kheb geen alcohol meer in huisquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:16 schreef davidov het volgende:
[..]
Tis pilsener van AH geworden
Maareh Grolsch![]()
"Reikt ook Davidov een paar reserve flesjes Grolsch aan"quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:16 schreef davidov het volgende:
[..]
Tis pilsener van AH geworden
Maareh Grolsch![]()
Ik moet zeggen, meneer Phillips heeft wel oog voor detail.quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die viel me nog niet op
[afbeelding]
Nieuwjaar in Parijs wil ik anders ook wel hoor
Wie neemt me mee?
Vandaar ook hun nieuwe sloganquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, meneer Phillips heeft wel oog voor detail.
En dat noemt zichzelf een AA?quote:
quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
"Reikt ook Davidov een paar reserve flesjes Grolsch aan"
Ik heb zojuist het laatste staartje Spaanse witte wijn ingeschonkenquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:26 schreef creno het volgende:
ik schenk mezelf nog maar eens wat pepsiMAX in
Deze kwam uit me kerstpakket en die was lang niet slechtquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:29 schreef Vlarp het volgende:
Ik heb vanavond een zalige rode wijn uit Italie op
Deze was speciaal gekocht door XMN8Rquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Deze kwam uit me kerstpakket en die was lang niet slecht![]()
tsja, dorst kun je niet voorspellen, als al die kut winkels dicht zijn 2 dagen hequote:Op dinsdag 27 december 2005 01:20 schreef davidov het volgende:
[..]
En dat noemt zichzelf een AA?
oh please![]()
en heeft hij geholpen met opdrinken of had hij zichzelf weer een jus d'orange beloofd?quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:32 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Deze was speciaal gekocht door XMN8R
Little bearquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:32 schreef wizarddragon het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
, het lijkt op m'n bf
http://www.xodus-usa.com/magnets/magnets.shtml (dankzij Ang3l)
Hij drinkt geen alcohol.. dus de taak was aan Aart en mijquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en heeft hij geholpen met opdrinken of had hij zichzelf weer een jus d'orange beloofd?
Dacht dat al, maar die keren dat ik hem gezien heb was hij altijd met de voiturequote:Op dinsdag 27 december 2005 01:36 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hij drinkt geen alcohol.. dus de taak was aan Aart en mij
Je moet ook zorgen dat je altijd wat in huis hebt, zelfs een luie student als ik weet datquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:33 schreef Burner82 het volgende:
[..]
tsja, dorst kun je niet voorspellen, als al die kut winkels dicht zijn 2 dagen he
Zo is het!quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:37 schreef davidov het volgende:
[..]
Je moet ook zorgen dat je altijd wat in huis hebt, zelfs een luie student als ik weet dat
ex-studenten ook jaquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zo is het!
Trouwens.. ook niet dtudenten weten dat
no wayquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:32 schreef wizarddragon het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
, het lijkt op m'n bf
quote:
Gewoon een aantal dozen wijn inslaan...quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:41 schreef Stroekie het volgende:
Daarom bestel ik de wijn en port ook voor een heel jaar![]()
och, als je zo ervaren bent als mij, heb je wel eens ernstig meer dorst, dan je voorspeltquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:37 schreef davidov het volgende:
[..]
Je moet ook zorgen dat je altijd wat in huis hebt, zelfs een luie student als ik weet dat
portquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Daarom bestel ik de wijn en port ook voor een heel jaar![]()
kennis van me komt uit Zuid Africa en die heeft als hobbie wijnquote:
Als je idd 3 kratten kan opdrinken op een dag dan ben je idd mijn meerdere... unlikely thoughquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:44 schreef Burner82 het volgende:
[..]
och, als je zo ervaren bent als mij, heb je wel eens ernstig meer dorst, dan je voorspelten daar kun je niet op inkopen, tenzij je standaard 3 kratten bier op voorraad hebt
mer, k ben pitten, latetsssss
Sweet Dreams Burnerquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:44 schreef Burner82 het volgende:
[..]
och, als je zo ervaren bent als mij, heb je wel eens ernstig meer dorst, dan je voorspelten daar kun je niet op inkopen, tenzij je standaard 3 kratten bier op voorraad hebt
mer, k ben pitten, latetsssss
Zoals ik het al dachtquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:43 schreef petre86 het volgende:
[..]
no way
ik he nie sulke bulky spieren
en jah.. ik kan niet slapen.. jah ik was te vroeg gegaan..
jah!
Dan heb jij nog geen Allesverloren geproefdquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:44 schreef davidov het volgende:
[..]
port
BIER! of gewoon sterk... maar toch geen port
Ik heb net mn 6e kop thee van vandaag op (english friendsquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Het is hier veel te gezellig
ik had al minstens een uur op me nest moeten liggen![]()
Ja achteraf gezien, en met het oog op mijn produktiviteit morgen had ik ook beter Rooibos thee kunnen drinken dan spaanse witte wijnquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik heb net mn 6e kop thee van vandaag op (english friends) en Family Guy gekeken
Geweldig speelgoedquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:32 schreef wizarddragon het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
, het lijkt op m'n bf
Pickwick Red Leafquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:50 schreef wizarddragon het volgende:
Rooibos thee.. pakt zo'n piramideding (alleen dat zakje gaat niet zo lang mee
)
![]()
Die ken ik dan weer nietquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:50 schreef wizarddragon het volgende:
Rooibos thee.. pakt zo'n piramideding (alleen die gaan niet zo lang mee
)
![]()
en ik wģst gewoon dat jij dat dachtquote:
Haar klopt niet, de rest opzich wel.quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:53 schreef petre86 het volgende:
[afbeelding]
degene die het dichtste bij des komt
quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:54 schreef petre86 het volgende:
[..]
en ik wģst gewoon dat jij dat dacht
en dat je onder 1 hoedje met Ang3l speelde
maar goed..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |