ik denk dat dat niet bestaat in de vorm voor BB....gewoon pure eiwit. Waarom zou je pure eiwit willen ehbben eigenlijk?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:20 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Ik zoek eiwit poeder waar helemaal compleet NIKS aan zoetstoffen in zit, dus geen Aspartaam, Acesulfame, Saccharine, Cyclamaat, etc. en uiteraard ook geen suiker, dextrose, glucose of iets anders. Dus gewoon alleen eiwit, het hoeft ook niet perse alleen whey te zijn ofzo, het mag ook een mix zijn van verschillende soorten eiwit.
Iemand een idee?
Heb je enig iedee hoe onwijs smerig pure weipoeder is? Dat zou je je ergste vijand nog niet eens geven. Als je het ooit geproefd hebt, weet je meteen waarom er zoveel zoetstoffen en/of suikers in zitten.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:36 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
ik denk dat dat niet bestaat in de vorm voor BB....gewoon pure eiwit. Waarom zou je pure eiwit willen ehbben eigenlijk?
Verkoopadressen eiwitpoederquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:20 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Ik zoek eiwit poeder waar helemaal compleet NIKS aan zoetstoffen in zit, dus geen Aspartaam, Acesulfame, Saccharine, Cyclamaat, etc. en uiteraard ook geen suiker, dextrose, glucose of iets anders. Dus gewoon alleen eiwit, het hoeft ook niet perse alleen whey te zijn ofzo, het mag ook een mix zijn van verschillende soorten eiwit.
Iemand een idee?
Daar zie ik het nut nu niet van inquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:09 schreef Sloper het volgende:
Dozijn eieren, allemaal de dooier eruit en eiwit in een glas. Volgens mij heb je dan bijna puur eiwit. Vriend van mij dronk dat altijd zonder iets erbij ofzo![]()
Schijnt dat ei - eiwitten één van de betere eiwit leverancier is voor het lichaam.quote:Op woensdag 18 januari 2006 09:43 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
[..]
Daar zie ik het nut nu niet van in![]()
* als je al een snelle verbranding hebt (dus weinig vet op het lijf), lijkt het me niet versttandig om een caffeïne en taurine produkt te nemen. Omdat deze je verbranding versnellen. Als je spieren aan wil zetten, zou dit dus niet moeten. Caffeine drogeert ook nog eens. Dus moet je nog meer water drinken dan anders.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:20 schreef Tommy__ het volgende:
i heb exames nudus pauze voor m'n bovenlichaam
en wat die energiedrankjes nog betreft, ik heb ze de eerste maand van m'n trainingskuur elke keer gebruikt voor ik er aan begon en ik ben toen 6kg bijgekomen die maand, terwijl ik er nog niet zeer veel verstand van had en soja eiwitten gebruikte![]()
En je neemt een aminozuren in, omdat deze niet in soja of tofu produkten zitten? Wel in vlees...quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:28 schreef diep-in-de-war het volgende:
heb ik wel een half jaar vol gehouden. daarna was ik helemaal uitgeput, ik ging niet meer vooruit, had geen zin meer om te trainen en voelde me slapjes. nu eet ik gemiddeld 1 keer in de 2 dagen vlees.
*wel, ik was toen de afgelopen 2 jaar geen gram aangekomen, dus ik veronderstel dat het spieren zijnquote:Op woensdag 18 januari 2006 10:24 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
* als je al een snelle verbranding hebt (dus weinig vet op het lijf), lijkt het me niet versttandig om een caffeïne en taurine produkt te nemen. Omdat deze je verbranding versnellen. Als je spieren aan wil zetten, zou dit dus niet moeten. Caffeine drogeert ook nog eens. Dus moet je nog meer water drinken dan anders.
* 6 kg bijgekomen. Netjes hoor. Hoe zit het nu dan met je vrije vetmassa? Heb je 6 kg spier bij gekregen? 6 kg vocht? 6 kilo vet? Met andere woorden, 6 kilo zegt weinig.
* dus je gebruikt soja produkten? Je bent toch geen vegetariër die aan krachttraining doet?![]()
Het mag best wel een smaakje hebben, maar niet in de zin van kunstmatige zoetstoffen. Als ik zou moeten kiezen laat er dan maar suiker inzitten of eventueel stevia.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:36 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
ik denk dat dat niet bestaat in de vorm voor BB....gewoon pure eiwit. Waarom zou je pure eiwit willen ehbben eigenlijk?
owja, en je zag het vet echt wegkwijnen op m'n lichaam, je zag de spieren er echt op liggen met groefjes enzquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:53 schreef Tommy__ het volgende:
[..]
*wel, ik was toen de afgelopen 2 jaar geen gram aangekomen, dus ik veronderstel dat het spieren zijn
en zo lang ik energie heb zie ik het probleem daarvan niet inquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:58 schreef Tommy__ het volgende:
[..]
owja, en je zag het vet echt wegkwijnen op m'n lichaam, je zag de spieren er echt op liggen met groefjes enz![]()
Soja eiwitten zijn plantaardige eiwitten en missen een paar belangrijke aminozuren voor de opbouw van spieren. Daarom mag je ze niet echt meetellen bij je eiwitconsumptie.quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:53 schreef Tommy__ het volgende:
[..]
*wel, ik was toen de afgelopen 2 jaar geen gram aangekomen, dus ik veronderstel dat het spieren zijn
*ik gebruikte soja omdat een vriend van mij het had aangeraden, het zeer goedkoop is, omdat ik nog niet op de hoogte was van whey en omdat er geen sportvoedingswinkel in de buurt was (nu wel)
-EEN TIP VOOR DIE KEREL DIE NAAR 100% EIWITTEN ZOEKT -> natuurwinkel -> sojaeiwitten, er staat op dat er zeer weinig anders in zit dan eiwit (2%) - 98% eiwit dus
*bedankt voor de tips
ik neem geen aminozuren in (tenminste niet los ofzo als het in eten zit wel)quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:59 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
En je neemt een aminozuren in, omdat deze niet in soja of tofu produkten zitten? Wel in vlees...
Volgens mij was soja juist 1 van de weinige plantaardige eiwitten die WEL alle aminozuren bevatten.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:00 schreef frenkck het volgende:
[..]
Soja eiwitten zijn plantaardige eiwitten en missen een paar belangrijke aminozuren voor de opbouw van spieren. Daarom mag je ze niet echt meetellen bij je eiwitconsumptie.
Alleen L-Glutamine. Tjek punt 5 van http://www.sportenfitness.nl/eiwitten.htm:quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:23 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Volgens mij was soja juist 1 van de weinige plantaardige eiwitten die WEL alle aminozuren bevatten.
Zou ik ook doen als ik tieten kreegquote:Op woensdag 18 januari 2006 17:18 schreef Tommy__ het volgende:
je mag zeggen wat je wilt over die soja, het werkt bij mij en dat vind ik het belangrijkste![]()
ik ben ondertussen wel overgestapt naar whey![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |