sopwat?quote:Op maandag 26 december 2005 13:15 schreef Gollemrulez het volgende:
neuh heb ook maar eens sopcast gedownload ben nu ff Fey-AZ aan het kijken
Ow ja dat staat ook nog op m'n PCquote:Op maandag 26 december 2005 14:20 schreef VoreG het volgende:
Call of Duty 2 uitgespeeld, geweldig spel zeg
Mie toequote:Op maandag 26 december 2005 12:15 schreef SCH het volgende:
Ik ga eten en drinken en morgen weer werken![]()
En ook zo hectisch, in bijv MoH is het schieten en verder gebeurd er weinig om je heen. In CoD breekt soms letterlijk de pleuris uit, en deel 2 zelfs al bij de trainingquote:Op maandag 26 december 2005 14:27 schreef VoreG het volgende:
Half-Life is ook geweldig, deel 1 is het best. Brother in Arms moet ik ook nog hebben, maar die sfeer in CoD is zo geniaal, net een film
Ik heb deel 1 nooit gespeeld, maar 2 is zo geweldig. Sta je bovenop een heuvel overal duitsers, komen er vliegtuigen aan, denk je eerst dat ze van de duitsers zijn, zijn het geallieerden. Die sfeer en al die vliegtuigen die vlak over vliegenquote:Op maandag 26 december 2005 14:35 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
En ook zo hectisch, in bijv MoH is het schieten en verder gebeurd er weinig om je heen. In CoD breekt soms letterlijk de pleuris uit, en deel 2 zelfs al bij de training
quote:Op maandag 26 december 2005 14:41 schreef Da_Sandman het volgende:
Ophidian - Butterfly V.I.P.
Lekker even beuken op tweede kerst
kunnen wij weer uitlopenquote:Op maandag 26 december 2005 15:06 schreef DeTolk het volgende:
Zonde van AZ ..
Lol, ik hoorde hem voor het eerst op een MoH cd geloof ik. Toen dacht ik eerst "wat is dit nu weer, piano muziek" mjah even later vond ik hem geweldigquote:Op maandag 26 december 2005 14:48 schreef Da_Sandman het volgende:
Het is en blijft een aparte plaat ja
Alleen jammer dat WinAmp Gary Jules met Mad World erachteraan gooit
nu dusquote:Op maandag 26 december 2005 14:07 schreef pascalheister het volgende:
film tip voor straks![]()
15:35-17:25 The Philadelphia Story (1940) #140 op BBC2
Ik las op teletekst iets van sneeuw, ligt er sneeuw in Utreg?quote:Op maandag 26 december 2005 15:03 schreef Eilanden het volgende:
Hallo Hools
Vieze gore t*f*sh**renzooi .... fucking koud en nog een doelpunt in blessuretijd tegen
quote:• 'Elk schot is raak.'
Schepte Roy Makaay en prompt scoorde hij 1124 minuten niet.
• 'Seedorf ben ik niet zo bang voor, meer van die anderen van Milan.'
Theo Lucius.
• 'Zo, die hebben we ook afgeslacht.'
Bondscoach Marco van Basten was tevreden na de 1-0 zege op Armenië.
• 'Ik ga eindelijk voor de prijzen spelen.'
Khalid Sinouh ging hogerop bij Omonia Nicosia.
Ik weet nog een luikje dat recht gehangen moet wordenquote:Op maandag 26 december 2005 16:49 schreef Bluezz het volgende:
Betere besteding van 2e kerstdag zou ik niet weten!
Gezellig,quote:Op maandag 26 december 2005 16:54 schreef rubbereend het volgende:oi
ik kom even tussen de kerstdingetjes door buurten hier
quote:Op maandag 26 december 2005 16:53 schreef VoreG het volgende:
Ik weet nog een luikje dat recht gehangen moet worden
quote:
mag ik deze opmerking een ongewenste intimiteit vindenquote:Op maandag 26 december 2005 16:55 schreef Bluezz het volgende:
Hee eend
Je borstjes smaakten prima gister
In Utrecht is het vies waterkoudquote:Op maandag 26 december 2005 16:31 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik las op teletekst iets van sneeuw, ligt er sneeuw in Utreg?
quote:Op maandag 26 december 2005 17:06 schreef -Vaduz- het volgende:
He Eend! Je neemt het er wel goed van allemaal.
Dan zal het op mn kamer wel weer ontzettend koud zijn ...quote:Op maandag 26 december 2005 17:08 schreef Eilanden het volgende:
[..]
In Utrecht is het vies waterkoud![]()
quote:Op maandag 26 december 2005 17:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]gisteren gebbqd in de openhaard met entrekoot (geen idee hoe je dat schrijft), varkenshaasjes en kalfsoester
flesje wijn erbij opgedronken
toch leuk dat ik vooral met kerst erg populair benquote:Op maandag 26 december 2005 17:16 schreef VoreG het volgende:
Wij gaan straks gourmetten. Dus dooie eenden en konijnen op mijn bord
De tamme uitvoering van jou wel, ja.quote:Op maandag 26 december 2005 17:22 schreef rubbereend het volgende:
toch leuk dat ik vooral met kerst erg populair ben
ja wat moet je dan in zo'n pannetje doen? gehaktquote:
indrinken ben ik al een tijd me bezigquote:Op maandag 26 december 2005 17:26 schreef cultheld het volgende:
Ik moet nog opschieten ook met het kerstdinerWe gaan om 20:15 al indrinken
Ideaal. Wij gaan om 20:15 naar de kroeg hier en dan een half uur later met een taxibusje naar "de radstake". Eindelijk eens geen bob, dus ik ga vanavond helemaal losquote:Op maandag 26 december 2005 17:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
indrinken ben ik al een tijd me bezig
Hier niet, varkenshaas met heerlijke groenten, aardappelkroketjes en dergelijke.quote:
heerlijk is dat stappen met kerst, gisteravond naar Classic hitnight geweest in de plaatselijk disco hier en vanavond is daar house classics met een goede bekende als DJ en zn vrouw achter de barquote:Op maandag 26 december 2005 17:29 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ideaal. Wij gaan om 20:15 naar de kroeg hier en dan een half uur later met een taxibusje naar "de radstake". Eindelijk eens geen bob, dus ik ga vanavond helemaal los
Kip, biefstuk, worst, hamburgerquote:Op maandag 26 december 2005 17:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja wat moet je dan in zo'n pannetje doen? gehakt
Wij staan ergens in een hoekje te "potten" en ik loop rond in de trancezaalquote:Op maandag 26 december 2005 17:31 schreef pascalheister het volgende:
vanavond ook stappen, sinds een lange tijd weer
hoop niet dat ik cultheld bij de stake tegen kom
quote:Op maandag 26 december 2005 17:39 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Kip, biefstuk, worst, hamburger
dat scheelt daar ben ik niet te vindenquote:Op maandag 26 december 2005 17:47 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wij staan ergens in een hoekje te "potten" en ik loop rond in de trancezaal![]()
Toch wel. Maar dit is de enige keer van het jaar dat ik me laat overhalen om naar de RS te gaan. Zelfs in pakweg Amsterdam ga ik vaker uitquote:
Ik ga denk ik bier tekort komenquote:Op maandag 26 december 2005 18:42 schreef Suijk het volgende:
Ik eet maar gewoon niets meer.
Drinken kan natuurlijk wel gewoon doorgaan.
Begrijpelijk.quote:Op maandag 26 december 2005 18:05 schreef cultheld het volgende:
[..]
Toch wel. Maar dit is de enige keer van het jaar dat ik me laat overhalen om naar de RS te gaan. Zelfs in pakweg Amsterdam ga ik vaker uit![]()
het 1equote:Op maandag 26 december 2005 18:46 schreef Suijk het volgende:
Slechte zaak tolk. Te veel gezopen of te weinig ingekocht?
Damn is wel een reden om is te kijken in Rotterdam, zeker Mondello wil ik nog wel eens horen en dat kan daar dan 3 uurquote:De fundering van de Nederlandse Hardstyle komt ook in 2006 keihard terug. Qlubtempo gaat ‘On Tour’ en zal een aantal vooraanstaande locaties aandoen. De eerste editie in 2006 vind plaats op zaterdag 25 februari in de Outland in Rotterdam met een ouderwetse Qlubtempo line up:
DANA
GARY D (GER)
TECHNOBOY (IT)
BALISTIC
DANIELE MONDELLO (IT) <3 HOUR SET>
ALPHA 2
ZERO GI
GIZMO
LARS TINDY
SUNNY D
DEAZ D
TONY
MC: VILLAIN
MC: T-MC
Zaterdag 25 februari 2006
Outland Rotterdam
Time: 22:00 – 06:00
Fee: 15,00
En om de geruchten uit de wereld te helpen.....Ja er komt ook een editie in de Hemkade in Zaandam; de plek waar het ooit allemaal begon. Hou de website in de gaten voor meer info.
het is toch de hele dag kerstquote:Op maandag 26 december 2005 19:02 schreef Bluezz het volgende:
Wat eten jullie toch allemaal vroeg met kerst
* Bluezz trekt elastieken broek aan
Met pijn in het hart voor het eerste kiezen.quote:Op maandag 26 december 2005 19:06 schreef pascalheister het volgende:
[..]
mwah amsterdam of de RS, dan ga je toch twijfelen
Amsterdam is met koninginnedag in ieder geval niet te overtreffenquote:Op maandag 26 december 2005 19:06 schreef pascalheister het volgende:
[..]
mwah amsterdam of de RS, dan ga je toch twijfelen
nah elke keer dat je in Amsterdam komt is er 1 te veelquote:Op maandag 26 december 2005 19:06 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Met pijn in het hart voor het eerste kiezen.
Qua uitgaan is het nog wel aardig af en toe, leuker dan menig stad in de provincie.quote:Op maandag 26 december 2005 19:07 schreef pascalheister het volgende:
[..]
nah elke keer dat je in Amsterdam komt is er 1 te veel![]()
Ah, jij gaat voor de gezelligheid naar Eindhoven?quote:Op maandag 26 december 2005 19:07 schreef pascalheister het volgende:
[..]
nah elke keer dat je in Amsterdam komt is er 1 te veel![]()
daar kom ik vaker jaquote:Op maandag 26 december 2005 19:27 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ah, jij gaat voor de gezelligheid naar Eindhoven?
Omdat ik er dichtbij opgegroeid ben, ken ik die stad van binnen en van buiten, maar ik vind er echt helemaal niks aan.quote:
Tot half acht/acht uur wachten zou met niet lukken. Dan eet ik weinig meer door teveel honger.quote:Op maandag 26 december 2005 19:02 schreef Bluezz het volgende:
quote:Op maandag 26 december 2005 19:01 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Damn is wel een reden om is te kijken in Rotterdam, zeker Mondello wil ik nog wel eens horen en dat kan daar dan 3 uur
Om 1800 had ik m'n bord patat al op.quote:Op maandag 26 december 2005 19:02 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz trekt elastieken broek aan
Clubtemp is eind dit jaar al een x terug geweestquote:Op maandag 26 december 2005 20:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]bij Q-dance weten ze niet helemaal wat ze willen met hun feesten. Nu maar hopen dat Qontact weer terug komt.
eerst oordelen als je er zelf ook bent geweestquote:Op maandag 26 december 2005 20:41 schreef TerroRobbie het volgende:
Radstake das toch die boeren shit ?
Ik word geweigerd, te beschaafd.quote:Op maandag 26 december 2005 20:44 schreef pascalheister het volgende:
[..]
eerst oordelen als je er zelf ook bent geweest![]()
dan zou het aan je naam moeten liggenquote:Op maandag 26 december 2005 20:46 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik word geweigerd, te beschaafd.![]()
Die neem ik altijd mee als ik uitga jaquote:Op maandag 26 december 2005 20:48 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dan zou het aan je naam moeten liggen![]()
Hagel/ sneeuw/ neerslagquote:Op maandag 26 december 2005 20:55 schreef just me het volgende:
Sneeuw in Maastricht dndiek ?
het hoeft ook niet maar het moet welquote:
ja dat was ookal bizar omdat "Qlubtempo" al beeindigd wasquote:Op maandag 26 december 2005 20:22 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Clubtemp is eind dit jaar al een x terug geweest. Maar idd waarom ze nu ineens on tour willen
heb alweer een lekker bolus naar binnen gewerktquote:Op maandag 26 december 2005 22:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoi!
Ik ben er ook nog steeds vol van.
naar binnenquote:Op maandag 26 december 2005 22:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heb alweer een lekker bolus naar binnen gewerkt
hoe eet je anders een bolusquote:
een ferme drol wordt toch ook bolus genoemdquote:
quote:Op maandag 26 december 2005 22:22 schreef just me het volgende:
[..]
een ferme drol wordt toch ook bolus genoemd
Ze hebben denk gewoon geld nodig, Q-dance schijnt het wat moeilijk te hebben namelijkquote:Op maandag 26 december 2005 22:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja dat was ookal bizar omdat "Qlubtempo" al beeindigd wasmaarja er is natuurlijk wel een populair feest
ik deed beetje blondquote:
vreemd, Qontact hebben ze meteen de nek omgedraaid nadat het minder werd, voor de rest is volgens mij alles Q base minder bezocht geweest.quote:Op maandag 26 december 2005 22:24 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ze hebben denk gewoon geld nodig, Q-dance schijnt het wat moeilijk te hebben namelijk
Wat ik wel vreemd vind wat tot nu toe is alles wat ze doen een groot succes
En mensen die er verstand van hebben:
Wil nieuwe digi cam hebben, maar welke?
Help
Het zegt mij echt niks.quote:Op maandag 26 december 2005 22:25 schreef VoreG het volgende:
Bolussen die om te eten zijn, zijn
Is niet alleen iets zuidelijks hoor
Lunaquote:Op maandag 26 december 2005 22:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vreemd, Qontact hebben ze meteen de nek omgedraaid nadat het minder werd, voor de rest is volgens mij alles Q base minder bezocht geweest.
oja Luna in t Gelredome heeft denk ik ook wel geld gekost
bij UDC gaan volgens mij alleen Dance Valley en Go Apres Ski goedquote:Op maandag 26 december 2005 22:30 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Lunawas gelukkig voor Q een samenwerking met ID&T. Maar idd vreemd dat het financieel minder zou gaan. Q is toch de organisatie waar alles goed gaat terwijl ID&T en UDC bijv al een paar keer flink hard op de bek zijn gegaan
quote:Op maandag 26 december 2005 22:43 schreef clauwheee het volgende:
Het sneeuwt hier best flink. Welals je er niet meer uit hoeft.
toch nog een witte kerstquote:Op maandag 26 december 2005 22:43 schreef clauwheee het volgende:
Het sneeuwt hier best flink. Welals je er niet meer uit hoeft.
Heb je die set van Vince al gehoord? Is wel een beetje standaard iets maar damn die gast kan mixen.quote:Op maandag 26 december 2005 22:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]hier hoeft dat nog ff niet, we willen wel een beetje fatsoenlijk thuis komen strax
dadelijk op naar de house classics
house uit mijn hele jeugd
* MrDoegewoon bind Franky vast aan z'n stoel. Zo eerst ontnuchteren.quote:Op maandag 26 december 2005 22:47 schreef FrankyMcG het volgende:
Veel eten, Bier, Rosé, Bier.........
Dadelijk gaan we uit, en dan wordt het complete anarchie!
Hopelijk blijft het daar, heb geen zin om op m'n bek te gaan morgenquote:Op maandag 26 december 2005 22:48 schreef clauwheee het volgende:
Lijkt welbuiten nu. Wist niet dat er zoveel sneeuw was verwacht
iig op wc morgenvroegquote:Op maandag 26 december 2005 22:47 schreef FrankyMcG het volgende:
Veel eten, Bier, Rosé, Bier.........
Dadelijk gaan we uit, en dan wordt het complete anarchie!
nee niet gehoordquote:Op maandag 26 december 2005 22:47 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Heb je die set van Vince al gehoord? Is wel een beetje standaard iets maar damn die gast kan mixen.
Morgen om 10 uur naar de IKEA.........quote:
Nieuwsgroepenquote:Op maandag 26 december 2005 22:51 schreef VoreG het volgende:
Weet iemand waar je hele albums van artiesten kan downloaden?
Ik eerst ook niet, maar het is heel makkelijkquote:Op maandag 26 december 2005 22:55 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik snap de ballen van nieuwsgroepen
Uitleg etc.quote:Op maandag 26 december 2005 23:00 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ik eerst ook niet, maar het is heel makkelijk
Gaaf hoeveel ligt er?quote:Op maandag 26 december 2005 23:00 schreef clauwheee het volgende:
Hier kunnen we inmiddels sleetje rijden
Euhmquote:
Het gaat heel snel, toen we net thuis kwamen nog niks, begon het net, en nu toch al wel bijna 5 cm schat ik.quote:
Noca is zeker een sneeuwpop aan het maken?quote:Op maandag 26 december 2005 23:05 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Het gaat heel snel, toen we net thuis kwamen nog niks, begon het net, en nu toch al wel bijna 5 cm schat ik.
Idd het enige warez netwerk waar Brein en consorten nooit grip op gaan krijgenquote:
Nee, die zit die k*tfilm op de KRO te kijken...edit: hij is net afgelopenquote:Op maandag 26 december 2005 23:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Noca is zeker een sneeuwpop aan het maken?![]()
Afgeliept!quote:Op maandag 26 december 2005 23:08 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nee, die zit die k*tfilm op de KRO te kijken...en heel schattig toastjes te eten
quote:Op maandag 26 december 2005 23:08 schreef clauwheee het volgende:
die k*tfilm op de KRO te kijken
Ik ga wel over je dromen heb ik afgelopen nacht ook gedaan, serieusquote:Wil jij met met sleetje rijden?
Ja brrrquote:
quote:Ik ga wel over je dromen heb ik afgelopen nacht ook gedaan, serieus![]()
![]()
Voor mensen zonder fantasie is het misschien wel aardigquote:Op maandag 26 december 2005 23:11 schreef Eilanden het volgende:LOTR
al is het alleen maar omdat SCH het niets vind
Gelukkig bewijs jij op FOK over hééééél veel fantasie te beschikkenquote:Op maandag 26 december 2005 23:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Voor mensen zonder fantasie is het misschien wel aardig![]()
Het liep door elkaar heen met goede vrienden van mij die ook in Groningen wonen en bij wie we oud en nieuw gaan vieren, jullie wisselden nogal eens van rolletjes.quote:
Spartaquote:Op maandag 26 december 2005 23:13 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Gelukkig bewijs jij op FOK over hééééél veel fantasie te beschikken
Je zei eerst witte sneeuwquote:Op maandag 26 december 2005 23:15 schreef borisz het volgende:
we hebben hier nog een uurtje witte kerst![]()
quote:Op maandag 26 december 2005 23:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Het liep door elkaar heen met goede vrienden van mij die ook in Groningen wonen en bij wie we oud en nieuw gaan vieren, jullie wisselden nogal eens van rolletjes.
En als Noca in beeld kwam, werd de droom direct nat uiteraard![]()
quote:Op maandag 26 december 2005 23:13 schreef SCH het volgende:
[..]
En als Noca in beeld kwam, werd de droom direct nat uiteraard![]()
mag het grimbergen zijn ? dan neem ik er ook eentjequote:Op maandag 26 december 2005 23:16 schreef Eilanden het volgende:
8. FC Utrecht
9. Heerenveen
Doe mij maar een biertje![]()
![]()
Ja hallo, het is onzin maar een running gag moet je nou eenmaal volhouden anders runt ie niet meer.quote:
quote:Op maandag 26 december 2005 23:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja hallo, het is onzin maar een running gag moet je nou eenmaal volhouden anders runt ie niet meer.![]()
Nah, kep koppijn! Doe maar een sinasjequote:Op maandag 26 december 2005 23:20 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Biertje dan maar om die vieze smaak in je mond weg te spoelen?
Clauw(n) tje.quote:
* Eilanden schuift Noca een sinasje voorquote:Op maandag 26 december 2005 23:21 schreef Noca het volgende:
[..]
Nah, kep koppijn! Doe maar een sinasje![]()
En ik dan?quote:Op maandag 26 december 2005 23:26 schreef Eilanden het volgende:
[..]
* Eilanden schuift Noca een sinasje voor
OH, gaan we grote stads arrogant doen. Is wel een leuk dorpie maar het is zo ontzettend ver weg - en het waait er altijd en het is er altijd koudquote:Op maandag 26 december 2005 23:30 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Niet te hard rijden hoor, anders rij je er voorbij!
Sorry noodgevallen eerstquote:
Die van je providerquote:
Heerlijk gegeten. In port verzopen konijnquote:Op maandag 26 december 2005 23:35 schreef Noca het volgende:
Iedereen lekker gegeten trouwens?
Morgen weer werken
Dat lijkt me niet verkeerd!quote:Op maandag 26 december 2005 23:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Was smakelijk hapje, zie:
Kerstdiner
Verkopen ze die dingen dan niet bij de snackbar op de hoek Noca?quote:Op maandag 26 december 2005 23:41 schreef Noca het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet verkeerd!![]()
De helft van die dingen heb ik nog nooit gehad
zo heb je nog eens wat aan hemquote:
quote:Op maandag 26 december 2005 23:44 schreef SCH het volgende:
KerstMenu Noca en Clauwhee
gefrituurde eierbal met sla
eierbal soep
consomme van eierballen
gebraden eierbal met eierbalsaus
ijsbal met ei
koffie met eierbal
Je hebt het verdiend vind ikquote:Op maandag 26 december 2005 23:36 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden is tussen kerst en nieuwjaar lekker vrij!![]()
quote:Op maandag 26 december 2005 23:44 schreef SCH het volgende:
KerstMenu Noca en Clauwhee
gefrituurde eierbal met sla
eierbal soep
consomme van eierballen
gebraden eierbal met eierbalsaus
ijsbal met ei
koffie met eierbal
Piep!quote:Op maandag 26 december 2005 23:46 schreef Eilanden het volgende:
Waar is Clau nu gebleven? Zet je haar een Roosviceetje voor, rent ze hard weg![]()
Dank jequote:Op maandag 26 december 2005 23:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je hebt het verdiend vind ik![]()
Geniet ervan!
* Bluezz gaat lekker de hele week werkie doen.
quote:Op maandag 26 december 2005 23:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je hebt het verdiend vind ik![]()
Geniet ervan!
Clauwheee gaat lekker de hele week werkie doen.
En niet effe dank je zeggen voor die extragrote supersized megalekkere Roosvicee?quote:
quote:Op maandag 26 december 2005 23:42 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Verkopen ze die dingen dan niet bij de snackbar op de hoek Noca?![]()
Lieve Eilanden hartstikke bedankt voor mijn heerlijk Roosviceetje! Super!quote:Op maandag 26 december 2005 23:48 schreef Eilanden het volgende:
[..]
En niet effe dank je zeggen voor die extragrote supersized megalekkere Roosvicee?Die Groningse vrouwen
![]()
![]()
Je quote mij en noemt me dan SCHquote:Op maandag 26 december 2005 23:48 schreef Noca het volgende:
[..]
We hadden ook nog een Hete Donder Joppie erbij SCH!
Mijn dag is weer goed!quote:Op maandag 26 december 2005 23:49 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Lieve Eilanden hartstikke bedankt voor mijn heerlijk Roosviceetje! Super!
Klinkt geil manquote:Op maandag 26 december 2005 23:48 schreef Noca het volgende:
[..]
We hadden ook nog een Hete Donder Joppie erbij SCH!
quote:Op maandag 26 december 2005 23:49 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Je quote mij en noemt me dan SCH![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 26 december 2005 23:50 schreef Eilanden het volgende:
nou ja ... bijna goed *zucht*
Het nee-knikkende-smilie-persoontje was voor je quote bedoeldquote:Op maandag 26 december 2005 23:49 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Je quote mij en noemt me dan SCH![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je kunt natuurlijk ook teveel willen!quote:Op maandag 26 december 2005 23:52 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Nog eentje erbij en mijn dag is inderdaad weer goed![]()
![]()
Nee knikken?quote:Op maandag 26 december 2005 23:51 schreef Noca het volgende:
[..]
Het nee-knikkende-smilie-persoontje was voor je quote bedoeld
Ik kan het natuurlijk altijd proberen! Die eerste twee smaakten naar meer!quote:Op maandag 26 december 2005 23:53 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook teveel willen!
Nou vooruit. Omdat het nog net kerst isquote:Op maandag 26 december 2005 23:54 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik kan het natuurlijk altijd proberen! Die eerste twee smaakten naar meer!
Ondanks de autopech toch een goede kerst gehad Clau?
Dat moet je ook niet op Tweede Kerstdag vlak voor twaalven doen joh!quote:Op maandag 26 december 2005 23:55 schreef VoreG het volgende:
Godver!
Alle mp3's die ik thuis op m'n ipod had gezet wil ik er hier opzetten, druk ik op de verkeerde knop wijzigd hij de hele inhoud.. Geen nummers meer dus
Eerst nee knikken .... nu leesde?quote:Op maandag 26 december 2005 23:58 schreef borisz het volgende:
Bart Arens leesde net mijn e-mail voortja ik heb 3fm aan staan
Vraag tong morgen maar even raad om het te recoveren.quote:Op maandag 26 december 2005 23:55 schreef VoreG het volgende:
Godver!
Alle mp3's die ik thuis op m'n ipod had gezet wil ik er hier opzetten, druk ik op de verkeerde knop wijzigd hij de hele inhoud.. Geen nummers meer dus
quote:Op maandag 26 december 2005 23:59 schreef Eilanden het volgende:
Goed om te horen dat ondanks de panne alles nog is goed gekomen voor jou en Noca!
We hebben hier ook een rustige kerst gehad. Gisteren met mijn vriendin bij mijn ouders geweest en vandaag gewoon een rustige dag gehad. Vriendin heeft ook een goede kerst gehad. Zag er eerst als een berg tegenop, maar alles is gelukkig goed gegaan. Als kerstcadeau heb ik haar een printer/scanner cadeau gedaan en daar heeft ze vandaag veel foto's mee gescand die ze naar haar familie heeft gestuurd
Liefquote:Op maandag 26 december 2005 23:59 schreef Eilanden het volgende:
Goed om te horen dat ondanks de panne alles nog is goed gekomen voor jou en Noca!
We hebben hier ook een rustige kerst gehad. Gisteren met mijn vriendin bij mijn ouders geweest en vandaag gewoon een rustige dag gehad. Vriendin heeft ook een goede kerst gehad. Zag er eerst als een berg tegenop, maar alles is gelukkig goed gegaan. Als kerstcadeau heb ik haar een printer/scanner cadeau gedaan en daar heeft ze vandaag veel foto's mee gescand die ze naar haar familie heeft gestuurd
Heb je iets tegen Eilanden of zo?quote:Op maandag 26 december 2005 23:55 schreef VoreG het volgende:
wijzigd
Trusten SCHat!quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:00 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
Kijk, nu kan ik rustig gaan slapen. Truste Hoolies, werkpaard gaat pitten![]()
Eierbal Bluezz, eierbal.quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:02 schreef Bluezz het volgende:
Noclau, wat is de link met jullie en eieren ?
quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:02 schreef Bluezz het volgende:
Ik ga mijn jurk en muts uittrekken....
Wel lepeltje-lepeltje he?quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:02 schreef Noca het volgende:
Ik kruip achter SCH aan.
Doen wequote:Op dinsdag 27 december 2005 00:04 schreef Bluezz het volgende:
Nooc, ik snap het niet maar leg het morgenavond maar uit
Ik doe mee, terwijl zappen naar 'De Wedstrijden' zometeen.quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:19 schreef golfer het volgende:
We gaan nog even herhaling van top-2000 a GoGo bekijken, die we gemist hadden door ons etentje.
Oja dat komt natuurlijk ook weer op de radio..quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:18 schreef golfer het volgende:
Leuke eerste aflevering weer van Top-2000 a GoGo
Ronnie Tober.
Hey Siendownunder.quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:32 schreef appelsientje het volgende:
Oja dat komt natuurlijk ook weer op de radio..
Jammer dat de NEderlandse webradio hier niet echt werkt..
Hey 'Golferaandegoedekantvandewereld'quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Hey Siendownunder.
Je mist niet erg veel er aan hoor.
Heerlijk gegeten 2 dagen achter elkaar.quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:41 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hey 'Golferaandegoedekantvandewereld'
Ik heb nu radio538 open zonder storing
goede kerst gehad?
dus dat standje doe je met nocaquote:Op maandag 26 december 2005 23:00 schreef clauwheee het volgende:
Hier kunnen we inmiddels sleetje rijden
hahaha sms hoerquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:49 schreef rubbereend het volgende:Sientje ouwe smshoer
hier alles prima, lekker sneeuw hier
dat bedoel ikquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:59 schreef appelsientje het volgende:
[..]
hahaha sms hoer
Ik ben blij dat ik weer kan sms-enheb dat gemist
ja, we hebben nog de hele dinsdagquote:Op dinsdag 27 december 2005 02:29 schreef appelsientje het volgende:
Truste Golferwij blijven hier nog wel ff
Nou ik ga zo trouwens wel ff lekker in de zon liggen hier in het park... het is te mooi om lang binnen te blijven..quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja, we hebben nog de hele dinsdag
sneeuwpopbouwen, da's veel leukerquote:Op dinsdag 27 december 2005 02:41 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nou ik ga zo trouwens wel ff lekker in de zon liggen hier in het park... het is te mooi om lang binnen te blijven..
trouwens er staan weer foto's online
quote:Op dinsdag 27 december 2005 03:05 schreef pascalheister het volgende:
hier heb je er een eend
[afbeelding]
niet gezien, die stond ook in de hakkuhzaal daar kom ik nooitquote:Op dinsdag 27 december 2005 03:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nog met Cultheld staan buurten?
je komt alleen in de hökkenzaal?quote:Op dinsdag 27 december 2005 03:06 schreef pascalheister het volgende:
[..]
niet gezien, die stond ook in de hakkuhzaal daar kom ik nooit
ik riep nog zo hard mama woar is mien pils, maar ze hoorde het nietquote:Op dinsdag 27 december 2005 03:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je komt alleen in de hökkenzaal?
quote:Op dinsdag 27 december 2005 03:13 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik riep nog zo hard mama woar is mien pils, maar ze hoorde het niet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |