offtopic:quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:46 schreef lady-wrb het volgende:
heb je de sleutel nog niet dan?
ik dacht dat je al bezig was met verbouwen
jeetje joh, wat gaat er mis?quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:52 schreef knorretje het volgende:
[..]
offtopic:
nope nog steeds nietpasseren is al drie keer uitgesteld en als we positief blijven denken en hopen hebben we ooit het huis ergens dit kwartaal en anders een schuld en veel ellende
![]()
*steekt dus nog even kop in 't zand en gaat uit van het meest positieve, deze maand ergens eindelijk de sleutel*
nogmaals offtopic dan maarquote:
Meestal kan je bij danslessen (ballet of kleuterdans) eerst een kijkje nemen en een proefles doen, jessie. Dan kan Bo ook zien of ze het wel echt leuk vindt én of jij de school en juf wel leuk vindt!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 09:44 schreef jessie het volgende:
Lololol zeg ik net nog dat Bo voorlopig niet hoeft te sporten....begint ze over ballet. Maar dan echt van dat klassieke. Nu zie ik overal wel kleuterdans enzo, maar nergens echt ballet voor die leeftijd. Bestaat dat wel? Iemand een adresje in Rotterdam?
Nee, 't is geen schoolzwemmen. Maar omdat Christans school een continurooster heeft, heeft de zwemschool aansluitend een uur zwemles voor de leerlingen van zijn school. De overige scholen zijn later uit en daarvoor beginnen de zwemlessen dus ook later. Dat speciale uurtje is daardoor niet zo druk en heeft ook een veel kortere wachtlijst.quote:Op zondag 15 januari 2006 20:01 schreef jessie het volgende:
Schoolzwemmen bedoel je?
Ja, stiekem ook nog met ietwat natte ogen.quote:Op zondag 15 januari 2006 19:45 schreef jessie het volgende:
Lady-wrb bedankt.
Wat leuk Muus!!!! En wat heerlijk dat ze zo stond te glimmen. Zelf glom je vast ook
Ze zijn nog zo klein, maar ze willen al zo veel. Ze horen en zien ook veel van vriendjes en vriendinnetjes op school en willen dat óók allemaal.quote:Ik ga over een maand of wat eens op mijn gemak informeren. Ik bedoel ze is net 4. Alles is nog zo nieuw op school. Als ze echt lekker haar draai gevonden heeft en ze wil het dan nog (wat ik dus inderdaad ook verwacht) dan gaan we eens kijken. Maar inderdaad met 5 jaar is het ook al zwemmen. Ik vind de dagen nu al zo kort. Om 7 uur ligt ze in bed en dan slaapt ze gelijk. Wanneer doe je die dingen in hemelsnaam allemaal. Ik moet nog erg wennen hoor aan het moeder zijn van een kleuter
De hele weg naar huis is ze aan het ratelen geweest. "Zag je die sprong, zag je zus, zag je zo, en toen en toen en toen en toen... "quote:Op zondag 15 januari 2006 20:01 schreef Luchtbel het volgende:
Ah Muus wat liefik weet nog dat ik voor het eerst ging kijken (was ook echt klassiek ballet en geen dansgedoetje) en dat ik daarna thuis in m'n bed lag en alles zo weer voor me zag en zwierig roze
tis vast een goed teken
had iemand het al geroepen???quote:Op zondag 15 januari 2006 20:44 schreef MUUS het volgende:
[..]
De hele weg naar huis is ze aan het ratelen geweest. "Zag je die sprong, zag je zus, zag je zo, en toen en toen en toen en toen... "
Thuis ging ze in de keuken voor mijn voeten staan dansen. "Kijk mam! In de eerste positie, zie je dat? En daaaaaaaaaaaaaaaaan...... plié en *op*, plié en *op*, plié en *op!"
Heel mooi schat, maar kan je nu ff naar de kamer gaan pliéejen? Koken met ballethindernis is toch iets minder handig..
Maar ze was zó mooi in haar balletkleertjes.!
iddquote:Op zondag 15 januari 2006 21:40 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
had iemand het al geroepen???
FOTOOOOOOOO!![]()
![]()
![]()
![]()
de school belde net ze hebben TOCH een plekkie voor d'rquote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:46 schreef knorretje het volgende:
Enigzins ontopic: alicia is dus haar plekkie op de school in r'dam kwijt, immers als we door wilden gaan moesten we dat 15 dec laten weten, toen leek het nog dat we eind dec of anders de eerste week van jan zouden passeren. dus plekkie is weg voor haar. Zwolle had nog een plekkie of 4, tenminste dat was in nov maar kan haar niet eerder op de lijst plaatsen dan dat we er ook daadwerkelijk wonen/inschrijving hebben in de gemeente zwolle. Daarnaast hebben we deze week gehoord dat er nu nog maar 1 plekkie is en die waarschijnlijk naar iemand van de peutergroep gaat. Kortom alicia is tot minimaal na de zomervakantie waarschijnlijk schoolloos, tenzij er opeens een wonder gebeurd of iedereen opeens een hand over hart strijkt en ze alsnog mag in eind maart/begin april (en dat hopen we maar, want kindlief heb er reuze zin in)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |