Mag ik dezequote:Op maandag 5 december 2005 19:26 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding]
Een van deze vier, PeRi? (eerst weten welke je mooi vindt, daarna voeg ik ze wel samen.
Ja, aangezien het aan andere avatar is.quote:
Preciesquote:Op dinsdag 6 december 2005 16:11 schreef BVO het volgende:
Maar het Karlijn-plaatje zelf is ook scherper dan dat jij hem hebt.
Oh, en *pimp*.
Jaquote:Op dinsdag 6 december 2005 16:41 schreef --Globe-- het volgende:
[afbeelding]
Kan van deze misschien 1 gemaakt worden?![]()
[offtopic] Mag ik er dan 1 verzinnen? [/offtopic]quote:Op dinsdag 6 december 2005 18:16 schreef Svensational het volgende:
Ja tuurlijk mag dat CDP. Anders zou ik ze hier niet neerzetten.
.
En ik weet geen Trivia-vraag..
Ja, dat kan wel, ik heb deze zelf gecapt uit Windows Media Player, maar ik vind hem verder wel mooiquote:Op dinsdag 6 december 2005 16:11 schreef BVO het volgende:
Maar het Karlijn-plaatje zelf is ook scherper dan dat jij hem hebt.
Oh, en *pimp*.
Je snapt er echt niet van zo te zienquote:Op dinsdag 6 december 2005 18:53 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ja, dat kan wel, ik heb deze zelf gecapt uit Windows Media Player, maar ik vind hem verder wel mooi![]()
Ah joh, ik ben niet zo van de computers en zooiquote:Op dinsdag 6 december 2005 18:57 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Je snapt er echt niet van zo te zien.
Maar laat maar als je er zo gelukkig mee bent.
Als je nou gewoon even je originele avatar (die volleybal dus) plaatst, maakt meneer Yeahinho er een mooie en scherpe nieuwe avatar van.quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:01 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ah joh, ik ben niet zo van de computers en zooi![]()
Weet alleen hoe ik een bericht moeten typen enz![]()
Kijk en vergelijkquote:Op dinsdag 6 december 2005 19:25 schreef Ayaxola het volgende:
[afbeelding]
Zo dus![]()
En het is een waterpoloër![]()
thanks ... maar daar zeg je wat..quote:
Alstuquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:46 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
thanks ... maar daar zeg je wat..
zou je deze met christon willen combineren?
[afbeelding]
[afbeelding]
Mijn favoriet bij Idols en bij BB
Het bestand is te groot, kan ik iets doen om het kleiner te maken ofzo?quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:56 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Alstu.
[afbeelding]
wel even ergens anders opslaan enzo aub
Die van BVO is veel mooierquote:Op woensdag 7 december 2005 11:24 schreef Dizer het volgende:
[afbeelding]
Die heb ik altijd op de zaterdag avond
En BVO steelt hem doordeweeks
Nietesquote:Op woensdag 7 december 2005 12:55 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Die van BVO is veel mooier.
[afbeelding] >> [afbeelding]
Tis kiezen of delen...quote:Op woensdag 7 december 2005 12:53 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Het bestand is te groot, kan ik iets doen om het kleiner te maken ofzo?
Ik vind die eerste mooier hoorquote:Op woensdag 7 december 2005 12:55 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Die van BVO is veel mooier.
[afbeelding] >> [afbeelding]
Begin nou niet weer he....quote:Op woensdag 7 december 2005 15:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik vind die eerste mooier hoor.
Waarom?quote:Op woensdag 7 december 2005 16:56 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Eindelijk.
ook jij aub even ergens anders uploaden
Als iedereen die icoontjes en andere rommel die ik her en der heb gemaakt gewoon linkt naar mijn webruimte, dan ben ik heel snel door m'n bandbreedte heen. En dat betekent dat mijn webruimte een tijdje onbruikbaar is (zie plaatje hieronder), en daar heb ik niet zoveel zin inquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |