sopwat?quote:Op maandag 26 december 2005 13:15 schreef Gollemrulez het volgende:
neuh heb ook maar eens sopcast gedownload ben nu ff Fey-AZ aan het kijken
Ow ja dat staat ook nog op m'n PCquote:Op maandag 26 december 2005 14:20 schreef VoreG het volgende:
Call of Duty 2 uitgespeeld, geweldig spel zeg
Mie toequote:Op maandag 26 december 2005 12:15 schreef SCH het volgende:
Ik ga eten en drinken en morgen weer werken![]()
En ook zo hectisch, in bijv MoH is het schieten en verder gebeurd er weinig om je heen. In CoD breekt soms letterlijk de pleuris uit, en deel 2 zelfs al bij de trainingquote:Op maandag 26 december 2005 14:27 schreef VoreG het volgende:
Half-Life is ook geweldig, deel 1 is het best. Brother in Arms moet ik ook nog hebben, maar die sfeer in CoD is zo geniaal, net een film
Ik heb deel 1 nooit gespeeld, maar 2 is zo geweldig. Sta je bovenop een heuvel overal duitsers, komen er vliegtuigen aan, denk je eerst dat ze van de duitsers zijn, zijn het geallieerden. Die sfeer en al die vliegtuigen die vlak over vliegenquote:Op maandag 26 december 2005 14:35 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
En ook zo hectisch, in bijv MoH is het schieten en verder gebeurd er weinig om je heen. In CoD breekt soms letterlijk de pleuris uit, en deel 2 zelfs al bij de training
quote:Op maandag 26 december 2005 14:41 schreef Da_Sandman het volgende:
Ophidian - Butterfly V.I.P.
Lekker even beuken op tweede kerst
kunnen wij weer uitlopenquote:Op maandag 26 december 2005 15:06 schreef DeTolk het volgende:
Zonde van AZ ..
Lol, ik hoorde hem voor het eerst op een MoH cd geloof ik. Toen dacht ik eerst "wat is dit nu weer, piano muziek" mjah even later vond ik hem geweldigquote:Op maandag 26 december 2005 14:48 schreef Da_Sandman het volgende:
Het is en blijft een aparte plaat ja
Alleen jammer dat WinAmp Gary Jules met Mad World erachteraan gooit
nu dusquote:Op maandag 26 december 2005 14:07 schreef pascalheister het volgende:
film tip voor straks![]()
15:35-17:25 The Philadelphia Story (1940) #140 op BBC2
Ik las op teletekst iets van sneeuw, ligt er sneeuw in Utreg?quote:Op maandag 26 december 2005 15:03 schreef Eilanden het volgende:
Hallo Hools
Vieze gore t*f*sh**renzooi .... fucking koud en nog een doelpunt in blessuretijd tegen
quote:• 'Elk schot is raak.'
Schepte Roy Makaay en prompt scoorde hij 1124 minuten niet.
• 'Seedorf ben ik niet zo bang voor, meer van die anderen van Milan.'
Theo Lucius.
• 'Zo, die hebben we ook afgeslacht.'
Bondscoach Marco van Basten was tevreden na de 1-0 zege op Armenië.
• 'Ik ga eindelijk voor de prijzen spelen.'
Khalid Sinouh ging hogerop bij Omonia Nicosia.
Ik weet nog een luikje dat recht gehangen moet wordenquote:Op maandag 26 december 2005 16:49 schreef Bluezz het volgende:
Betere besteding van 2e kerstdag zou ik niet weten!
Gezellig,quote:Op maandag 26 december 2005 16:54 schreef rubbereend het volgende:oi
ik kom even tussen de kerstdingetjes door buurten hier
quote:Op maandag 26 december 2005 16:53 schreef VoreG het volgende:
Ik weet nog een luikje dat recht gehangen moet worden
quote:
mag ik deze opmerking een ongewenste intimiteit vindenquote:Op maandag 26 december 2005 16:55 schreef Bluezz het volgende:
Hee eend
Je borstjes smaakten prima gister
In Utrecht is het vies waterkoudquote:Op maandag 26 december 2005 16:31 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik las op teletekst iets van sneeuw, ligt er sneeuw in Utreg?
quote:Op maandag 26 december 2005 17:06 schreef -Vaduz- het volgende:
He Eend! Je neemt het er wel goed van allemaal.
Dan zal het op mn kamer wel weer ontzettend koud zijn ...quote:Op maandag 26 december 2005 17:08 schreef Eilanden het volgende:
[..]
In Utrecht is het vies waterkoud![]()
quote:Op maandag 26 december 2005 17:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]gisteren gebbqd in de openhaard met entrekoot (geen idee hoe je dat schrijft), varkenshaasjes en kalfsoester
flesje wijn erbij opgedronken
toch leuk dat ik vooral met kerst erg populair benquote:Op maandag 26 december 2005 17:16 schreef VoreG het volgende:
Wij gaan straks gourmetten. Dus dooie eenden en konijnen op mijn bord
De tamme uitvoering van jou wel, ja.quote:Op maandag 26 december 2005 17:22 schreef rubbereend het volgende:
toch leuk dat ik vooral met kerst erg populair ben
ja wat moet je dan in zo'n pannetje doen? gehaktquote:
indrinken ben ik al een tijd me bezigquote:Op maandag 26 december 2005 17:26 schreef cultheld het volgende:
Ik moet nog opschieten ook met het kerstdinerWe gaan om 20:15 al indrinken
Ideaal. Wij gaan om 20:15 naar de kroeg hier en dan een half uur later met een taxibusje naar "de radstake". Eindelijk eens geen bob, dus ik ga vanavond helemaal losquote:Op maandag 26 december 2005 17:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
indrinken ben ik al een tijd me bezig
Hier niet, varkenshaas met heerlijke groenten, aardappelkroketjes en dergelijke.quote:
heerlijk is dat stappen met kerst, gisteravond naar Classic hitnight geweest in de plaatselijk disco hier en vanavond is daar house classics met een goede bekende als DJ en zn vrouw achter de barquote:Op maandag 26 december 2005 17:29 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ideaal. Wij gaan om 20:15 naar de kroeg hier en dan een half uur later met een taxibusje naar "de radstake". Eindelijk eens geen bob, dus ik ga vanavond helemaal los
Kip, biefstuk, worst, hamburgerquote:Op maandag 26 december 2005 17:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja wat moet je dan in zo'n pannetje doen? gehakt
Wij staan ergens in een hoekje te "potten" en ik loop rond in de trancezaalquote:Op maandag 26 december 2005 17:31 schreef pascalheister het volgende:
vanavond ook stappen, sinds een lange tijd weer
hoop niet dat ik cultheld bij de stake tegen kom
quote:Op maandag 26 december 2005 17:39 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Kip, biefstuk, worst, hamburger
dat scheelt daar ben ik niet te vindenquote:Op maandag 26 december 2005 17:47 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wij staan ergens in een hoekje te "potten" en ik loop rond in de trancezaal![]()
Toch wel. Maar dit is de enige keer van het jaar dat ik me laat overhalen om naar de RS te gaan. Zelfs in pakweg Amsterdam ga ik vaker uitquote:
Ik ga denk ik bier tekort komenquote:Op maandag 26 december 2005 18:42 schreef Suijk het volgende:
Ik eet maar gewoon niets meer.
Drinken kan natuurlijk wel gewoon doorgaan.
Begrijpelijk.quote:Op maandag 26 december 2005 18:05 schreef cultheld het volgende:
[..]
Toch wel. Maar dit is de enige keer van het jaar dat ik me laat overhalen om naar de RS te gaan. Zelfs in pakweg Amsterdam ga ik vaker uit![]()
het 1equote:Op maandag 26 december 2005 18:46 schreef Suijk het volgende:
Slechte zaak tolk. Te veel gezopen of te weinig ingekocht?
Damn is wel een reden om is te kijken in Rotterdam, zeker Mondello wil ik nog wel eens horen en dat kan daar dan 3 uurquote:De fundering van de Nederlandse Hardstyle komt ook in 2006 keihard terug. Qlubtempo gaat ‘On Tour’ en zal een aantal vooraanstaande locaties aandoen. De eerste editie in 2006 vind plaats op zaterdag 25 februari in de Outland in Rotterdam met een ouderwetse Qlubtempo line up:
DANA
GARY D (GER)
TECHNOBOY (IT)
BALISTIC
DANIELE MONDELLO (IT) <3 HOUR SET>
ALPHA 2
ZERO GI
GIZMO
LARS TINDY
SUNNY D
DEAZ D
TONY
MC: VILLAIN
MC: T-MC
Zaterdag 25 februari 2006
Outland Rotterdam
Time: 22:00 – 06:00
Fee: 15,00
En om de geruchten uit de wereld te helpen.....Ja er komt ook een editie in de Hemkade in Zaandam; de plek waar het ooit allemaal begon. Hou de website in de gaten voor meer info.
het is toch de hele dag kerstquote:Op maandag 26 december 2005 19:02 schreef Bluezz het volgende:
Wat eten jullie toch allemaal vroeg met kerst
* Bluezz trekt elastieken broek aan
Met pijn in het hart voor het eerste kiezen.quote:Op maandag 26 december 2005 19:06 schreef pascalheister het volgende:
[..]
mwah amsterdam of de RS, dan ga je toch twijfelen
Amsterdam is met koninginnedag in ieder geval niet te overtreffenquote:Op maandag 26 december 2005 19:06 schreef pascalheister het volgende:
[..]
mwah amsterdam of de RS, dan ga je toch twijfelen
nah elke keer dat je in Amsterdam komt is er 1 te veelquote:Op maandag 26 december 2005 19:06 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Met pijn in het hart voor het eerste kiezen.
Qua uitgaan is het nog wel aardig af en toe, leuker dan menig stad in de provincie.quote:Op maandag 26 december 2005 19:07 schreef pascalheister het volgende:
[..]
nah elke keer dat je in Amsterdam komt is er 1 te veel![]()
Ah, jij gaat voor de gezelligheid naar Eindhoven?quote:Op maandag 26 december 2005 19:07 schreef pascalheister het volgende:
[..]
nah elke keer dat je in Amsterdam komt is er 1 te veel![]()
daar kom ik vaker jaquote:Op maandag 26 december 2005 19:27 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ah, jij gaat voor de gezelligheid naar Eindhoven?
Omdat ik er dichtbij opgegroeid ben, ken ik die stad van binnen en van buiten, maar ik vind er echt helemaal niks aan.quote:
Tot half acht/acht uur wachten zou met niet lukken. Dan eet ik weinig meer door teveel honger.quote:Op maandag 26 december 2005 19:02 schreef Bluezz het volgende:
quote:Op maandag 26 december 2005 19:01 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Damn is wel een reden om is te kijken in Rotterdam, zeker Mondello wil ik nog wel eens horen en dat kan daar dan 3 uur
Om 1800 had ik m'n bord patat al op.quote:Op maandag 26 december 2005 19:02 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz trekt elastieken broek aan
Clubtemp is eind dit jaar al een x terug geweestquote:Op maandag 26 december 2005 20:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]bij Q-dance weten ze niet helemaal wat ze willen met hun feesten. Nu maar hopen dat Qontact weer terug komt.
eerst oordelen als je er zelf ook bent geweestquote:Op maandag 26 december 2005 20:41 schreef TerroRobbie het volgende:
Radstake das toch die boeren shit ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |