wat wat wat WAT!?quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:08 schreef petre86 het volgende:
KP en jerruh!
Ik ookquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:08 schreef petre86 het volgende:
KP geilt op jerruh
Juist Peet, jij vat die hint van een 24 uur terug goed opquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:08 schreef petre86 het volgende:
KP en jerruh!
KP geilt op jerruh
dus wat hebben die allemaal al gedaan?
Hoeremepoepjeee!quote:
Ik en vol?!quote:
mavo?quote:
je eige hequote:Op dinsdag 27 december 2005 00:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik en vol?!
Kan altijd nog een vent bij
Die heb ik geen, ik leen die van jou ffquote:
Nee, mijn papa had die, en jouw mama.quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:13 schreef TheaterMaMa het volgende:
nu al 3 fokkers die een soortgelijk kerstpakket hadden met dezelfde tapa's schaaltjes
Ik stel een culinaire minimeet voorquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:13 schreef TheaterMaMa het volgende:
nu al 3 fokkers die een soortgelijk kerstpakket hadden met dezelfde tapa's schaaltjes
ik al 3-4 maanden onderhandquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jahik bedoel, ik sta al weer ... ff tellen .... 3 weken droog ofzo!!!!
IK BEN GEFRUSTREERD JA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die heb ik geen, ik leen die van jou ff
Tis Kerst he, wees barmhartig
Ja ik mag niet meer autorijdenquote:
Ja? Dus?quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:14 schreef petre86 het volgende:
[..]
jij hebt anders je theatermama nog als reserve.. ik heb de mijnde deze kerst nog nie gezien
En wie ben jij?quote:
Oss meldt tot op heden nog geen sneeuwquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:15 schreef davidov het volgende:minority report
sneeeeuw in Amsterdam! het is een wonder
het blijft zelfs liggen (nouja...een beetje)
daar benk veel te jalours voorquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja? Dus?
Kerst is er in 2006 ook weer en het toont eenmate van vertrouwen in de lengte van je relatie als je zegt "Kerst 2005 mag je angel pijpen, ik kom kerst 2006 wel weer aan de beurt".
Eh... hij IS online lieverd.quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:20 schreef petre86 het volgende:
[..]
als ie nou online was.. of een cam had..
quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:17 schreef Burner82 het volgende:
ik ken jerruh nie, mer zag er niet slecht uit![]()
quote:
Ook vreemd, meestal ligt er sneeuw in heel NL maar NIET in adamquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oss meldt tot op heden nog geen sneeuw![]()
ik ook allang nie meerquote:
werd tijdquote:
Nu al?!quote:
yes your Honourquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:22 schreef creno het volgende:
maar dat waren de vragen ? of zijn er nog meer ?
Truth!quote:
kweet, niet lelijkquote:
Wie ben je?quote:
KK dat weet iedereen al lang en breedquote:
joh, het stikt hier van de mooie mannenquote:
ik hoef de 4e pas weerquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Sweet Dreams Peet![]()
en welkom bij de club van mensen die morgen weer moeten werken![]()
Waar dan?quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:25 schreef creno het volgende:
[..]
joh, het stikt hier van de mooie mannen![]()
Ik wist dat pas net 5 minuten heur !!quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:25 schreef Cairon het volgende:
[..]
KK dat weet iedereen al lang en breed
stel eens een moeilijkere vraagquote:
hierquote:
Mensen die de lijstjes willen bookmarken hebben nog 15 minquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
stel eens een moeilijkere vraag
want hier weet je zelf het antwoord toch wel op
Ik zie 't nietquote:
je hebt mij helemaal nietquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:25 schreef creno het volgende:
[..]
joh, het stikt hier van de mooie mannenmaar de lekkerste heb ik
![]()
![]()
![]()
(pffffff,zonder drank,pfffff)quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zie 't niet
Als er hier lekkere mannen zijn mogen ze NU opstaan en naar de boerderij komen
(pfff, drank, pffff)
das vroegquote:
quote:
Das nog verdomde waar ook... ik ben er niet de 29e tot de 2e ofzo...quote:
Ben je online op MSN of niet?quote:
is er een THE picture dan?quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:35 schreef creno het volgende:
don't make me post THE picture !
die heb ik hier al zoooo vaak gepost, beetje opletten hoor angeltjequote:
Zeg ik kijk alleen naar foto's als ze in B&H staan heurquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:39 schreef creno het volgende:
[..]
die heb ik hier al zoooo vaak gepost, beetje opletten hoor angeltje
Je krijgt allemaal tapasjesquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:39 schreef Stroekie het volgende:
Nou dan nu alvast alle goeds toegewenst voor 2006 voor de mensen die de jaarwisseling niet op Fok gaan meemaken![]()
![]()
![]()
quote:
Dat was toch voor Beaverhausen ????quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]CAM AAN BROEK UIT CAM AAN BROEK UIT
Ja daaaagh, je krijgt al tig dingen!quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en geen tiramisu ? die houdt je natuurlijk voor jezelf![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]CAM AAN BROEK UIT CAM AAN BROEK UIT
geen idee, maar nu wil ik 'tquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dat was toch voor Beaverhausen ????
Watjequote:Op dinsdag 27 december 2005 00:44 schreef wizarddragon het volgende:
[..]![]()
.. hallo m'n pyamabroek
gaat niet uit hoor
Sneeuw?!quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:![]()
Vet mooie kerstfilm gezien..en je komt buiten en de hele Arena boulevard is verlaten + besneeuwd..Toch een mooi einde van Xmas.!
Ja daar is het laatste woord ook nog niet over gezegd hoorquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja daaaagh, je krijgt al tig dingen!
Alle straten lagen onder...en kheb sneeuwballen gegooidquote:
Binnenkort?quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja daar is het laatste woord ook nog niet over gezegd hoor
maar je moet wel goed zorgen voor die schaaltjes uit dat houten kistje
die heb je binnenkort nog nodig![]()
daar stond ie niet, maar wel in "kussende heren". (en ook daar kijk je wel eens)quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg ik kijk alleen naar foto's als ze in B&H staan heur
Is dat je koosnaam voor wat je me net op cam liet zien?quote:
quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is dat je koosnaam voor wat je me net op cam liet zien?
Hij scheen doorquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:53 schreef wizarddragon het volgende:
[..]Hoe ken je dat nou zien?? Kheb m'n broek aan
Ik vond het niet ergquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:54 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Owja.. that's it, ik draag nooit meer witte pyamabroeken
![]()
er was helemaal geen tiramissu, daar hebben ze mij ook mee geloktquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dat was toch voor Beaverhausen ????
Maar die durft deze kerst niet meer online te komen ?
Daar heb ik ook geen recept voor je vanquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
er was helemaal geen tiramissu, daar hebben ze mij ook mee gelokt
maar er was geen tiramissu
dan moeten ze ook niet zeggen dat er die wel was
want er was gewoon GEEEN TIRAMISSU!!![]()
Je cam staat nog aanquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:55 schreef Burner82 het volgende:
ang3l, k voel me gediscrimineerd, mij heb je geen oneerbare voorstellen gedaan vanaaf
quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Daar heb ik ook geen recept voor je van
wel van hemelse modder![]()
dat klopt... wa wil je ermee zeggen.... de jouwe staat uit namelijk....quote:
Neuken?quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:55 schreef Burner82 het volgende:
ang3l, k voel me gediscrimineerd, mij heb je geen oneerbare voorstellen gedaan vanaaf
zal ik het een doen danquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:55 schreef Burner82 het volgende:
eerst cammen?quote:
Liev hoorquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:00 schreef Ang3l het volgende:
Hey kijk, TRS met een aziatisch bimbo-tje!
[afbeelding]
Ga je er nou alweer met mijn kliekjes vandoorquote:
Ja ik kan niet 2 tegelijk bevredigen hequote:Op dinsdag 27 december 2005 00:58 schreef Burner82 het volgende:
[..]
dat klopt... wa wil je ermee zeggen.... de jouwe staat uit namelijk....
Beter goed gejat dan slecht verzonnenquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ga je er nou alweer met mijn kliekjes vandoor
Goodnightquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:02 schreef TheaterMaMa het volgende:
mama gaat slapen, weltrusten heren
jouw kliekjes zijn wel populair vandaagquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ga je er nou alweer met mijn kliekjes vandoor
Of wat denk je van een bekeuring van meneer agent?quote:
pff, nie eens multi-taskenquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik kan niet 2 tegelijk bevredigen he
Sweet Dreams voor TheaterMama en tot morgenquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:02 schreef TheaterMaMa het volgende:
mama gaat slapen, weltrusten heren
Ja niet op 2 schermenquote:
quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of wat denk je van een bekeuring van meneer agent?
[afbeelding]
voeg jij me toe dan??quote:
waar kan ik me aanmelden voor de agenten opleiding?quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[afbeelding]
beginnerquote:
Ik ga liever rugby spelenquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:05 schreef Burner82 het volgende:
[..]
waar kan ik me aanmelden voor de agenten opleiding?
Ja hallo, ben NOG niet zo into dat orgie gedoequote:
dan toch liever voetbalquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga liever rugby spelen
[afbeelding]
Roep even als je niets meer kan vindenquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:08 schreef davidov het volgende:
* davidov and the quest for the last can of beer
breng je het ff, kheb ook niks meerquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Roep even als je niets meer kan vinden
er staat hier nog wel een halve krat Grolsch![]()
Dat komt omdat je wellicht de link naar de Franse Rugby menemeren nog niet gezien hebtquote:
"Reikt Burner nog een paar flesjes Grolsch aan"quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:09 schreef Burner82 het volgende:
[..]
breng je het ff, kheb ook niks meer
en meteen al feestquote:
Theatermama heeft het hele boekquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dat komt omdat je wellicht de link naar de Franse Rugby menemeren nog niet gezien hebt![]()
Hint: zoek op damesruktopic![]()
moet ik nu ook virtueel dronken worden?quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
"Reikt Burner nog een paar flesjes Grolsch aan"
Welke 2 lieve mensjes zouden dat toch geweest kunnen zijnquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Theatermama heeft het hele boek
Dat hebben 2 lieve homo's meegenomen uit een boekstore in miami south beach, lincoln boulevard
Die Amerikaanse uniformen zijn zooooo lelijkquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[afbeelding]
Met Frank Rijkaartquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:12 schreef Ang3l het volgende:
Ik wil ook zo'n nieuwkjaarsfeestje
[afbeelding]
Leuke kat.quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:12 schreef Ang3l het volgende:
Ik wil ook zo'n nieuwkjaarsfeestje
[afbeelding]
Tis pilsener van AH gewordenquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Roep even als je niets meer kan vinden
er staat hier nog wel een halve krat Grolsch![]()
Die viel me nog niet opquote:
Maar die wilde toch alleen maar met Bridget en Katje chillen in het bubbelbad ?quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:16 schreef creno het volgende:
en Def P
Bij gebrek aan beterquote:
kheb geen alcohol meer in huisquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:16 schreef davidov het volgende:
[..]
Tis pilsener van AH geworden
Maareh Grolsch![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |