wel, ik ben zelf een vrouw dus was hier niet bepaald naar opzoek...quote:Op maandag 26 december 2005 20:50 schreef GizartFRL het volgende:
Wat me erger lijkt, wat dacht je te vinden op die site, en waar was je naar op zoek?
Dat soort sites kom je niet tegen in popups, liegebeest.quote:Op maandag 26 december 2005 20:58 schreef princess_fioana het volgende:
[..]
wel, ik ben zelf een vrouw dus was hier niet bepaald naar opzoek...
popups enzo...
als je op oud en lelijk valt welquote:
Doedde ook aan plas en pieseks,quote:Op maandag 26 december 2005 21:00 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
wat geil en dat maar 60 euro per uur!
Maar je vond het dus wel geil genoeg om te checken. Foei!quote:Op maandag 26 december 2005 20:49 schreef princess_fioana het volgende:
Hoe erg moet je wel niet zijn...
http://members.lycos.nl/annekevoet1/index.html
![]()
Hoe gefrustreerd zouden deze mensen zijn?
60 euro voor een groot (quote:Op maandag 26 december 2005 21:07 schreef just me het volgende:
Ga zelf langs Thieske en neem zelf foto's
Als je nog naar de WC moet kun je ook langs haar gaan. Ze doet ook aan plassex namelijk.quote:Op maandag 26 december 2005 21:13 schreef pche het volgende:
WAAAAAAAAAAAAAAAAT * pche gooit zijn kerst dinner er uit
we kunnen een sponsor-plan opzettenquote:Op maandag 26 december 2005 21:11 schreef Thieske het volgende:
[..]
60 euro voor een groot () uur. Geen geld.
![]()
quote:Op maandag 26 december 2005 20:50 schreef GizartFRL het volgende:
Wat me erger lijkt, wat dacht je te vinden op die site, en waar was je naar op zoek?
quote:26-12-2005 - 21:20
ey, ik vind jou echt een lelijke grafkanker hoer en ik hoop dat je sterft aan oksel kanker kanker viswijf :-)
quote:26-12-2005 - 21:20
ey, ik vind jou echt een lelijke grafkanker hoer en ik hoop dat je sterft aan oksel kanker kanker viswijf :-)
quote:26-12-2005 - 21:19
kanker ranzig
en dan:quote:bert
torsbert@hotmail.com 21-12-2005 - 15:30
He Aneke,een vroegere klant van jou hier,hoe kan ik je bereiken via e-mail,wij zijn een niet samenwonend koppel waarvan zij volslank en wilden graag eens met jullie afspreken!(uit antwerpen)eventueel gsm of zo.Geile groetjes
quote:wesjah
wesjah@kankerlux.be
http://www.kankerlux.be 26-12-2005 - 21:20
quote:andre 01-12-2005 - 19:43
hee lieve ann,
ik heb heerlijk genoten van je leuke ontvangst, je heerlijke pijpwerk, je smakelijke kut en je heerlijk warme plas in mijn mond..
kom zeker terug !
quote:jan
14-11-2005 - 11:26
ik vind je er lekker uit zien kom beslist een keer met je stoeien tot ziens xxxx ngr jan
alles behalve hubba hubba.quote:Op maandag 26 december 2005 21:34 schreef Het_Biertje het volgende:
OMFG, waarom klikte ik nu op de bi foto's![]()
quote:chris
dhtrulez@hotmail.com 21-10-2005 - 13:12
zeer mooie foto's, graag had ik eens een afspraakje gemaakt met jou, kan je me een mailtje sturen indien dit je interesseerd, ik ben van uit de buurt, ben 20 j oud en zou graag met jou een of meer wilde avond(en) beleven
zakken vullenquote:
quote:26-12-2005 - 21:55
Bedankt voor deze leuke site en fotosessies.
wij zullen niet kinderachtig negatief doen.
deze site heeft ons inspiratie gegeven voor een leuk spelletje.
we zuipen een krat bier de man, kijken de foto's en wie al eerst kotst is de lul.
alhoewel ik me afvraag of we bier nodig hebben aangezien er al twee naar de wc rennen ik ik een emmer heb gepakt.
bah, anders ga trek een stuk zwart landbouwplastic om je lichaam en kop voordat je foto's maakt vieze gore vette walrussen!
kut ben ik toch negatief
Check de oogschaduwquote:
quote:Op maandag 26 december 2005 22:14 schreef just me het volgende:
Die schrikt zich helemaal de tering
net zoals ik toen ik de foto's bekeek!
[afbeelding]
dat poesjuh !!!
van de voorgrond ookquote:Op maandag 26 december 2005 22:40 schreef BaraCuda het volgende:
Je krijgt in iedergeval 100% zeker epelepsi van die tifusachtergrond![]()
Mijn god !
omgquote:Op maandag 26 december 2005 22:38 schreef Shirley het volgende:
geil dier
fcbbluearmy73@hotmail.com 25-10-2005 - 22:10
heejx ann, je bent echt een vet geile meid. wil graag met je afspreken eens. Ben nog maar 16 maar hopelek maak je daar geen probleem van. ik kick echt op je! xxx
The Fok! effectquote:Sorry... de website waar u naar zoekt is niet langer beschikbaar op Tripod
(of heeft u het adres verkeerd ingetypt).
U wordt automatisch binnen 5 seconden doorgestuurd naar de Lycos Tripod Homepage
staan toch geen plaatjes inquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:51 schreef Flesdop het volgende:
Google cache anyone ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |