quote:Op maandag 5 december 2005 18:50 schreef BVO het volgende:
C_A heeft er al een, van Raffaëla.
Wil ik er ook een van, dus wie zich geroepen voelt......
quote:Het posten van een screenshot waar je een avatar van wilt is ook wel handig. .
quote:Op maandag 5 december 2005 18:57 schreef Yeahinho het volgende:
* Yeahinho meldt zich op bevel van Svensational.
Hmm, daar zal ik eens over denkenquote:Op maandag 5 december 2005 18:56 schreef Svensational het volgende:
Ik heb eventueel op aanvraag ook screenshots van de workshop van afgelopen zaterdag.
Over 5 uur moet je sowieso een nieuwequote:
Bepaal jij dat?quote:Op maandag 5 december 2005 19:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Over 5 uur moet je sowieso een nieuwe.
Maar je had 'm ook al veels te vroeg.quote:
quote:Op maandag 5 december 2005 19:09 schreef Ayaxola het volgende:
Ok, dan zal ik er even over denken, ik kan alleen van Windows Media Player niet zelf cappen, dan wordt het beeld gewoon zwart![]()
Maar ik zal wel ff zoeken
Ik had het al wegge-edit.quote:
Die derde.quote:Op maandag 5 december 2005 19:26 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Een van deze vier, PeRi? (eerst weten welke je mooi vindt, daarna voeg ik ze wel samen.
Mja, dat denk ik ook....quote:Op maandag 5 december 2005 20:37 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Je kunt beter even wachten op Yeahinho denk ik.
Yammiequote:Op maandag 5 december 2005 19:26 schreef Svensational het volgende:
Een van deze vier, PeRi? (eerst weten welke je mooi vindt, daarna voeg ik ze wel samen.
Ja hallo, jij was niet aanwezigquote:
Wel, maar ik boycot dit topic gewoonquote:Op maandag 5 december 2005 22:37 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja hallo, jij was niet aanwezig.
Deze beter BVO?quote:Op maandag 5 december 2005 20:37 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Je kunt beter even wachten op Yeahinho denk ik.
De derde is het leukste.quote:Op maandag 5 december 2005 23:23 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Deze beter BVO?
quote:Op maandag 5 december 2005 23:23 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Deze beter BVO?
Mag ik dezequote:Op maandag 5 december 2005 19:26 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding]
Ja, aangezien het aan andere avatar is.quote:
Preciesquote:Op dinsdag 6 december 2005 16:11 schreef BVO het volgende:
Maar het Karlijn-plaatje zelf is ook scherper dan dat jij hem hebt.
Oh, en *pimp*.
Jaquote:Op dinsdag 6 december 2005 16:41 schreef --Globe-- het volgende:
[afbeelding]
Kan van deze misschien 1 gemaakt worden?![]()
[offtopic] Mag ik er dan 1 verzinnen? [/offtopic]quote:Op dinsdag 6 december 2005 18:16 schreef Svensational het volgende:
Ja tuurlijk mag dat CDP. Anders zou ik ze hier niet neerzetten.
.
En ik weet geen Trivia-vraag..
Ja, dat kan wel, ik heb deze zelf gecapt uit Windows Media Player, maar ik vind hem verder wel mooiquote:Op dinsdag 6 december 2005 16:11 schreef BVO het volgende:
Maar het Karlijn-plaatje zelf is ook scherper dan dat jij hem hebt.
Oh, en *pimp*.
Je snapt er echt niet van zo te zienquote:Op dinsdag 6 december 2005 18:53 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ja, dat kan wel, ik heb deze zelf gecapt uit Windows Media Player, maar ik vind hem verder wel mooi![]()
Ah joh, ik ben niet zo van de computers en zooiquote:Op dinsdag 6 december 2005 18:57 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Je snapt er echt niet van zo te zien.
Maar laat maar als je er zo gelukkig mee bent.
Als je nou gewoon even je originele avatar (die volleybal dus) plaatst, maakt meneer Yeahinho er een mooie en scherpe nieuwe avatar van.quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:01 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ah joh, ik ben niet zo van de computers en zooi![]()
Weet alleen hoe ik een bericht moeten typen enz![]()
Kijk en vergelijkquote:Op dinsdag 6 december 2005 19:25 schreef Ayaxola het volgende:
[afbeelding]
Zo dus![]()
En het is een waterpoloër![]()
thanks ... maar daar zeg je wat..quote:
Alstuquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:46 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
thanks ... maar daar zeg je wat..
zou je deze met christon willen combineren?
[afbeelding]
[afbeelding]
Mijn favoriet bij Idols en bij BB
Het bestand is te groot, kan ik iets doen om het kleiner te maken ofzo?quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:56 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Alstu.
[afbeelding]
wel even ergens anders opslaan enzo aub
Die van BVO is veel mooierquote:Op woensdag 7 december 2005 11:24 schreef Dizer het volgende:
[afbeelding]
Die heb ik altijd op de zaterdag avond
En BVO steelt hem doordeweeks
Nietesquote:Op woensdag 7 december 2005 12:55 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Die van BVO is veel mooier.
[afbeelding] >> [afbeelding]
Tis kiezen of delen...quote:Op woensdag 7 december 2005 12:53 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Het bestand is te groot, kan ik iets doen om het kleiner te maken ofzo?
Ik vind die eerste mooier hoorquote:Op woensdag 7 december 2005 12:55 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Die van BVO is veel mooier.
Begin nou niet weer he....quote:Op woensdag 7 december 2005 15:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik vind die eerste mooier hoor.
Waarom?quote:Op woensdag 7 december 2005 16:56 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Eindelijk.
ook jij aub even ergens anders uploaden
Als iedereen die icoontjes en andere rommel die ik her en der heb gemaakt gewoon linkt naar mijn webruimte, dan ben ik heel snel door m'n bandbreedte heen. En dat betekent dat mijn webruimte een tijdje onbruikbaar is (zie plaatje hieronder), en daar heb ik niet zoveel zin inquote:
In je dromen jaquote:Op woensdag 7 december 2005 17:17 schreef Svensational het volgende:
Je Photobucket doet het inmiddels weer zie ik.
Hermanquote:Op woensdag 7 december 2005 17:18 schreef Croupouque het volgende:
Aaim ee densa.
Aai meek joe bek fo mo.
Van kleur verandertquote:Op woensdag 7 december 2005 17:32 schreef PeRi het volgende:
Ik vroeg me af, kan Christon niet in mn avatar verschijnen, verassingseffect-achtig oid, ik vind het gifje niet zo leuk eigenlijk die Sven gemaakt had, omdat hij zo van kleur verandert. (niet dat ik het niet lief vindt Sven)
[afbeelding]
Ja dat had ik door, maar hoezo verandert ie van kleur dan..quote:Op woensdag 7 december 2005 17:43 schreef PeRi het volgende:
Sven had deze gemaakt, heb ik nog niet gebruikt ivm sinterklaasava![]()
[afbeelding]
Het gaat over Idols hier.quote:Op woensdag 7 december 2005 17:22 schreef MisterICE het volgende:
De mijne heeft al 3 dvd's uitgebracht![]()
[afbeelding]
quote:Op woensdag 7 december 2005 18:49 schreef Yeahinho het volgende:
Als jij nou eens wat caps post Svensational!!![]()
De mijne is toch een idolquote:
ja zoiets, maar dat zal wel lastig zijn denk ikquote:Op woensdag 7 december 2005 18:48 schreef Svensational het volgende:
Je wil dus eigenlijk hetzelfde als Yeahinho zelf heeft met die kerstman Peer?
Na de kerst.quote:Op woensdag 7 december 2005 23:03 schreef BVO het volgende:
Je topic heeft wel effect.
Alleen zelf loop je nog zonder!
Ik zie je post nu pas, maar wil net gaan sluiten/slapen. Morgen komt het voor elkaar!quote:Op donderdag 8 december 2005 21:55 schreef BVO het volgende:
Ik vraag hierbij even heel offtopic aan Yeahinho of hij van deze twee foto's twee avatars wil maken.
http://www.jah-man.com/bb/ingrid15.jpg
http://www.jah-man.com/bb/ingrid20.jpg
Ik heb geen zin om het elke post te moeten zeggen, maar je hebt inderdaad gelijkquote:Op dinsdag 13 december 2005 18:58 schreef Svensational het volgende:
Niet linken van voetbaltempels, BVO.
Hij staat allannnnnnnng op FOK!quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:58 schreef Svensational het volgende:
Niet linken van voetbaltempels, BVO.
Ja, nnnnnnnnnnnnnnnnnnnnniet toen ik het postte.quote:
Die laat ik helemaal aan jou overquote:
ik dacht dat je ook voor Raffaela was?quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Die laat ik helemaal aan jou over
Ze is wel tof..maar ik vind dr toch een beetje raarquote:Op woensdag 4 januari 2006 21:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik dacht dat je ook voor Raffaela was?
weet je..... ik krijg hetzelfde gevoel..... Ga nu ook meer voor Floortje dan Raffaelaquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ze is wel tof..maar ik vind dr toch een beetje raar![]()
mwjah jij hebt dr ontmoet..maar ik vind dr op tv zo vaag doen..zo niet gezellig..beetje contact gestoordquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
weet je..... ik krijg hetzelfde gevoel..... Ga nu ook meer voor Floortje dan Raffaela
nou en ik denk dat Sam dat ook wel vind....quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
mwjah jij hebt dr ontmoet..maar ik vind dr op tv zo vaag doen..zo niet gezellig..beetje contact gestoord![]()
![]()
uhmz.... hehe.... op de tweede of derde plekquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
en Christonneke dan ?
Hij moet wel in je avatar danquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
uhmz.... hehe.... op de tweede of derde plek
kijk goed lieverdquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hij moet wel in je avatar dan![]()
oh ik ging op t titeltje erboven afquote:
quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
oh ik ging op t titeltje erboven af
BTW Sanne komt ook zaterdag..ze is voor Serge en Äaron..kortom..ik ga niet bij haar zitten
quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:51 schreef BVO het volgende:
Wil iemand even laten zien hoe deze foto als avatar is?!
[afbeelding]
tinypic?quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:55 schreef Svensational het volgende:
Kun je niet tinypic ofzo gebruiken? Want dat kan tenminste wel iedereen zien...
www.tinypic.comquote:
das engelsquote:
quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:37 schreef --Globe-- het volgende:
Kan er van deze 3 een combinatie gemaakt worden? Ik ging t zelf proberen maar toen werden ze erg wazig.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:43 schreef shiNinG_staR het volgende:
als iemand toch bezig is, mag ik er misschien eentje met de combinatie van deze 3:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Moet je hem even opslaan ergens op je computer, en dan bijv. bij www.tinypic.com weer uploadenquote:
Nou, niet in het survivalspel andersquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:27 schreef Ayaxola het volgende:
Sven, wat zijn wij relax bezig vandaag, we vullen elkaar in alles aan![]()
Nee ik kan die lelijke vage icoontjes - zoals die van jou - gewoon niet uitstaanquote:Op donderdag 5 januari 2006 18:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zet ik je aan t werk met die persfoto's?
Naja ik gooide ff wat in Animationshop..sorry hoorquote:Op donderdag 5 januari 2006 18:21 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Nee ik kan die lelijke vage icoontjes - zoals die van jou - gewoon niet uitstaan.
Nee ikv roeg of ik je extra werk bezorgde dmv die fotos te plaatsen in al die topics..quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:44 schreef Yeahinho het volgende:
Je vraagt toch wat m'n beweegredenen zijn, om dit icoontjesmaken te beginnen? Nou, dát dus.
Ah op die fiets. Neuh niet echt eigenlijk..quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee ikv roeg of ik je extra werk bezorgde dmv die fotos te plaatsen in al die topics..
lol nee heb ze van allemaal gevondenquote:Op donderdag 5 januari 2006 18:53 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ah op die fiets. Neuh niet echt eigenlijk..
Dacht dat je die alleen van Christon had, maar nu ik ze overal tegenkom begin ik er niet meer aan.
Behalve uiteraard aan die van Marescha zometeen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:53 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ah op die fiets. Neuh niet echt eigenlijk..
Dacht dat je die alleen van Christon had, maar nu ik ze overal tegenkom begin ik er niet meer aan.
Nee, hij doet 't met ImageReady, maar 't kan ook met bijv. Animation Shop 3.quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:40 schreef --Globe-- het volgende:
Bedankt hoor Yeahinho
Met welk programma maak je die combi's? k heb paint shop pro maar k heb geen idee of t daarmee kan eigenlijk.
Zoiets?quote:Op zondag 8 januari 2006 20:48 schreef charmed_angel het volgende:
Wil iemand mij helpen?
Mijn bestand wordt te groot, krijg het niet voor elkaar....
Ik wilde volgende 4 foto-tjes in 1 avatar, zoals de mijn nu is met drie
jah dat bedoel ik.... zo had ik hem ook...... maar hij is te grootquote:
zet m dan op webspace.. zal ik het voor je doen?quote:Op zondag 8 januari 2006 20:48 schreef charmed_angel het volgende:
Wil iemand mij helpen?
Mijn bestand wordt te groot, krijg het niet voor elkaar....
Ik wilde volgende 4 foto-tjes in 1 avatar, zoals de mijn nu is met drie
Ah, dat kan natuurlijk ookquote:Op zondag 8 januari 2006 21:07 schreef Svensational het volgende:
Gewoon als webicon gebruiken, c_a.
Je kan hem toch ook uploaden op tinypic.com en dan de url gebruiken?quote:Op zondag 8 januari 2006 21:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jah dat bedoel ik.... zo had ik hem ook...... maar hij is te groot
De upload van dit bestand kon niet worden voltooid. Het bestand is te groot.
Je bestand is 17315 bytes groot. De maximaal toegestane grootte is 10240 bytes.
Ga terug, controleer de bestandsgrootte en probeer het opnieuw.
Ik kan hem wel minder krijgen, maar dan worden de foto;s lelijk
owjah... dom dom domquote:Op zondag 8 januari 2006 21:07 schreef Svensational het volgende:
Gewoon als webicon gebruiken, c_a.
blijft hij er dan lang op staan op tinypic.com?quote:Op zondag 8 januari 2006 21:10 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Je kan hem toch ook uploaden op tinypic.com en dan de url gebruiken?
anders mag je m ook bij mij zetten hoor, echt geen probleemquote:Op zondag 8 januari 2006 21:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
blijft hij er dan lang op staan op tinypic.com?
Banner al aangepastquote:
is al gelukt..... bedanktquote:Op zondag 8 januari 2006 21:11 schreef sbientje het volgende:
[..]
anders mag je m ook bij mij zetten hoor, echt geen probleem![]()
Doch scherperquote:Op zondag 8 januari 2006 21:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
vind je? Jouw avatar is nog veeeeeeeel lelijker
Volgens mij heeft C_A hem ook in d'r avatarquote:Op zondag 15 januari 2006 12:33 schreef --Globe-- het volgende:
volgens mij wordt je de eerste met Serge in je avatar
jah sinds de tweede liveshowquote:Op zondag 15 januari 2006 12:34 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Volgens mij heeft C_A hem ook in d'r avatar![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 12:25 schreef PeRi het volgende:
Mag ik [afbeelding],, [afbeelding] en [afbeelding]
achter elkaar?.
Zoiets?quote:Op maandag 16 januari 2006 23:53 schreef BVO het volgende:
Twee verschillende ava's bitte.
[afbeelding]
[afbeelding]
IK HEB JE GESPAARD, LAMLULquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:18 schreef Yeahinho het volgende:
Ik denk dat jullie wel weten waar jullie ze kunnen steken, die icoontjes.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:53 schreef superhero87 het volgende:
Kan iemand mij helpen om een avatar te maken hiervan?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Alsjeblieft:quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:01 schreef Svensational het volgende:
Mag ik hier een ava van:
[afbeelding]
Marescha niet tochquote:
quote:Op maandag 23 januari 2006 22:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zie 'n Floortje, ik zie 'n Angelique, ik zie 'n paardje springen.
![]()
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:43 schreef Andiyan het volgende:
Wil iemand de avatar die ik nu heb:
[afbeelding]
combineren in een .gifje met deze twee:
[afbeelding]
[afbeelding]
Thx!![]()
Alsjeblieft:quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:10 schreef Kirstenn het volgende:
Wil iemand deze achter elkaar zetten voor mij?![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
<------- Hier.quote:Op zondag 29 januari 2006 22:21 schreef Yeahinho het volgende:
"Waaaaar ziiiiiijjjjn diiiieeeeee Marescha-icons noooooouuuuuu?"
quote:
Mooiquote:Op zondag 29 januari 2006 22:41 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
Die van jou is echt leukik heb ook een nieuwe
![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 23:51 schreef Kirstenn het volgende:
Wil iemand dit plaatje: [afbeelding] samendoen met het plaatje dat ik nu heb![]()
Lekker misvormd enzoquote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:00 schreef Fir3fly het volgende:
Ik moest behoorlijk knippen in de plaatjes om ze een beetje duidelijk te krijgen. Dit is het resultaat:
[afbeelding]
Zie maar wat je ermee doet![]()
Doe het zelf beter danquote:
thnx, good enough for me.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:00 schreef Fir3fly het volgende:
Ik moest behoorlijk knippen in de plaatjes om ze een beetje duidelijk te krijgen. Dit is het resultaat:
[afbeelding]
Zie maar wat je ermee doet![]()
Pff, zo'n ding heb je in 3 minuutjes in elkaar geflanst..quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:50 schreef Yeahinho het volgende:
Ja maar... iedereen hier wil om de paar dagen een nieuw icoontje, en dat vind ik zonde van de moeite.
ja, daarom had ik ook zo'n 2 en halve week en tijdelijk avatar natuurlijk.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:50 schreef Yeahinho het volgende:
Ja maar... iedereen hier wil om de paar dagen een nieuw icoontje, en dat vind ik zonde van de moeite.
Ja, op jouw manier welquote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:50 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Pff, zo'n ding heb je in 3 minuutjes in elkaar geflanst..
Die reactie had ik wel verwachtquote:
Inkoppertje hequote:
Pff, alleen die van Christon met zn gitaar is duidelijkerquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:12 schreef Yeahinho het volgende:
Effe snel gemaakt, bijna in 3 minuten.
[afbeelding] of wat minder mooi om uploadbaar te houden: [afbeelding]
Ok, ok, je bent beter dan ik hierin.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:54 schreef Yeahinho het volgende:
Je dwingt me.
quote:Op zondag 5 februari 2006 22:58 schreef Dizer het volgende:
Iemand die zin heeft om een leuke IDO avatar van te maken? En dan niet alleen achter elkaar laten verschijnen, dan kan ik ook wel. Ik wil iets leuks..
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Bedankt
ik vind hem niet zo mooi, misschien kan iemand anders hem beter maken?quote:Op zondag 12 februari 2006 00:10 schreef superhero87 het volgende:
Kan iemand mijn ava veranderen?
Ik wil mijn huidige houden, maar dan samen met deze:
[afbeelding]
Alvast thnx![]()
hmmm ja, ligt aan de foto denk ik... ik ga ff op zoek naar een anderquote:Op zondag 12 februari 2006 00:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vind hem niet zo mooi, misschien kan iemand anders hem beter maken?
[afbeelding]
hij is te donkerquote:Op zondag 12 februari 2006 00:13 schreef superhero87 het volgende:
[..]
hmmm ja, ligt aan de foto denk ik... ik ga ff op zoek naar een ander![]()
Hoop dat het niet al teveel moeite isquote:Op zondag 12 februari 2006 00:19 schreef charmed_angel het volgende:
enm toch vinf ik hem nog onduidelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |