In je dromen jaquote:Op woensdag 7 december 2005 17:17 schreef Svensational het volgende:
Je Photobucket doet het inmiddels weer zie ik.
Hermanquote:Op woensdag 7 december 2005 17:18 schreef Croupouque het volgende:
Aaim ee densa.
Aai meek joe bek fo mo.
Van kleur verandertquote:Op woensdag 7 december 2005 17:32 schreef PeRi het volgende:
Ik vroeg me af, kan Christon niet in mn avatar verschijnen, verassingseffect-achtig oid, ik vind het gifje niet zo leuk eigenlijk die Sven gemaakt had, omdat hij zo van kleur verandert. (niet dat ik het niet lief vindt Sven)
[afbeelding]
Ja dat had ik door, maar hoezo verandert ie van kleur dan..quote:Op woensdag 7 december 2005 17:43 schreef PeRi het volgende:
Sven had deze gemaakt, heb ik nog niet gebruikt ivm sinterklaasava![]()
[afbeelding]
Het gaat over Idols hier.quote:Op woensdag 7 december 2005 17:22 schreef MisterICE het volgende:
De mijne heeft al 3 dvd's uitgebracht![]()
[afbeelding]
quote:Op woensdag 7 december 2005 18:49 schreef Yeahinho het volgende:
Als jij nou eens wat caps post Svensational!!![]()
De mijne is toch een idolquote:
ja zoiets, maar dat zal wel lastig zijn denk ikquote:Op woensdag 7 december 2005 18:48 schreef Svensational het volgende:
Je wil dus eigenlijk hetzelfde als Yeahinho zelf heeft met die kerstman Peer?
Na de kerst.quote:Op woensdag 7 december 2005 23:03 schreef BVO het volgende:
Je topic heeft wel effect.
Alleen zelf loop je nog zonder!
Ik zie je post nu pas, maar wil net gaan sluiten/slapen. Morgen komt het voor elkaar!quote:Op donderdag 8 december 2005 21:55 schreef BVO het volgende:
Ik vraag hierbij even heel offtopic aan Yeahinho of hij van deze twee foto's twee avatars wil maken.
http://www.jah-man.com/bb/ingrid15.jpg
http://www.jah-man.com/bb/ingrid20.jpg
Ik heb geen zin om het elke post te moeten zeggen, maar je hebt inderdaad gelijkquote:Op dinsdag 13 december 2005 18:58 schreef Svensational het volgende:
Niet linken van voetbaltempels, BVO.
Hij staat allannnnnnnng op FOK!quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:58 schreef Svensational het volgende:
Niet linken van voetbaltempels, BVO.
Ja, nnnnnnnnnnnnnnnnnnnnniet toen ik het postte.quote:
Die laat ik helemaal aan jou overquote:
ik dacht dat je ook voor Raffaela was?quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Die laat ik helemaal aan jou over
Ze is wel tof..maar ik vind dr toch een beetje raarquote:Op woensdag 4 januari 2006 21:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik dacht dat je ook voor Raffaela was?
weet je..... ik krijg hetzelfde gevoel..... Ga nu ook meer voor Floortje dan Raffaelaquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ze is wel tof..maar ik vind dr toch een beetje raar![]()
mwjah jij hebt dr ontmoet..maar ik vind dr op tv zo vaag doen..zo niet gezellig..beetje contact gestoordquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
weet je..... ik krijg hetzelfde gevoel..... Ga nu ook meer voor Floortje dan Raffaela
nou en ik denk dat Sam dat ook wel vind....quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
mwjah jij hebt dr ontmoet..maar ik vind dr op tv zo vaag doen..zo niet gezellig..beetje contact gestoord![]()
![]()
uhmz.... hehe.... op de tweede of derde plekquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
en Christonneke dan ?
Hij moet wel in je avatar danquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
uhmz.... hehe.... op de tweede of derde plek
kijk goed lieverdquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hij moet wel in je avatar dan![]()
oh ik ging op t titeltje erboven afquote:
quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
oh ik ging op t titeltje erboven af
BTW Sanne komt ook zaterdag..ze is voor Serge en Äaron..kortom..ik ga niet bij haar zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |