abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34179497
Aminozuren kun je ook in poedervorm halen.
pi_34179590
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 22:20 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Ik zoek eiwit poeder waar helemaal compleet NIKS aan zoetstoffen in zit, dus geen Aspartaam, Acesulfame, Saccharine, Cyclamaat, etc. en uiteraard ook geen suiker, dextrose, glucose of iets anders. Dus gewoon alleen eiwit, het hoeft ook niet perse alleen whey te zijn ofzo, het mag ook een mix zijn van verschillende soorten eiwit.

Iemand een idee?
ik denk dat dat niet bestaat in de vorm voor BB....gewoon pure eiwit. Waarom zou je pure eiwit willen ehbben eigenlijk?
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_34180010
Het bestaat wel, wel duur, maar het bestaat wel. Optimum Nutrition heeft het (http://www.hercules-fitness.nl/index.html?product_id=3&categorie_id=215&list_prod=217)

Edit: ik zie nu dat er dus wel suiker in zit, ondanks dat het 100% whey heet.
pi_34182876
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 22:36 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

ik denk dat dat niet bestaat in de vorm voor BB....gewoon pure eiwit. Waarom zou je pure eiwit willen ehbben eigenlijk?
Heb je enig iedee hoe onwijs smerig pure weipoeder is? Dat zou je je ergste vijand nog niet eens geven. Als je het ooit geproefd hebt, weet je meteen waarom er zoveel zoetstoffen en/of suikers in zitten.

Succes met je zoektocht!
pi_34184048
Dozijn eieren, allemaal de dooier eruit en eiwit in een glas. Volgens mij heb je dan bijna puur eiwit. Vriend van mij dronk dat altijd zonder iets erbij ofzo
  woensdag 18 januari 2006 @ 00:47:59 #206
132130 Del_Toro
AasProfessssssor
pi_34185423
lol zitten maar 7gr eiwit in per ei
Quickpar fo shizzle
  woensdag 18 januari 2006 @ 01:01:05 #207
73209 dnzl
Minimalist.
pi_34185885
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 00:47 schreef Del_Toro het volgende:
lol zitten maar 7gr eiwit in per ei
1 Ei weegt dan ook geen 100 gr.
  woensdag 18 januari 2006 @ 01:08:28 #208
34629 El-Rico
nee kan morgen wel
pi_34186156
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 01:01 schreef dnzl het volgende:

[..]

1 Ei weegt dan ook geen 100 gr.
lol
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 18 januari 2006 @ 07:03:17 #209
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_34189562
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 22:20 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Ik zoek eiwit poeder waar helemaal compleet NIKS aan zoetstoffen in zit, dus geen Aspartaam, Acesulfame, Saccharine, Cyclamaat, etc. en uiteraard ook geen suiker, dextrose, glucose of iets anders. Dus gewoon alleen eiwit, het hoeft ook niet perse alleen whey te zijn ofzo, het mag ook een mix zijn van verschillende soorten eiwit.

Iemand een idee?
Verkoopadressen eiwitpoeder
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_34191267
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 00:09 schreef Sloper het volgende:
Dozijn eieren, allemaal de dooier eruit en eiwit in een glas. Volgens mij heb je dan bijna puur eiwit. Vriend van mij dronk dat altijd zonder iets erbij ofzo
Daar zie ik het nut nu niet van in
pi_34191974
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 09:43 schreef Sjaak-Banaan het volgende:

[..]

Daar zie ik het nut nu niet van in
Schijnt dat ei - eiwitten één van de betere eiwit leverancier is voor het lichaam.

Gezien de salmonella kwestie, zou ik het al niet doen.
pi_34192206
quote:
Op maandag 16 januari 2006 20:20 schreef Tommy__ het volgende:
i heb exames nu dus pauze voor m'n bovenlichaam

en wat die energiedrankjes nog betreft, ik heb ze de eerste maand van m'n trainingskuur elke keer gebruikt voor ik er aan begon en ik ben toen 6kg bijgekomen die maand, terwijl ik er nog niet zeer veel verstand van had en soja eiwitten gebruikte
* als je al een snelle verbranding hebt (dus weinig vet op het lijf), lijkt het me niet versttandig om een caffeïne en taurine produkt te nemen. Omdat deze je verbranding versnellen. Als je spieren aan wil zetten, zou dit dus niet moeten. Caffeine drogeert ook nog eens. Dus moet je nog meer water drinken dan anders.
* 6 kg bijgekomen. Netjes hoor. Hoe zit het nu dan met je vrije vetmassa? Heb je 6 kg spier bij gekregen? 6 kg vocht? 6 kilo vet? Met andere woorden, 6 kilo zegt weinig.
* dus je gebruikt soja produkten? Je bent toch geen vegetariër die aan krachttraining doet?
pi_34192291
heb ik wel een half jaar vol gehouden. daarna was ik helemaal uitgeput, ik ging niet meer vooruit, had geen zin meer om te trainen en voelde me slapjes. nu eet ik gemiddeld 1 keer in de 2 dagen vlees.
homo.....
Ik was eerst kaneelstok
pi_34194737
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 10:28 schreef diep-in-de-war het volgende:
heb ik wel een half jaar vol gehouden. daarna was ik helemaal uitgeput, ik ging niet meer vooruit, had geen zin meer om te trainen en voelde me slapjes. nu eet ik gemiddeld 1 keer in de 2 dagen vlees.
En je neemt een aminozuren in, omdat deze niet in soja of tofu produkten zitten? Wel in vlees...
pi_34196576
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 10:24 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

* als je al een snelle verbranding hebt (dus weinig vet op het lijf), lijkt het me niet versttandig om een caffeïne en taurine produkt te nemen. Omdat deze je verbranding versnellen. Als je spieren aan wil zetten, zou dit dus niet moeten. Caffeine drogeert ook nog eens. Dus moet je nog meer water drinken dan anders.
* 6 kg bijgekomen. Netjes hoor. Hoe zit het nu dan met je vrije vetmassa? Heb je 6 kg spier bij gekregen? 6 kg vocht? 6 kilo vet? Met andere woorden, 6 kilo zegt weinig.
* dus je gebruikt soja produkten? Je bent toch geen vegetariër die aan krachttraining doet?
*wel, ik was toen de afgelopen 2 jaar geen gram aangekomen, dus ik veronderstel dat het spieren zijn
*ik gebruikte soja omdat een vriend van mij het had aangeraden, het zeer goedkoop is, omdat ik nog niet op de hoogte was van whey en omdat er geen sportvoedingswinkel in de buurt was (nu wel)
-EEN TIP VOOR DIE KEREL DIE NAAR 100% EIWITTEN ZOEKT -> natuurwinkel -> sojaeiwitten, er staat op dat er zeer weinig anders in zit dan eiwit (2%) - 98% eiwit dus
*bedankt voor de tips
balsporten :r
pi_34196640
wel heb ik nog een vraagje,

hoe zit dat met stijve spieren?

- hoe lang mag je ze niet belasten (persoonlijk: de 2de dag dat m'n spieren stijf zijn zien ze weer af)
- hebben ze nood aan eiwitten?
- is het waar dat ze stijf zijn omdat er microscopisch kleine scheurtjes in zitten?

alvast bedankt
  woensdag 18 januari 2006 @ 12:56:45 #217
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_34196674
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 22:36 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

Het mag best wel een smaakje hebben, maar niet in de zin van kunstmatige zoetstoffen. Als ik zou moeten kiezen laat er dan maar suiker inzitten of eventueel stevia.
"Success is a matter of a few simple disciplines, practiced every day."
"Failure is a few errors in judgment, repeated every day."
pi_34196740
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 12:53 schreef Tommy__ het volgende:

[..]

*wel, ik was toen de afgelopen 2 jaar geen gram aangekomen, dus ik veronderstel dat het spieren zijn
owja, en je zag het vet echt wegkwijnen op m'n lichaam, je zag de spieren er echt op liggen met groefjes enz
pi_34196798
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 12:58 schreef Tommy__ het volgende:

[..]

owja, en je zag het vet echt wegkwijnen op m'n lichaam, je zag de spieren er echt op liggen met groefjes enz
en zo lang ik energie heb zie ik het probleem daarvan niet in

(rot fok forum, waarom kan je je berichten nou niet editen )
pi_34196810
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 12:53 schreef Tommy__ het volgende:

[..]

*ik gebruikte soja omdat een vriend van mij het had aangeraden, het zeer goedkoop is, omdat ik nog niet op de hoogte was van whey en omdat er geen sportvoedingswinkel in de buurt was (nu wel)
-EEN TIP VOOR DIE KEREL DIE NAAR 100% EIWITTEN ZOEKT -> natuurwinkel -> sojaeiwitten, er staat op dat er zeer weinig anders in zit dan eiwit (2%) - 98% eiwit dus
*bedankt voor de tips
Soja eiwitten zijn plantaardige eiwitten en missen een paar belangrijke aminozuren voor de opbouw van spieren. Daarom mag je ze niet echt meetellen bij je eiwitconsumptie.
pi_34199336
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 11:59 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

En je neemt een aminozuren in, omdat deze niet in soja of tofu produkten zitten? Wel in vlees...
ik neem geen aminozuren in (tenminste niet los ofzo als het in eten zit wel)
homo.....
Ik was eerst kaneelstok
  woensdag 18 januari 2006 @ 16:23:46 #222
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_34205311
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 13:00 schreef frenkck het volgende:

[..]

Soja eiwitten zijn plantaardige eiwitten en missen een paar belangrijke aminozuren voor de opbouw van spieren. Daarom mag je ze niet echt meetellen bij je eiwitconsumptie.
Volgens mij was soja juist 1 van de weinige plantaardige eiwitten die WEL alle aminozuren bevatten.
pi_34206765
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 16:23 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:

[..]

Volgens mij was soja juist 1 van de weinige plantaardige eiwitten die WEL alle aminozuren bevatten.
Alleen L-Glutamine. Tjek punt 5 van http://www.sportenfitness.nl/eiwitten.htm:

"5. Soja eiwit
Soja eiwit is weliswaar als tientallen jaren op de markt, maar verdween in de jaren negentig toch grotendeels van het toneel, om de laatste jaren weer een comeback te maken. Door de BSE-crisis hebben veel producenten soja eiwit weer in hun programma opgenomen. De biologische waarde ligt met ongeveer 80 ergens tussenin, maar is voor plantaardig eiwit relatief hoog. Positief is het hoge gehalte aan L-glutamine, een aminozuur dat zeer belangrijk is voor de eiwitopbouw. Vaak bevat soja eiwit zogenaamde fyto-oestrogenen. Dat zijn de plantaardige oestrogenen daidzine en genisteïne, die in hogere hoeveelheden ook bij mensen werkzaam kunnen zijn. Of deze stoffen een krachtiger werking hebben dan natuurlijke oestrogenen (wat voor mannelijke sporters natuurlijk ongewenst is) of juist de door het lichaam zelf geproduceerde vrouwelijke geslachtshormonen blokkeren, is onduidelijk. Daarnaast is het zo dat veel sporters soja eiwit slecht verdragen en er problemen met hun spijsvertering van krijgen. Ook het relatief hoge vetgehalte is iets om in ogenschouw te nemen. Dergelijke eigenschappen hebben in de eerste plaats betrekking op soja eiwit concentraten. Een zuiver soja eiwit isolaat heeft dezelfde biologische waarde als een concentraat en een even groot percentage L-glutamine. Voordelen van het isolaat zijn de betere verdraagzaamheid en het lagere vetgehalte. Plantaardige oestrogenen vind je in een soja eiwit isolaat normaal gesproken niet. Van hogere kwaliteit en wereldwijd heel vaak gebruikt voor soja eiwit preparaten is de grondstof SUPRO. Als men SUPRO heeft gebruikt voor het soja eiwit preparaat kun je ervan uitgaan dat de kwaliteit hoger is.

Samenvatting soja eiwit-isolaat:
• Hoger aandeel L-glutamine, een aminozuur dat zeer belangrijk is voor de eiwit- opbouw.
• Goede verdraagzaamheid.
• Laag vetgehalte."

Mijn mening:
Kort door de bocht: je krijgt er tieten van, je gaat er ongelofelijk van ruften of juist helemaal niet meer , heeft een lage biologische waarde én is een plantaardige eiwit (dus geen geschikt eiwit voor de krachtsport).

Soja
pi_34207560
je mag zeggen wat je wilt over die soja, het werkt bij mij en dat vind ik het belangrijkste

ik ben ondertussen wel overgestapt naar whey
pi_34208085
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 17:18 schreef Tommy__ het volgende:
je mag zeggen wat je wilt over die soja, het werkt bij mij en dat vind ik het belangrijkste

ik ben ondertussen wel overgestapt naar whey
Zou ik ook doen als ik tieten kreeg

Serieus, waarom werkt het voor jou het beste? Hoeveel soja neem je per dag? Ik keur het misschien voor mezelf af, toch ben ik benieuwd waarom het voor jou wél werkte. Probeer mij is te overtuigen
  woensdag 18 januari 2006 @ 18:32:29 #226
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_34210103
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 16:58 schreef Devlinsect het volgende:

[..]
Soja
Wat wil je hier nou mee zeggen? Soja bevat alle essentiele aminozuren en is daarom qua aminozurenprofiel gelijk aan vlees, zuivel en vis.
  woensdag 18 januari 2006 @ 19:55:32 #227
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_34213417
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 22:44 schreef LedZep het volgende:
Het bestaat wel, wel duur, maar het bestaat wel. Optimum Nutrition heeft het (http://www.hercules-fitness.nl/index.html?product_id=3&categorie_id=215&list_prod=217)

Edit: ik zie nu dat er dus wel suiker in zit, ondanks dat het 100% whey heet.
Die jij noemt zitten ook zoetenstoffen in, ik heb wel een andere gevonden:

De natural variant van deze:
http://www.hercules-fitness.nl/index.html?product_id=3&categorie_id=265&pr_id=873
pi_34216226
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 17:31 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

Zou ik ook doen als ik tieten kreeg

Serieus, waarom werkt het voor jou het beste? Hoeveel soja neem je per dag? Ik keur het misschien voor mezelf af, toch ben ik benieuwd waarom het voor jou wél werkte. Probeer mij is te overtuigen
ik kreeg er geen tieten van ik denk zelfs dat het m'n stijve tepels van m'n pubertijd hielp verdwijnen het werkte super, kost de helft van whey en is helemaal niet lekker als je het mixt met melk krijg je een dikke pap, zelfs bij relatief kleine hoeveelheden, het smaakt naar.. een soort geplette havermout maar bitterder en met veel minder smaak, een reden waarom ik naar whey ben overgestapt, en ik sta altijd open voor wat nieuws
pi_34216377
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 12:55 schreef Tommy__ het volgende:

- hoe lang mag je ze niet belasten (persoonlijk: de 2de dag dat m'n spieren stijf zijn zien ze weer af)
- is het waar dat ze stijf zijn omdat er microscopisch kleine scheurtjes in zitten?

alvast bedankt
niemand? Mr J?
pi_34216514
kent er iemand een goede oefening voor harmstrings thuis te trainen? Quadriceps en kuiten zijn gemakkelijk, maar harmstrings?

alvast bedankt
pi_34216729
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 19:55 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:

[..]

Die jij noemt zitten ook zoetenstoffen in, ik heb wel een andere gevonden:

De natural variant van deze:
http://www.hercules-fitness.nl/index.html?product_id=3&categorie_id=265&pr_id=873
Idd, maar het is wel lekker 'logisch' dat het 100% Whey heet
pi_34216822
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 21:04 schreef Tommy__ het volgende:
kent er iemand een goede oefening voor harmstrings thuis te trainen? Quadriceps en kuiten zijn gemakkelijk, maar harmstrings?

alvast bedankt
Stiff legged deadlift / Romanian deadlift
pi_34221138
Is het nou echt slecht om bijvoorbeeld 6 eieren per dag te eten, inc dooier?

Even de kans daar gelaten dat je salmonella oploopt.
pi_34221457
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 22:26 schreef Semargofni het volgende:

Rauw gebakken gekookt?

Gebakken jah. Rauw zou ik niet doen. Gekookt: twee dooiers eten en bij de rest de dooier eruit pulken
pi_34221824
Was er niet gebleken dat het cholesterolgehalte in voedsel bij bijna alle mensen weinig tot geen invloed heeft op het bloedcholesterol?

Edit: zie nu inderdaad dat onderzoek (Harvard, 1999). Natuurlijk zitten er in eigeel wel veel verzadigde vetten. Maar eiwitten kun je zoveel vreten als je wilt.
pi_34223868
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 22:26 schreef Semargofni het volgende:

Gewoon je eieren 9 minuten koken en daarna het eigeel eruit scheppen.
pi_34224607
@devil insect: Mja ik heb het over rauw, maar beter niet meer dan 2 dooiers dus.

@sjaak_banaan: Dat is wel een optie alleen teveel werk om ze nog eens te koken, ik denk dat ik het dan maar vervang door eiwit poeder.
  donderdag 19 januari 2006 @ 00:01:19 #238
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_34225422
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 12:55 schreef Tommy__ het volgende:

Ik hanteer de regel: 72 uur tussen directe belasting, 48 uur tussen directe en indirecte belasting (biceps - rug bijv.) en 24 uur tussen indirecte belasting (triceps in eerst schoudertraining en de dag daarop in borsttraining ofzo).
quote:
Dat heeft je lichaam altijd.

Maar nee, ze zijn idd beschadigd en herstellende.
quote:
quote:
Just about all of us at one time or another has felt sore the day or so after a workout. If your like most individuals, you probably blew it off, took a few days off from your training and chalked it up to an overly aggressive workout, or the buildup of lactic acid in the muscles. Because so many misconceptions exist about this phenomena, I thought you might like to hear the real story-at least as much as is known so far.....

The feeling of pain, stiffness or discomfort in muscles that occurs a day or so after a work out is known in the scientific community as Delayed Onset Muscle Soreness Because nobody wants to go around saying that mouthful, most usually just call it “DOMS”for short. Even though DOMS has been under scientific scrutiny since the turn of the century, at the present time, the actual biological process behind it remains a mystery. What is known is that DOMS is a complex process, and every piece of the puzzle uncovered, makes it all the more mysterious.

Many theories exist to explain the occurrence of DOMS. Some of the more plausible of theories include:
The torn tissue theory, which states that microscopic tears in the muscles themselves are the cause of DOMS.
The connective tissue theory advocates that damage to the connective tissue attached to muscle is the cause of DOMS.
The Inflammation theory states that the pain felt during DOMS is simply a by-product of our bodies attempt to fix the damage that has been caused by a workout.

While each of these theories, and others which I have not discussed, do explain some of the aspects of DOMS, none of them can explain the entire process. The following is a quick run down of what we do know about DOMS.

1. The pain of DOMS is said to occur within the first 24 to 48 hours following exercise. Peak intensity of discomfort occurs somewhere between 24 to 72 hours following exercise. The soreness usually subsides within 7 to 10 days after the initial damage has occurred.
2. Of the three types of muscle in our bodies, cardiac(heart muscle), smooth (which lines our blood vessels) and skeletal (which is attached to our skeletons, for example, you’re biceps muscle) , DOMS effects only skeletal muscle. Whats more, DOMS can occur in any skeletal muscle in the body and can occur regardless of the persons fitness level.
3. DOMS is not caused by lactic acid in the muscle. Lactic acid is a by product of burning sugars for energy duiring intense physical exercise. Within an hour after exercise, most, if not all, of the lactic acid produced in the muscles is removed and degraded. This misconception of lactic acid and DOMS probably got started by that fact that lactic acid is in fact produced in the muscles during intense exercise and does cause muscles to fatigue. The key point to remember is that muscle fatigue and DOMS are two different processes and just because they sometimes seem to go hand in hand, they are not related in any way.
4. DOMS does not result in any long term damage to muscle. This makes sense; if it did, we would expect to see great declines in the abilities of professional athletes during the course of their careers.
5. Studies have shown that the vast majority of damage associated with DOMS is attributed to eccentric muscle contractions, in which the muscle fibers are lengthened as force is applied to them. Eccentric muscle contractions occur, for example, when you run downhill, or as you are lower a weight (such as during a squat or an arm curl).
http://www.frsa.com/doms.html
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_34230792
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 23:41 schreef Semargofni het volgende:
@devil insect: Mja ik heb het over rauw, maar beter niet meer dan 2 dooiers dus.

@sjaak_banaan: Dat is wel een optie alleen teveel werk om ze nog eens te koken, ik denk dat ik het dan maar vervang door eiwit poeder.
Ik neem gewoon een grote pan, gooi er 14 eieren in en laat ze 6 minuten koken.
6 minuten werk voor een week. Je moet ook niet al je eiwitten uit eieren halen... gaat je omgeving ook minder leuk vinden.
Handgemaakt | Doggerlandvluchteling
pi_34232124
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 23:41 schreef Semargofni het volgende:

Te veel werk? 15 minuten werk in totaal, je pelt ze gewoon en legt ze in een bak met water in de koelkast neer zo blijven ze lang goed en gaan ze niet stinken.
  donderdag 19 januari 2006 @ 10:06:33 #241
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_34232274
Je kan bij sommige Albert Heins kant en klaar verpakte kippe-eiwit kopen in kleine plastic kuipjes, dit is gepasteuriseerd en gegarandeerd bacterie/virus vrij. 1 kuipje bevat het eiwit van 1,5 ei en ze worden per 6 verkocht voor 2 euro nog wat.............
pi_34233676
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 10:00 schreef Sjaak-Banaan het volgende:

[..]

Te veel werk? 15 minuten werk in totaal, je pelt ze gewoon en legt ze in een bak met water in de koelkast neer zo blijven ze lang goed en gaan ze niet stinken.
In een bak met water? Bacteriëen krijgen zo meer kans. Die ontwikkelen zich juist in koud water. Zou het water wel iedere dag verversen.

Als je dat niet doet, maakt het nog niet uit. Een bejaarde zou er last van kunnen krijgen, een sporter niet snel.

In USA kun je zakken kopen met daarin gekookte eieren zonder eigeel. Deze zak wordt ingevroren en als je iets nodig hebt, gooi je het een dag uit de vriezer. Dus heb je eieren te veel, pel de eieren, gooi het in een diepvrieszak en vries het in
pi_34234199
Ik bewaar ze gewoon gekookt en met schil in de koelkast.
Handgemaakt | Doggerlandvluchteling
pi_34234329
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 11:17 schreef BertV het volgende:
Ik bewaar ze gewoon gekookt en met schil in de koelkast.
Het is een idee. Bedankt voor de tip
  donderdag 19 januari 2006 @ 12:16:27 #245
34629 El-Rico
nee kan morgen wel
pi_34236001
Hoe trainen jullie schouders?

Pak je altijd eerst voorkant, dan zijkant en dan achterkant?

Of toch meer afwisseling.
Ik vind t lastig, omdat voorkant toch meeste energie kost, pak ik meestal voorkant eerst.
pi_34236937
bedankt J,

ik bekijjk zojuist jou voedingsschema, hierbij enkele vraagjes:

- het lijkt alsof je je olijflepeldosis hebt verhoogt, zoja, waarom?
- je pakt whey en proteine, maar er zit toch proteine in whey? wat versta je dan onder het product proteine?
- heb je niet meer afwisseling nodig per dag?
- ik veronderstel dat je er je hoeveelheid water per dag niet bijzet omdat het geen voedingswaarde heeft (buite mineralen)
pi_34237088
Ja maar kijk ik wil die eieren dus gewoon voor een shake gebruiken dus dan lijkt het me niet handig dat ze al gekookt zijn...
  donderdag 19 januari 2006 @ 13:01:03 #248
19479 Mr.J
pi_34237386
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 12:16 schreef El-Rico het volgende:
Hoe trainen jullie schouders?

Pak je altijd eerst voorkant, dan zijkant en dan achterkant?

Of toch meer afwisseling.
Ik vind t lastig, omdat voorkant toch meeste energie kost, pak ik meestal voorkant eerst.
Doorelkaar gooien.

De ene keer beginnen met zijkant, dan weer eens met een dumbbell press, dan weer achterkant etc.
  donderdag 19 januari 2006 @ 13:02:47 #249
19479 Mr.J
pi_34237436
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 12:47 schreef Tommy__ het volgende:
bedankt J,

ik bekijjk zojuist jou voedingsschema, hierbij enkele vraagjes:

- het lijkt alsof je je olijflepeldosis hebt verhoogt, zoja, waarom?
- je pakt whey en proteine, maar er zit toch proteine in whey? wat versta je dan onder het product proteine?
- heb je niet meer afwisseling nodig per dag?
- ik veronderstel dat je er je hoeveelheid water per dag niet bijzet omdat het geen voedingswaarde heeft (buite mineralen)
- Heb carbs ook omhooggegooid dus verhoudingsgewijs moesten ook eiwitten en vetten omhoog.
- Proteine zijn mijn 'langzame' eiwitten, whey de snellere.
- Nope. Waarom?
- Staat er toch onder dacht ik? Dat is iig tussen de 4 en 4,5 liter per dag.
pi_34239691
ik heb een poosje 49 eieren per week gekookt in een mega pan. ik kan nu geen ei meer zien . echt voor mij geen eieren meer, als ik er 1 eet komt ie er zo weer uit. ik begin ook steeds meer afkeer te krijgen van brood
homo.....
Ik was eerst kaneelstok
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')