Bij de natuurwinkel vandaan? In zo'n beige met rooie doos, vier in zilverpapier verpakte stuks van 20 zakjes twee aan twee?quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Die ken ik dan weer niet
Ik heb van die geimporteerde theezakjes die met twee aan twee verpakt zijn van Sonninghof of zo
komen in elk geval uit Suid Africa, en hebben dus ook een heel mooi Suid Afficaans etiket in het Afrikaans![]()
Trustequote:Op dinsdag 27 december 2005 02:00 schreef Stroekie het volgende:
Maar lieve mensjes hier zo bij elkaar verzameld
ik ga jullie toch echt in de steek laten en m'n nest opzoeken
Sweet Dreams voor een ieder![]()
zij die straks weer moeten gaan werken groeten u![]()
die van mij komen uit de Konmar, dus da's alles behalve dan de natuurwinkelquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Bij de natuurwinkel vandaan? In zo'n beige met rooie doos, vier in zilverpapier verpakte stuks van 20 zakjes twee aan twee?
nu wel weer online?quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:56 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
, maar ik zat op een ander ouder msn accountje waar een groot deel van m'n familie instaat. Familieleden daar "Happy new year" wensen enzo
. Toevallig zat Ang3l daar ook tussen
Hmm. Volgens mij hebben we dezelfdequote:Op dinsdag 27 december 2005 02:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die van mij komen uit de Konmar, dus da's alles behalve dan de natuurwinkel
zitten met 2 aan elkaar, maar je kan je gemakkelijk van elkaar afscheuren
je hebt 2 smaken, puur, en da's een beige doosje met bruine accenten, en een met honing en die is dan weer bruin met groen
Moet je werken?quote:
Van mij moet je niet hoor, tis gezelligquote:
Ik ben sinds 0:15 al onlinequote:Op dinsdag 27 december 2005 02:04 schreef petre86 het volgende:
[..]
nu wel weer online?
p.s. Ang3l familie
dude..spookyquote:Op dinsdag 27 december 2005 02:07 schreef petre86 het volgende:
[..]
nee hoor
hoelaat moet je er uit morgen?
Ja uhu, dan hang ik straks naakt voor de camquote:Op dinsdag 27 december 2005 02:08 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Nee hoor, schenk nog een glas rosé in joh![]()
Dan kun je uitslapen en nu nog ff intersletten met Desje!quote:
quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja uhu, dan hang ik straks naakt voor de cam
xie het, heb msn weer aangezwengeldquote:Op dinsdag 27 december 2005 02:07 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ik ben sinds 0:15 al online
Neef en nicht vrijt allichtquote:
Wat nou weer?quote:
Je hebt me geblocktquote:
Nee, ik had MSN uitstaan.quote:
mmkayquote:
White Queen?? Ja ik weet die algemene kennisfeitjesquote:Op dinsdag 27 december 2005 02:16 schreef Ang3l het volgende:
Wat is't toch een heeeeerlijke geile nsol ook he...
[afbeelding]
ik vraag me dan meteen weer af, hoe blijft dat zitten?quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:16 schreef Ang3l het volgende:
Wat is't toch een heeeeerlijke geile nsol ook he...
[afbeelding]
Uhu, Emma Frost alias The White Queenquote:Op dinsdag 27 december 2005 02:19 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
White Queen?? Ja ik weet die algemene kennisfeitjes![]()
tapequote:Op dinsdag 27 december 2005 02:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
ik vraag me dan meteen weer af, hoe blijft dat zitten?
Plakstripsquote:Op dinsdag 27 december 2005 02:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
ik vraag me dan meteen weer af, hoe blijft dat zitten?
quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:26 schreef Ang3l het volgende:
Goed, het valt hier stil.
Dan kan ik gaan slapen zonder dat ik iets mis
Bek dicht kutpuberquote:
Ik hoop niet dat ze dat ook "down there" gebruikt...quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:28 schreef wizarddragon het volgende:
je hebt toch ook van die latexdingen die je op je lichaam "verft".. en dan achteraf moet afpielen
ouchquote:Op dinsdag 27 december 2005 02:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat ze dat ook "down there" gebruikt...
Auw jah.. Gelijk een waxquote:Op dinsdag 27 december 2005 02:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat ze dat ook "down there" gebruikt...
Dat niet alleen, het loopt ook vast alle kiertjes en gaatjes in...quote:
onvrjwillige peelingquote:Op dinsdag 27 december 2005 03:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat niet alleen, het loopt ook vast alle kiertjes en gaatjes in...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |