Dinsdag.quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:01 schreef PeRi het volgende:
Wanneer ben je weer in Amsterdam dan.
Jij ook.quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:01 schreef PeRi het volgende:
En Marescha zuigt. (Ha haha zo ook ja).
quote:
Trio's?quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:03 schreef Svensational het volgende:
Ik als medemod eis ook een cadeautje Tom.
Dat je mod werd is al een cadeautje.quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:03 schreef Svensational het volgende:
Ik als medemod eis ook een cadeautje Tom.
En Marescha isen
!
En ze doet de PABO. Jammer genoeg niet in Meppel.
.
Dat telt niet, dat was ver voor kerst alquote:Op zaterdag 24 december 2005 15:03 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dat je mod werd is al een cadeautje.
Ach, er loopt nog genoeg rondquote:En het is een ware leegloop in Meppel..
Gegeven paard... Bek...quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:11 schreef Svensational het volgende:
Dat telt niet, dat was ver voor kerst al!
Net alsof ik mod wilde wordenquote:
Ik heb het bonnetje nog, wil je ruilen?quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:53 schreef Svensational het volgende:
Net alsof ik mod wilde worden.
Dat mag toch alleen binnen 14 dagen na aankoopquote:Op zaterdag 24 december 2005 15:56 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik heb het bonnetje nog, wil je ruilen?
Met gemakquote:Op zondag 25 december 2005 15:47 schreef -Vaduz- het volgende:
We halen de 1000 wel, net als dat BB programma.
Ik vind die top 13 zo lastigquote:Op zondag 25 december 2005 15:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
ik word gek van mn prono...
Ik weet niet waar Nederland voor gaat omdat het idd zo divers en hoog niveau (met uitzondering van 1 of 2 ) isquote:Op zondag 25 december 2005 15:50 schreef BVO het volgende:
[..]
Met gemak.
[..]
Ik vind die top 13 zo lastig.
Valt me echt op dat het niveau van de kandidaten dit jaar veeeeel meer bij elkaar ligt dan de vorige twee keer.
Ja, jij heb makkelijk praten, CDP moet nu toch eindelijk eens gaan scorenquote:Op zondag 25 december 2005 15:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Gewoon niet teveel over nadenken die prono.
Whahahaquote:Op zondag 25 december 2005 15:54 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, jij heb makkelijk praten, CDP moet nu toch eindelijk eens gaan scoren.
Jij welquote:Op zondag 25 december 2005 16:00 schreef BVO het volgende:
Das de bedoeling ook.
Anyway, ik ben kerst vieren enzo![]()
.
Jammer was dat die hoge stukjes bij hem de helft van het optreden waren.quote:Op maandag 26 december 2005 11:38 schreef BVO het volgende:
Op zich was het zo slecht nog niet, op die hoge stukjes na dan. En hij kwam vrij gay over, dat helpt ook niet echt.
Maar dat klopt ook wel toch?quote:Op maandag 26 december 2005 11:38 schreef BVO het volgende:
En hij kwam vrij gay over, dat helpt ook niet echt.
Ja, maar dat is meestal niet iets waar de meeste meisjes voor vallenquote:
Nee, dat is waarquote:Op maandag 26 december 2005 11:42 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, maar dat is meestal niet iets waar de meeste meisjes voor vallen.
Nou bang was ik ook weer niet. Maar ik wilde niet uitgezet wordenquote:Op maandag 26 december 2005 08:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Cool Superhero, ook ik ben bij het mediapark geweest, dicht bij Hilversum Noord, vervolgens zijn we naar Hilversum Sportpark gegaan waar het wel dichtbij was. Die security, was je bang?
Goeiemorgen trouwens!
As usualquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:23 schreef -Vaduz- het volgende:
De spirit zit er weer flink in hier!
Nou, anders ik wel.quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Dan zeg ik: weekend!
Ben ik wel aan toe.
Jawel juist. Ik verveel me te pletterquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Je hebt de afgelopen week ook geen vakantie gehad Sven?
Wanneer deden ze dat danquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Kben benieuwd welke presentatie ze hebben gebruikt van Martijn en Chantal voor het einde van The Story So Far..
de 1e was melig
Die hebben ze al opgenomen in het uur tussen de workshop en uitslag tijdens de laatste normale workshop..stond erbij en keek erna..quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:12 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jawel juist. Ik verveel me te pletter
helaas ga ik tot nu toe nog maar 1 keerquote:Op maandag 2 januari 2006 21:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Ah, die hard!
jah daarom... ik dnek dat je het nog beter volgt dan IN de studio..... eigenlijk vind ik het nog niet eens zo heel erg.... ik bedoel.... het is wel een uur heen en een uur terugquote:Op maandag 2 januari 2006 23:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Op tv kun je het ook prima volgen hoor.
je kreeg wel gratis champagnequote:Op maandag 2 januari 2006 23:41 schreef Tom_Tom- het volgende:
Oud & Nieuw in de Idols-studio vieren lijkt me nou niet echt heel erg leuk. Maar dat kan aan mij liggen.
Mwa, maakt niet zoveel uit. Zo speciaal is oud & nieuw nou ook weer niet. (oke, Idols ook niet)quote:Op maandag 2 januari 2006 23:41 schreef Tom_Tom- het volgende:
Oud & Nieuw in de Idols-studio vieren lijkt me nou niet echt heel erg leuk. Maar dat kan aan mij liggen.
oud&nieuw vind ik leuker dan kerst..... oud&nieuw duurt maar 1 dagquote:Op maandag 2 januari 2006 23:44 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Mwa, maakt niet zoveel uit. Zo speciaal is oud & nieuw nou ook weer niet. (oke, Idols ook niet)
Een dag duurt bij mij 24 uur, geen 12quote:Op maandag 2 januari 2006 23:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
oud&nieuw vind ik leuker dan kerst..... oud&nieuw duurt maar 1 dag(begint voor mij om 15:00 uur en eindigt rond 3:00 uur, bijna een dag dan)
oeps..... tjah is al laat, eigenlijk hoor ik allang te slapen, moet morgen werken. Ik denk dat ik zomaar me bed in kruipt..... nog 12 minuutjesquote:Op maandag 2 januari 2006 23:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Een dag duurt bij mij 24 uur, geen 12.
Ik heb het anders aardig druk met al jouw berichtenquote:Op maandag 2 januari 2006 23:50 schreef charmed_angel het volgende:
Wat is het rustig trouwen
[afbeelding]
Hehehe, inderdaad.quote:Op maandag 2 januari 2006 23:51 schreef Svensational het volgende:
Ik heb het anders aardig druk met al jouw berichten!
Mijn vriend is Spaans, dus 24-12 (kerstavond) is bij hun eerste kerstdag. En dan hebben wij nederlanders nog eerste en tweede kerstdag (25-26) dus voor mij is het 3 dagenquote:Op maandag 2 januari 2006 23:50 schreef Svensational het volgende:
Hmmm....kerst duurt bij mij maar 2 dagen!
Ow jah?quote:Op maandag 2 januari 2006 23:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb het anders aardig druk met al jouw berichten!
Hahaha, nee, hoe meer posts hoe beter!quote:Op maandag 2 januari 2006 23:53 schreef charmed_angel het volgende:
Ow jah?Nou ik ben over 7 minuten weg goed?
Ze hebben allemaal inhoud..... toch?quote:Op maandag 2 januari 2006 23:53 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Hahaha, nee, hoe meer posts hoe beter!.
Nou ja, mits ze inhoud hebben he..
Leuk!!!!!!!!! Tandarts..... en daarom ga je straks ook naar bed?quote:Op maandag 2 januari 2006 23:55 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ja hoor, ik vind het prima..
Ik ga ook zo naar bed, morgen naar de tandarts..
welk spel?quote:Op maandag 2 januari 2006 23:57 schreef Svensational het volgende:
Ik ga nog niet naar bed...
Eerst straks ff Charissa bijna het spel uit trappen!
Idols survival game!quote:
Idols survival game!quote:Op maandag 2 januari 2006 23:57 schreef charmed_angel het volgende:
welk spel?
hetzelfde als ik dus... je gaat naar bed omdat IK moe benquote:Op maandag 2 januari 2006 23:58 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nee, ik ga naar bed omdat i kmoe ben.. En ik moet nog leren, donderdag tentamen.
.
(for the record, ik leer dus in bed, de fijnste plek daarvoor..)
nee ik zit IN een Sportquote:Op maandag 2 januari 2006 23:59 schreef Tom_Tom- het volgende:
Zit jij ook onder een sport in plaats van op?.
nee nu niet, afgelopen zaterdag welquote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:01 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ben je dat dan niet?.
Maar goed, ik ga dus.!
Hoe kom je in godsnaam bij Marescha?!quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:48 schreef charmed_angel het volgende:
Ik zit weer de uitslag te luisteren en HJ zegt: En dat ze er niet tussen zit, vind ik gewoon dat we een andere stem moeten laten gelden!
Dat zegt HJ als ze met z'n drieen zitten te smoezen. Dus denk echt wel dat hij Marescha of Angelique bedoelt!
Raffaela en Floortje en Ellen zijn het niet..... dnek ik.... en dus denk ik Marescha of Angelique. Gewoon mijn gevoelquote:Op woensdag 4 januari 2006 13:01 schreef BVO het volgende:
[..]
Hoe kom je in godsnaam bij Marescha?!. Daar waren ze hartstikke tevreden over.
Tja... als zij ze leuk vind.. bedoel eerder ging ze voor Leonquote:
roman was leukquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Tja... als zij ze leuk vind.. bedoel eerder ging ze voor Leonen Roman
![]()
Heel goedquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Tja... als zij ze leuk vind.. bedoel eerder ging ze voor Leonen Roman
![]()
Jesus..nou Bianca nog en t stelletje is compleetquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
roman was leuk![]()
Leon was![]()
Maaruh waarom wil je niet bij hun zitten![]()
DJoeke gaat ook he?![]()
whahahahahaquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Jesus..nou Bianca nog en t stelletje is compleet![]()
Dat ie hier haat SC'en ipv dat ander topicquote:
Ik dacht dat je Idols Sanne bedoeldequote:Op woensdag 4 januari 2006 22:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
whahahahaha![]()
Sanne zou eerst naar Men2B gaan..... maar Idols gaat toch voor zo te zien![]()
Mwjah...t zal welquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
whahahahaha![]()
Sanne zou eerst naar Men2B gaan..... maar Idols gaat toch voor zo te zien![]()
Jah daar kwam ik ook wat later achter.......quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat ie hier haat SC'en ipv dat ander topic
quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik dacht dat je Idols Sanne bedoelde!
Whahahahaquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik dacht dat je Idols Sanne bedoelde!
Jah dag doei! hihiquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Mwjah...t zal wel
Ik ga ze wel gedag zeggen..maar liever zit ik met jou en Sam en kan de rest opzouten.
Komt Yurena nog mee?
Evert komt waarschijnlijk met mij mee
Word weer leuk tussen Evert en Cosmo
jah nou jah ONZE sannequote:Op woensdag 4 januari 2006 22:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]Die's volgens mij nog afstotelijker haha
Want onze Sanne is best lief
Is het uitverkocht?quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jah dag doei! hihi
Yurena, die muts heeft geen kaartje gekocht![]()
Evert![]()
Komt Cosmo?
Jah helemaal uitverkochtquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Is het uitverkocht?
En Cosmo heeft kaartjes gehad van Jesse ofzo en Callista komt ook mee volgens mij..
mm..hopen dat mijn kaartjes "lukken" morgenquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jah helemaal uitverkocht![]()
Ow jah dat is waar, als het goed is krijgt hij voor bijna elke liveshow kaarten.....
Ik zou een paar keer met hem mee mogen, maar denk dat ik gewoon maar 1 keertje ga hoor.... Denk toch dat ik liever voor de tv zit.......![]()
Die jaquote:
er bestaat volgens mij maar 1 cosmoquote:
jah en jij denkt aan mij hequote:Op woensdag 4 januari 2006 22:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
mm..hopen dat mijn kaartjes "lukken" morgen
En ik wil ook kaartjes voor de finale..je denkt wel aan me he?
Stel je voor dat ie nog 2 klonen had en die ook meegingen!quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
er bestaat volgens mij maar 1 cosmo
Volgens mij is ie nog beheerder geweest bij mijquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
er bestaat volgens mij maar 1 cosmo
De beroemde ClubsCosmo
Gecondoliflapstaartquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
Volgens mij is ie nog beheerder geweest bij mij!
bij mij was hij ook beheerder. Inmiddels ben ik niet meer op clubs te vinden.... post veel liever hierquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
Volgens mij is ie nog beheerder geweest bij mij!
nou denk het niet want clubs heeft de officiele fansites nietquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Gecondoliflapstaart![]()
Waar was/is hij niet beheerder?
Volgens mij zou hij zelfs bij Royena beheerder worden als ze finalist was geweest..
Ik ook nietquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
bij mij was hij ook beheerder. Inmiddels ben ik niet meer op clubs te vinden.... post veel liever hier![]()
Niet meerquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:49 schreef charmed_angel het volgende:
clubs heeft de officiele fansites niet
en dan nog 2 klonen van Callista en het horror festival is compleet (en dan bedoel ik: dat gegil van Callistaquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Stel je voor dat ie nog 2 klonen had en die ook meegingen!
THE HORROR!
Callista moet gewoon een begrenzer opquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en dan nog 2 klonen van Callista en het horror festival is compleet (en dan bedoel ik: dat gegil van Callista)
Maar vind Callista wel lief hoor![]()
nee een aan en uit knopquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Callista moet gewoon een begrenzer op
Een begrenzer vind k leukerquote:
met een aan en uit knop bepaal je wanneer ze gilt en wanneer nietquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Een begrenzer vind k leuker
vind je?quote:
Ze mag best gillen..alleen wat zachterquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
met een aan en uit knop bepaal je wanneer ze gilt en wanneer niet
niet bij iedereen mag ze gillen: Bij I-JAY / AARON / HARM / SERGE nietquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ze mag best gillen..alleen wat zachter
PI's zijn zo overrated en 2005quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:53 schreef Svensational het volgende:
Zeg CDP, wanneer ga je eens PI's gebruiken? Je topics vallen uit de toom in de topilist nu
!
Jij had toch die algemene club? En CDP had zo'n gast van Men2Bquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nope.... je heb nu die fanpages op idols.nl
Wees blij dat Sonny niet door isquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
niet bij iedereen mag ze gillen: Bij I-JAY / AARON / HARM / SERGE niet
zal nu wel heel blont (ben inmiddels donkerbruin) overkomen, maar wat is PI's ???quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:53 schreef Svensational het volgende:
Zeg CDP, wanneer ga je eens PI's gebruiken? Je topics vallen uit de toom in de topilist nu
!
markquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij had toch die algemene club? En CDP had zo'n gast van Men2B?
Post-Iconsquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zal nu wel heel blont (ben inmiddels donkerbruin) overkomen, maar wat is PI's ???
Jah klopt. Die van Popstars en die van Idols (die van Idols heeft Cosmoquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij had toch die algemene club? En CDP had zo'n gast van Men2B?
Je had 'm toch ineens een keer omgebouwd naar een Niels-fansitequote:Op woensdag 4 januari 2006 22:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jah klopt. Die van Popstars en die van Idols (die van Idols heeft Cosmonu )
En ik was beheerder bij de Nils Fansite
CDP bij de fansite van Mark
quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je had 'm toch ineens een keer omgebouwd naar een Niels-fansite?
Trouwens...zaterdag schijnt t laatste optreden van Men2B te zijn... en Raffish schijnt ook gedumpt te worden in Maartquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je had 'm toch ineens een keer omgebouwd naar een Niels-fansite?
Ik snapte er toen in eerste instantie niets van, ik wilde helemaal niet lid zijn van een Men2B fanclubquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
whahahaha klopt owjah en het is Nils (zonder e)
![]()
Raffish was toch al langer uit elkaarquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Trouwens...zaterdag schijnt t laatste optreden van Men2B te zijn... en Raffish schijnt ook gedumpt te worden in Maart
Men2b boeit me niet echt meerquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Trouwens...zaterdag schijnt t laatste optreden van Men2B te zijn... en Raffish schijnt ook gedumpt te worden in Maart
nee Eva verliet op tijd het brandende schipquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Raffish was toch al langer uit elkaar?
Ik heb t zelfde hoor..alleen mark en Nils zijn echt tofquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Men2b boeit me niet echt meerIs dat raar?
![]()
Alleen Mark en Nils vind ik nog wel ok![]()
RaffishAchjah.... je hoort toch niks meer van ze
quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik snapte er toen in eerste instantie niets van, ik wilde helemaal niet lid zijn van een Men2B fanclub
Ik vind Liannequote:Op woensdag 4 januari 2006 22:59 schreef Svensational het volgende:
Ik vind alleen Esri nog steeds lekker!
Ik sinds 1 september alquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
maar had wel veel leden
![]()
I had toen al geen zin meer in clubs, maar vond het zonde om de club op te heffen, waarom weet ik niet meer..... maar goed toen maar veranderd..... niks meer aan gedaan.
En sind 01-01-2006 ben ik clubs-af![]()
Esriquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:59 schreef Svensational het volgende:
Ik vind alleen Esri nog steeds lekker!
IK???quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:01 schreef Svensational het volgende:
Jij had toch altijd vette ruzie met ze omdat je altijd andere websites buiten Clubs ging maken?
remember Jack_Stewart ofzo ?quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
IK???
Jah 1 keer ruzie gehad met de 'baas' van clubs, omdat ik samen met nog 3 andere de officiele fansite van men2b kreeg buiten clubs.
Maar opeens werd ik in juli benaderd of ik zin had in een nieuw avontuurtje van Idols...... Allleen kregen ze de officiele zites niet
so fuck.... die was ook zoquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
remember Jack_Stewart ofzo ?
quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
remember Jack_Stewart ofzo ?
OMG Jij hebt ECHT wat gemist bij die Popstars meeting toenquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:07 schreef Svensational het volgende:
[..]Die had samen met zijn vrouw mijn club overgenomen
!
THXquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:07 schreef Svensational het volgende:
Idols op SBS6 nu !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Als ik niet in Oz was geweest was ik ook niet gegaan denk ik hoorquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
OMG Jij hebt ECHT wat gemist bij die Popstars meeting toen
Wat een kneus was dat hahaha
T was best leuk ofzoquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als ik niet in Oz was geweest was ik ook niet gegaan denk ik hoor!
quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:07 schreef Svensational het volgende:
Idols op SBS6 nu !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
volgens mij zit je in het verkeerde topicquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Angelique:
Pussycat Dolls - Stickwitu
Had m al ge-edit!quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
volgens mij zit je in het verkeerde topic
whaha da's ook voor t eerst!quote:
Dit is niet het Marescha topic.... maar de SC-topicquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:20 schreef sbientje het volgende:
volgens mij h eeft dewi dr lippen laten opspuiten![]()
heh kut! zit ik toch in dat marescha topic te reageren :S
dat was SAMquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
whaha da's ook voor t eerst!
"Er staat een meisje in mn vak"
Whehehequote:Op woensdag 4 januari 2006 23:20 schreef sbientje het volgende:
volgens mij h eeft dewi dr lippen laten opspuiten![]()
heh kut! zit ik toch in dat marescha topic te reageren :S
Jij stond dr ook hoor mutsquote:
ben ik ook, maar ik moest nog wat doen enzoquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Whehehe! Ik dacht dat jij moe was
?
enzoquote:Op zaterdag 24 december 2005 17:47 schreef sbientje het volgende:
dit topic snel volmaken want ik boycot m (even een post om dat te laten weten) ...
met zo'n TT kan het nooit wat worden!
ok ik ga me best doen om hem snel vol te krijgen.... verzin jij alvast een leuke Topctitel?quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:25 schreef sbientje het volgende:
[..]
ben ik ook, maar ik moest nog wat doen enzo
en jaja, ik weet wel dat dit niet het marescha topic is, maar
[..]
enzo
lolquote:
Ik heb nog 33 minutenquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:26 schreef Svensational het volgende:
We zijn al druk bezig hoor sbientje.
Oudjequote:Op woensdag 4 januari 2006 23:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb nog 33 minutenDan ga ik echt slapen weer
Hoezo ga je precies om 12 uur slapenquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb nog 33 minutenDan ga ik echt slapen weer
Gewoon even bellen naar je bankquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zeg Miran..waar moet k wezen als die werkgever van jou mij een pas toe stuurt maar nooit een pincode?
been there, done thatquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gewoon even bellen naar je bankDan vragen ze een nieuwe pincode aan
quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hoezo ga je precies om 12 uur slapen?
Ik ga zo Las Vegas of Lost en 24 kijken +quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:33 schreef Svensational het volgende:
Ik heb al anderhalve week vakantie dus kan niet eerder slapen dan een uur of drie!
zo he... even tot 0:00 uur wachten.... tot ik weg benquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik ga zo Las Vegas of Lost en 24 kijken +
prima TT toch!quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:28 schreef Svensational het volgende:
Blueroom #5: Met de terugkeer van een oude bekende!
Het verveelt snel hoorquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:35 schreef charmed_angel het volgende:
ik wil ook vrij zijn...... lekker heel de dag niks doen.... heeeeeeeeerlijk!
post je weer in het forumquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:36 schreef sbientje het volgende:
[..]
prima TT toch!
ik moet overigens morgen om half 8 weer met mijn strooiwagen op pad
oh dat heb ik hier vast nog niet verteld. Ik werk dus voor een bedrijf dat lease auto's verplaatst zeg maar, en nu moest ik vandaag in assen een auto ophalen.. bleek het een strooiwagen te zijn :| en toen had ik per ongeluk het zwaailicht aangezet en... nou jahilariteit...
nee joh...... ik vond het altijd lekker als ik vrij had van school... Alleen toen was internet nog niet echt 'IN' Ging altijd voor 2 gulden, 2uur internetten in de biebquote:
Een dagje vrij is wat anders dan twee weken achter elkaarquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee joh...... ik vond het altijd lekker als ik vrij had van school... Alleen toen was internet nog niet echt 'IN' Ging altijd voor 2 gulden, 2uur internetten in de bieb![]()
Toen ik net zo oud als jij wasquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
Een dagje vrij is wat anders dan twee weken achter elkaar.
ik moest eerst van vlissingen naar groningenquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:37 schreef Svensational het volgende:
Helemaal in Assen! Dan kwam je dus langs Hoogeveen
!
veel rijden dus..... verdiend het nog wat? Ik heb nu een saaie baanquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:44 schreef sbientje het volgende:
[..]
ik moest eerst van vlissingen naar groningendus ik ben ook langs hoogeveen gekomen ja, en langs zwolle, amersfoort, utrecht, gorinchem
![]()
en natuurlijk langs middelburg, goes, bergen op zoom, roosendaal, almere, lelystad, leeuwarden en nog zon plaats waarvan de naam me te binnen schiet zodra ik op de invoer knop druk
edit - joure dus
nou... je moet een OV hebben, en dan is het een hongerloontje nog.. 7,10 per uur krijg ik, wel ook treintijd meebetaaldquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
veel rijden dus..... verdiend het nog wat? Ik heb nu een saaie baan![]()
dus geen 1500 euro netto per maand???quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:50 schreef sbientje het volgende:
[..]
nou... je moet een OV hebben, en dan is het een hongerloontje nog.. 7,10 per uur krijg ik, wel ook treintijd meebetaald
ehquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dus geen 1500 euro netto per maand???![]()
hmmm ik zoek een andere baan.... het liefst hetzelfde salaris... maar wel leuk werk.... en ik hou van autorijden vandaar mijn vraagquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:54 schreef sbientje het volgende:
[..]
eh
is 1500 : 7 niet iets van 200 nogwat? als ik dat per maand werk, dan wel, maar het is een bijbaantje dus.. als ik 150 euro verdien ben ik blij
tot vorige maand verdiende ik 5,90 per uur![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:57 schreef sbientje het volgende:
misschien kan je eens proberen om als directiechauffeur ergens aan de slag te gaan ofzo! lijkt mij een relaxed baantje.. of anders taxichauffeur, buschauffeur of heftruckchauffeur
Dit is seizoen 8..volgens mij voor het eerst met families.quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:25 schreef Svensational het volgende:
Oh dat ja, dat heb ik in Oz wel eens gezien.
Is dit die editie met die midget erbij?
Soort van "kopen" via een niet zo legale manierquote:Op donderdag 5 januari 2006 11:29 schreef Svensational het volgende:
Waar kijk je dat dan?
Neequote:Op donderdag 5 januari 2006 11:32 schreef Svensational het volgende:
Ja oké.Ik dacht dat het misschien op de Nederlandse buis was
.
Het zou best kunnen hoor..quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Een Nederlandse versie er van bakken lijkt me geen goede optie.
27 v/d 30 vragen goed.quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:29 schreef Tom_Tom- het volgende:
nu wachten op de antwoorden op internet.
quote:
Mijnes is het mooistquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:15 schreef BVO het volgende:
Nu heeft iedereen bekant hetzelfde avatar, ik herken niemand meer.
Welk programmaquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:19 schreef BVO het volgende:
De familie van mijn vaders kant komt dan ook uit Breda en omgeving.
Kijk maar in dat "Waar in Nederlanmd zitten hoeveeel mensen met deze achternaam"-programma, bijna alles bij mij zit in Brabant.
quote:De winnende tipgever krijgt 2 liveshowkaarten en maakt kans om zijn/haar tip persoonlijk te vertellen tijdens de backstage uitzending van de Idols liveshow.
Dat stond hier ooit op FOK!quote:
Iets i/d richting van:quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:25 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat stond hier ooit op FOK!
Vulde je je achternaam in en kreeg je op een landkaart van Nederland zo met kleur te zien hoeveel mensen er met die achternaam waar woonde.
CDP: Cool. Wat voor tip was dat dan??
Je ging sowieso toch al?quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Rexona belde net..
Kheb 2 liveshowkaartjes gewonnen..maar dit staat er op de Rexona site:
[..]
![]()
Ja ik had net vanochtend al 2 kaartjes bemachtigd:quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:27 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Je ging sowieso toch al?.
En wat voor tip?
quote:Christon is hard op weg een ster te worden. En jij kunt hem daarbij een handje helpen. Wil je Christon nog meer laten stralen, mail hem dan jouw beste advies of ultieme tip. Elke week kiest Christon daar de allerbeste uit.
Christon?!quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Iets i/d richting van:
Hij moest meer fellere kleuren shirts dragen, voortaan zelf zn haar doen en wat meer i/d camera kijken
Ik ben even aan t kijkenquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:28 schreef Svensational het volgende:
Ja, en wat heb je aan de kaartjes aangezien je al heen gaat?
Er is een kans dat ik de TV word opgesleurd jaquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:29 schreef BVO het volgende:
[..]
Christon?!.
En dat mag je hem nu zelf gaan vertellen, live op tv?!.
http://www.rexona.nl/subhome.php?idol=11quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:31 schreef BVO het volgende:
Is dat ook voor Raf?! Die wil ik wel even een tip komen geven hoor.
en de rest hier?quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:32 schreef Svensational het volgende:
Denk niet dat ik het red met treinen enzo.
Tenminste, ik zou om 23:36 weer in de trein moeten zitten...quote:
Ah, doe die van Marescha nog even danquote:Op donderdag 5 januari 2006 18:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
pff rest van die persfoto's dingen pleur ik strax wel i/d topix
De show is uiterlijk 23.10 afgelopen toch?quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Tenminste, ik zou om 23:36 weer in de trein moeten zitten...
Ja, dat weet ik niet, hoe lang het duurt als het klaar is enzo....of het dan nog lang op weg naar het station is enzo...quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
De show is uiterlijk 23.10 afgelopen toch?
Gewoon Hilversum Centraalquote:Op donderdag 5 januari 2006 18:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Welk station moet je heen?
Meestal moet je max 10 minuten bijtellen na het einde v/d show op tv.
Da's wel ff lopen..dat ga je niet halen.quote:
Dat zou je op zich kunnen halen aangezien Mediapark hoogstens 5 min lopen is vanaf Noord..quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:58 schreef Svensational het volgende:
Nee, want dan moet ik nl. om 23:18 al terug.
Ja, maar ik moet eerst ook nog buiten kunnen komenquote:Op donderdag 5 januari 2006 19:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dat zou je op zich kunnen halen aangezien Mediapark hoogstens 5 min lopen is vanaf Noord..
Da's toch geen probleemquote:Op donderdag 5 januari 2006 20:12 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, maar ik moet eerst ook nog buiten kunnen komen.
Hoezo nietquote:
Na de uitzending mag je toch gewoon weg?quote:
dat red je dan toch?quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Tenminste, ik zou om 23:36 weer in de trein moeten zitten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |