abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † woensdag 11 januari 2006 @ 13:32:31 #201
43556 miss_dynastie
pi_33936343
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 13:11 schreef lady-wrb het volgende:
en hier heb ik nog een leuk linkje http://www.spelerij.nl/
Is erg leuk
  woensdag 11 januari 2006 @ 13:33:17 #202
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_33936369
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 13:28 schreef jessie het volgende:
(ik hoor mijn moeder nog zeggen toen ik de leeftijd kreeg van hoeren en sloeren Ga eens een goed boek lezen, of stap in museum in )
Ach, dat was alleen maar een laatste wanhoopspoging van je moeder.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  woensdag 11 januari 2006 @ 13:33:39 #203
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_33936378
Hehehe. Musea. Net als bier leren drinken. Eigenlijk vies en niks an, maar we vinden soms dat het moet.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_33936403
Sugar jij snapt me
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 11 januari 2006 @ 13:34:47 #205
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_33936428
De noodzaak van bier leren drinken zie ik niet zo in hoor

Een museum daarentegen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † woensdag 11 januari 2006 @ 13:34:57 #206
7074 moussy
kuttekop
pi_33936437
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 13:28 schreef jessie het volgende:
(ik hoor mijn moeder nog zeggen toen ik de leeftijd kreeg van hoeren en sloeren Ga eens een goed boek lezen, of stap in museum in )
Ik was meteen naar het sexmuseum gecrost als ze dat tegen mij zouden zeggen
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_33936466
Hahahahaha lol Mous!
Het voelt heerlijk!!!!
  woensdag 11 januari 2006 @ 13:38:09 #208
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_33936524
Soms vind ik ze wel leuk.
Maar de weerstand is wel groot geworden door ouders die errug museum-minded waren. En niet altijd even kinderen-minded...
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  † In Memoriam † woensdag 11 januari 2006 @ 13:40:31 #209
37843 lady-wrb
kortaf
pi_33936595
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 13:19 schreef moussy het volgende:

[..]

Bij een dierentuin of pretpark ben je hetzelfde of nog meer kwijt...
dat is ook de reden dat je mij bij een dierentuin alleen vind als het gratis is
en de meeste pretparken zijn aan mij niet besteed. alleen de efteling vind ik zijn geld waard.
en dit jaar gaan we de huisjes van slagharen uittesten. de stacaravans hebben we definitief afgekeurd
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 11 januari 2006 @ 13:43:18 #210
13151 crew  Rewimo
pi_33936666
Hee, wij gaan ook naar Slagharen! In de laatste week van de grote vakantie waarschijnlijk.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † woensdag 11 januari 2006 @ 13:44:19 #211
37843 lady-wrb
kortaf
pi_33936701
wij gaan luca zijn verjaardag daar vieren
kom je ook?
  † In Memoriam † woensdag 11 januari 2006 @ 13:48:59 #212
7074 moussy
kuttekop
pi_33936840
Oh dan ga je de huisjes ook afkeuren, das niks meer dan een caravan
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 11 januari 2006 @ 13:50:43 #213
13151 crew  Rewimo
pi_33936893
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 19:06 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb voor Christan van die simpele gympies van stof met klittenbandsluiting. Hij klaagde vandaag dat ze niet lekker zitten bij zijn tenen, moet de maat maar eens even checken dus.
Oja, het vervolg hierop

Ben met Christan zijn gymschoenen gaan checken, eerste schoen: maat 32. Niks te klein dus. Tweede schoen: huh? Andere schoen, twee maten kleiner??? Bleek dus dat Christan en een ander jongetje bijna dezelfde schoenen hadden en daarvan elk eentje in hun gymtas hadden zitten Geen wonder dat ie over zere tenen klaagde
  † In Memoriam † woensdag 11 januari 2006 @ 13:54:30 #214
37843 lady-wrb
kortaf
pi_33937008
geintje, ik heb het best naar mijn zin gehad hoor in die stacaravan.
alleen wist ik niet wat ik kon verwachten.
en we hadden natuurlijk het weer mee.
maar dat je niet met je auto bij de caravan kon komen en je van die rare huifkarachtige bolderkarren moest gebruiken om je bagage te vervoeren, was al een klein minpuntje
minpuntje werd wat groter toen bleek dat het hele veld met drie van die dingen moest doen, wat een behoorlijk wat bagagestress opleverde.
  † In Memoriam † woensdag 11 januari 2006 @ 13:55:55 #215
37843 lady-wrb
kortaf
pi_33937063
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 13:50 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Oja, het vervolg hierop

Ben met Christan zijn gymschoenen gaan checken, eerste schoen: maat 32. Niks te klein dus. Tweede schoen: huh? Andere schoen, twee maten kleiner??? Bleek dus dat Christan en een ander jongetje bijna dezelfde schoenen hadden en daarvan elk eentje in hun gymtas hadden zitten Geen wonder dat ie over zere tenen klaagde
op die manier kwam luca regelmatig met andere broeken thuis.
wel handig... ze waren altijd groter
t is maar een keer gebeurd dat we de rechtmatige eigenaar niet meer hebben kunnen achterhalen.
  † In Memoriam † woensdag 11 januari 2006 @ 19:54:52 #216
37843 lady-wrb
kortaf
pi_33949048
ik ben zo trots op luca
hij doet zo zijn best op kickboksen

Click here to watch training82

Click here to watch training-162

begint er al lekker gevaarlijk uit te zien he?
  woensdag 11 januari 2006 @ 20:23:56 #217
37150 livelink
pi_33950163
Het ziet er inderdaad heel echt uit. Hoe vaak traint hij, dat hij al 162 trainingen achter de rug heeft?

Christan , ja dat verwacht je niet als je kind klaagt over pijn in de tenen.
pi_33951060
Luca heeft er ook echt plezier in zo te zien. Stoere man!!

Wij gaan eerdaags kijken bij een balletschool. Het lijkt me wel leuk voor Jillian en tegelijkertijd is het natuurlijk erg goed voor haar motoriek. Ik vond het als kind ook altijd erg leuk om met ballet/volksdansen bezig te zijn en een beetje beweging kan nooit kwaad. Ze heeft het er zelf al een tijdje over dat ze heel graag wil balleten, dus de motivatie is er iig al
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 11 januari 2006 @ 20:49:12 #219
13151 crew  Rewimo
pi_33951091
Wauw Luca, stoere vent!
pi_33951210
En Christan met z'n schoentjes Hier komt Jillian weleens met haar broek achterstevoren binnen. Op school helpen de grote kinderen mee met aan- en uitkleden bij gym en dat wil nog weleens fout gaan dus. Maar goed, het is ook een broek zonder rits of knoop, dus best verwarrend
  † In Memoriam † woensdag 11 januari 2006 @ 20:52:55 #221
37843 lady-wrb
kortaf
pi_33951241
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 20:23 schreef livelink het volgende:
Het ziet er inderdaad heel echt uit. Hoe vaak traint hij, dat hij al 162 trainingen achter de rug heeft?

Christan , ja dat verwacht je niet als je kind klaagt over pijn in de tenen.
die nummertoestand heeft putfile erachter gezet
luca traint nu bijna 3 maanden 2 a 3 keer in de week een uur.
pi_33951409
Merk je wat aan Luca nu hij traint Lady-wrb? Kan hij er een beetje z'n ei in kwijt? Kan me zo voorstellen dat het hem best goed zal doen om daar mee bezig te zijn
  woensdag 11 januari 2006 @ 21:13:29 #223
37150 livelink
pi_33951927
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 20:52 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

die nummertoestand heeft putfile erachter gezet
luca traint nu bijna 3 maanden 2 a 3 keer in de week een uur.
Ik vond het al zo ontzettend veel
  woensdag 11 januari 2006 @ 21:14:48 #224
37150 livelink
pi_33951981
Jillian zie ik inderdaad wel balletten met die lange benen. Katja is klein en gedrongen, die zie ik eerder kickboksen.
pi_33952102
[offtopic vraag aan YPPY maar weet geen andere manier]
YPPY was ooit een lijn Walkmans van Sony en het stond voor een afkorting. Your Personal ... Weet jij misschien waar YPPY voor stond? Ik ben al jaren op zoek... Sowieso bedankt
[/offtopic]
pi_33952441
Kickboksen is ook zeker stoer voor meiden Livelink Jillian is een 'zacht' kind, dus kickboksen wordt niks met haar denk ik. Pascalle is weer een echte rauwdouwer, dus die zie ik ook niet zo snel in een tutu rondparaderen
  † In Memoriam † woensdag 11 januari 2006 @ 21:35:45 #227
37843 lady-wrb
kortaf
pi_33952822
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 20:58 schreef Meaghan het volgende:
Merk je wat aan Luca nu hij traint Lady-wrb? Kan hij er een beetje z'n ei in kwijt? Kan me zo voorstellen dat het hem best goed zal doen om daar mee bezig te zijn

en of ik er wat van merk.
hij is zelfverzekerder, komt voor zichzelf op als iemand hem plaagt, en hij durft meer.
en ook zijn motoriek is enorm aan het verbeteren (dat was een van de redenen om hem op kickboksen te doen)
en wat het belangrijkste is: hij heeft er enorm veel lol in.
ik kan zo genieten als ik dat stralende bekkie bezig zie
pi_33954644
Geweldig toch dat het bezig zijn met een sport zoveel meer kan betekenen En wat kan je daar dan ontzettend van genieten hè als je kind zoveel plezier heeft

Ik weet nog van vroeger dat de huisarts mijn moeder geadviseerd had om mijn broer vooral op karate te doen. Hij was heel erg onzeker en het zou hem echt goed doen volgens de huisarts. Mijn moeder heeft hier geen gehoor aan gegeven en dat terwijl mijn broer zelf ook zo graag wilde. Ik heb dat altijd zo sneu gevonden voor hem. Ik ben er ook van overtuigd dat de juiste sport zeker een positieve invloed heeft op een kind en zal mijn kinderen daarin altijd steunen.
pi_33956194
Voor Bo wil ik straks eits met dansen gaan zoeken. Maar eerst maar eens een tijdje wennen op school. 5 dagen in de week naar school vind ik nu wel ff meer als genoeg. Als ze thuiskomt is ze doodmoe. Dan op woensdag middag nog op dansen en ze kan niet eens meer met dr vriendinnetjes spelen. Op school bij Bo doen ze elke dag aan beweging, en zelf doet ze er ook genoeg aan Dansen vind ze wel geweldig, dus over een half jaartje ofzo eens proberen.
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † donderdag 12 januari 2006 @ 08:46:05 #230
37843 lady-wrb
kortaf
pi_33965236
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 22:17 schreef Meaghan het volgende:
Geweldig toch dat het bezig zijn met een sport zoveel meer kan betekenen En wat kan je daar dan ontzettend van genieten hè als je kind zoveel plezier heeft

Ik weet nog van vroeger dat de huisarts mijn moeder geadviseerd had om mijn broer vooral op karate te doen. Hij was heel erg onzeker en het zou hem echt goed doen volgens de huisarts. Mijn moeder heeft hier geen gehoor aan gegeven en dat terwijl mijn broer zelf ook zo graag wilde. Ik heb dat altijd zo sneu gevonden voor hem. Ik ben er ook van overtuigd dat de juiste sport zeker een positieve invloed heeft op een kind en zal mijn kinderen daarin altijd steunen.
wat komt me dat bekend voor meaghan
ik mocht niet op majorette toen ik dat graag wilde, ik mocht niet op ballet en ik mocht niet op muziekles.
dat majorette vind ik niet zo jammer achteraf, maar toen wel.
ballet vind ik nog steeds jammer. ik heb het een jaar op 4 gedaan toen ik nog in schiedam woonde en het bleek dat ik er aanleg voor had.
en wat betreft muziek heb ik me ook aardig gerevancheerd: ik heb bijna 12 jaar pianoles gehad.

met mijn oudste ben ik destijds naar kleuterballet geweest. dat hij het niks vond, vond ik geen probleem, hij heeft het in elk geval geprobeerd.
t is niet zo'n sportieveling, maar hij heeft zijn stek gevonden bij de scouting.
luca is een vreselijk beweeglijk kind: altijd rennen, balletje trappen, stoeien en een vreselijke rouwdouwer. die kan zijn ei prima kwijt in 3 x in de week kickboksen en 1 x per week voetbaltraining. (en nog wil hij meer trainen , maar dit vind ik wel genoeg )
pi_33965295
Bo heeft me weer zonder tranen uit staan zwaaien. Straks gaan ze naar de kinderboerderij. Ik ben zo blij dat ze school leuk vind.
Het voelt heerlijk!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 12 januari 2006 @ 08:56:40 #232
13151 crew  Rewimo
pi_33965328
Wat heerlijk Jessie
  donderdag 12 januari 2006 @ 09:16:17 #233
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_33965560
Jessie fijn dat Bo niet hoefde te huilen

Lady-wrb, jammer dat je dat als kind niet mocht. Ik kan het begrijpen wanneer een kind van de hak op de tak steeds iets anders "wilt", maar als het kind het echt wilt en ervoor wil gaan dan vind ik dat ie dat moet kunnen doen
patat ftw :)
pi_33965641
lady-wrb: moet ik me bij kleuterballet, echt ballet voor stellen of is het veel losser ?
bij ons in de nieuwe buurt zit straks ook kleuterballet en we denken eraan om alicia daar een tijdje op te doen om oa kindjes te leren kennen enzo. (niet dat ze die ook al niet op school leert kennen, maar kan me voorstellen dat ze het wellicht leuk vind om smiddags ook eens een keer iets anders te doen dan speeltuin of thuis)
pi_33967786
Henk-Wim, mijn nick is ontstaan door de eerste letter van mijn voornaam en de eerste letter van mijn achternaam. En dan dan weer achterstevoren achter elkaar. Geen idee wat het voor Sony betekende dus.

Toch nog even over musea: ik vond dat juist prachtig als kind, maar mijn ouders gingen nooit. Ook kastelen vond ik superleuk, vooral de smalle gangetjes en trappetjes.

Bij ons was kleuterballet een beetje zoiets als gymoefeningen en dansjes op muziek.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  donderdag 12 januari 2006 @ 13:48:10 #236
37150 livelink
pi_33972450
Wat is wijsheid? Katja is vandaag voor het eerst de hele dag naar school inclusief buitenschoolse opvang. Het ging vanochtend best goed met wegbrengen en ik begin er een beetje vertrouwen in te hebben, maar ze heeft het nog wel veel over haar oude creche en dat ze daar het liefst naar terug wil.

Nu heeft deze creche vanmiddag hun nieuwjaarsreceptie en als lid van de oudercommissie moet ik daar wel naar toe gaan. Zal ik Katja meenemen of zou ze dan te veel in de war raken? Ik weet het echt niet.
  † In Memoriam † donderdag 12 januari 2006 @ 13:51:54 #237
7074 moussy
kuttekop
pi_33972566
Hoe schat je Katja zelf in? Ik durf eerlijk gezegd niet te zeggen wat beter is.
pi_33972593
pfoeh livelink ik vind dat ook lastig te beoordelen.
  † In Memoriam † donderdag 12 januari 2006 @ 13:55:18 #239
43556 miss_dynastie
pi_33972675
Oe livelink, lastig... is dat sowieso niet wat vermoeiend na een hele dag school en BSO?
  donderdag 12 januari 2006 @ 13:56:06 #240
37150 livelink
pi_33972699
Ik denk dat Katja het echt heel leuk zou vinden om te gaan, maar ik verwacht dat het dan morgen weer extra moeilijk wordt met naar school gaan. Ik denk zelf dat het niet slim is om haar mee te nemen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 12 januari 2006 @ 13:57:30 #241
13151 crew  Rewimo
pi_33972748
Dan zou ik haar niet meenemen. Zeker als ze zo terugverlangt kan het wel verwarrend zijn lijkt me.
pi_33973323
Bo heeft nu al 1 keer haar oude school weer gezien met het ophalen van haar zus (Jans is smiddags later uit dan Bo) En vanmiddag dus weer. Bo heeft het ook nog over haar odue school, maar heeft het wel heel erg naar haar zin op haar nieuwe school. Het is ook logisch dat ze het er nog over heben. Bo vond het heel leuk om tegen haar oude juffen te vertellen wat ze allemaal gedaan heeft. En ze was er de volgende dag niet door in de war ofzo. Maar als je zelf al denkt dat het niks is zou ik het niet doen. Heb je er nog niks over gezegd tegen haar?
Het voelt heerlijk!!!!
  donderdag 12 januari 2006 @ 15:00:04 #243
37150 livelink
pi_33974782
Het is al beslist. Mijn vriend heeft haar vanochtend al uitgebreid verteld dat we naar een feestje op haar oude creche gingen. Ik wist niet dat hij het er met haar over heeft gehad, maar ik kan het nu niet meer maken om haar niet meer te laten gaan.

We gaan dus vanmiddag met zijn allen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 12 januari 2006 @ 15:01:24 #244
13151 crew  Rewimo
pi_33974846
Nou daar hoef je dan niet meer over te beslissen...
  donderdag 12 januari 2006 @ 15:03:27 #245
37150 livelink
pi_33974925
Nee, ik liep weer eens achter de feiten aan.
  † In Memoriam † donderdag 12 januari 2006 @ 16:05:24 #246
37843 lady-wrb
kortaf
pi_33977266
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 09:22 schreef knorretje het volgende:
lady-wrb: moet ik me bij kleuterballet, echt ballet voor stellen of is het veel losser ?
bij ons in de nieuwe buurt zit straks ook kleuterballet en we denken eraan om alicia daar een tijdje op te doen om oa kindjes te leren kennen enzo. (niet dat ze die ook al niet op school leert kennen, maar kan me voorstellen dat ze het wellicht leuk vind om smiddags ook eens een keer iets anders te doen dan speeltuin of thuis)
kleuterballet hield destijds in dat er op muziek allerlei kleine oefeningen gedaan werden op muziek.
zoals het lopen als een olifant en trippelen als een muis en het uitbeelden van elfjes enzo.
niet iets zwaart ofzo hoor, heel speels.
pi_33980136
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 16:05 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

kleuterballet hield destijds in dat er op muziek allerlei kleine oefeningen gedaan werden op muziek.
zoals het lopen als een olifant en trippelen als een muis en het uitbeelden van elfjes enzo.
niet iets zwaart ofzo hoor, heel speels.
klinkt best wel leuk, beetje als euritme. Tnx (idem voor yppy) voor de uitleg. Stijgt bij deze naar hoog in het lijstje van aktiviteiten die we kunnen gaan doen en bekijken. ik wil in elk geval kijken of ik 1 iets extra's kan aanbieden aan d'r naast school en d'r eigen bezigheden die ze heb en krijgt, maar vind het voor haar leeftijd best moeilijk iets uit te kiezen wat bij haar zou kunnen passen en belangrijker in de buurt zit. Daarnaast duurtje het nog wel een tijdje voor ze naar school gaat en een beetje buurtcontact opdoen lijkt me voor haar toch ook best wel prettig.
  † In Memoriam † donderdag 12 januari 2006 @ 20:19:19 #248
37843 lady-wrb
kortaf
pi_33986829
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 17:24 schreef knorretje het volgende:

[..]

klinkt best wel leuk, beetje als euritme. Tnx (idem voor yppy) voor de uitleg. Stijgt bij deze naar hoog in het lijstje van aktiviteiten die we kunnen gaan doen en bekijken. ik wil in elk geval kijken of ik 1 iets extra's kan aanbieden aan d'r naast school en d'r eigen bezigheden die ze heb en krijgt, maar vind het voor haar leeftijd best moeilijk iets uit te kiezen wat bij haar zou kunnen passen en belangrijker in de buurt zit. Daarnaast duurtje het nog wel een tijdje voor ze naar school gaat en een beetje buurtcontact opdoen lijkt me voor haar toch ook best wel prettig.
voor de sociale contacten in de buurt is het zeker handig

luca zijn sportschool is niet in de buurt helaas, maar hij heeft hier zelf al genoeg vriendjes door school. ik ben blij dat hij er lol in heeft, de spullen die hij er voor nodig heeft zijn reteduur. (beenbeschermers voor 20 euro, bitje 5 euro, tok 15 euro en dan heb ik nog geen handschoenen voor hem gekocht. die gaan ook al gauw 50 euro kosten )

maar goed, als je het eenmaal hebt gaat het jaren mee. dus luca zit jaaaaaren vast aan kickboksen

om maar niet te spreken over het lesgeld (maar als je berekend dat hij voor dat geld 3 x per week mag trainen en ze er niet aan vakanties doen, valt dat eigenlijk best mee)
pi_33987370
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 20:19 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

voor de sociale contacten in de buurt is het zeker handig
of ze er daadwerkelijk echte buurtcontacten opdoet is altijd afwachten, de studio zit in de stad dus het zal een mengeling uit alle wijken zijn, het is niet in een buurthuis ofzo. Heb er vroeger zelf altijd gedanst maar kleuterballet had ik gewoon nog nooit van gehoord en echt uitleg gaven ze ook niet op de site ze mogen er maar op tot groep 2 dus echt de kleuters, vanaf 3,5 jr dus ga haar gewoon lekker snel inschrijven kan ze zodra we de sleutel hebben erheen. In september zien we dan wel verder of ze blijft hangen met het nieuwe seizoen of dat ze op school dingen hoort van andere kids waar ik nu het bestaan nog niet van weet
  † In Memoriam † donderdag 12 januari 2006 @ 22:46:44 #250
37843 lady-wrb
kortaf
pi_33994488
heb je de sleutel nog niet dan?
ik dacht dat je al bezig was met verbouwen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')