Is erg leukquote:Op woensdag 11 januari 2006 13:11 schreef lady-wrb het volgende:
en hier heb ik nog een leuk linkje http://www.spelerij.nl/
Ach, dat was alleen maar een laatste wanhoopspoging van je moeder.quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:28 schreef jessie het volgende:
(ik hoor mijn moeder nog zeggen toen ik de leeftijd kreeg van hoeren en sloerenGa eens een goed boek lezen, of stap in museum in
![]()
![]()
)
Ik was meteen naar het sexmuseum gecrost als ze dat tegen mij zouden zeggenquote:Op woensdag 11 januari 2006 13:28 schreef jessie het volgende:
(ik hoor mijn moeder nog zeggen toen ik de leeftijd kreeg van hoeren en sloerenGa eens een goed boek lezen, of stap in museum in
![]()
![]()
)
dat is ook de reden dat je mij bij een dierentuin alleen vind als het gratis isquote:Op woensdag 11 januari 2006 13:19 schreef moussy het volgende:
[..]
Bij een dierentuin of pretpark ben je hetzelfde of nog meer kwijt...
Oja, het vervolg hieropquote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:06 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb voor Christan van die simpele gympies van stof met klittenbandsluiting. Hij klaagde vandaag dat ze niet lekker zitten bij zijn tenen, moet de maat maar eens even checken dus.
op die manier kwam luca regelmatig met andere broeken thuis.quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:50 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Oja, het vervolg hierop
Ben met Christan zijn gymschoenen gaan checken, eerste schoen: maat 32. Niks te klein dus. Tweede schoen: huh? Andere schoen, twee maten kleiner??? Bleek dus dat Christan en een ander jongetje bijna dezelfde schoenen hadden en daarvan elk eentje in hun gymtas hadden zittenGeen wonder dat ie over zere tenen klaagde
die nummertoestand heeft putfile erachter gezetquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:23 schreef livelink het volgende:
Het ziet er inderdaad heel echt uit. Hoe vaak traint hij, dat hij al 162 trainingen achter de rug heeft?
Christan, ja dat verwacht je niet als je kind klaagt over pijn in de tenen.
quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:52 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
die nummertoestand heeft putfile erachter gezet
luca traint nu bijna 3 maanden 2 a 3 keer in de week een uur.
quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:58 schreef Meaghan het volgende:
Merk je wat aan Luca nu hij traint Lady-wrb? Kan hij er een beetje z'n ei in kwijt? Kan me zo voorstellen dat het hem best goed zal doen om daar mee bezig te zijn![]()
wat komt me dat bekend voor meaghanquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:17 schreef Meaghan het volgende:
Geweldig toch dat het bezig zijn met een sport zoveel meer kan betekenenEn wat kan je daar dan ontzettend van genieten hè als je kind zoveel plezier heeft
![]()
Ik weet nog van vroeger dat de huisarts mijn moeder geadviseerd had om mijn broer vooral op karate te doen. Hij was heel erg onzeker en het zou hem echt goed doen volgens de huisarts. Mijn moeder heeft hier geen gehoor aan gegeven en dat terwijl mijn broer zelf ook zo graag wilde. Ik heb dat altijd zo sneu gevonden voor hem. Ik ben er ook van overtuigd dat de juiste sport zeker een positieve invloed heeft op een kind en zal mijn kinderen daarin altijd steunen.
kleuterballet hield destijds in dat er op muziek allerlei kleine oefeningen gedaan werden op muziek.quote:Op donderdag 12 januari 2006 09:22 schreef knorretje het volgende:
lady-wrb: moet ik me bij kleuterballet, echt ballet voor stellen of is het veel losser ?
bij ons in de nieuwe buurt zit straks ook kleuterballet en we denken eraan om alicia daar een tijdje op te doen om oa kindjes te leren kennen enzo. (niet dat ze die ook al niet op school leert kennen, maar kan me voorstellen dat ze het wellicht leuk vind om smiddags ook eens een keer iets anders te doen dan speeltuin of thuis)
klinkt best wel leuk, beetje als euritme. Tnx (idem voor yppy) voor de uitleg. Stijgt bij deze naar hoog in het lijstje van aktiviteiten die we kunnen gaan doen en bekijken. ik wil in elk geval kijken of ik 1 iets extra's kan aanbieden aan d'r naast school en d'r eigen bezigheden die ze heb en krijgt, maar vind het voor haar leeftijd best moeilijk iets uit te kiezen wat bij haar zou kunnen passen en belangrijker in de buurt zit. Daarnaast duurtje het nog wel een tijdje voor ze naar school gaat en een beetje buurtcontact opdoen lijkt me voor haar toch ook best wel prettig.quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:05 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
kleuterballet hield destijds in dat er op muziek allerlei kleine oefeningen gedaan werden op muziek.
zoals het lopen als een olifant en trippelen als een muis en het uitbeelden van elfjes enzo.
niet iets zwaart ofzo hoor, heel speels.
voor de sociale contacten in de buurt is het zeker handigquote:Op donderdag 12 januari 2006 17:24 schreef knorretje het volgende:
[..]
klinkt best wel leuk, beetje als euritme. Tnx (idem voor yppy) voor de uitleg. Stijgt bij deze naar hoog in het lijstje van aktiviteiten die we kunnen gaan doen en bekijken. ik wil in elk geval kijken of ik 1 iets extra's kan aanbieden aan d'r naast school en d'r eigen bezigheden die ze heb en krijgt, maar vind het voor haar leeftijd best moeilijk iets uit te kiezen wat bij haar zou kunnen passen en belangrijker in de buurt zit. Daarnaast duurtje het nog wel een tijdje voor ze naar school gaat en een beetje buurtcontact opdoen lijkt me voor haar toch ook best wel prettig.
of ze er daadwerkelijk echte buurtcontacten opdoet is altijd afwachten, de studio zit in de stad dus het zal een mengeling uit alle wijken zijn, het is niet in een buurthuis ofzo. Heb er vroeger zelf altijd gedanst maar kleuterballet had ik gewoon nog nooit van gehoord en echt uitleg gaven ze ook niet op de site ze mogen er maar op tot groep 2 dus echt de kleuters, vanaf 3,5 jr dus ga haar gewoon lekker snel inschrijven kan ze zodra we de sleutel hebben erheen. In september zien we dan wel verder of ze blijft hangen met het nieuwe seizoen of dat ze op school dingen hoort van andere kids waar ik nu het bestaan nog niet van weetquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:19 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
voor de sociale contacten in de buurt is het zeker handig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |