Dat klinkt echt superleuk Jessie!quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:44 schreef jessie het volgende:
Ik ben met Bo dus langs de kerken geweest vanavond. Zelf vond ik het als kind prachtig om bij mijn oma naar de kerk te gaan (die is rooms katholiek dus prachtige kerken) En daar wij nooit gingen was dat heel speciaal.
Bij Bo had ik mijn twijfels omdat zij harde geluiden en onverwachte dingen echt vreselijk vind.
Maar mijn meisje heeft haar ogen uit gekeken.
Bij kerk 1 zaten we vooraan. Ze zat steeds achterstevoren in het bankje naar alles en iedereen te kijken. We hebben daar liedjes gezongen, lampionnen aangedaan en op weg naar kerk 2. Daar werd een kerstverhaal verteld aan de hand van het kerstmis dick bruna boekje. Dit was dan geprojecteerd op de muur. Echt superleuk gedaan. Na het verhaaltje 1 liedje gezongen en op weg naar kerk 3. Daar aangekomen werd jezus door 3 kindjes in de kersstal gelegd (ging elke geboorte maar zo makkelijk he) en daar ook nog wat gezongen. Toen hebben we een kaarsje gekocht en dat heeft Bo aangestoken en voor 1 van de kersstallen gezet. We kregen wat te drinken en hebben nog wat rond gekeken. Bo stelde 1001 vragen en zat heerlijk weg te dromen. Alles was lekker losjes en zeker voor herhaling vatbaar. Volgend jaar kan Jansje ook mee (is nu ziek)
Ik ben benieuwd wat ze er morgen nog allemaal over gaat vragen en vertellen
Ja maar juist omdat je zo gek bent op je zoon doet het zo'n pijn.quote:Op zaterdag 31 december 2005 23:21 schreef lady-wrb het volgende:
gatverdamme wat zit ik te zeuren, ik ben gewoon hartstikke gek op mijn kind. ik wil niets dan het beste voor hem
Het moet 2002 zijn, E.T.quote:
Ik heb mijn naam laten veranderen toen ik 11 was, het heeft toendertijd wel een enorme inpakt op me gehad. De kinderbescherming over de vloer, de rechtbank waar ik tegenover de rechter vragen moest beantwoorden, altijd de spanning of mijn vader dan niet plots kwam en natuurlijk of hij het er wel mee eens was.quote:Op maandag 2 januari 2006 01:35 schreef Anitra het volgende:
Djen was vandaag heel ontspannen ondanks haar boosheid over haar vader die dus ook niet gebeld of gemaild heeft. We hebben heerlijk genoten bij mijn ouders en het ging behoorlijk goed. Ook heeft ze vandaag bekend gemaakt dat ze vanaf 1 januari mag oefenen met mijn achternaam.
Ze wil al jaren de naam van haar vader niet meer en we hebben duidelijk uitgelegd dat je dat maar 1x kan veranderen en dat we dat dan aan de koningin moeten vragen en dat die papieren ervoor behoorlijk wat centjes kosten en dat ze daarom eerst mag "oefenen" en als ze dan echt zeker weet, dat we het dan aan gaan vragen.
Dit is overigens niet zo dat dit nu is aan komen waaien na bijna een jaar haar vader niet zien, hier zit ze dus echt al jaren mee! Ik vind het een moeilijke beslissing omdat juist ik een persoon ben die altijd gezegd heeft, het is en blijft haar vader en hem dus altijd verdedigt heeft. Daarom hebben we ook een "oefenperiode" bedacht, zodat ze het echt zeker weet.
Het is een behoorlijk heftig iets idd, ik zal haar zoveel mogelijk informatie geven over wat ze kan verwachten, want het is veel meer dan zij denkt. Ze gaat dinsdag weer naar maatschappelijkwerk en dan heeft ze het er over en hopenlijk kan zij haar begeleiden in het om gaan met al die emoties die het met zich mee brengt.quote:Op zondag 8 januari 2006 13:06 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Ik heb mijn naam laten veranderen toen ik 11 was, het heeft toendertijd wel een enorme inpakt op me gehad. De kinderbescherming over de vloer, de rechtbank waar ik tegenover de rechter vragen moest beantwoorden, altijd de spanning of mijn vader dan niet plots kwam en natuurlijk of hij het er wel mee eens was.
De tanden gaan idd als het goed is vanzelf weer vast zitten. Voorlopig zal het wel erg pijnlijk zijn en spoelen kan eventueel wel, maar ook dat kan pijnlijk zijn.quote:Op zondag 8 januari 2006 19:54 schreef Lois het volgende:
Eva was vanmorgen een stuk opgeknapt, niet meer misselijk alleen nog wat koortsig.
De zwelling in haar mond is ook minder maar het is goed te zien dat die 2 voortandjes een stuk naar achteren staanEcht zonde hoor.
Ze zitten ook lossig, en tandenpoetsen wil ze echt nog niet dus we laten het maar even zo.
Ik neem aan dat ze vanzelf wel weer vast gaan zitten en anders maar niet. Naar de tandarts gaan we wel als het echt niet anders kan omdat ze daar toch haar mond niet open doet.
Dan zit je toch ook niet lekkerquote:Op zondag 8 januari 2006 20:18 schreef lady-wrb het volgende:
dinsdag heb ik haar gebeld om te vragen hoe het ging, maar dat is op een vreselijke rel uitgelopen.
sinds die dag niets meer gehoord.
Wat balen is dat.quote:Op zondag 8 januari 2006 20:18 schreef lady-wrb het volgende:
en ze lijkt helemaal niet op dr moeder
en wat heeft ze een leuke trui aan
over een uur (!) wordt luca weer teruggebracht.
ik heb hem vreselijk gemist. ik heb geen idee hoe hij het er bij oma vanaf gebracht heeft.
dinsdag heb ik haar gebeld om te vragen hoe het ging, maar dat is op een vreselijke rel uitgelopen.
sinds die dag niets meer gehoord.
en pa komt hem (zoals gewoonlijk) weer achterlijk laat terugbrengen.
nou ja, hij is dan in ieder geval weer terug
Dank je! Het is best een moeilijke stap om te nemen en dat ze het er moeilijk mee heeft met de situatie in het algemeen is behoorlijk te merken de afgelopen tijd en praten ho maar, dat doet ze niet. Er is geen land met haar te bezeilen en constant loopt ze van alles uit te lokken.quote:Op zondag 8 januari 2006 14:06 schreef lady-wrb het volgende:
ik vind het reuze knap van djen!
Bij Christans BSO worden de kinderen door de leidsters uit de klas opgehaald, er hangt een schema in de klas waarop staat wie welke dag naar de BSO gaat en waar. Ze gaan samen met de leidsters naar het busje en dan rijden ze naar de BSO.quote:Op zondag 8 januari 2006 19:58 schreef Lois het volgende:
Ik weet niet hoe dat gaat bij een BSO, hebben ze daar ook begeleiders?
ik heb geen idee wat jij met je luiers uitvoertquote:
Bij ons is het alleen de taxi-chauffeur, voor zover ik weet. Maar ik zal maandag nog maar weer eens om extra uitleg bellen.quote:Op zondag 8 januari 2006 20:28 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Bij Christans BSO worden de kinderen door de leidsters uit de klas opgehaald, er hangt een schema in de klas waarop staat wie welke dag naar de BSO gaat en waar. Ze gaan samen met de leidsters naar het busje en dan rijden ze naar de BSO.
ik heb dus een kind dat je 's avonds niet in slaap krijgt.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 09:46 schreef jessie het volgende:
Half 8 is toch sowieso wel een mooie bedtijd? Hoe laat gaat hij normaal dan lady0wrb?
Nou idd, niet na een uur komen zeikstralen om je etenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:56 schreef Rewimo het volgende:
O man, schei uit, het enige wat ik er fatsoenlijk in krijg is worteltjes en spinazie. Behalve natuurlijk de ongezonde dingen als pizza en zo. Dat eet ie wel. Het stomme is ook nog dat het er niet om gaat dat ie het niet lust, maar dat het gewoon dwarsheid isAf en toe heb ik er genoeg van en dan zit ie binnen de kortste keren boven. En dan helpt sorry zeggen en "ik wil toch eten" hier dus ook niet, Mous
Die kan aan het toneelquote:
Roep even als je gaat!quote:Op woensdag 11 januari 2006 09:34 schreef lady-wrb het volgende:
kent iemand dit museum? en zo ja, is het wat?
http://www.letterkundigmu(...)339F137B1B/index.cfm
Als ik op een doordeweekse dag naar mn ouders ga zal ik ook eens brullenquote:Op woensdag 11 januari 2006 11:06 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Roep even als je gaat!
Het zit bij mij hier beneden!![]()
Ik ben er zelf nooit geweest maar het is hardstikke populair. Heel veel schoolreisjes ed. ook.
Oh, en waar het zit? In het gebouw van de Koninklijke Bibliotheek naast Den Haag Centraal Station.
Doen! Alleen op vrijdag werk ik halve dagen, voor de rest zit ik hier braaf van half 9 tot 5.quote:Op woensdag 11 januari 2006 11:08 schreef moussy het volgende:
Als ik op een doordeweekse dag naar mn ouders ga zal ik ook eens brullen
niet alle musea zijn hetzelfde toch? hangt nogal van de inhoud/opzet af. maar ik begrijp je weerzin wel hoor, ik vind 't over het algemeen ook al snel vermoeiend.quote:Op woensdag 11 januari 2006 10:53 schreef jessie het volgende:
Dat is nou echt iets waar ik niks aan vind. Museums. Als kind al niet.
Ik wil ook meequote:Op woensdag 11 januari 2006 11:06 schreef Brighteyes het volgende:
Roep even als je gaat!
Het zit bij mij hier beneden!![]()
Ik ben er zelf nooit geweest maar het is hardstikke populair. Heel veel schoolreisjes ed. ook.
Oh, en waar het zit? In het gebouw van de Koninklijke Bibliotheek naast Den Haag Centraal Station.
Nou, dan zou ik je toch het TV-museum in Dieren eens aan willen smeren. Da's geen opvoeding, maar puur jeugdsentimentquote:Op woensdag 11 januari 2006 11:35 schreef jessie het volgende:
Nee ze zullen niet allemaal hetzelfde zijn. Maar het bij de opvoeding horende gehalte vind ik te hoogHier dus geen museums, of ze moeten zelf willen
Kom maar op!quote:
Nemo is enorm leuk!quote:Op woensdag 11 januari 2006 12:12 schreef livelink het volgende:
En als ze wat groter zijn moet Nemo ook geweldig zijn. Maar dat heb ik nog niet zelf uitgeprobeerd. Alleen wel hele goede berichten van gehoord.
Bij een dierentuin of pretpark ben je hetzelfde of nog meer kwijt...quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:02 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja dat is wel zo
maar wat een toegansprijzen zeg
ja maar je hoeft er toch niet elke week heen?quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:17 schreef jessie het volgende:
Nou ik hou het wel lekker bij de speeltuin, daar kunnen ze ook overal aan en op zitten
Dan ben je in de verkeerde museums geweestquote:Op woensdag 11 januari 2006 13:27 schreef jessie het volgende:
Ja maar dat kan je hebben toch dat bij sommige dingen je nekharen overeind gaan staan. Ik heb dat met museums. Grrrr Echt kippevel gewoon
Is erg leukquote:Op woensdag 11 januari 2006 13:11 schreef lady-wrb het volgende:
en hier heb ik nog een leuk linkje http://www.spelerij.nl/
Ach, dat was alleen maar een laatste wanhoopspoging van je moeder.quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:28 schreef jessie het volgende:
(ik hoor mijn moeder nog zeggen toen ik de leeftijd kreeg van hoeren en sloerenGa eens een goed boek lezen, of stap in museum in
![]()
![]()
)
Ik was meteen naar het sexmuseum gecrost als ze dat tegen mij zouden zeggenquote:Op woensdag 11 januari 2006 13:28 schreef jessie het volgende:
(ik hoor mijn moeder nog zeggen toen ik de leeftijd kreeg van hoeren en sloerenGa eens een goed boek lezen, of stap in museum in
![]()
![]()
)
dat is ook de reden dat je mij bij een dierentuin alleen vind als het gratis isquote:Op woensdag 11 januari 2006 13:19 schreef moussy het volgende:
[..]
Bij een dierentuin of pretpark ben je hetzelfde of nog meer kwijt...
Oja, het vervolg hieropquote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:06 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb voor Christan van die simpele gympies van stof met klittenbandsluiting. Hij klaagde vandaag dat ze niet lekker zitten bij zijn tenen, moet de maat maar eens even checken dus.
op die manier kwam luca regelmatig met andere broeken thuis.quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:50 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Oja, het vervolg hierop
Ben met Christan zijn gymschoenen gaan checken, eerste schoen: maat 32. Niks te klein dus. Tweede schoen: huh? Andere schoen, twee maten kleiner??? Bleek dus dat Christan en een ander jongetje bijna dezelfde schoenen hadden en daarvan elk eentje in hun gymtas hadden zittenGeen wonder dat ie over zere tenen klaagde
die nummertoestand heeft putfile erachter gezetquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:23 schreef livelink het volgende:
Het ziet er inderdaad heel echt uit. Hoe vaak traint hij, dat hij al 162 trainingen achter de rug heeft?
Christan, ja dat verwacht je niet als je kind klaagt over pijn in de tenen.
quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:52 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
die nummertoestand heeft putfile erachter gezet
luca traint nu bijna 3 maanden 2 a 3 keer in de week een uur.
quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:58 schreef Meaghan het volgende:
Merk je wat aan Luca nu hij traint Lady-wrb? Kan hij er een beetje z'n ei in kwijt? Kan me zo voorstellen dat het hem best goed zal doen om daar mee bezig te zijn![]()
wat komt me dat bekend voor meaghanquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:17 schreef Meaghan het volgende:
Geweldig toch dat het bezig zijn met een sport zoveel meer kan betekenenEn wat kan je daar dan ontzettend van genieten hè als je kind zoveel plezier heeft
![]()
Ik weet nog van vroeger dat de huisarts mijn moeder geadviseerd had om mijn broer vooral op karate te doen. Hij was heel erg onzeker en het zou hem echt goed doen volgens de huisarts. Mijn moeder heeft hier geen gehoor aan gegeven en dat terwijl mijn broer zelf ook zo graag wilde. Ik heb dat altijd zo sneu gevonden voor hem. Ik ben er ook van overtuigd dat de juiste sport zeker een positieve invloed heeft op een kind en zal mijn kinderen daarin altijd steunen.
kleuterballet hield destijds in dat er op muziek allerlei kleine oefeningen gedaan werden op muziek.quote:Op donderdag 12 januari 2006 09:22 schreef knorretje het volgende:
lady-wrb: moet ik me bij kleuterballet, echt ballet voor stellen of is het veel losser ?
bij ons in de nieuwe buurt zit straks ook kleuterballet en we denken eraan om alicia daar een tijdje op te doen om oa kindjes te leren kennen enzo. (niet dat ze die ook al niet op school leert kennen, maar kan me voorstellen dat ze het wellicht leuk vind om smiddags ook eens een keer iets anders te doen dan speeltuin of thuis)
klinkt best wel leuk, beetje als euritme. Tnx (idem voor yppy) voor de uitleg. Stijgt bij deze naar hoog in het lijstje van aktiviteiten die we kunnen gaan doen en bekijken. ik wil in elk geval kijken of ik 1 iets extra's kan aanbieden aan d'r naast school en d'r eigen bezigheden die ze heb en krijgt, maar vind het voor haar leeftijd best moeilijk iets uit te kiezen wat bij haar zou kunnen passen en belangrijker in de buurt zit. Daarnaast duurtje het nog wel een tijdje voor ze naar school gaat en een beetje buurtcontact opdoen lijkt me voor haar toch ook best wel prettig.quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:05 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
kleuterballet hield destijds in dat er op muziek allerlei kleine oefeningen gedaan werden op muziek.
zoals het lopen als een olifant en trippelen als een muis en het uitbeelden van elfjes enzo.
niet iets zwaart ofzo hoor, heel speels.
voor de sociale contacten in de buurt is het zeker handigquote:Op donderdag 12 januari 2006 17:24 schreef knorretje het volgende:
[..]
klinkt best wel leuk, beetje als euritme. Tnx (idem voor yppy) voor de uitleg. Stijgt bij deze naar hoog in het lijstje van aktiviteiten die we kunnen gaan doen en bekijken. ik wil in elk geval kijken of ik 1 iets extra's kan aanbieden aan d'r naast school en d'r eigen bezigheden die ze heb en krijgt, maar vind het voor haar leeftijd best moeilijk iets uit te kiezen wat bij haar zou kunnen passen en belangrijker in de buurt zit. Daarnaast duurtje het nog wel een tijdje voor ze naar school gaat en een beetje buurtcontact opdoen lijkt me voor haar toch ook best wel prettig.
of ze er daadwerkelijk echte buurtcontacten opdoet is altijd afwachten, de studio zit in de stad dus het zal een mengeling uit alle wijken zijn, het is niet in een buurthuis ofzo. Heb er vroeger zelf altijd gedanst maar kleuterballet had ik gewoon nog nooit van gehoord en echt uitleg gaven ze ook niet op de site ze mogen er maar op tot groep 2 dus echt de kleuters, vanaf 3,5 jr dus ga haar gewoon lekker snel inschrijven kan ze zodra we de sleutel hebben erheen. In september zien we dan wel verder of ze blijft hangen met het nieuwe seizoen of dat ze op school dingen hoort van andere kids waar ik nu het bestaan nog niet van weetquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:19 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
voor de sociale contacten in de buurt is het zeker handig
offtopic:quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:46 schreef lady-wrb het volgende:
heb je de sleutel nog niet dan?
ik dacht dat je al bezig was met verbouwen
jeetje joh, wat gaat er mis?quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:52 schreef knorretje het volgende:
[..]
offtopic:
nope nog steeds nietpasseren is al drie keer uitgesteld en als we positief blijven denken en hopen hebben we ooit het huis ergens dit kwartaal en anders een schuld en veel ellende
![]()
*steekt dus nog even kop in 't zand en gaat uit van het meest positieve, deze maand ergens eindelijk de sleutel*
nogmaals offtopic dan maarquote:
Meestal kan je bij danslessen (ballet of kleuterdans) eerst een kijkje nemen en een proefles doen, jessie. Dan kan Bo ook zien of ze het wel echt leuk vindt én of jij de school en juf wel leuk vindt!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 09:44 schreef jessie het volgende:
Lololol zeg ik net nog dat Bo voorlopig niet hoeft te sporten....begint ze over ballet. Maar dan echt van dat klassieke. Nu zie ik overal wel kleuterdans enzo, maar nergens echt ballet voor die leeftijd. Bestaat dat wel? Iemand een adresje in Rotterdam?
Nee, 't is geen schoolzwemmen. Maar omdat Christans school een continurooster heeft, heeft de zwemschool aansluitend een uur zwemles voor de leerlingen van zijn school. De overige scholen zijn later uit en daarvoor beginnen de zwemlessen dus ook later. Dat speciale uurtje is daardoor niet zo druk en heeft ook een veel kortere wachtlijst.quote:Op zondag 15 januari 2006 20:01 schreef jessie het volgende:
Schoolzwemmen bedoel je?
Ja, stiekem ook nog met ietwat natte ogen.quote:Op zondag 15 januari 2006 19:45 schreef jessie het volgende:
Lady-wrb bedankt.
Wat leuk Muus!!!! En wat heerlijk dat ze zo stond te glimmen. Zelf glom je vast ook
Ze zijn nog zo klein, maar ze willen al zo veel. Ze horen en zien ook veel van vriendjes en vriendinnetjes op school en willen dat óók allemaal.quote:Ik ga over een maand of wat eens op mijn gemak informeren. Ik bedoel ze is net 4. Alles is nog zo nieuw op school. Als ze echt lekker haar draai gevonden heeft en ze wil het dan nog (wat ik dus inderdaad ook verwacht) dan gaan we eens kijken. Maar inderdaad met 5 jaar is het ook al zwemmen. Ik vind de dagen nu al zo kort. Om 7 uur ligt ze in bed en dan slaapt ze gelijk. Wanneer doe je die dingen in hemelsnaam allemaal. Ik moet nog erg wennen hoor aan het moeder zijn van een kleuter
De hele weg naar huis is ze aan het ratelen geweest. "Zag je die sprong, zag je zus, zag je zo, en toen en toen en toen en toen... "quote:Op zondag 15 januari 2006 20:01 schreef Luchtbel het volgende:
Ah Muus wat liefik weet nog dat ik voor het eerst ging kijken (was ook echt klassiek ballet en geen dansgedoetje) en dat ik daarna thuis in m'n bed lag en alles zo weer voor me zag en zwierig roze
tis vast een goed teken
had iemand het al geroepen???quote:Op zondag 15 januari 2006 20:44 schreef MUUS het volgende:
[..]
De hele weg naar huis is ze aan het ratelen geweest. "Zag je die sprong, zag je zus, zag je zo, en toen en toen en toen en toen... "
Thuis ging ze in de keuken voor mijn voeten staan dansen. "Kijk mam! In de eerste positie, zie je dat? En daaaaaaaaaaaaaaaaan...... plié en *op*, plié en *op*, plié en *op!"
Heel mooi schat, maar kan je nu ff naar de kamer gaan pliéejen? Koken met ballethindernis is toch iets minder handig..
Maar ze was zó mooi in haar balletkleertjes.!
iddquote:Op zondag 15 januari 2006 21:40 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
had iemand het al geroepen???
FOTOOOOOOOO!![]()
![]()
![]()
![]()
de school belde net ze hebben TOCH een plekkie voor d'rquote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:46 schreef knorretje het volgende:
Enigzins ontopic: alicia is dus haar plekkie op de school in r'dam kwijt, immers als we door wilden gaan moesten we dat 15 dec laten weten, toen leek het nog dat we eind dec of anders de eerste week van jan zouden passeren. dus plekkie is weg voor haar. Zwolle had nog een plekkie of 4, tenminste dat was in nov maar kan haar niet eerder op de lijst plaatsen dan dat we er ook daadwerkelijk wonen/inschrijving hebben in de gemeente zwolle. Daarnaast hebben we deze week gehoord dat er nu nog maar 1 plekkie is en die waarschijnlijk naar iemand van de peutergroep gaat. Kortom alicia is tot minimaal na de zomervakantie waarschijnlijk schoolloos, tenzij er opeens een wonder gebeurd of iedereen opeens een hand over hart strijkt en ze alsnog mag in eind maart/begin april (en dat hopen we maar, want kindlief heb er reuze zin in)
ow echt wel, het kind vraagt nu al dagelijks of ze naar school mag en dat nog moeten beantwoorden met nee dat gaat niet tot na de zomervakantie zag ik totaal niet zitten. (zeker niet omdat ze weet dat je 4 moet zijn om naar school te mogen en tja wat had ik moeten zeggen als ze vier is en ze had niet gemogen)quote:Op maandag 16 januari 2006 14:19 schreef Rewimo het volgende:
Hè gelukkig Knor, pak van je hart lijkt me zo!
in zwollequote:Op maandag 16 januari 2006 15:00 schreef livelink het volgende:
Is dat nou die school in Zwolle of in Rotterdam, Knorretje?
ze hebben geen school smiddagsquote:Op maandag 16 januari 2006 20:48 schreef jessie het volgende:
He fijn knor.Waarom alleen ochtenden trouwens?
Dank je!!quote:Op maandag 16 januari 2006 23:05 schreef moussy het volgende:
Ik hoop dat die man het dan ook gemeend heeft voor het meisje en niet gestuurd is door de vriendin! Gefeliciteerd met je dochter!!
Ze had al een kaartje gehad, die was er zaterdag al en dat deed hij normaal niet eens. En de kaart was ook nog eens van Diddl waar zij al jaren gek van is. Ze stond zaterdag te springen met het kaartje ze vond het zo leuk dat ze een kaartje van haar vader had. Toen hij vanavond voor de deur stond kon ze het niet geloven. Ik heb gelijk een boel foto's gemaakt van haar en d'r vader en ook een paar van hun 3tjes. Deze week laten die afdrukken en dan krijgen haar vader en zijn vriendin allebei de foto die Djen op haar kamer in haar nieuwe boekenkast neerzet.quote:Op maandag 16 januari 2006 23:08 schreef livelink het volgende:
Fijn voor Djen dat hij haar niet vergeten is op haar verjaardag. Dat lijkt me wel zo erg.
Sorry, beetje late reactie... Donderdag hebben wij een gesprek met de juf met de IB-er erbij, op ons verzoek. Daan doet het goed op school, maar wij hebben sterk de indruk dat hij onder zijn kunnen bezig is en dat thuis moet afreageren. In de kerstvakantie werd Daan steeds vrolijker en spontaner en nu de school weer begonnen is, heb ik (thuis) een ander kind (behalve in het week-end).quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:36 schreef jessie het volgende:
Hoe is het met Daan op school?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |