Zitten hele snelle suikers in, waardoor je een "bloedsuikerdip" kan krijgen tijdens het trainen. Als je je suikers haalt uit langzame koolhydraten, zal je een verspreide afgifte krijgen en ook nog aan het einde van de training voldoende suikers hebben.quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:50 schreef Tommy__ het volgende:
als er aan caffeine niets slecht is, wat zou er dan slecht zijn aan een energiedrankje met caffeine?
Of er aan cafeïne iets slechts is weet ik verder niet, ik heb verhalen gehoord over afbraak van creatine. De stofwisseling gaat echter wel weer sneller door cafeïne. Zelf gebruik ik het nooit, omdat ik het niet nodig heb om wakker te worden/blijven. En een cafeïne verslaving is een hardnekkige verslaving.quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:50 schreef Tommy__ het volgende:
als er aan caffeine niets slecht is, wat zou er dan slecht zijn aan een energiedrankje met caffeine?
Dat klopt als je bezig bent met een creatinekuur moet je sowieso geen cafeine nuttigen.quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:12 schreef frenkck het volgende:
[..]
Of er aan cafeïne iets slechts is weet ik verder niet, ik heb verhalen gehoord over afbraak van creatine. De stofwisseling gaat echter wel weer sneller door cafeïne. Zelf gebruik ik het nooit, omdat ik het niet nodig heb om wakker te worden/blijven. En een cafeïne verslaving is een hardnekkige verslaving.
Nee inderdaad, als ik zo af en toe trek heb in een bakje koffie doe ik dat ook wel. Dat moet ook gewoon kunnen en komt dan dus neer op 1 à 2 kopjes koffie per week.quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:20 schreef diep-in-de-war het volgende:
ik drink het ook nooit, ja heel af en toe met verjaardagen als ze vragen of je koffie wil. dan ga ik niet moeilijk lopen doen en drink ik 1 kopje mee.
die snelle suikers zijn net ideaal om een insulinepiek te veroorzaken, na de training (misschien ook wel van te voren!) is dit wel interessant. Niet alleen Golden Shower drinken, maar ook wat eiwitjes!quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:10 schreef frenkck het volgende:
[..]
Zitten hele snelle suikers in, waardoor je een "bloedsuikerdip" kan krijgen tijdens het trainen. Als je je suikers haalt uit langzame koolhydraten, zal je een verspreide afgifte krijgen en ook nog aan het einde van de training voldoende suikers hebben.
Dat je geen cafeine mag tijdens een crea-kuur schijnt toch alweer achterhaalt te zijn?quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:24 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
[..]
Dat klopt als je bezig bent met een creatinekuur moet je sowieso geen cafeine nuttigen.
IK denk dat jij toch echt wel meer behoefte hebt aan uithoudingsvermogen in je spieren ipv kracht...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 01:10 schreef dnzl het volgende:
Wat is de beste manier waarop ik mijn benen kan trainen voor komend zaalvoetbalseizoen?
6- 8 korte, krachtige reps of 20 lichtere reps?
change of plansquote:Op maandag 16 januari 2006 18:37 schreef Dacide het volgende:
ikke vanavond weer aan de slag....
Rug, Biceps en een 30 of 45 minuten op de crosstrainer (indien energie)
ow en mijn buikje oook nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |