Het zal hem waarschijnlijk wel niet zijn, maar kwam dit tegen op internet:quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:16 schreef BasEnAad het volgende:
Ik zoek een liedje, nog niet zo oud, een dancenummer met een clip met dansende stewardessen.
wie kan mij helpen?
Niet geschoten is altijd misquote:"Santa Claus is Coming to Town" met dansende KLM-Stewardessen erbij
Sunset Strippers - Star to fallquote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:16 schreef BasEnAad het volgende:
Ik zoek een liedje, nog niet zo oud, een dancenummer met een clip met dansende stewardessen.
wie kan mij helpen?
Geen dank hoor.. Fok!kers horen elkaar te helpenquote:
Jep dit is hem inderdaad. Bedanktquote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:22 schreef Ridvan het volgende:
[..]
Hi-Tack - Say Say Say (waiting for you)
LL Cool J - Mama said knock you outquote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:29 schreef mstx het volgende:
Ik zoek het nummer van dat filmpje van Danny: http://danny.fok.nl/mafkees01.wmv
Alvast bedankt![]()
Dank Uquote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:30 schreef El_Rolando het volgende:
[..]
LL Cool J - Mama said knock you out
Booker T & The MG's - Green Onionsquote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:46 schreef mstx het volgende:
[..]
Dank U
Nu ik toch bezig ben; ik zou graag willen weten hoe dit achtergrondmuziekje heet: http://media.putfile.com/theprophetqrimetime_intro
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:47 schreef El_Rolando het volgende:
[..]
Booker T & The MG's - Green Onions
Je bedoelt dit stukje?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:27 schreef Sannelie het volgende:
je hebt het nummer: get low remix. Van lil jon busta rhymes en eastside boys enz... aan het eind van de clip heb je zo'n leuk swingend stukje. Nu heb ik dat lied gedownload maar dat stukje zit er niet bij. Enige idee uit welk nummer dat stukje is?
Thicke - When I get you alonequote:Op woensdag 4 januari 2006 06:34 schreef RicoRabbit het volgende:
Ik zoek ook een lied van 2á3 jaar terug, het was toen niet erg populair dacht ik, ik heb het nummer helemaal grijs gedraait, en nu 2á3 jaar later, weet ik het niet meer![]()
Het begon met een stuk van beethoven ( 10sec's lang )
De clip was een man op een fiets die door london(volgensmij) reed, en hij zong over een vrouw
Ik dacht zelf dat er iets voor kwam van: trickie, maar dit kan niet zelf niet bevestigen, omdat ik op geen enkele site/p2p hierop iets kan vinden
Meer infomatie heb ik niet, ik hoop dat jullie iets kunnen vinden, dan ben ik je echt dankbaar,zoek dit liedje nou al een paar maanden lang![]()
Ok wat ik zocht was DHS - House of God alleen ik kan me herinneren dat er ook een mix was ofzo, met een neger die dan heel relaxed begon te zingen, weet iemand waar ik het over heb?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:24 schreef Invert het volgende:
Ik ben op zoek naar een zomernummer van een jaar of 2-3 terug.
Ik heb geen idee maar ik heb hele tijd de woorden "King" en "Africa" in mijn hoofd. Het is dus absoluut niet King Africa met La bomba...
Het nummer heeft een hele originele beat, wat ook echt heel erg uitspringt in het liedje.
Ik denk dat bijna iedereen het wel kent, hett is een beetje vlot, ibiza style. Help mij!
quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:32 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat zal dan wel Black Legend - See the trouble with me zijn...
Ik zoek een nummer wat waarschijnlijk de nieuwe plaat van Madonna is, maar dat weet ik niet zeker. Was net te horen bij Radio 2. Beetje housy, klonk aardig...
Papi Sanchez - Suave Mami gaat wel ongeveer zo , maar dit is toch echt een ouwehoer-remix volgens mijquote:
Madonna - Hung Upquote:Op woensdag 4 januari 2006 10:32 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik zoek een nummer wat waarschijnlijk de nieuwe plaat van Madonna is, maar dat weet ik niet zeker. Was net te horen bij Radio 2. Beetje housy, klonk aardig...
oke ik ga 'm ff downloaden! Thanksquote:Op woensdag 4 januari 2006 11:42 schreef Koepert het volgende:
[..]
Papi Sanchez - Suave Mami gaat wel ongeveer zo , maar dit is toch echt een ouwehoer-remix volgens mij
Niet housy, niet nieuw. Bedankt voor de moeite hoor, maar dit soort loze antwoorden kun je beter niet plaatsenquote:
Dat is de Merengue remix van Get Lowquote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:27 schreef Sannelie het volgende:
je hebt het nummer: get low remix. Van lil jon busta rhymes en eastside boys enz... aan het eind van de clip heb je zo'n leuk swingend stukje. Nu heb ik dat lied gedownload maar dat stukje zit er niet bij. Enige idee uit welk nummer dat stukje is?
Maria Mena - You're the only onequote:Op woensdag 4 januari 2006 09:45 schreef aarDsEngel het volgende:
Tijdje geleden alweer,
Het volgende; Katie Melua heeft nu een videoclip waarin ze zich laat slepen over de grond. Of beter de grond sleept zich onder haar door. Aardig gedaan maar niet nieuw.
Afgelopen jaar was er ook al zo een clipje te zien op de buis/flatscreen. Een jonge dame bezong haar ietwat eigenaardige liefde voor een jongen en ondertussen werd ook zij gefilmd met de grond slepend onder haar door.
Ze zingt in de clip in het Engels over hoe haar vriend haar haar opzij houdt als zij weer teveel gedronken heeft en moet overgeven. Ook zingt ze hoeveel spijt ze heeft van de grappen die ze maakt over de grootte van zijn piemel.
Anyone an idea?
Ik quote mezelf nog eventjes!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:36 schreef veldmuis het volgende:
http://home.planet.nl/~put00158/Untitled.mp3
Vanaf 0.08 ongeveer, dat is een sample uit Supertramp - School, maar die sample komt me heel erg voor. Is-ie gebruikt in een commercial, in een nieuwer nummer, of wat.
Iemand die me kan helpen?.
Ik ben ook heel erg benieuwd welke het is.quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:27 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik quote mezelf nog eventjes!
Ben er nogsteeds niet achter, kan 'm echt niet plaatsen..
Gokje: Mr. Oizo - Flat Beat?quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:02 schreef RENEJ het volgende:
Hallo,
ik ben op zoek naar een vette plaat die ik al zovaak gehoord heb, maar nog steeds niet de titel en de uitvoerende artiest van weet. Het is al best een oud nummer en valt een beetje onder de disco/groove/oldschool....Het enige dat ik weet ik dat het een beetje electroachtig klinkt (ala daft punk) en het gaat zo: BUUUURRRP!!!!,.............. BUUUUURP, BURP!, BURP!!!.............. BURP BURP, BURP!!!'' enz.. (lees het even op hard op dan begrijp je het misschien)
Drilllt helemaal na, dikke basss dat er in zit...
WEET IEMAND IN GODSNAAM WAAR IK HET OVER HEB???
Jij zegt geen tekstquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:07 schreef RENEJ het volgende:
Ja dies is ook VET, neej Ik heb em al gevonden dankzij een Dj die ik geraadpleegd heb:
Ginuwine-Pony!!!!!!!!!
Waar zegt hij dat er geen tekst in zou zitten?quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:29 schreef DaFan het volgende:
[..]
Jij zegt geen tekstAnders had ik m ook wel geweten.
Daar zit toch geen tekst in ?
quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:42 schreef RENEJ het volgende:
neej, helaas, is em niet... Ik snap wel dat je daaraan denkt ja...Wel bedankt voor je poging!!....Het is vrij lastig want er komt (net als bij Oizo) verder ook geen zang in voor geloof ik...
The White Stripes?quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:29 schreef OmeRon het volgende:
Ik zoek een nummer met de volgende tekst:
'one more cup of coffee for the road, one more cup of coffee for I go, to the valley below'
Het is niet dat nummer van Bob Dylan. Anyone?
is het niet die nieuwe van Danny Minoque ?quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:14 schreef --Christiaan-- het volgende:
hoe heet dat lied wat ik net op de radio hoorde. Dancenummer. Een vrouw zingt :"You show me places that ive never been'
JCA - I begin to wonder /quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:14 schreef --Christiaan-- het volgende:
hoe heet dat lied wat ik net op de radio hoorde. Dancenummer. Een vrouw zingt :"You show me places that ive never been'
ff kijkenquote:Op donderdag 5 januari 2006 14:45 schreef El_Rolando het volgende:
[..]
JCA - I begin to wonder /
Dannii Minogue - I begin to wonder
Goeie drumopening hequote:Op donderdag 5 januari 2006 14:42 schreef EggsTC het volgende:
I never wanted any body more then I wanted you
the only thing I ever really loved, was hurting you.
I never wanted any body more then I wanted you
the only thing I ever really loved, was hate.
Hardcoreplaat.. stukje van Slipknot - The Nameless komt er in voor.. iemand die weet hoe deze hardcore plaat heet?
Heb em zelf dus al gevonden.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:10 schreef Esto het volgende:
Ik weet niet of iemand de TMF Yearmix gehoord of gezien heeft?
Nou.. Helemaal op het eind (Na DJ Jean - Feel It) wordt er een nummer gedraaid en ik ken em wel ergens van, dat melodietje, maar ik kan niet op de naam komen!!! Iemand die me kan helpen?
Edit: Beetje vage omschrijving. Klik hier http://media.putfile.com/Onbekend-Nummer om em te horen.
O Fortuna van Carl Orffquote:Op donderdag 5 januari 2006 19:41 schreef joost93 het volgende:
ik ben opzoek naar de titel van het nummer wat ze in dit filmpje hebben gebruikt: http://www.ongein.nl/ongein/item.aspx?ID=3139
Gr Joost
Dennis Christopher vs Tony Cha Cha - Slutquote:Op donderdag 5 januari 2006 20:48 schreef Katana het volgende:
Ik zoek een recent nummer wat veel in clubs wordt gedraaid. Beetje groovy club is het.
Het refrein: '' Do I look like a slut?!''
Moet vast iemand zijn die me kan helpen
top! bedanktquote:Op donderdag 5 januari 2006 20:50 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Dennis Christopher vs Tony Cha Cha - Slut![]()
Lekker nummer idd![]()
Het Spel Zonder Grenzen bedoel je?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:12 schreef Kermit455 het volgende:
Hallo, ik ben al een lange tijd op zoek naar een bekend nummer die ik af en toe op TV heb gehoord.
Het is een klassiek nummer waarbij vooral een bekend melodie wordt geneuried.
Het nummer kwam meestal op het eind van een programma op TV waarbij er verschillende europese landen allemaal spellen zo goed mogelijk moesten doen. Onder andere kwam daar ook de "Rode Draad" in voor?
Afijn, familieleden zeggen dat Ennio Morricone de componist is, maar na lang zoeken heb ik wel mooie nummers gevonden, maar nog steeds niet het gewenste "neurinummer"
Ik hoop dat dit voldoende informatie is om bij iemand een belletje te laten rinkelen.
Greetz Kermit455.
Ja dat is het programma! =Dquote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:15 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
Het Spel Zonder Grenzen bedoel je?
Empire in my mind, gezongen door Jakob Dylan of the Wallflowersquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:24 schreef djay het volgende:
Ik ben op zoek naar de theme song van de serie 'medium'. Deze wordt sinds kort door NET 5 uitgezonden en ik vind die theme wel wat hebben, dus als iemand weet van wie het nummer is of wat de titel is dan ben ik al heel erg geholpen!
![]()
Armand van Helden - My my my ?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 04:54 schreef rza-22 het volgende:
Hey daar! Kan iemand me helpen. Ik heb sinds het uitgaan vorige week een deuntje in m'n hoofd en ik heb er ff wat ingesproken in een wav file, hahaha:) Hier kun je het downloaden: http://www.yourfilelink.com/get.php?fid=694 wie o wie weet welk nummer ik bedoel. Thnx alvast!!
Niemand enige idee?quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:53 schreef bb_penske het volgende:
Juuuw,
weet iemand hoe de orginele versie heet van het nummer van US-spring op? Het is een vrouw die het zingt in iedergeval....
Haha, zelf ingesproken, heerlijkquote:Op vrijdag 6 januari 2006 04:54 schreef rza-22 het volgende:
Hey daar! Kan iemand me helpen. Ik heb sinds het uitgaan vorige week een deuntje in m'n hoofd en ik heb er ff wat ingesproken in een wav file, hahaha:) Hier kun je het downloaden: http://www.yourfilelink.com/get.php?fid=694 wie o wie weet welk nummer ik bedoel. Thnx alvast!!
quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:03 schreef Chen het volgende:
Kennen jullie de reclame van Orange nog ''Wisdom''? Ik zoek het nummer dat in die reclame zit, hij is na te zien op dit adres er staat wel bij Oorspronkelijke titel: Wisdom
Uitvoerende(n): Klaas Berings
maar daar wordt ik niks wijzer van en dat staat ook bij andere reclames van hun.
Het is opdrachtmuziek, dus echt voor die reclame gemaakt. Kans is dus klein dat je daar veel meer info over vindt.quote:
Niemand zeker? Is ook een kut omschrijvingquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:43 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ik zoek een nummertje (bubling dacht ik?) met van die piepjes die de hele tijd veranderen van snelheid zeg maar, eerst snel, langzaam sneller, langzaam heel langzaam enzo.
Gister in de disco gehoord, iemand enig idee welk nummer het was?
Vergeef me als dit al gezegd is... heb je Queer as Folk al eens geprobeerd.. die hebben ook een uitvoering van Angels opgenomen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:52 schreef wobbel het volgende:
Nogmaals mijn nummer, ze hebben de verkeerde gevonden paar posts terug
Vorige post:
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ik zoek een nummer wat Robbie Williams ook heeft gezongen, je hoort hem heel vaak als je uitgaat bijv.
Met de tekst van Robbie Williams - Angels, maar dan in een dance/trance uitvoering
De volgende tekst zingt bijna iedereen altijd mee dan...
And through it all she offers me protection
A lot of love and affection...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Het is niet Robbie Williams en ook niet Shane Owen
Yessss van Wax Attack voldoet wel aan die omschrijving, maar die is uit 1992quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:40 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Niemand zeker? Is ook een kut omschrijving
David Banner- Playquote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:03 schreef Narutje het volgende:
Hey ik zoek een Rnb nummer. Ik weet de tekst niet echt.. weet wel hoe de videoclip was. Decoratie van die clip was simpel. Eénkleurig achtergrond. Der was zown big ass neger in die clip zit krantje te lezen.. en negerinnen die zitten te fitnessen. Tekst was volgens mij iets met common girl make it sweat ofzo.. help me![]()
thnx!!
Ik zag dit topic vanmiddag voorbij komen en heb net de reclame gezien (van RTL7?) Het nummer heet: She sells sanctuary van The Cult (met gitaren enzo....)quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:45 schreef pandinus het volgende:
Ik ben op zoek naar de titel van het nummer welke gedraaid wordt bij de reclame van Dakar 2006 die je regelmatig op SBS6 tegenkomt.
Ik vermoed "de knalpotten" Hun huidige "hit" is het nummer "de taximutsen"quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:35 schreef rudedeltadude het volgende:
Hey allemaal,
Ik hoorde vandaag op radio 2 een Nederlands nummer door twee vrouwen die een taxibedrijf hadden en een lied hadden van "Glaasje op dan zijn wij de Bob" ... ik wil graag weten wie de artiest is en de titel van het nummer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |