 26 december 2005 19:50 schreef Parleur het volgende:
[..]
Ik ben toch bang dat jij dingen ziet die alleen in je hoofd zitten hoor Stroek.
Heb ook al een kippetje opquote:Op maandag 26 december 2005 19:56 schreef DennisMoore het volgende:
Zal ik nog een kippebout gaan klaarmaken....
zeker niet op een zender die ik kan ontvangenquote:Op maandag 26 december 2005 19:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Will & Grace marathon tot middernacht ofzo..jesus...English TV
quote:Op maandag 26 december 2005 20:03 schreef davidov het volgende:
[..]
zeker niet op een zender die ik kan ontvangen
quote:
Okay, over 12 minuten zou ie klaar moeten zijn.quote:Op maandag 26 december 2005 19:56 schreef DennisMoore het volgende:
Zal ik nog een kippebout gaan klaarmaken....
bon appetitquote:Op maandag 26 december 2005 20:07 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Okay, over 12 minuten zou ie klaar moeten zijn..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |