Nou idd, niet na een uur komen zeikstralen om je etenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:56 schreef Rewimo het volgende:
O man, schei uit, het enige wat ik er fatsoenlijk in krijg is worteltjes en spinazie. Behalve natuurlijk de ongezonde dingen als pizza en zo. Dat eet ie wel. Het stomme is ook nog dat het er niet om gaat dat ie het niet lust, maar dat het gewoon dwarsheid isAf en toe heb ik er genoeg van en dan zit ie binnen de kortste keren boven. En dan helpt sorry zeggen en "ik wil toch eten" hier dus ook niet, Mous
Die kan aan het toneelquote:
Roep even als je gaat!quote:Op woensdag 11 januari 2006 09:34 schreef lady-wrb het volgende:
kent iemand dit museum? en zo ja, is het wat?
http://www.letterkundigmu(...)339F137B1B/index.cfm
Als ik op een doordeweekse dag naar mn ouders ga zal ik ook eens brullenquote:Op woensdag 11 januari 2006 11:06 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Roep even als je gaat!
Het zit bij mij hier beneden!![]()
Ik ben er zelf nooit geweest maar het is hardstikke populair. Heel veel schoolreisjes ed. ook.
Oh, en waar het zit? In het gebouw van de Koninklijke Bibliotheek naast Den Haag Centraal Station.
Doen! Alleen op vrijdag werk ik halve dagen, voor de rest zit ik hier braaf van half 9 tot 5.quote:Op woensdag 11 januari 2006 11:08 schreef moussy het volgende:
Als ik op een doordeweekse dag naar mn ouders ga zal ik ook eens brullen
niet alle musea zijn hetzelfde toch? hangt nogal van de inhoud/opzet af. maar ik begrijp je weerzin wel hoor, ik vind 't over het algemeen ook al snel vermoeiend.quote:Op woensdag 11 januari 2006 10:53 schreef jessie het volgende:
Dat is nou echt iets waar ik niks aan vind. Museums. Als kind al niet.
Ik wil ook meequote:Op woensdag 11 januari 2006 11:06 schreef Brighteyes het volgende:
Roep even als je gaat!
Het zit bij mij hier beneden!![]()
Ik ben er zelf nooit geweest maar het is hardstikke populair. Heel veel schoolreisjes ed. ook.
Oh, en waar het zit? In het gebouw van de Koninklijke Bibliotheek naast Den Haag Centraal Station.
Nou, dan zou ik je toch het TV-museum in Dieren eens aan willen smeren. Da's geen opvoeding, maar puur jeugdsentimentquote:Op woensdag 11 januari 2006 11:35 schreef jessie het volgende:
Nee ze zullen niet allemaal hetzelfde zijn. Maar het bij de opvoeding horende gehalte vind ik te hoogHier dus geen museums, of ze moeten zelf willen
Kom maar op!quote:
Nemo is enorm leuk!quote:Op woensdag 11 januari 2006 12:12 schreef livelink het volgende:
En als ze wat groter zijn moet Nemo ook geweldig zijn. Maar dat heb ik nog niet zelf uitgeprobeerd. Alleen wel hele goede berichten van gehoord.
Bij een dierentuin of pretpark ben je hetzelfde of nog meer kwijt...quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:02 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja dat is wel zo
maar wat een toegansprijzen zeg
ja maar je hoeft er toch niet elke week heen?quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:17 schreef jessie het volgende:
Nou ik hou het wel lekker bij de speeltuin, daar kunnen ze ook overal aan en op zitten
Dan ben je in de verkeerde museums geweestquote:Op woensdag 11 januari 2006 13:27 schreef jessie het volgende:
Ja maar dat kan je hebben toch dat bij sommige dingen je nekharen overeind gaan staan. Ik heb dat met museums. Grrrr Echt kippevel gewoon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |