Ik ga liever rugby spelenquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:05 schreef Burner82 het volgende:
[..]
waar kan ik me aanmelden voor de agenten opleiding?
Ja hallo, ben NOG niet zo into dat orgie gedoequote:
dan toch liever voetbalquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga liever rugby spelen
[afbeelding]
Roep even als je niets meer kan vindenquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:08 schreef davidov het volgende:
* davidov and the quest for the last can of beer
breng je het ff, kheb ook niks meerquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Roep even als je niets meer kan vinden
er staat hier nog wel een halve krat Grolsch![]()
Dat komt omdat je wellicht de link naar de Franse Rugby menemeren nog niet gezien hebtquote:
"Reikt Burner nog een paar flesjes Grolsch aan"quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:09 schreef Burner82 het volgende:
[..]
breng je het ff, kheb ook niks meer
en meteen al feestquote:
Theatermama heeft het hele boekquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dat komt omdat je wellicht de link naar de Franse Rugby menemeren nog niet gezien hebt![]()
Hint: zoek op damesruktopic![]()
moet ik nu ook virtueel dronken worden?quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
"Reikt Burner nog een paar flesjes Grolsch aan"
Welke 2 lieve mensjes zouden dat toch geweest kunnen zijnquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Theatermama heeft het hele boek
Dat hebben 2 lieve homo's meegenomen uit een boekstore in miami south beach, lincoln boulevard
Die Amerikaanse uniformen zijn zooooo lelijkquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of wat denk je van een bekeuring van meneer agent?
[afbeelding]
Met Frank Rijkaartquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:12 schreef Ang3l het volgende:
Ik wil ook zo'n nieuwkjaarsfeestje
[afbeelding]
Leuke kat.quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:12 schreef Ang3l het volgende:
Ik wil ook zo'n nieuwkjaarsfeestje
[afbeelding]
Tis pilsener van AH gewordenquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Roep even als je niets meer kan vinden
er staat hier nog wel een halve krat Grolsch![]()
Die viel me nog niet opquote:
Maar die wilde toch alleen maar met Bridget en Katje chillen in het bubbelbad ?quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:16 schreef creno het volgende:
en Def P
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |