The White Stripes?quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:29 schreef OmeRon het volgende:
Ik zoek een nummer met de volgende tekst:
'one more cup of coffee for the road, one more cup of coffee for I go, to the valley below'
Het is niet dat nummer van Bob Dylan. Anyone?
is het niet die nieuwe van Danny Minoque ?quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:14 schreef --Christiaan-- het volgende:
hoe heet dat lied wat ik net op de radio hoorde. Dancenummer. Een vrouw zingt :"You show me places that ive never been'
JCA - I begin to wonder /quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:14 schreef --Christiaan-- het volgende:
hoe heet dat lied wat ik net op de radio hoorde. Dancenummer. Een vrouw zingt :"You show me places that ive never been'
ff kijkenquote:Op donderdag 5 januari 2006 14:45 schreef El_Rolando het volgende:
[..]
JCA - I begin to wonder /
Dannii Minogue - I begin to wonder
Goeie drumopening hequote:Op donderdag 5 januari 2006 14:42 schreef EggsTC het volgende:
I never wanted any body more then I wanted you
the only thing I ever really loved, was hurting you.
I never wanted any body more then I wanted you
the only thing I ever really loved, was hate.
Hardcoreplaat.. stukje van Slipknot - The Nameless komt er in voor.. iemand die weet hoe deze hardcore plaat heet?
Heb em zelf dus al gevonden.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:10 schreef Esto het volgende:
Ik weet niet of iemand de TMF Yearmix gehoord of gezien heeft?
Nou.. Helemaal op het eind (Na DJ Jean - Feel It) wordt er een nummer gedraaid en ik ken em wel ergens van, dat melodietje, maar ik kan niet op de naam komen!!! Iemand die me kan helpen?
Edit: Beetje vage omschrijving. Klik hier http://media.putfile.com/Onbekend-Nummer om em te horen.
O Fortuna van Carl Orffquote:Op donderdag 5 januari 2006 19:41 schreef joost93 het volgende:
ik ben opzoek naar de titel van het nummer wat ze in dit filmpje hebben gebruikt: http://www.ongein.nl/ongein/item.aspx?ID=3139
Gr Joost
Dennis Christopher vs Tony Cha Cha - Slutquote:Op donderdag 5 januari 2006 20:48 schreef Katana het volgende:
Ik zoek een recent nummer wat veel in clubs wordt gedraaid. Beetje groovy club is het.
Het refrein: '' Do I look like a slut?!''
Moet vast iemand zijn die me kan helpen
top! bedanktquote:Op donderdag 5 januari 2006 20:50 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Dennis Christopher vs Tony Cha Cha - Slut![]()
Lekker nummer idd![]()
Het Spel Zonder Grenzen bedoel je?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:12 schreef Kermit455 het volgende:
Hallo, ik ben al een lange tijd op zoek naar een bekend nummer die ik af en toe op TV heb gehoord.
Het is een klassiek nummer waarbij vooral een bekend melodie wordt geneuried.
Het nummer kwam meestal op het eind van een programma op TV waarbij er verschillende europese landen allemaal spellen zo goed mogelijk moesten doen. Onder andere kwam daar ook de "Rode Draad" in voor?
Afijn, familieleden zeggen dat Ennio Morricone de componist is, maar na lang zoeken heb ik wel mooie nummers gevonden, maar nog steeds niet het gewenste "neurinummer"
Ik hoop dat dit voldoende informatie is om bij iemand een belletje te laten rinkelen.
Greetz Kermit455.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |