och, als je zo ervaren bent als mij, heb je wel eens ernstig meer dorst, dan je voorspeltquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:37 schreef davidov het volgende:
[..]
Je moet ook zorgen dat je altijd wat in huis hebt, zelfs een luie student als ik weet dat
portquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Daarom bestel ik de wijn en port ook voor een heel jaar![]()
kennis van me komt uit Zuid Africa en die heeft als hobbie wijnquote:
Als je idd 3 kratten kan opdrinken op een dag dan ben je idd mijn meerdere... unlikely thoughquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:44 schreef Burner82 het volgende:
[..]
och, als je zo ervaren bent als mij, heb je wel eens ernstig meer dorst, dan je voorspelten daar kun je niet op inkopen, tenzij je standaard 3 kratten bier op voorraad hebt
mer, k ben pitten, latetsssss
Sweet Dreams Burnerquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:44 schreef Burner82 het volgende:
[..]
och, als je zo ervaren bent als mij, heb je wel eens ernstig meer dorst, dan je voorspelten daar kun je niet op inkopen, tenzij je standaard 3 kratten bier op voorraad hebt
mer, k ben pitten, latetsssss
Zoals ik het al dachtquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:43 schreef petre86 het volgende:
[..]
no way
ik he nie sulke bulky spieren
en jah.. ik kan niet slapen.. jah ik was te vroeg gegaan..
jah!
Dan heb jij nog geen Allesverloren geproefdquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:44 schreef davidov het volgende:
[..]
port
BIER! of gewoon sterk... maar toch geen port
Ik heb net mn 6e kop thee van vandaag op (english friendsquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Het is hier veel te gezellig
ik had al minstens een uur op me nest moeten liggen![]()
Ja achteraf gezien, en met het oog op mijn produktiviteit morgen had ik ook beter Rooibos thee kunnen drinken dan spaanse witte wijnquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik heb net mn 6e kop thee van vandaag op (english friends) en Family Guy gekeken
Geweldig speelgoedquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:32 schreef wizarddragon het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
, het lijkt op m'n bf
http://www.xodus-usa.com/magnets/magnets.shtml (dankzij Ang3l)
Pickwick Red Leafquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:50 schreef wizarddragon het volgende:
Rooibos thee.. pakt zo'n piramideding (alleen dat zakje gaat niet zo lang mee
)
![]()
Die ken ik dan weer nietquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:50 schreef wizarddragon het volgende:
Rooibos thee.. pakt zo'n piramideding (alleen die gaan niet zo lang mee
)
![]()
en ik wģst gewoon dat jij dat dachtquote:
Haar klopt niet, de rest opzich wel.quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:53 schreef petre86 het volgende:
[afbeelding]
degene die het dichtste bij des komt
quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:54 schreef petre86 het volgende:
[..]
en ik wģst gewoon dat jij dat dacht
en dat je onder 1 hoedje met Ang3l speelde
maar goed..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |