abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33994783
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 22:46 schreef lady-wrb het volgende:
heb je de sleutel nog niet dan?
ik dacht dat je al bezig was met verbouwen
offtopic:
nope nog steeds niet passeren is al drie keer uitgesteld en als we positief blijven denken en hopen hebben we ooit het huis ergens dit kwartaal en anders een schuld en veel ellende
*steekt dus nog even kop in 't zand en gaat uit van het meest positieve, deze maand ergens eindelijk de sleutel*
  † In Memoriam † vrijdag 13 januari 2006 @ 09:27:43 #252
37843 lady-wrb
kortaf
pi_34004455
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 22:52 schreef knorretje het volgende:

[..]

offtopic:
nope nog steeds niet passeren is al drie keer uitgesteld en als we positief blijven denken en hopen hebben we ooit het huis ergens dit kwartaal en anders een schuld en veel ellende
*steekt dus nog even kop in 't zand en gaat uit van het meest positieve, deze maand ergens eindelijk de sleutel*
jeetje joh, wat gaat er mis?
pi_34004839
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 09:27 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

jeetje joh, wat gaat er mis?
nogmaals offtopic dan maar
tpgpost die vertraging op had gelopen met de feestdagen, banken die misrekeningen maken en planning niet nakomen, huisartsen die op vakantie gaan en medische dingen belangrijker vinden dan een krabbeltje op verzekeringspapieren, keuringen die pas in januari konden ipv eerst in december en zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan (daarnaast is danny natuurlijk nu werkloos en als ze daar achterkomen kunnen we het wel helemaal shaken immers, de hypotheek is op dat loon afgesloten. voorwaaden verder waren een arbeidsongeschiktheidsverzekering voor beiden, welke ik natuurlijk noooooooit krijg en vet afgewezen op ben). Dus het gaat hier weer lekker als vanouds lekker de soep in. we hebben inmiddelsook een topic in KW omdat ik hier al 'illegaal' ben, immers geen kleuter in huis en dit offtopic geleuter zal vast niet geheelin dank afgenomen worden als ik dat blijf doorzetten.

Enigzins ontopic: alicia is dus haar plekkie op de school in r'dam kwijt, immers als we door wilden gaan moesten we dat 15 dec laten weten, toen leek het nog dat we eind dec of anders de eerste week van jan zouden passeren. dus plekkie is weg voor haar. Zwolle had nog een plekkie of 4, tenminste dat was in nov maar kan haar niet eerder op de lijst plaatsen dan dat we er ook daadwerkelijk wonen/inschrijving hebben in de gemeente zwolle. Daarnaast hebben we deze week gehoord dat er nu nog maar 1 plekkie is en die waarschijnlijk naar iemand van de peutergroep gaat. Kortom alicia is tot minimaal na de zomervakantie waarschijnlijk schoolloos, tenzij er opeens een wonder gebeurd of iedereen opeens een hand over hart strijkt en ze alsnog mag in eind maart/begin april (en dat hopen we maar, want kindlief heb er reuze zin in)
  † In Memoriam † vrijdag 13 januari 2006 @ 11:48:01 #254
37843 lady-wrb
kortaf
pi_34007850
oke, ik lees wel bij in jullie eigen topic
pi_34040916
Lololol zeg ik net nog dat Bo voorlopig niet hoeft te sporten....begint ze over ballet. Maar dan echt van dat klassieke. Nu zie ik overal wel kleuterdans enzo, maar nergens echt ballet voor die leeftijd. Bestaat dat wel? Iemand een adresje in Rotterdam?
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † zaterdag 14 januari 2006 @ 12:12:20 #256
37843 lady-wrb
kortaf
pi_34043277
13. Fiolet Studio's, NoesDakotawg 265, 2905AB Capelle ad Yssel

tot uw dienst

schijnt een goeie te zijn
pi_34093328
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 09:44 schreef jessie het volgende:
Lololol zeg ik net nog dat Bo voorlopig niet hoeft te sporten....begint ze over ballet. Maar dan echt van dat klassieke. Nu zie ik overal wel kleuterdans enzo, maar nergens echt ballet voor die leeftijd. Bestaat dat wel? Iemand een adresje in Rotterdam?
Meestal kan je bij danslessen (ballet of kleuterdans) eerst een kijkje nemen en een proefles doen, jessie. Dan kan Bo ook zien of ze het wel echt leuk vindt én of jij de school en juf wel leuk vindt!

Mini-MUUS heeft het twee jaar lang over klassiek ballet gehad, maar ik vond haar er nog niet aan toe. Ze zat al op zwemles, was nog flink moe na school en ik wilde niet zo'n moeder zijn die haar kind van clubje naar clubje sleept.
Maar goed, twee jaar lang over klassiek ballet praten en vragen of ze erop mocht... mja, dan weet ze het toch wel behoorlijk zeker en dan kan ik niet anders dan toegeven hè? . Zij wilde ook ab-so-luut niet op kleuterdans of iets anders, neen, klassiek ballet! Nu moet ik ook toegeven dat ze daar echt wel het type voor is.

Ze mocht eerst eens komen kijken bij een les om te zien of ze dit wel echt wilde (duh...) De lerares riep aan het begin van de les: "Dames, in de vijfde positie!" en toen fluisterde mini-MUUS meteen opgewonden in mijn oor: "JA! DIT WIL IK!!! Ik weet het ZEKER! HEEL ZEKER, mam!" .

Afgelopen donderdag heeft ze haar eerste les gehad en ik mocht blijven kijken. Die kleine glom drie kwartier lang van haar neus tot aan haar tenen en na de les zei ze meteen: "Ik had gewild dat dit eeuwig duurde... volgende week duurt nog zo lang... " .

Niks doen alsof je een bloemetje in de wind bent of als een konijntje hupselen, mijn dochter wil alle vijf de posities meteen ingedrild krijgen. So be it, ze geniet en het past bij haar. .
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_34095397
Lady-wrb bedankt.

Wat leuk Muus!!!! En wat heerlijk dat ze zo stond te glimmen. Zelf glom je vast ook

Ik ga over een maand of wat eens op mijn gemak informeren. Ik bedoel ze is net 4. Alles is nog zo nieuw op school. Als ze echt lekker haar draai gevonden heeft en ze wil het dan nog (wat ik dus inderdaad ook verwacht) dan gaan we eens kijken. Maar inderdaad met 5 jaar is het ook al zwemmen. Ik vind de dagen nu al zo kort. Om 7 uur ligt ze in bed en dan slaapt ze gelijk. Wanneer doe je die dingen in hemelsnaam allemaal. Ik moet nog erg wennen hoor aan het moeder zijn van een kleuter
Het voelt heerlijk!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 15 januari 2006 @ 19:49:12 #259
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_34095587
Om het nog maar even op te schroeven, Jessie Denk je eraan Bo bijtijds in te schrijven voor zwemles? Hier is de wachttijd bij zwemclubs gemiddeld een jaar
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_34095749
Ja t heeft geen haast. Was hier ook een jaar En het zwembad is ook nog afgebrand hier
Het voelt heerlijk!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 15 januari 2006 @ 19:58:29 #261
13151 crew  Rewimo
pi_34095978
O, dat hebben ze hier ook al eens gedaan ja Christan zwemt nu bij een sportschool in Bloemendaal die een speciaal lesuur voor zijn school hebben (in combinatie met het lesrooster).
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_34096067
Schoolzwemmen bedoel je?
Het voelt heerlijk!!!!
  zondag 15 januari 2006 @ 20:01:22 #263
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_34096080
Ah Muus wat lief ik weet nog dat ik voor het eerst ging kijken (was ook echt klassiek ballet en geen dansgedoetje) en dat ik daarna thuis in m'n bed lag en alles zo weer voor me zag en zwierig roze tis vast een goed teken
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 15 januari 2006 @ 20:05:45 #264
13151 crew  Rewimo
pi_34096225
quote:
Op zondag 15 januari 2006 20:01 schreef jessie het volgende:
Schoolzwemmen bedoel je?
Nee, 't is geen schoolzwemmen. Maar omdat Christans school een continurooster heeft, heeft de zwemschool aansluitend een uur zwemles voor de leerlingen van zijn school. De overige scholen zijn later uit en daarvoor beginnen de zwemlessen dus ook later. Dat speciale uurtje is daardoor niet zo druk en heeft ook een veel kortere wachtlijst.
  zondag 15 januari 2006 @ 20:07:41 #265
24188 Belana
kloon van belana
pi_34096302
Muus, wat mooi
stormy waters...
sailin'
  zondag 15 januari 2006 @ 20:13:09 #266
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_34096522
Katja staat ook al ingeschreven voor zwemles. Waarschijnlijk is ze voor haar 5e wel aan de beurt. Andere sporten ben ik nog niet mee bezig. Alleen kleutergym lijkt me erg leuk voor Katja, maar daar heb ik verder nog niet naar gekeken.

Ik heb vroeger allerlei sporten uitgeprobeerd en vond echt niks leuk. Van mijn ouders moest ik toch iets doen en uiteindelijk ben ik voltige op paard gaan doen (een soort turnen op een paard) en wonder boven wonder vond ik dat wel leuk. Uiteindelijk ben ik van voltige overgestapt op paardrijden en dat heb ik heel lang gedaan.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_34097776
quote:
Op zondag 15 januari 2006 19:45 schreef jessie het volgende:
Lady-wrb bedankt.

Wat leuk Muus!!!! En wat heerlijk dat ze zo stond te glimmen. Zelf glom je vast ook
Ja, stiekem ook nog met ietwat natte ogen. .
quote:
Ik ga over een maand of wat eens op mijn gemak informeren. Ik bedoel ze is net 4. Alles is nog zo nieuw op school. Als ze echt lekker haar draai gevonden heeft en ze wil het dan nog (wat ik dus inderdaad ook verwacht) dan gaan we eens kijken. Maar inderdaad met 5 jaar is het ook al zwemmen. Ik vind de dagen nu al zo kort. Om 7 uur ligt ze in bed en dan slaapt ze gelijk. Wanneer doe je die dingen in hemelsnaam allemaal. Ik moet nog erg wennen hoor aan het moeder zijn van een kleuter
Ze zijn nog zo klein, maar ze willen al zo veel. Ze horen en zien ook veel van vriendjes en vriendinnetjes op school en willen dat óók allemaal.

Ik moet toegeven dat ze nog steeds erg moe is elke dag, maar ik vond dat ze na twee jaar vragen wel lang genoeg had gewacht. . Ze is ook alweer 6, dus mja...

Ze wil natuurlijk ook nog een eigen paard en op pianoles, maar daar laat ik haar nog een paar jaar extra over zeuren. .
Oi!
pi_34098088
quote:
Op zondag 15 januari 2006 20:01 schreef Luchtbel het volgende:
Ah Muus wat lief ik weet nog dat ik voor het eerst ging kijken (was ook echt klassiek ballet en geen dansgedoetje) en dat ik daarna thuis in m'n bed lag en alles zo weer voor me zag en zwierig roze tis vast een goed teken
De hele weg naar huis is ze aan het ratelen geweest. "Zag je die sprong, zag je zus, zag je zo, en toen en toen en toen en toen... "

Thuis ging ze in de keuken voor mijn voeten staan dansen. "Kijk mam! In de eerste positie, zie je dat? En daaaaaaaaaaaaaaaaan...... plié en *op*, plié en *op*, plié en *op!"
Heel mooi schat, maar kan je nu ff naar de kamer gaan pliéejen? Koken met ballethindernis is toch iets minder handig. .

Maar ze was zó mooi in haar balletkleertjes. !
Oi!
  Jubileum moderator zondag 15 januari 2006 @ 21:01:58 #269
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_34099117
Ahhh MUUS wat ontzettend lief!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  † In Memoriam † zondag 15 januari 2006 @ 21:40:33 #270
37843 lady-wrb
kortaf
pi_34100863
quote:
Op zondag 15 januari 2006 20:44 schreef MUUS het volgende:

[..]

De hele weg naar huis is ze aan het ratelen geweest. "Zag je die sprong, zag je zus, zag je zo, en toen en toen en toen en toen... "

Thuis ging ze in de keuken voor mijn voeten staan dansen. "Kijk mam! In de eerste positie, zie je dat? En daaaaaaaaaaaaaaaaan...... plié en *op*, plié en *op*, plié en *op!"
Heel mooi schat, maar kan je nu ff naar de kamer gaan pliéejen? Koken met ballethindernis is toch iets minder handig. .

Maar ze was zó mooi in haar balletkleertjes. !
had iemand het al geroepen???

FOTOOOOOOOO!
pi_34101148
Als ik er aan denk, zal ik van de week foto's maken van mini-MUUS in haar ballet outfit. .
Oi!
  zondag 15 januari 2006 @ 23:02:51 #272
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_34104546
quote:
Op zondag 15 januari 2006 21:40 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

had iemand het al geroepen???

FOTOOOOOOOO!
idd Leuk als je kind zo enthousiast is over zoiets
patat ftw :)
pi_34105918
Super dat je meisje zo enthousiast is Muus! Ik zat als kind op een combi van klassiek ballet en volksdansen en weet nog heel goed hoeveel plezier ik daarin had. Op weg naar huis oefende ik altijd heel fanatiek mijn net geleerde pasjes en thuis gebruikte ik mijn opklapbed als barre En die kleine balletpakjes en schoentjes zijn zo geweldig Toen ik wat ouder was wilde ik weer op honkbalja ja, echte tomboy, maar dat mocht niet omdat de wedstrijden altijd in het weekend werden gehouden en dan wilden mijn ouders weleens met de boot weg. En zwemmen was er al heel vroeg bij hier, maar dat moest ook wel vanwege die boot. Maar Jillian gaat dus heel waarschijnlijk op kleuterdans, voor klassiek ballet vind ik haar nog te jong. Het is op zaterdagmorgen, dus geen gestress doordeweeks na school. En goed dat jullie het omhoog halen, zwemmen daar moet ik ook nog achteraan! Magoe, Jillian wil altijd iets ondernemen en is bv. na school ook niet moe, maar het moet natuurlijk wel te behappen zijn voor zo'n grietje van vier.
pi_34120691
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 09:46 schreef knorretje het volgende:
Enigzins ontopic: alicia is dus haar plekkie op de school in r'dam kwijt, immers als we door wilden gaan moesten we dat 15 dec laten weten, toen leek het nog dat we eind dec of anders de eerste week van jan zouden passeren. dus plekkie is weg voor haar. Zwolle had nog een plekkie of 4, tenminste dat was in nov maar kan haar niet eerder op de lijst plaatsen dan dat we er ook daadwerkelijk wonen/inschrijving hebben in de gemeente zwolle. Daarnaast hebben we deze week gehoord dat er nu nog maar 1 plekkie is en die waarschijnlijk naar iemand van de peutergroep gaat. Kortom alicia is tot minimaal na de zomervakantie waarschijnlijk schoolloos, tenzij er opeens een wonder gebeurd of iedereen opeens een hand over hart strijkt en ze alsnog mag in eind maart/begin april (en dat hopen we maar, want kindlief heb er reuze zin in)
de school belde net ze hebben TOCH een plekkie voor d'r
eerste week van feb mag ze komen kijken en dan in maart nog een keer en in april proefdraaien en dan na de meivakantie alle ochtenden
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 16 januari 2006 @ 14:19:22 #275
13151 crew  Rewimo
pi_34120783
Hè gelukkig Knor, pak van je hart lijkt me zo!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')