Hier heb ik heel veel aan dank je wel!quote:
Ah Prima!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:00 schreef Rewimo het volgende:
Ik had hem al gevonden Troel, en daar verwezen naar dit topic
Yep, die heb ik hier dus staan. Een waarschuwing: niet weg te krijgen. Overnemen? Hij is nog zo goed als vol.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:17 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Ik zoek eiwit poeder waar helemaal compleet NIKS aan zoetstoffen in zit, dus geen Aspartaam, Acesulfame, Saccharine, Cyclamaat, etc. en uiteraard ook geen suiker, dextrose, glucose of iets anders. Dus gewoon alleen eiwit, het hoeft ook niet perse alleen whey te zijn ofzo, het mag ook een mix zijn van verschillende soorten eiwit.
Iemand een idee?
Dat probeer ik je nu duidelijk te maken: proefsachets zit er niet bij. Het is kopen en proberen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 08:24 schreef Rewimo het volgende:
Uhm ja, voor alle duidelijkheid: ik zoek een adres in Haarlem of Roosendaal. Een winkel zeg maar, zo'n zaak waar je binnenstapt en dan boodschappen kunt doen![]()
En dat met name omdat ik het spul graag een keer zou willen proeven voor ik een kilo (of 2) koop van iets dat me niet smaakt.
Ik ken geen enkele kwarksoort dat 10 gram eiwit heeft per 100 gram. Met uitzondering van die zure 'die hard' Aldi kwark. Zelfs deze heeft geen 10 gram. Dus mocht je een naam, merk en winkel weten waar je die kwark koopt, dan hoor ik het graag.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:29 schreef frenkck het volgende:
Caseïne eiwitten kan je prima halen uit magere kwark (10 gram eiwit per 100 gram kwark) en is de ideale eiwitbron om langdurig op te teren (dus prima voor het slapengaan).
Nee, maar een pot pinkakaas is een keer 2 euroquote:Op woensdag 18 januari 2006 09:33 schreef Devlinsect het volgende:
Bij Super de Boer pak je die onbekende pot pindakaas ook niet om te vragen of je daar een proefmonster van mag hebben.
Da's het punt ja, ik heb nu al een keer 50 euro uitgegeven voor een pot met spul dat ik niet lekker vind. 50+ euro vind ik toch een groot bedragquote:Op woensdag 18 januari 2006 10:55 schreef Troel het volgende:
Nee, maar een pot pinkakaas is een keer 2 euro
Ik eet altijd koningskwark en is inderdaad 9,8 gram per 100 gram product. Daar bedoel ik die 10 gram ook mee, wat scheelt hetquote:Op woensdag 18 januari 2006 09:42 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Ik ken geen enkele kwarksoort dat 10 gram eiwit heeft per 100 gram. Met uitzondering van die zure 'die hard' Aldi kwark. Zelfs deze heeft geen 10 gram. Dus mocht je een naam, merk en winkel weten waar je die kwark koopt, dan hoor ik het graag.![]()
Caseïne in eiwitpoeder is duur. Je merkt het wel aan de prijs t.o.v. whey eiwit. Whey + magere melk + staafmixer =![]()
Betere sportzaak of sportcentrumj zou je het kunnen proberen en daar betaal je ook gelijk de hoofdprijs voor een pot. Het makkelijkste blijft gewoon via internet en er gewoon eentje met een smaakje te kopen. En dan zijn ze allemaal wel goed weg te krijgen, want anders zou niemand van die 1e fabrikant meer kopen. En proeven zou denk ik niet gaan lukken, geef je heel weinig kans.quote:Op woensdag 18 januari 2006 08:24 schreef Rewimo het volgende:
Uhm ja, voor alle duidelijkheid: ik zoek een adres in Haarlem of Roosendaal. Een winkel zeg maar, zo'n zaak waar je binnenstapt en dan boodschappen kunt doen![]()
En dat met name omdat ik het spul graag een keer zou willen proeven voor ik een kilo (of 2) koop van iets dat me niet smaakt.
Die reactie had ik al verwachtquote:Op woensdag 18 januari 2006 10:55 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee, maar een pot pinkakaas is een keer 2 euro
Een hele schep?quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:04 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Da's het punt ja, ik heb nu al een keer 50 euro uitgegeven voor een pot met spul dat ik niet lekker vind. 50+ euro vind ik toch een groot bedragAls het echt goed smaakt no problem, maar dan zou ik dat toch graag even proeven.
Ik heb overigens vanmorgen heel dapper een schep eiwit door mijn muesli met melk gedaan en er extra zoetstof overheen gemikt. Het was te doen maar echt lekker, nee
Plantaardige eiwitten mag je niet echt meetellen als volwaardige eiwitten hèquote:Op woensdag 18 januari 2006 11:49 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Een hele schep?![]()
Het hoeft maar een beetje te zijn. Als je 's ochtends die 25 gram eiwit naar binnen werkt. In muesli zit eiwit en in melk ook. Dus hoeveel gram muesli neem je, hoeveel ml melk, dit aanvullen met een klein beetje eiwitpoeder.
Welke smaak eiwit heb je?
Dat is misschien wel een idee ja, dat zijn de kosten niet natuurlijk. Ik ga het eens proberenquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:26 schreef Étoile het volgende:
Misschien een gek idee, maar zou je het niet enigszins eetbaar kunnen maken met een schepje nesquick aardbei of chocolade poeder (als dat kan en mag)? Kan me voorstellen dat het behoorlijke kosten zijn allemaal!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |